Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2012.02.04 0 0 38141

:))) Szerencsére nem vagyok fáradt.

 

 

Előzmény: manhattani (38140)
manhattani Creative Commons License 2012.02.03 0 0 38140

Aki sokat bookmarkol, keveset bookfog.

Ne bookmarkold, olvasd el! :-))

Előzmény: v_peti (38139)
v_peti Creative Commons License 2012.02.02 0 0 38139

Kösz, bookmarkolom! Csak az a baj, hogy nem könnyű eltalálnom a keresőszót, mert a rail és a map szóra annyi más jön be...

Előzmény: DJ. Bakter (38138)
DJ. Bakter Creative Commons License 2012.02.02 0 0 38138

"Bár a román részét (Erdély-Partium) nem ismerem pontosan."

 

Elég tartalmas az internet, utána lehet nézni annak, amit nem ismersz.

Pl: http://www.bueker.net/trainspotting/maps.php

Előzmény: v_peti (38135)
v_peti Creative Commons License 2012.02.02 0 0 38137

Belegondolva ebbe, meg a sok sztrájkba, nem csoda, hogy utálják a precíz németeket! Ha egy svájci vasutas elmenne ide kirándulni, verné a fejét az állomás falába, hogy ez a vasút megcsúfolása, ami itt folyik...

Előzmény: v_peti (38136)
v_peti Creative Commons License 2012.02.02 0 0 38136

Nagyon igaz a cikk, próbáltam rágoglezni! Meg Bahn.de lekérdezéseket végezni.

 

Átlós vonal, Szombathely-Nagykanizsa táv. Az egyik város 130 ezer lakosú (ca. Győr méretű), ez Tours, a másik 140 körüli, ez Le Mans, Pécsnél egy kicsikét kisebb.

Van 6 pár vonat! Meg kettő átszállós, de ebből egy tök értelmetlen, mert korábban indulok, kétszer szállok át, és kétszer annyit utazok, és így is majdnem a következő vonat érkezése előtt érek oda. A másik meg félúton buszozós, és összesen 3 órás, és ez is kerülő lehet.

 

A 6 vonat ütemesre emlékeztető, de nem ütemes menetrendben, és eltérő menetidőkkel rendelkezik, 4 db órás, 1 db egy és negyed órás és egy db másfél órás menetidővel. Szóval 100 km-re vállalható ez a menetidő! A leggyorsabb vonat 2 helyen, a leglassabb 10 helyen áll meg útközben!

 

Szóval volt hol tanulni a pécsieknek a menetrendrontást!

 

 

v_peti Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38135

Azért durva, hogy egy ekkora országban alig van tisztességes átlós közlekedés, és minden út Párizsba vezet! :(

Nálunk is jobb lenne, ha nem lett volna Trianon. Ott a Pozsony-Szombathely-Nagykanizsa-Pécs-Eszék-Szabadka-Arad-Nagyvárad félkör például. Bár a román részét (Erdély-Partium) nem ismerem pontosan.

v_peti Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38134

Olvasgattam az új indóházat. Na inkább egy magyar vicinális Bz-mottal, napi 8-szor, mint egy alacsonypadlós csilivili motorkocsi napi 2-szer. Hülyék ezek a franciák...

 

v_peti Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38133

Ez igaz, de amíg a költségtérítést korlátlanul számolhatják el, addig bármennyit tankolhat, vagy vehet Start Clubcardot, az ingyenutazós verzióban.

Előzmény: koller andor (38130)
papifan Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38132

Hoppá! Akkor le vagyok maradva.

Előzmény: koller andor (38130)
akóR Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38131

Remélem..., mert láttam olyan képviselő igazolványt, hogy a használt wc. papírom ahhoz képest szalonképes volt :-(((

Viszont el kell ismerni, hogy a tulajdonosa is elismerte, hogy nem ismerhető föl rajta :-)))

(   ugye érthető ? :-))  )

Előzmény: koller andor (38130)
koller andor Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38130

Szerintem már megszünt a képviselők "ingyen" utazási jogosultsága.

Előzmény: papifan (38129)
papifan Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38129

Felmerül a kérdés, hogy ha nem sokat vagy egyáltalán nem tömegközlekedik a "tisztelt" képviselő, akkor minek neki ingyenutazási lehetőséget adni.

Előzmény: papifan (38128)
papifan Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38128

Sejtem, de a kisemberek iogazságérzetének szerintem jót tenne.
Milyen rendszer az, amelyikben a kispénzű embereknek teljes árú menetjegyet kell váltaniuk, a nagypénzűek meg utazhatnak ingyen?
(költői kérdés)

Előzmény: vrobee (38126)
kivi000 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38127

Biztos hatalmas bevéltelnövekedést okozna... :P

Előzmény: papifan (38125)
vrobee Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38126

Azzal nem tennél szert nagy pluszbevételre...:)

Előzmény: papifan (38125)
papifan Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38125

Nem a BKV-s dolgozóktól kellene elvenni az ingyenes utazási lehetőséget, hanem a képviselőktől szerintem. Szerintem.

Előzmény: papifan (38124)
papifan Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38124

Én ezen kívül még a képviselőktől is elvenném az ingyenes utazásukat.

A több százezer, esetenként több mint 1 millió Ft-os havi apanázsból nehogy ne fussa már vonatjegyre!

Előzmény: Lovrin (38122)
v_peti Creative Commons License 2012.02.01 0 0 38123

Először a magas nyugdíjjal rendelkezők és a külföldiek ingyenutazását szüntetném meg, utána meg a kisnygudíjasokét alakítanám át szocális támogatássá, azaz korlátlan 90%-ost kapnának! Csak utána foglalkoznék a családtagok kedvezményéhez!

Előzmény: Lovrin (38122)
Lovrin Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38122

OFF

A családtagoknak kiosztogatott arcképest én is simán beszüntetném.

Előzmény: v_peti (38121)
v_peti Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38121

akár a 65 éven felüliekéhez is hozzányúlnak

 

Ne reménykedj! Előbb veszik el arcképest az összes családtagtól és nyugdíjastól, mint ez bekövetkezne. :(((

 

Előzmény: Lovrin (38119)
szelektor 2 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38120
Olyan, hogy "párhuzamos", olyan nincs. Az, hogy két földrajzi pont között megy vasút is meg busz is ez az utazók szempontjából nem párhuzamos, pl a busz több helyen megáll, az utazónak a buszmegálló közelebb van mint a casút akkor ez már nem párhuzam.
Példákat lehetne sorolni bőven de csak néhány Sv környékről:
Sv-Bodajk, ez a járat tovább megy Balinka, Bakonycsernye felé.
Sv-Sárbogárd
Sv-Mór
Sv-Szabadbattyán
stb, stb.
Lovrin Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38119

Mosolygós szmájli van a végén, tehát kizárt.

 

Tippeim:

- Megint bejelentik, hogy közös szervezetbe kerül a Start a volánokkal, és X milliárdot vonnak ki jövőre a közösségi közlekedésből

- Radikálisan átalakul a kedvezményrendszer, akár a 65 éven felüliekéhez is hozzányúlnak

- Felszámolják a párhuzamosságokat, ami mellékvonalak esetében bezárásokat vagy a 2 vonat/nap koncepciót jelenti.

Előzmény: Gulper (38112)
manhattani Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38118

>Ma van napi 40.000 buszjárat.

Ha leállítanak 2000 járatot az alig látszik meg.

 

Így OK. Azt hittem, a "komoly leállítás" mértéke a teljes járatszámhoz képest komoly. A 2000 csak az eddigt leállításokhoz (ritkításokhoz) képest komoly :-)

Előzmény: zsitvica (38107)
v_peti Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38117

Lehet, hogy a BKV-finanszírozásának a megoldásáról döntenek?

Előzmény: zsitvica (38114)
zsitvica Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38116

Melyik bandát?

 

20 év alatt már hány bandát rúgtak ki?

 

A MÁV (és csatolmányainál) több igazgatója, elnöke, vezetője csak a MALÉV-nak meg egy-két focicsapatnak volt az elmúlt 20 évben.

 

 

Előzmény: akóR (38115)
akóR Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38115

Az sem volna meglepetés, ha nagy ívben kirugnák a banda egy részét :-))))

Előzmény: zsitvica (38108)
zsitvica Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38114

Fogalmam sincs.

 

Már ketten felhívtak, hogy mit tudok, de én meg azt hittem ők tudják.

 

ugyan a holnapi kormányülésen szerepel közlekedési kérdés de valószínűleg csak a BKV ügy meg a novemberről elnapolt személszáll. törvény tervezet első olvasatban.

 

 

Előzmény: Gulper (38112)
kivi000 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38113

Vagy bezárják a mardékot is...

Előzmény: Gulper (38112)
Gulper Creative Commons License 2012.01.31 0 0 38112

Nyilván újraindul valamelyik megszüneteltetett mellékvonal.

(Nyilván nem véletlenül ebbe a topikba írtad be.)

Előzmény: zsitvica (38108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!