Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

biga 11 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 9292

Sziasztok! 2004-es 1.9 DCI  6 seb. váltó van a Traficomban.  Tudnátok ajánlani valakit aki javítással, felújított váltó eladással foglalkozik?

 

korimv6 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 9291

Pénteken egy dombon való felkapaszkodás közben megállt a Vivaro. Rögtön arra gondoltam, hogy elszakadt a hosszbordás szíj. Motorteret kinyitva azonban mindent rendben találtam. Ezután újra indítottam, és rendben be is indult. Itthon kiolvastam a hibát, és P0191 elosztócső nyomásérzékelőt dobta be. Kiváncsi vagyok mikor jön elő ismét, és hogy valójában az érzékelő rossz, vagy a szivattyú nem tud elég üzemanyagot szállítani.

csipike01 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 9290

Első körben megnézném azt a légtelenítést. A robotot csak a kinyomócsapágynál lehet légteleníteni, méghozzá egy gumicső és fecskendő segítségével. Szar helyen van, nem egyszerű hozzáférni a légtelenítőhöz. Két emberes munka. Ha ez után visszatér a hiba, lehet kinyomócsapágy vagy a hidraulika hibája. Minden esetre megnézném még a kinyomócsapágyra menő cső csatlakozásánál a tömítést is. (Kapható külön is, én is vettem 4 db.-ot. ) Nem fogy az olyaj a tartályból? (A roboton lévő nagyobb tartály, amibe fékolajat kell tölteni) 

Előzmény: Bender24 (9288)
The Photographer Creative Commons License 2016.07.22 0 0 9289

Üdv.
Ma keresgéltem a Trafic rádiójának a beállításai közt. Találtam közöttük AUX funkciót, ami eddig ki volt kapcsolva. Kicsit utánanéztem a dolognak, elég lehet, ha veszek egy aux kábelt és rákötve a rádióra már megy is a zenelejátszás? A másik a sebességfüggő hangerő, a beállítási lehetőség Speed 1-5-ig van. Hogy érdemes beállítani,vagy egyáltalán milyen sebességnél mekkora mértékben növeli a hangerőt? Van itthon Opel Omega is, az 90-nél emel a hangerőn észrevehető mértékben, gondolom ennél is hasonlónak kell lennie. 2008. júniusi az autó, gyári cd-s rádióval. 

Bender24 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 9288

elvileg szerelő cserélt benne olajat, gondolom le is légtelenítette,

attól lehet, hogy az előző tulaj csak gagyi tárcsát cserélt benne, lehet kinyomót nem is,

mert alacsony fordulaton 1000től lassan gyorsítva, még 1-esben 1500 újra ránt egyet mintha csúsztatnál egyet kuplunggal,

és persze van hogy rángat alacsony fordulaton ha lassan indulok,,,

tehát lehet nem is a robottal van a gond csak szimplán a kplung tárcsa kinyomó a fof?

Előzmény: csipike01 (9280)
lenyo111 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 9287

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.

2002-es 1.9 101lovas trafikom van.

Reggel nagyon nehezen indul,több percig kell indítózni mire nagy nehezen beindul,éps ugye még minuszok sincsenek.

De utána jár pár percet és egész nap pöccre indul.

Van valakinek valami ötlete?

I-200TX Creative Commons License 2016.07.20 0 0 9286

http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/renault/renault_trafic/trafic_1_9_dci_l2h1-35829

Érdekes tapasztalatok:

Megy mint az ördög vs dinamika :lista

Harmadik váltó 600K költség Brrrrr Ki fizet ki 3 váltót?

„Egy gagyi érzékelő meghibásodása rendszeresen viszatér nagyobb fékezéskor, több 10000Ft az autó újra indítása!”   Kivel van javíttatva ez az autó? Neten a sarki pékkel?:)

Mind ez 280K kilóméter alatt.

csipike01 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 9285

Én tapasztalatból írtam.

Nem vitatom a Bosch szervíz szaktudását, de nekem ez volt a probléma oka.

Csere óta nincs gondom.

Vargamunka tudna mesélni. 

Előzmény: daroczi71 (9284)
daroczi71 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 9284

Köszi a segítséget.

A helyi Bosch szervizben megkérdeztem azt mondták kizárt, hogy a befecskendezők problémája ilyen jelenséget okozzon. 

Előzmény: korimv6 (9283)
korimv6 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 9283

9260-as hozzászólást és az ahhoz kapcsolódó 9245-öst nézd meg.

Előzmény: daroczi71 (9282)
daroczi71 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 9282

Sziasztok.

 

Segítségeteket kérném:

 

Opel Vivaro 1.9 CDTI 101 le. 2006-os évjárat.

Naponta többször is előfordul, hogy beindítás után pár másodpercig nem reagál a gázadásra.

Gázpedált és az érzékelőjét kitakarítottam, de a jelenség nem változott.

 

Köszönettel:Zsolt

 

tclar Creative Commons License 2016.07.18 0 1 9281

Nem lehet hogy a fékpedál tartó állvány rgzítési pontjaibol van elrepedve valamelyik? A jelenség ua mintha a fékpedál kis erővel menne be, a valóságban a tartó jön kifelé.Nézd meg közelről nagyítóval a rögzítési pontokat.Üdv

Előzmény: korimv6 (9279)
csipike01 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 9280

Üdv!

Nekünk a 2.0 volt robotváltós. A hibajelenség utalhat arra, hogy nem tudja kinyomni a kuplungot. Ilyenkor próbálkozik, aztán üresben marad. Az "N" villog a műszerfalon. A probléma lehet kinyomócsapágy, de akár a robot mechanika hibája is. Le kéne légteleníteni a kuplung részét. (mondjuk ez nem egyszerű, de meg lehet csinálni.)

Előzmény: Bender24 (9275)
korimv6 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 9279

Asszony pumpálta :) pár nyomás után, Nem jött levegő sehonnan sem, az új fékfolyadék pedig mindegyik kerékhez odaért.A TIS2000 azt írta, hogy lehet pumpálni, de max egy baros nyomással is lehet légteleníteni. De azért köszönöm az ötletelést ;) Szerelő szerint, ő is járt már így a Tranzitjával, és használat után jó lett. De mivel még mindig nem folyik egyik munkahenger sem, a főfékhenger új, már csak az ABS kocka lehet ludas. Lehet ez is selejtes, mint a Swifteké, hogy megeszi az öreg fékfolyadék.

Előzmény: I-200TX (9278)
I-200TX Creative Commons License 2016.07.15 0 0 9278

Nem is tudom. Mi köze lehet a bekopásnak a pedál bemeneteléhez?

Amikor légteleníted ugye lassan pumpálod a pedált? Le van légtelenítve rendesen? Nem emlékszem, hogy át lehet folyatni, vagy szívatni kell.

Előzmény: korimv6 (9276)
korimv6 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 9277

Napokban megcsináltam a klímatisztítást. Elöl kivettem a komplett ventillátort, amit csak 3 csavar tart,  hátul pedig az előtét ellenállást távolítottam el, hogy hozzáférjek a hőcserélőhöz.

korimv6 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 9276

Kicseréltem a főfékmunkahengert, de nem változott semmi. Egy másik szerelő szerint azért van, mert  használt tárcsához raktam az új betéteket, és amíg nem kopik össze addig ilyen.

Előzmény: korimv6 (9268)
Bender24 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 9275

Sziasztok!

 

nekem is lenne egy váltós probléma a trafical, 2009-es 2,5dci

robotváltós s van, hogy indítás után nem akar se hátra bekapcsolni, újabban előre se,

van egy téli gomb ami azt eredményezi, hogy 2-esből indul, oda bekapcsolt, s elindulás után már működött előre-hátra,

de heti, két-heti alkalommal előfordul, hogy beindítom a vasat, s nem akar kapcsolni a váltó, csak kerreg csattan aztán olyan mintha nem tudná benn tartani a sebességben és egy nagy durranással kidobja üresbe!

 

no ezt a problémát nagyon jó lenne megoldani :)

 

köszönöm a segítséget, ha akad!

üdv,

b

Espace 3,5V6 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 9274

Úrak köszönöm az eddigi segítséget. A további problémám egy 2009-es 2,0 dci 119 le-s váltójával van. 207.000 km futott. Búg a váltó 5-6. fokozatban. Tudtok ajánlani szerelőt aki javítja?

vargamunka Creative Commons License 2016.07.09 0 1 9273

Ez lett belőle

Előzmény: vargamunka (9272)
vargamunka Creative Commons License 2016.07.09 0 1 9272

ILYEN VOLT ILYEN :)

T_H Creative Commons License 2016.07.08 0 0 9271

Elsőnek is köszönet Vargamunkának a segítségért.

 

Megtaláltam a termosztáton a hőérzékelő csatiját.

Lehúztam. A műszerfalon megjelent a hiba lámpa, de a ventillátor továbbra is tekert.

 

Mivel mást nem találtam, ezért gondoltam kiveszem a biztosítékát.

Az utastéri táblán hiába volt sok ventillátor jel, nagy részében nem volt bizti, ami meg volt az nem hozta meg az eredményt.

 

Végül leküzdöttem az akusarut, mert forgó ventillátornál nem mertem odanyúlni a csatlakozójához.

Majd lehúztam a csatit.

 

Mist csend van, persze tudom ezzel mit tettem.

Most rajtahagytam az aksit, kíváncsi leszek, hogy így leszívja-e az aksit reggelre.

Előzmény: T_H (9270)
T_H Creative Commons License 2016.07.08 0 0 9270

Gyors Help Please!

 

Van olyan, hogy zárlatos lesz a hőgomba?

 

Már több mint 15 perce teker a ventillátor.

Leállítottam és be is zártam az autót, de még mindig.

 

Hol helyezkedik el, mert próbaként lehúznám.

(Láttam egy gyanus dolgot a ventillátor felett menetirány szerinti balra)

lbarsony Creative Commons License 2016.07.01 0 1 9269

Szia!

 

Szerencséd van, megsorolok neked egy kis mérgelődést. :-)

Nálam is ez a hiba lépett fel. parkolóban sölnivel hozzáfogtam és ment tovább.

Majd 3.szervizzel és sok bosszúsággal beljebb,  alaposan megnézték, és azért akad ki, és ezzel együtt nem is emelt ki rendesen, mert a konzol eltört. (olyan mint ha levegős lenne, nem jön fel a pedál, de nem lehet légteleníteni, új munkahengerm, új kinyomó csapágy mégsem jó, és csak a méreg.)

A pedál benyomáskor kicsit oldalt is fordult, ahogy a fékről a kuplungra léptem kicsit (nagyon kicsit) oldal irányba is nyomtam a pedált. Ez 200 000 km alatt elég volt, hogy elrepedjen a konzol. Mivel ez csak lemezből van, a repedés nem is látszik míg valaki nem fekszik bent a pedál benyomásánál. A felső, a 3. csavarnál keresd a repedést.

Csak lentről a szerelhető ki. Kis tükör és sok türelem kell hozzá.

Előzmény: Tomibraun (9253)
korimv6 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 9268

Sajnos gyorsan megy be, és nem kell óriási erő a taposáshoz. Állítólag a fékdugattyúk visszanyomásától átfordulhatott a főfékmunkahengrben a karmantyú. Azt mondták a boltban, hogy típushiba.

Előzmény: I-200TX (9267)
I-200TX Creative Commons License 2016.06.30 0 0 9267

Szia!

Kérdés, hogy milyen gyorsan megy be? Nekem is be megy lassan ha kb a kormányba kapaszkodva állok rajta. De ugye ez nem élet szerű. Normál használat mellett évek óta rendesen működik.

Valahol egyszer azt olvastam, hogy az ABS miatt van ez.

Hátha erre jár egy hozzá értő és mond pár szót a témával kapcsolatban.

Előzmény: korimv6 (9266)
korimv6 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 9266

De hogy ne legyen felhőtlen a francia autózás, a következő történt. Pár hete lepucoltam a féknyergeket, és lefújtam feketére, mert bután mutattak a rozsdás nyergek az alufelni mögött. Ekkor sze!besültem vele, hogy elöl bár a betétek nincsenek teljesen lekopva, de mindét oldalon a belső betéteknél elkezdett elvállni a ferrodol a vastól. Rendeltem új, gyári betéteket. Tegnap végre volt időm, gondoltam kicserélem. Behúztam a kéziféket, amit rendszeresen használok, erre elszakadt a középső bowden. Még örültem is, hogy nem nyaraláson történt, mert utálom, ha nem jó a kézifék. Ezután nekiálltam és kicseréltem a betéteket. Semmi komplikáció nem akadt, pláne, hogy festéskor meg ltt puolva az összes felfekvő felület. Rézpasztát is kentem a felfekvési pontokhoz. Próbaút alkamával, elmentem és megrendeltem az új bowdent. Út közben szembesültem vele, hogy miközben nyomom a féket, a pedál szép lassan esik be. Rápumpálok, akkor felkeményedik, de nyomva tartva,megint beesik. Gondoltam, hogy a visszanyomott dugattyúk valamelyike elengedi az olajat. Hazamentem, sokszor benyomtam padlóig a pedált, hogy minél több olajat kinyomjon magából a rendszer, és látható legyen a szivárgás. Persze nem látszott sehol, semmi. Ezután keszedtem mindkét első nyerget, elhúztam a potédő gumikat, de száraz volt alattuk. Gondoltam, biztos a főfékhenger engedi az olajat a fékrásegítőbe. Kiszedtem azt is, de itt is por száraz volt minden. Ezután csak az volt a tippem naívan, hogy ha kicserélem a szakadt bowdent, és jó lesz a kézifék, biztos megjavul az üzemi fék is. Természetesen nem így lett. Most így használom pár napig, hátha valahol mégis megjelenik az olaj. Ha megvan a bűnös, megírom.

Ja mondtam már, hogy egyre jobban utálom a francia autókat?

korimv6 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 9265

A megoldás az lett, hogy a 2 éves szíjfeszítőt újra cseréltem, a Dayco szíj helyett pedig Gates lett felrakva.

Előzmény: korimv6 (9238)
cuci72 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 9264

Sziasztok,következő a problémám. 2005-ös Trafic 1.9.menet közben teljesen indokolatlanul megáll,gyujtás le és azonnal újra indul.Gázpedál 1,2 szenzor problémát ír be,de a cseréje után is fennáll a hiba jelenség,előfordulhat főtengely jeladó?Ha valakinek van ötlete és megosztaná azt köszönöm!

Bender24 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 9263

17.000 megnézik a futóművet, kormányművet, rétegvastagságot, meg apróbb szemrevételezések, olaj folyik-e, hol, mennyire, +kiolvassák a computert

Előzmény: Espace 3,5V6 (9261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!