re ujra:)megint kéne egy kis help,nem tud valaki rajzot hátso dobnak?hangolhato lenne a legjobb,de valami egyszerübb is jo lenne
az E30asok miért csak 4000-töl lodulnak meg? annak idején a 20asomnál azt hittem vezérlés problemo,de a 25ös is ugyanigy viselkedik,csak ugy megy jol ha forgatom,kis fordulatrol nem tul jol huz(relative persze:) tesom e36 25öse meg minden fordulatrol egyenletesen huz,ez a 24 szelep miatt van?
oooo szerintem nem nagyon er ra ilyen melora mostansag :-)
Lonni, sz@rbol nem lehet varat epiteni, ezt tudjuk. :-) Akinek meg van 250-300-bol, azoknal kokanyolas lehetett, semmit nem csereltek. Ha elkezdesz szamolgatni, hogy mennyi alkatresz kell, azok milyen aron akkor ez jon ki.
Szerintem vegyel egy 25i motort, az 200-bol meg kene, hogy alljon szerelessel, el tudod adni a Te motorod, szoval vissza is jon belole es megis nyersz 40LE-t a 20i-hez kepest.
Én meg reméltem, mert elég jól hangzott, amit írtál, meg ahogy jól olvastam jók a referenciáid is :DDD
Oké, de ettöl nem lesz erősebb autóm. Kérek még tanácsokat! Szebe Jani Budapesten vagy környékén van?
En az elso hozzaszoladnal lattam, hogy nem fogunk egyutt dolgozni:)) Nehogy sertesnek vedd! Amugyis el vagyok a melokkal. Tudom hogy nem vagyok olcso, es hogy messze is vagyok, de itt van kialakult kornyezetem. Esztergalyos, etc, etc... Ha felkoltoznek pestre akkor masfelszer ennyibe kellene keruljon, mert ott nem ennyibe lenne a muhely. Na mind1
Sztem nem ismered akost:) Max ismeri:) Sztem most 195-200Le 250-260Nm korul lehet akos autoja.De csak saccolom, ne vedd kp-nak:)
Egyebkent szegedi vagyok.
Az auto amibol most epul az egy 88as 320i, tehat csak 1 dolgo nem kell hozza a motronic kabelkoteg:) A felsorolasbol kihagytam az uj kevlar kupplungot:)
Sajnálom, ismerős az érzés..nem is olyan régről:(Nekem ugyan van autó,de egy 3 helyen eltört csukló is jár hozzá, amit holnap műtenek, a 2 helyen varrt arcomról ne is beszéljek:)Fel a fejjel, lesz ez még így sem..Ma kérdezték:"Van már új csajod?"..minek, szerelmem már van, BMW:)
Akosnak van kesz, most amit csinalok az bejaratos lesz, es nem tudom mikorra lesz kesz. Amit akosnak csinaltam azon most van egy tagitott hf, es egy hartge leomlo, igy volt 14,7es ideje rringen.:)
Vasilij:
Nezd a dolgok jo oldalat:) Mennyit is sporolok Neked ezzel??:))
Hát tényleg nem olcsó, főleg, hogy én nem tudnám beszerezni a hozzávaló alkatrészeket. :(
De a 6 kilóért az Zsír Új alkatrészekkel, és nulláról indul a motor?
Nekem amit mondtak arcok az a fele volt kb, de az valszeg nem is olyan jó, mint amit nem kínálsz :)
És mennyi időt vesz igénybe? Kinek építettél autót, ami már kész van, és esetleg meg lehetne nézni, illetve vitettni egy kört :)) És merre van műhelyed
88-as az autó, és 2 kipuff rendszeres, viszont nagylámpás, de faceliftes első lámpái vannak.
Megmondom oszinten hogy sokert... Ha odatermelsz minden alkatresz, es jok, pl a hengerfejben nem lognak a szelepek, es meg van sikolva a hengerfej. Hozol 25os valtot, nagyhazas difit, 25i hutot, motronicot, ha nem 88 utani az autod. Akkor relativ olcso. A munkadij sztem huzos de ezalatt neki sem fogok:) 150eFt Mikor kinn a blokk akkor azzal szamolni kel hogy sikolni kell a tetejet. Tomitesek, szimeringek, csapagyak, fotengely, dugo...
Most amit csinalok, ahoz en adok mindent. valto+difi+hf+fotengely, uj dugokkal, uj csapagyakal(kolbenschmidt), also felso tomiteskeszlettel(victor reinz), gyuruk(kolbenschmidt), igy valahol 600korul fog megallni. nem olcso project sztem egy 27i...
Lenne néhány eladó felnim, ami talán érdeklődésre tarthat számot.
A nyers tények tehát:
Extrém széles 14''- os ACP (német) alufelnikről van szó.
Osztókör: 4x100
Méret választható 7x14'', 8x14'' illetve 9x14'' (bármely méretből tudok párba adni, de mindegyikből csak 1 pár van). Vadonatújak, dobozban, csavarokkal, központosítóval, még nem volt rajtuk gumi (a kép csak illusztráció, de ugyanilyenek).
Akit tehát érdekel, kérem hívjon a 06/30 996-98-65 számon.