Pedig te példának végig a BMW-t írtad, és kb egy újkorában sacc/kb 10 millás kocsit ami ráadásul felső-középkategóriás, vagy felső az 5-ös???? kocsit viszonyítottál egy napjainkban alsó-középkategóriás "sokkal olcsóbb" gépkocsihoz. Gondolom abban egyetértünk hogy a BMW-t és mondjuk egy Astrát nem egy célközönségnek csináltak, tehát felesleges is összehaonlítani így. Mondjuk ha a BMW-t mondjuk egy Mercivel, vagy Audival hasonlítjuk össze azonos kategóriában, akkor ott már nem lenne ekkora előnye a BMW-nek.
Minden autót az évjáratához és kategória/versenytársakéhoz kellene mérni szerintem. Tehát nem értem hogy ha mondjuk egy Opel Astra abban az évben az összes lehető extrával fel van szerelve akkor miértnem full extra? Astrát hírdet tehát ahoz mérten írja hogy full extra, nem BMW-hez nem? ;)
BMW rostát a szem elől fel! ;)
emlékszem hogy nemrég Subarut nézegettél ;)
Hát igen, ha hátsókerekesnek gázt adsz, akkor lehet hogy kicsit elpörög a hátsókerék és tolja a farát, de attól még irányítható marad, mert az első 2 fogja a talajt, a 4 kerekes (ha elég erős) akkor mind a 4 kerék pörögni kezd, és összevissza csúszkál. Tolja az elejét. Amit szintén lehet uralni, csak 1 pörgő kereket sztem nehezebb, mint 1 tapadót. De szerintem egyszer próbáljuk ki, mert engem is érdekelne a téma. Szerintem nem biztos, hogy egyértelműen rájövök mi a különbseg. Ez nem 1 1.6-os elsőkerékhajtás, ahhoz jó hogy kijön a különbség, és ezeket hagyom le én is mindenhol:-))))))))
Ave,
ESI azt írta, hogy EVO 3-as lendkerék. Evo 3 pedig létezett utcai forgalomban és ETK szerint ugyanaz a lendkereke, mint az EVO 2-nek. Tehát mint az enyémnek. A sima M3-nak van a standard lendkereke, míg az EVO2 és 3 gyárilag (motorsportilag ugye:-))) könnyebbet kapott. Én aszittem ESI erről a gyárilag könnyített lendkerékről beszél. Ha félreértettem, bocs.
De akkor mennyi az enyém súlya?
vd
Meseltem mar, hogy az osszes Sy full extras? Ugyanis nem volt hozza rendelheto opcio. Ellenben ha en el akarnam adni az eszkozt (oximoron), akkor csak zacsiban tudnam adni hozza a klimat, abs-t, tempomatot, radiot, hangfalakat stb, amik mar kikoltoztek a jarmubol. Szerintetek igy erne "full, full (full)" extrasnak hirdetni? Nem tudom eldonteni...
Ryta,
Hátha az annyival jobb lenne, akkor már minden versenyautó rég 4 kerekes lenne, de nem az. Hegyi pályán, meg versenypályán a rajton kívül sok előnye nincs. 1 versenyző barátom szerint sem jelent előnyt, csak ha vizes az aszfalt. Ja és lehet hogy off-roadilag jobb, de mint tudjuk én nem megyek le az aszfaltról:-))))))
Szóval biztos vannak előnyei, de ha van 1 jó hátsókerekes autód, jó gumikkal, jó súlyeloszlással, akkor sztem annyira nem kell szégyenkezni. Meg szvsz a 4 kerék miatt eléggé romlik az autó tengelyenkénti súlyeloszlása, mert általában első tengely elé helyezik a motort, hogy elférjen az erőátvitel. És legtöbbször alapból elsőkerékhajtásos autókból fejlesztik ki ezeket, és 1 csomó nem is full time awd, tehát van 1 csomó álcázott 4 kerékhajtásos, de valójánban elsőkerékhajtásos autó. Akkor inkább már hátsó kerék, ott legalább biztos, hogy azt hajtja a motor.
vd
Pld:havernak van egy 88 as BMW je és eléggé fel van szerelve!A szokásos extrán kivül(tehát a full extrán kivül:-))...)Elektromos tető,ülésfütés,nagy computer stb....Aztán meg kihalgatunk egyszer az usziban egy beszélgetést!:
hu és megvettem az uj (márnemtudom azthiszem opel vagy toyota mindegy)kocsimat és képzeld van benne ülésfütés,hu te az milyne kiba jó extra nagyon jó stb..
És ember áradozott kb volt 50-60 éves!Mi meg egymásra néztünk és ámultunk hogy ez ekkora nagy királyság 2003-ban?:-))))Szóval ez a nem semmi!:-)Képzelheted ha oda szolunk hogy figyu ezt kb 20 éve rakják a verdákba de lehet hogy egy amcsi vasba már a 60 években benne figyeltek!:-)
>Csak most tanfolyamon vagyok
Oszt jó az neked..? NEM FIGYELSZ A TANÁRÚRRA?!! ;-))
Engem úgy vágtak ki egyszer gyakorlatról egy "kis" freemailezés miatt, hogy a lábam nem érte a földet ;-)))
Lehet és értem is hogy mit mondtok de én akkor is aztmondom hogy ezek a dolgok alapfelszereltségek már napjainkban és nem extrák!Nevetségesen hangzik hogy 2003 ban veszel egy akámilyen autót és van benne klima meg el.ablak akkor ez full extra!épp te mondtad hogy a 87 es autódban 2-3x annyi dolog van mint ezekben akkor ezt nem mosolygod meg egy kicsit?:-)))
A lendkerék uaz az EVO II és EVO III-ba? Végülis lehet...
Nekem csak egy fajta lendkereket hoz az ETK, vmiért :-O, pedig legalább 2 féle kéne hogy legyen benne.
Mondjuk egy mercihez,audihoz,bmw-hez rendelhető gyári extra lista kb ugy 200 oldal!:-))Egy suzukihoz meg nagybetüvel irva is kb 1/4 oldal!:-))Akkor a suzuki is full extra?
> Én csak arra vagyok kiakadva amikor egy pld:astrát le full extráznak egy klimával meg egy elektr.ablakkal!:-)
Ha az adott modell (esetünkben ez az Astra) vásárlásakor az összes plusz dolog meg van rendelve, még ha az a lista csak a klímából, meg elektromos ablakokból áll is, akkor lehet full extrás!! Mert az az xxxx évjáratú Opel Astra MINDEN hozzá kapható extrával fell van szerelve.
Ez igy okés is de akkor elég odairni hogy gyári összes extrával!:-)))Most pld nem egy suzukit kéne boncolgatnunk mert ugye abban sok minden nem nagyon lehet és nevetségesen hangzana hogy eladnám suzukimat full extrásan!:-)))Van benne kormány meg ablakok meg kerekek meg egy mokuskerékkel üzemeltethető klima!stb.:-))))))