Mint pl.a nyomásérzékelő szenzoré. Ha összeomlik a CR magasnyomású rendszerben a nyomás, hibás érték miatt a közös csőben,akkor pl kamion előzéskor mi is van ha szemből közelednek és a cicust még vagy ketten követik? Hát senkinek nem kívánom...már bocsánat.
Ez igaz, de ritkán előfordul olyan hibája a gyertyának, hogy nem a hegye, hanem a töve izzik. Ez esetben az ellenállásérték megvan, azonban mégsem működik a gyertya rendesen. Ez csak kiszerelve látható. Mondjuk egy HDi motornál nem annyira számít az izzítás, -10 fokban is beindul izzítás nélkül, csak többet kell "tekerni", de egy előkamrás motornál egy ilyen izzítógyertya már probléma.
Izzító gyertya ohmosan biztosan kimerheto mint egy fűtőszál. Akár egymáshoz képest is. Ha mind egyforma kb. Akkor nem valószínű hogy hibás. Ha eltérés van akkor lehet gondolkodni melyik a jó érték.
Első fényszórókat cseréltem....volna. Persze sikerült pont olyat vennem ami nem stimmel. Kétféle van, amelyikben a fényszóróházon belül van a magasságállító, hozzáférhetetlen helyen, illetve amelyiknek ott van a kupak alatt, hozzáférhető helyen. Nekem ez első kellett volna. Most van egy motor nélküli fényszóróm. Ha veszek hozzá egy állítómotort, amit a képen látni, akkor működni fog? A lámpában megvan a csatlakozója is. BSI tudja majd kezelni?
Peugeot Planet nem telepíthető Win7 32 bitesre? Azt írja, mikor virtuális CD-ről elindítom a telepítőt, hogy nem megfelelő windows verzió. A Diagbox felment és működik.
1. A napi km számláló időnként nullázza magát, akár menet közben is. Ez másnál is előfordult már vagy esetleg valamilyen hibát vetít előre?
2. Fűtés-hűtés beállított hőfokot tartja, ilyenkor télen ECO módban használom, napközben akár 8 órát is állhat az autó, ECO módban marad. Reggelre viszont mindig A/C üzemmódban indul. Ez hiba?
3. Esős időben hogyan szálltok ki az autóból, hogy ne legyen saras a küszöbtől a nadrág?
Peugeot 307 1.4 HDI 2002-es. első tulajos, imádjuk az autót 200.000km ELSŐ HIBA jelenség.
Hibajelenség: 1-es 2-es-ben gyorsításkor képes leállni, és a motorhibakód folyamatosan világít utána ha vissza indítom, és fent a következő hibaüzenet jön
ANTIPOLLUTION FAULT
megyek tovább bemelegedett az autó, nem áll le, és a hibajel is elmegy magától.
Már rég jártam errefelé, de lenne egy elektromos kérdésem.
(Pug 307 2006, 1.6. hdi 110 no fap)
Adott a rendszerben egy C6678 gyári cikkszámú elektromos utastér fűtés. A kérdésem az, hogy ez mikor lép működésbe?
Csak automata klíma használata esetén? Vagy simán ha reggel elindulok, elkezd fűteni ez is?
Továbbá ha valaki tudna nekem mondni gyári mért ellenállás értékeket a kapcsok között, azt megköszönném. Ha jól sikerült azonosítanom, akkor a felső pont a test, és a többi hozzá képest egy ellenállás hálózat.
Egyszer már kellett cserélnem, mert szakadt volt, de most megint nem nagyon akar fűteni.
Nem fog folyni a gázolaj :) De lehet másik probléma is CR körben.A közös magasnyomású csővön van a nyomás érzékelő. Ennek a kábele egy vékony gégecsőben van és az inditómotor és a mblokk között néha kidörzsölődik és ez baj mert vagy összezáródik vagy testre kerül.Ezt is nézd meg lécci.
Köszönöm a választ, egyelőre a kábeleket takaritottam át és tesztelem hogy előjön e hiba. A francia és a britt fórumon legtöbben egy kábelkorbács módositásra hivatkoznak, amit a gyártó adott ki, van egy toldás csatlakozóval amit ki kell iktatni, mert ott hajlamos elveszni a jel. Mindenképpen szeretném szemrevételezni a nyomásszabályzót is, egy kérdés ehhez, ha kiszedem fog ömleni a gázolaj szerte-széllyel, vagy ott nem kell ettől félni?
Ezen felül találtam egy Bosch ED15C2(ez van nekem is) doksit ahol részletesen levezetik a működést, és abban keresgéletem egy másik hibámhoz kapcsolódó dolgokat. Tünet: ha -3 és +3 fok között van a hőmérséklet, akkor dadog az autó ha csak egyszer ráadom a gyújtást és inditózok, ha 3-4szer adom rá a gyújtást és megvárom amig a relé kattanása hallatszik, akkor ugyanilyen kondiciók mellett is szép az alapjárat. Ezt irják a doksiban:
"The preheating and postheating times are determined by the ECU depending on the coolant temperature." - Kiváncsiságból megnéztem élő adattal a hideg inditást, vizhőfok -3 fok (doksi szerint 0.5s elő izzitás és 180s utó izzitás) gyújtást ráadva / preheating - inactive / -> inditózás / preheating - inactive/ -> dadogó motor alapjárat / postheating - inactive/.
Pár hete multiméterrel megnéztem az izzitó gyertyákat, mindegyiken 0.5 és 0.7 között volt az ellenállás (szerintem valamit elkefélhettem a mérésnél, föld a motorblokkon, jel a gyertya tetején). Nincs valami ötletetek hogy tudnám még pontosabban kiderteni hogy van e baja az izzitásnak relé vagy gyertya oldalon? Vagy segiteni hogy mi a megfelelő mérése az izzitó gyertyákank? Nem szivesen erőszakoltatnám meg a kis lukakat feleselgesen, még olyan érintetlenek :)
A leállással kapcsolatban. Próbáld leszedni a CR nyomásszabályzó szelepet,amit a nagynyomású szivattyú végén találod.Lehúzod a csatiját és van két 5-ös inbusz csavar azt kiszeded,csak nehogy beessen ott a résbe mert azt leír6od :)) Kihúzod a a nyom.szab.szelepet a szivattyúból és annak a végén van pici szűrő.De nézd meg az O gyűrűt is nem szakadt-e. Na ez a szűrő valszínű el van koszolódva.Ultrahangos tisztító ha nincs akkor az erős szinte éles sűrített levegővel kifújatod minden irányből alaposan. Előtte nézd meg erős nagyítóval a szűrőt :)
Gondolom Bosch van rajta.Ritkán megy tönkre,amugy a közép ár úgy 40 körül van.
Nos hát annyit kérek,hogy ne vádaskodj,idézlek :"Ez igy csak 1-2 szaki reklámoldala!Lehet ,hogy a "küldők" még jutalékot is kapnak?" Mert ugye ezzel nem segítettél a kérdezőnek,kérőnek.
Vegyük újévi humornak és lezártnak az egészet.
Na meg persze ez a fórum nyilvános és nem a te privát weboldalad! Ha irritáló szöveget tolsz ide fel biztos lesz aki hozzászól.Mellesleg 13 éve van nálam az oroszlán + 42 év kisebb-nagyobb járművekkel,....hát van picike tapasztalat.
Segítségre lenne szükségem a következő autóval kapcsolatban (307- 2002 - RHS motorkód)
Kb 1 hónapja random időközönként leállításnál nem áll le azonnal a motor, még párat fordul és fulladozva leáll. Következő indításnál pöccre indul, de APF hibát dob és beírja ezt a hibakódot P1138 (képen csatolom)
Kb 2 éve már volt gondom ugyanezzel, ott ki is derült hogy a kábel volt a ludas, meg volt már toldva azt rendberaktuk el is múlt azóta se volt vele gond idáig. Most annyi kivétellel hogy néha nehezen áll le a motor és ezután jön a hibakód is. Sikerült élő diagot csinálni, képeken láthatjátok a mért értékeket:
Ezen a képen a hibakód van:
Ez a kép alapjáraton készült hideg motornál:
Ez a kép pedig kicsit megemelt fordulatszámmal körülbelül 1200-1400nál:
A kérdésem az lenne, hogy ezekből az adatokból kiolvasható az, hogy ha valóban a nyomásszabályzó gyengélkedik? illetve nem e nagyon rossz érték a porlasztóknál az a korrekció különbség? Számít az hogy hideg volt a motor, lehet hogy üzem melegen is meg kellene ismételni?
Illetve egy ráadás kérdés :)
Egytömegű lendkerék van már az autón, kb 24-25 ezer kilóméter van benne azóta, és nyáron kiszakadt az alsó hátsó motortartó, amit az alváz szám alapján kaphatóra cseréltettem ki (swag gyártmány), és eléggé rázza is a kasznit vele az autó. Lehetséges hogy meg kéne próbálnom beszerezni egy gyári 90 lóerőshöz valót? Nézegettem a bárdi unix zsu kínálatát, de mindegyiknél ugyanazokat a cikkszámokat hozza a két külön motorra, plusz a febi blistein oldalán is ugyanazt a cikkszámot árulják a két motorhoz. Van esetleg ebben valakinek tapasztalata?
Remélem azért nem akarod megszabni ,hogy mi legyen a véleményem !Hogy miben vagyok járatos meg miben nem arról meg lila-gőzöd sincs és persze közöd mégkevesebb !
Upszzzz tudsz jobbat??? Hát írd le neki részletesen a sorrendet a hf.leszedéshez,meg az összerakásban.Hf csavarok meghúzási sorrendjét,nyomatékát......stb...stb.
Az meg,hogy jutalék????? Ne írassál már velem nagyon csúnyát így új év elején. Még a "szakik" is baráti áron csinálják a fórum tagoknak a gépeket. Úgy látszik nem vagy ebben járatos.
Sajnos ez a topik is oda jutott,hogy kikoptak a segiteni tudó és akaró szakik! Max. anyit kaphat a segitség kérő ,hogy elküldik " Jena"-hoz vagy még esetleg más szakihoz ! Ez igy csak 1-2 szaki reklámoldala!Lehet ,hogy a "küldők" még jutalékot is kapnak?