Keresés

Részletes keresés

trazz Creative Commons License 2006.08.20 0 0 784
'sztán milyen hangkártyád van? O:)

Örömhír, Japán nagydíj előtt lazán megvan mindkét világbajnoki cím, fix 1. helyezés a FIA ranglistán (35 milla - duplája az ideinek...). A jövő évi design 100%os, igaz, Gascoyne bácsi csak 3*os, így lesz vele problémám. Ellenben az idén az összes alkatrész 4*os teljesítményű lett, ebből három ráadásul megfelelő lesz jövőre is - közülük kettőnek 5*os a reliabilityje...
Viszont most van 17 milla KPm, idén épült fel 18 millából a fullos gyár meg nemtom hány millából a fullos 3. épület - így jövőre a maniból lazán felépítem a többit is, meg leigazolok majd két jó közepes pilótát, szerzek egy 4-5*os designert és utána már verhetetlen leszek. O:)
Ja, mindenre partnerszerődésem van, full bónusszal. O:)
Előzmény: Ocean (783)
Ocean Creative Commons License 2006.08.19 0 0 783
Furcsa, nekem meg semmilyen gondom nincs vele.
Előzmény: trazz (782)
trazz Creative Commons License 2006.08.19 0 0 782
Akkor nálad is valami audiodriver probléma van...
Előzmény: toto92 (781)
toto92 Creative Commons License 2006.08.19 0 0 781

Nekem meg pont ezért nem fagyott le...

 

Nekem az a legidegesítőbb, mikor egyszercsak elmegy a csapatrádió hangja.

Előzmény: trazz (780)
trazz Creative Commons License 2006.08.19 0 0 780
Furcsa... nekem a progi egyetlen esetben fagy le : amennyiben a verseny vége után kihívom a pilótámat a boxba.
Illetve fagyna folyamatosan, ha nem kapcsolnám ki a hangeffekteket. (motornyüszítés O:D)
Előzmény: toto92 (778)
toto92 Creative Commons License 2006.08.19 0 0 779

No, a progi is engedett, így "hivatalosan" is be tudtam fejezni a Belga futamot. Most az olasz futam jön, ami szintén egy gyors pálya, így remélhetőleg akkorára tudjuk növelni az előnyünket, hogy az kitartson a szezon végéig.

 

A Minardi partner szerződést kötött a Mercedes-szel. Jövőre három csapat is merci motort fog használni: Ferrari, Benetton, Minardi. Ford motoros lesz a Sauber, Williams, Mclaren (ők biztosak, rájuk emléxem), és valószínűleg engem kivéve a többiek is. A Mechacrome kivonul az F1-ből.

 

További érdekesség, hogy a magyar nagydíj elején Salo ezredmásodpercre azonos időt futott, mint a valsóágban!

Előzmény: toto92 (778)
toto92 Creative Commons License 2006.08.19 0 0 778

Túl vagyok egy izgalmas Belga nagydíjon, életem legizgalmasabb futamán:

 

Rajt: 9. és 11. helyről indultunk, ám esett az eső, intermediate volt szükséges.

 

Pár kör alatt Hill feljött a második helyre, és ott autózott az idősebbik Schumacher közelében. RS eközben a mezőnyben bukdácsolt.

 

A 10.-12. kör környékén elállt az eső (mikor terveztem kihozni RS-t esőgumikért), és a pálya elkezdtett száradni (egyet pillanatok alatt felment). Innentől már csak az volt a kérdés, hogy mikor szárad fel teljesen.

 

A 16. körben Hill kijött a boxba, ahogy visszatért (mardt a második helyen, épphogy Häkkinen előtt), felszáradt a pálya. Nosza, Hill újra ki, a boxban szokás szerint Häkkinen megelőzni, eközben az ifjabbik Schumacher egy újabb kört tett meg, intermediate gumikon. Mikor visszatért, 6. volt. Eközben MS is kiment a boxba, ám ő rosszabbul jött ki belőle, ugyanis Hill is megelőzte, sőt, RS elé tért vissza. Nemsokára Irvine is kint járt, miután normalizálódott a helyzet, az alábbi volt a sorrend:

 

1. Alesi

2. Häkkinen

3. Hill

4. Frentzen

5. M. Schumacher

6. R. Schumacher

 

Hill soft gumikon, RS hard gumikon futott.

 

Häkkinen a 31. kör tájékán a box felé vette az irányt, (előzőleg ő és Hill is leelőzte Alesit), így Hill vezetett. Később normalizálódtak a helyezetek (többen is kint járatk a boxban), így RS feljött negyediknek, és a bátyját támadta. Később MS is kiment a boxba, így Hill 1., RS 2. volt!

 

És itt jöttek közbe a gumik. Hill soft gumija kopott, így nem kockáztattam: 4 körrel a vége előtt kihívtam a boxba, így a 3. helyre tért vissza, Vileneuve elé. A maradék négy kört sikerült teljesíteni, így R. Schumacher megnyerte a versenyt!

 

A végeredmény:

 

1. R. Schumacher

2. Häkkinen

3. Hill

4. Vileneuve (miután az elején kapott egy 10mp-s büntit)

5. M. Schumacher

6. Alesi

 

A Benettonok egy 9. helyet tudtak felmutatni Wurz révén, így átvenném tőlük a 4. helyet...

 

...ha a progi nem lépne ki a vindóvzba :(

 

Bocs a hosszért.

toto92 Creative Commons License 2006.08.19 0 0 777

Gratulálok!

 

Nekem is volt esős futamom, én is ezt a taktikát követtem, de nem sokkal azután, hogy felraktam a wet gumit, elált az eső :( Végül Hill 4 kiállással a 6. helyre futott be.

Előzmény: Ocean (776)
Ocean Creative Commons License 2006.08.19 0 0 776
Yessss!

Megvan a pontszerzés!
Monte Carlora nagyon készültem, VIP-eztettünk 3 főmuftit, kijavítottam szinte 0-ra 2 autót.
Az edzésen semmi extra, 18-19. helyeket szereztük meg, sőt asszem ez negatív csúcs a szezonban.
Eztán jött a meglepi: esőben kezdődött a futam. Na itt felcsillant a szemem, a 4-es esőmenő Nakano először bizonyíthat. 2-es volt a pálya szárazsága, így inter gumikkal kezdtünk.
Nakano rögtön a rajtnál 3-at ugrott előre, majd belehúzott. A 7. körre a 11. helyre küzdötte fel magát (ne feledjük, ez Monaco).
Ekkor méginkább rákezdett az eső, és nem késlekedtem: Nakano-t azonnal, Dinizt 1 kör múlva ki is hívtam esőgumiért. A mezőny inter gumikon volt, és 1-2 kivételtől eltekintve nem cseréltek. A boxkiállások után Nakano a 16., Diniz a 20. volt.
Na uccu neki: Olyan 15 kör alatt Nakano az első Irvine-hoz képes hozott 30 mp-et, de ami a lényeg, hogy átgázolt a mezőnyön, ott volt az ékes 6. helyen. Közben Diniz is feljött 13.-nak.
Azonban a 23. körben kisütött a nap. Ez pont kapóra jött a mezőnynek az első cseréhez, páran egyből bementek, de aki nem, az is gyorsabb lett az inter gumikon mint mi az esősekkel. Mielőtt Nakano elkezdett visszaesni, már a 3. (!!) volt.
Vártam, hogy mivel cserélni kell, akkor már egyből szárazat teszünk fel. Plusz amit még nem mondtam, az eredeti terv az volt, hogy hard 1 cserével meglepem a mezőnyt. Szóval a 30. kör környékére terveztem a kiállást, ami az utolsó lenne :)
És így is lett, a 28. körre felszáradt a víz, kihívtam az addig 8.-nak visszaeső Nakanot.
Eddigre a mezőny úgy szétszakadt, hogy a cserével is megtartotta a 8. helyet.
A többiek még mindig inter gumikon voltak, így újra elkezdődött a fogócska.
Nem ragozom, még annyi történt, hogy amikor a mezőny kiment a 2. cserére Nakano feljött 4.-nek, és meg is tartotta a futam végéig!
Diniz meg nemtom mit csinált, stabil 10. volt, de az uccsó körben kicsúszott vagy mi. Az eredményben ugyan 10. 2 kör hátránnyal, de volt egy hírem, hogy a nem pontszerző autónk nem ért célba, meg össze is törte.

Na ezek a jó hírek. Ugyanis a team-re ez a csoda semmilyen hatással nem volt, ugyan úgy maradt mindenki 0 morállal, és 60%-os teljesítménnyel :(
Szinte semmi nem halad így, nem tudom mire jutunk. A pénz mondjuk gyűlik ezerrel, évvégén a gyárat kibővítem.
trazz Creative Commons License 2006.08.18 0 0 775
Én sem tudom hogy van-e különbség 1 és 2 % között. Valószínű hogy nincs. O:)
Úgy megy fel hogy kielégíted az igényeiket. Több / jobb ember, tesztek, pontszerzések. Főleg az utóbbi dob sokat. O:)
Előzmény: Ocean (774)
Ocean Creative Commons License 2006.08.18 0 0 774
Hiszek neked :)
Igaz, most elsőre 1-1-1-1%-ot küldtem, kipróbálom majd a 2-1-1-1-et, nemtom számít-é :)

Arra van-e tipped, hogy hogyan megy fel a reklámszakemberek teljesítése 60%-ról?
Ez most a legnagyobb gondom, hogy ezért nem haladunk, mert leesett a teljesítőképesség (és a morál)...
Előzmény: trazz (770)
Ocean Creative Commons License 2006.08.18 0 0 773
Világos :)
Sajnos összesen 2 szponzorunk van, egy 2.2 és egy 1.9 millás. Ez -10 a tavalyihoz képest, ezért aggódtam kicsit.

Azért abban bízom, hogy tudom majd fejleszteni az autót rendesen. Most 1 futam után ott tartunk, hogy megvan hogy 33% a kezelhetőség, és fel is van fedva az első hiba, jelenleg épp 100% ezen dolgozik.
És ezeket gyorsítandó tavaly annyit fejlesztettem a gyáron, hogy a CAD és CAM mindkettő 5-ös van már. Talán ezért is ment nagyon a pénz évvégén.

Valóban az lesz a cél, hogy tele szponzor, bár mint írtam, főszponzorra nemigen lesz esélyem megint :(
Előzmény: trazz (769)
Ocean Creative Commons License 2006.08.18 0 0 772
Gratulálok a győzelemhez.
Az meg jó hogy felfedezted, mert fontos az az üzi. Nálam az első szezonban egyszer sem fordult elő - egyszerűen nem tudtunk olyan gyorsan menni, hogy elfőjön a motor :)
Azonban régebben mikor nyomtam, ha jött ez az üzi, a frász kerülgetett, onnan jó eséllyel nem volt célbaérés.
Előzmény: toto92 (771)
toto92 Creative Commons License 2006.08.18 0 0 771

Megtörtént, amire vártam! A Jordan istálló elérte első futamgyőzelmét, a Német GP-n!

 

Az egész azzal kezdődött, hogy megérkezett a harmadik fajta Honda motor is, aminek elég magas volt a ringiditi-e (hogyan is írják? Mindegy, szóval a "rázóssága").

 

Az időmérőn a szokásos élmezőny közepe-vége időt futottunk, ami az 5. és a 9. helyre volt elég. A rajtnál viszont maxra vettem minden agresszivitást, így Hill hamar az első helyen találta magát, és RS is elkezdett feljönni (mégha bukdácsolva is). Hallgatva a csapatrádiót felfedeztem egy addig általam nem hallott üzenetet is, ami magyarra fordítva a motor túlmelegedését jelenti, de ez először nem jutott el az agyamig, gondoltam, azért mondja, mert mindene a maxon van. A harmadik kör végén a kocsi állapotát figyelve megdöbbenve tapasztaltam, hogy 1 kockát esett a motor állapota. Ez így volt a következőben is, így az agressziót mindenhol 7-re vettem. Hill így is tudta tartani a vezető pozícióját, míg RS feljött harmadiknak. A verseny közben RS kapott egy Stop&Go büntit, ami után az 5. helyre tért vissza, de megelőzte Vileneuve-t (aki pár kör múlva ki is esett), majd Häkkinent is (a boxkiállásai alatt), így felkapaszkodott harmadiknak. Hill fölényesen nyert (30 másodpercet vert a második helyezett Coulthardra, aki egy, a 15. körben teljesített kiállással futotta le a futamot). Így (mivel a Benetton nem szerzett pontot) a 16 pontos hátrányunkból 14-et lefaragtunk. A cél fele teljesítve van, és közel a másik fele is. Kíváncsi vagyok, hogy RS képességei hogyan változnak, miután idén eddig egy 2. és egy 3. helyet is szerzett. Hillnél valószínűleg romlani fognak,ővele csak 1 éves szerződést kötöttem, meg a 10 milliós fizetését is sokallom egy kicsit... Ha más nem, felveszek a helyére egy újoncot.

 

Huhh, bocs ha hosszú lett.

trazz Creative Commons License 2006.08.18 0 0 770
Igen, VIPezni kell ezerrel, de csak módjával. Csóró csapatként mindenre a minimumot kell költeni, ezzel LAZÁN hármason lehet tartani átlagban a szponzorokat. A költsége olyan 150K körül van így általában (nálam 2% a qualityre, 1-1 százalék a VIPekre megy), ez az 5% lazán megéri azt hogy sokkal könnyebb szerződést hosszabbítani velük. Ugyanis nagyon nem mindegy hogy 1 kör alatt 1 vagy 3 kockányit sikerül pl a motor vagy a csapatszponzorral haladni a tárgyalásokkal. Arról nem is beszélve, hogy ha sikerül valakinél elérni a 4kockás támogatottságot, az általában ad egy hospitality bónuszt (csak az adott cégnél lehet felhasználni), amit felhasználva további értékes kockákat lehet nyerni a szerződéskötésnél. Mondom : én 3 kör alatt kötöttem csapatszponzori szerződést. És ebből az első kör ugye az érdeklődés volt...
Előző évben meg a fél szezonon keresztül dolgozott rajta több mint a stáb fele.

Számomra ez lazán megérne már 6-7 millát is évente - több idő jutna licensingre. Ami egyébként viszont spéci (egyelőre) még nem nagyon éri meg, ugyanis hiába a magas keresettség, LÉNYEGESEN lassabban lehet vele haladni. És lényegesen kevesebb hasznot termel, mint mondjuk egy szponzorbónusz, vagy akár a fix fizetés...
A licenzelés a gazdag csapatok játékszere. A VIPezés is, de már minimumon is megéri. Mégpedig nagyon, mert igaz ugyan hogy a haszna nem olyan nyilvánvaló - szemben azzal hogy elég látványosan viszi a pénzt - viszont közben hozza is, még ha nem is veszed észre. Nálatok mennyi a különbség az éves TERVEZETT szponzori támogatás és az AKTUÁLIS között? Mert nálam egy milla alatt van...

Persze első szezonban csak csődbe vinne, de ha profitot termel a cég, akkor hatalmas hiba lenne kihagyni. A játék lényege nem az hogy minél nagyobb legyen a profit, hanem hogy minél sikeresebb legyen a csapat. A pénzt meg kell forgatni a siker érdekében, nem pedig ülni rajta. Ha van miből, akkor kőkeményen költekezni kell. O:)
Előzmény: Ocean (768)
trazz Creative Commons License 2006.08.18 0 0 769
Lehet hogy picit túlzó volt a kalkulációm - mint írtam, fogalmam sincsen a szponzoraidról, sem a staffodról. Azzal számoltam, hogy NEKEM kb mennyi profitot jelentett volna ez. Nekem a 8 millás támogatással is +5-800K körüli profitom volt teszteléstől és alkatrészgyártástól függően, ráadásul gyárfejlesztéssel.

Kár hogy a tervezést egy kicsit elszúrtad meg gyenge motort szereztél - az az egy MP hátrány mostanra lehetne 0.5-1 MP előny is...

Works szerződés teljesen felesleges (pontosabban szinte reménytelen, tuti megelőz valaki), inkább szedd magad tele szponzorokkal. A 2. szezon a "meggazdagodás" szezonja, elég profitot termelsz már ahhoz hogy megalapozd a versenyképességedet (állandó, reális esély a pontszerzésre normál körülmények között) a 3. szezonra. Elméletileg itt már pontokat is mindenképpen el kéne csípned, de Ford motorral ez még mindig nehézkesnek tűnik számomra. Száraz időben olyan 10.-14. hely környékén kéne futni normálban (mármint nem 6-8 kieső esetén), kb a középboly végén, messze megelőzve (lekörözve) a sereghajtókat...
Előzmény: Ocean (766)
Ocean Creative Commons License 2006.08.18 0 0 768
VIP-zni kell velük ezerrel. Etetni, meg utaztatni őket. Trazz ugyan azt mondta megéri, de én régen mikor nyomtam mást tapasztaltam: futamonként 300-500 ezret simán rájuk költöttem, ami 16-al felszorozva olyan 6-7 milla évente. Kizártnak tartom, hogy ez valahol behozza az árát. Most a Minardinál inkább majd a licensing meg ilyesmikre szakítok időt, a ruhákra pl. most 4-es a kereset és csak 2 kocka.
Előzmény: toto92 (767)
toto92 Creative Commons License 2006.08.18 0 0 767

Hát, nálam ennyire drasztikus lecsúszás nem következett be, mikor a Tyrrell-el átléptem a második szezonban. Az Arrows dobott nagyot, Frentzen nyert is az első futamon. Nagy mozgás ezen kívül nem volt (csak én kapaszkodtam fel a középmezőnybe).

 

------------------------------------------------------------

 

Mit kell tenni ahhoz, hogy a szponzorok ne vonják meg folyton a lóvét?

Előzmény: Ocean (766)
Ocean Creative Commons License 2006.08.18 0 0 766
Azért kissé túlzó volt a kalkulációd, de valóban megmenekültem :))
800k volt a profit, +300k-ba kerültem a futam utánra. Kábé ennyi a jóhír.
Sajnos továbbra is messze vagyunk a versenyképességtől.
Legnagyobb megdöbbenésemre az Arrows és a Tyrrel középcsapat lett, a Prost és a Stewart maradt kábé 1 mp-el előttünk körönként. Jelenleg az utolsó a két Williams (???)
Nakano már 4-es esőpilóta! :))
Szárazon meg Diniz simán veri fél mp-el, így mindkét időre lesz jobb pilótám mint tavaly.

Gyárat szezon végén mindenképp kibővítem.
Csapat szponzorom viszont nem lesz. Végigkérdeztem, akik szabadok lesznek 2000-ben, és mindegyik visszautasított.
Ellenben a Ferrari hajlandó lenne a motorokra works szerződést kötni. Mikor megláttam hány kockát kell ahhoz végiggyúrni, kis híján sírvafakadtam :)
Így marad a jó kis ford, az 5 kockás partnerrel.
A 3-as vezetők sokat dobtak a csapatok erején, pl a pit crew-nál 91 helyett elég 81% a fullos kerékcserékhez. Mentem is 19%-al lopni a Benettonhoz féket, ám nem sikerült. Biztos őrzik, most megyk a Williamshez aut. váltóért, ők hátha szarban vannak.

Ja igen, a siker annyira megszédített, hogy rögtön legyártottam a 3. autót, meg pár alkatrészt, tesztelni is elmentünk, így megint -300-ban vagyok :)

Az ausztrál futamot egyébként Takagi nyerte McLarennel... érdekes.
Hát most röviden ennyi.
Előzmény: trazz (765)
trazz Creative Commons License 2006.08.17 0 0 765
"Pedig nagy sanszom van rá: maradt a mínusz fél milla, tehát 1 futam alatt kellene profitálni ennyit."

Fogsz. Ha csak azt a 16 millát nézzük (kiugróan jó eredmény, nekem 8.5 milla volt, pedig 9 pontot is szereztem...), az versenyenként +1 milla bevétel, amivel már majdnem megvan a +500K a -500K helyett...
Ehhez jön még a a fizetőpilóta többlet (Diniz 9.5 milla?), ráadásul a bő 7 millás motorköltségcsökkenés, ami önmagában csökkenti a kiadást majd fél millával...
Szóval a bevételed szerintem nőtt olyan 1.5-2 millával, a kiadásod meg csökkent olyan 400Kval...
Igaz, nem kalkuláltam bele a szponzorszerződéseidet, gondolom abból kevesebb folyik be mint első szezonban. De az is legfeljebb 3-400K minusz.
Egyszóval ha el tudsz indulni az első versenyen, nyert ügyed van. O:)
Szerintem olyan 1.5 milla körüli összeget nyersz majd egy versenyen... Lassan elgondolkodhatsz a gyárépítésen. Csak előbb szerezz pontokat, meg csapatszponzort. O:)))
Előzmény: Ocean (764)
Ocean Creative Commons License 2006.08.17 0 0 764
Na srácok, kurva nagy gáz van: a szezon legvégére sajnos -500.000-be kerültem.
Pedig csak 2 autót sikerült legyártani '99-re.
A szezon végén vakeráltak valamit, hogy mégegyszer mínuszba vagyok, akkor over.
Pedig nagy sanszom van rá: maradt a mínusz fél milla, tehát 1 futam alatt kellene profitálni ennyit. Holott tavaly futamonként olyan 500-800 ezret buktunk.
Kérdés, változott-e pozitív irányba a bevételem 1.3 millával per verseny...

Az első évről dióhéjban:

pontszám: 0
FIA ranglista helyezés: 5. (!!) ez 16 milla bevétel '99-re
legjobb rajthely: 15. (Nakano - Suzuka - eső)
legjobb helyezés: 9. (Nakano - Spa - eső)

Ausztrália előtt egy centet nem mertem költeni, reménykedem, hogy nem kell befejeznem, mert szerintem jól haladok.
trazz Creative Commons License 2006.08.16 0 0 763
Hát a sumakerre én is panaszkodhatnék - utolsó (nemtommelyik, talán belga) versenyemen kinézett egy laza Takagi-Trulli befutó, errefel a végén egy eső bekavart. Pár kör alatt ellepte a víz a pályát - Trullit kihoztam intermiatere, utána Takagit is ki akartam hozni - csakhogy mire ki tudott volna jönni (2 kör mert egymás mögött haladtak...), már vizes gumi kellett. Így ő azt kapott. A gond csak az volt hogy wet gumival is kb 3-4 MPel lassabb volt mint Trulli. Még ez sem lett volna baj, de pont a vizes körben kiment kerékcserére a két sumaker is (mindkettő Williams). Hadd ne mondjam, RS is lazán megelőzte Takagit, MS meg két körrel a vége előtt előzte meg Trullit. 5 kört kellett volna kihúzni kb 40 MP előnnyel. O:))))
De sebaj. Csak azt sajnálom hogy Takagival nem sikerült még nyernem. O:)
Vicces, de míg korábban csak esőben volt esélyem pontot szerezni, most csak szárazon van reális esélyem nyerni. Takagival esőben a pontszerzés is bravúr.


Elsősorban nem a haladással van gond a tervezésnél, hanem a végeredmény minőségével...
Ha elég designered van és tesztelgetsz, simán összejöhet a komplett design akár a 10. forduló körül is. De attól nem lesz jobb vagy roszabb mint ha a mondjuk a 14. fordulóra jött volna össze... Sajnos hiába gyártod le a jövő évi kocsit, tesztelni nem tudod.
Előzmény: toto92 (762)
toto92 Creative Commons License 2006.08.16 0 0 762

Pokolból a menyországba kerültem, ugyanis RS Kanadában a második helyre futott be.

 

A verseny elején sikerült felvenni a szoksásos 9-10. pozíciót, és nagyjából tartani a többiekkel a tempót. Hill kiesett, mert nem vettem észre a gumiproblémáit, és ez RS-nél is jelentkezett. Kihívtam, ám sikerült megelőznie több nagycsapat pilótáját, így a 4. helyre került. Innen pár kiesés, illetve a második kerékcsere után a második volt, majd 8 körrel a vége előtt a bátyja megelőzte. Ez azért is szomorú, mert a győztes Wurz-ot kizárták, így Schu akár győzhetett volna.

 

A szponzoroknál viszont jól haladok, és a jövő évi autó tervezése is jól halad - 2-es mérnök ellenére.

trazz Creative Commons License 2006.08.16 0 0 761
Hát az szívás...
Azért próbáld ki, hátha utólag is meg lehet csinálni és akkor még mindig csak egy szponzornyit buksz, nem kettőt.
Előzmény: Ocean (760)
Ocean Creative Commons License 2006.08.16 0 0 760
Ja, akkor bebuktam :(
Most kötöttem meg az uccsóval, 1 futam van hátra, és futamonként 1 kockát szoktak haladni...
Előzmény: trazz (759)
trazz Creative Commons License 2006.08.16 0 0 759
A jövő évi szponzorok listáján ha rákattintasz a csapatszponzor gombra, átkonverhálhatod a slotot sima szponzorivá. Ezután ha szerződést kötsz, asszem mindig felajánlja (már amíg egyszer el nem fogadod) a progi hogy akarod-e hogy főszponzori szerződés legyen.
Előzmény: Ocean (758)
Ocean Creative Commons License 2006.08.16 0 0 758
Említetted korábban, hogy az egyik sima szponzorból tudok főszponzort csinálni, és akkor duplán fizet. De hogyan? Nem sikerült rájönnöm.
Előzmény: trazz (756)
toto92 Creative Commons License 2006.08.15 0 0 757

Életemben nem rontottam el így futamot, mint a Monaco GP-t. A versenyen esett, így R. Schumacher stratégiája (hard1) már alapból ki volt lőve. Mivel Hill esőmenő, az elején 2-es szárazságú pályán simán jött fel, már negyedik volt, mikor vizes gumi lett a szükséges. Oké, felrakattam neki vizes gumit. Itt buktam el. Kb. 6-8 kör múlva elállt az eső, innentől csak körök kérdése volt, mikor szárad fel a pálya. Már egy ideje futottunk a wet gumikon, mikor RS-t kiküldtem száraz gumiért, gondolván, nemsokára felszárad a pálya. A 20. kör krönyékén (miután továbbra sem történt semmi), Hill-t kihívtam intermediate gumikért. Egy körrel később felszáradt a pálya... Nem volt szívem visszatölteni (amúgy sem használom), így felgyorsítottam a versenyt, és Hill 6. helyen futott be, 4 (!) kiálással. Mögötte RS végzett.

 

Jelenleg 5.-ek vagyunk a konstruktőrök között, 18 ponttal lemaradva a Benettontól, egyéniben 7. és 9. hely.

 

Jó hír, hogy sikerült megállapodnom a Blondissal csapatszponzor terén.

trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 756
Ja, nem. 2. évre lett meg, csak az extra épület lett meg hozzá a 3. évre.
Előzmény: trazz (755)
trazz Creative Commons License 2006.08.15 0 0 755
Igen, kettes szintű. Igen, 3. évre lett meg. Ezért is anyáztam hogy miért nem 1 évesre vettem fel a hitelt (asszem hungaroring után vettem fel), mert akkor a 2. szezon végén felvehettem volna egy 40 milla körülit 3 évre, és már a 3. szezonra meg lett volna a fullos gyár... Persze utólag már könnyű okoskodni, így késik egy évet a gyár, meg két évet a totálfullos épületek. Igaz, nem számít már - innentől kezdve valószínűleg mindent nyerek majd. Bár jövőre nem sikerült pilótát igazolnom - Trulli, Nakano páros lesz. Kíváncsian várom, Trulli fejlődik-e, mert egyrészt 33 éves ami romlást valószínűsít, viszont 1es speedje van és a concentrationja is csak 2es - egy vb címmel a háta mögött ez fejlődést jósol. Ellenben Nakano (aki pillanatnyilag jobb pilóta mint Trulli!) asszem csak valami 25-26 éves ami fejlődést jósol - csakhogy szinte minden versenyen ledöglik alatta a Jordan (ami egyébként elég jól muzsikálna ha végig bírná), így valószínűleg romlani fog, legnagyobb bánatomra.
Előzmény: Ocean (754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!