Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4636

webast BW50-ről valakinek van véleménye?

 

raknék az asszony autójába is fűtést és azon gondolkozom.....

gibbonpitti Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4635

miért is.....  :)

 

találtam eladó kazánt....csak nem e tipust,ennyi a lényeg.nem ártana tartalék későbre.

Előzmény: grandegabo (4627)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4634

Értem! Pedig már raktam be olyant is,de soha nem figyeltem,hogy miket tud,vagy sem...

Nem ér annyit amennyit kérnek érte szerintem,az én kis Galaxy-somban csak progi óra van már 6-ik éve és teljesen tökéletes......,nincs nagyobb igényem ezen a téren.

Előzmény: Törölt nick (4633)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4633

Easystart R+ távirányítóm van. beépítéskor meg akkucsere után kérdezte, hogy hány ccm-es a motor, meg hogy akarom-e használni az utastéri hőmérőt meg ilyenek...

 

 

Előzmény: balu.maci104 (4629)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4632

Én is........!

Előzmény: Csabys (4630)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4631

Nincs valakinek egy eladó,jó,kipróbálható Webasto Thermo Top Z/C/E elektronikája??

Bármelyik érdekelne,de csak úgy ha kipróbálhatom!!

balu

Csabys Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4630

Küldtem egy mailt, majd olvasd. Köszi.

Előzmény: balu.maci104 (4624)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4629

Hát ez érdekes! Én még nem hallottam,hogy a motorhoz ccm3-z kellene a kályhát programozni....,pedig 6-ik éve javítom/szerelem már őket!

Előzmény: Törölt nick (4625)
Csabys Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4628

Ha minden igaz, akkor így lett kötve, bár nem én csináltam, de holnap átnézem, hogy megfelel-e annak, amit írtál...A cikkszámot nem tudom, csak a típusszámot, amit írtam korábban...

Előzmény: balu.maci104 (4624)
grandegabo Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4627
Te készülsz megalkotni a frankenstein kazánt :-)
Előzmény: gibbonpitti (4620)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4626

A Webastoval nem vagyok a torony magaslatán,de a Thermo Top Z csak pótfűtés,nincs rajta vízpumpa(nem is vezérli ki az az elektronika),a többin rajta van úgy tudom!?

A csatik megegyeznek! De a Z-s elektronikát is fel lehet rakni a többihez,de külön kell megindítani neki a vízpumpát...

De javítson ki valaki,ha tévednék!!

Előzmény: gibbonpitti (4620)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4625

jó helyre lett bekötve? mármint a vízrendszerbe?

 

 

 

a motor méretét és egyéb dolgokat a távirányítóval tudom beállítani. lehet, hogy programórával is lehet. egyébként meg szerintem szervizben tudják ez neked megcsinálni. de én úgy gondolom, hogy ha nincs "megmondva" neki, akkor alapból full telljesítménnyel megy. mikor még a régi tp41-es távirányítóm volt, az csak ki/be kapcsolta és akkor is befűtötte az autót.

 

 

 

Előzmény: Csabys (4612)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4624

Kis kőr,nagy kőr...

A kályha meleg,előre menő felét az utastér radiátor bemenő részére kell kötni,a ráfolyót pedig a hengerfej legmagasabb pontjától kell vételezni...,tehát sorossan kell bekőtni!!

Azt a csővet kell elvágni ami a motorról a radiátor felé megy,a kályha egyik felét ide,a másikat meg az elvágott cső másik felére kell bekőtni!

Üzemanyag mennyiséget mértetek rajta? Akkor ennek a kazánnak 25 2163 a cikkszáma?

Előzmény: Csabys (4622)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4623

Szerintem nincs köze hozzá! Azokban Webasto TT-V 'Venturi' kazán van,a maga rengeteg hibájával.....

Kiolvasás W-buson (6-lábas csati 1-es lába)keresztül,és mindjárt többet lehet megtudni az esetleges kehéjéről!

Előzmény: tom2002 (4580)
Csabys Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4622

Nem füstöl, úgyhogy ilyen probléma nincs. Hát a vízkörről annyit tudok mondani, hogy a keringető a kivezető oldalon van. Nem tudom, mire gondolsz pontosan...

Előzmény: balu.maci104 (4619)
Csabys Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4621

Na ezaz, én is így gondolom, hogy ekkora motorhoz ez még túlméretezett is... hát az remek lesz, ha le kell szerelni a kályhát, és szét kell szedni, örültünk, hogy nagy nehezen sikerült helyet találni és felrögzíteni....remek...:-( Azért köszi az infót...

Előzmény: balu.maci104 (4619)
gibbonpitti Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4620

és a Z/C egyezik az E-vel?

 

arra gondolok konkrétan,hogy vennék tartalékba amilyet kapok és ha meghal az E akkor kompletten kicserélném.......a komplettre ugy gondolok,hogy:kazán a rajta lévő elektronikával+szívattyúval.

 

mivel még nem láttam a többi tipust azt sem tudom egyálltalán a stekkerek egyeznek-e.

Előzmény: balu.maci104 (4616)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4619

Azt szarrá kellene fűtenie! Most szereltem egy 1.9JTD SX4-be 3kw-os kályhát,és -10C'-ben is meleg van benne!

Vízkőrbe hogyan van bekőtve??????

Előzmény: Csabys (4617)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4618

Kár,hogy hozzá nyúltatok az üzemanyagpumpához.....,egy indítási ciklus alatt az 5kw-os kályhának megközelítőleg 8,5ml üzemanyag kell!

Ezt be kell állítani,és utánna lehet tovább lépni! Nem füstől kékesen amikor üzemel?

Lehet a lángcső miatt is....,teli lehet szutyokkal,ami soha nem fog kiégni belőlle!

Szét kell húzni a kazánt,és átnézni..,nem részletezem mit,mert ezt így nem tudom elmagyarázni...

Előzmény: Csabys (4596)
Csabys Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4617

Szia.

Grande Punto 1.3 MJet-be került. Egy VW Sharan-ban volt korábban. A kályha típusa D5W-Z. A kályha, keringetőszivattyú, üzemanyagpumpa tökéletesen működik, T90 távirányítós egységgel működtetve...

Előzmény: balu.maci104 (4615)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4616

Semennyire...,sz.tem..!

A V-s kazán az az ugynevezett Venturi kazán,a Thermo Top Z,C-vel nem egyezik meg!

Rengeteg probléma van velük...!

Előzmény: gibbonpitti (4611)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4615

Milyen kocsiba lett beszerelve??????????

Több infó kellene! Mi a kályha Ausfhürung száma?? A D5W (Z,S,SC??) felírat alatti sor...

Előzmény: Csabys (4612)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4614

Szia!

Postázd el,és megnézem...!

Üdv: balu

Előzmény: b_karcsi (4613)
b_karcsi Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4613

Sziasztok!

  Segítségre van szükségem, leszereltem Ford autómról D5WZ Eberspächer kályhát.Leellenőriztem az izzítógyertyát, ventilátort ,ok.

Az volt a gond mielőtt teljesen megadta magát hogy egyre ritkábban kapcsolt  be,de mikor bekacsolt jól működött.

Ha esetleg valaki feltételezi hogy mi lehet a baj,és megírná jó lenne .

Csabys Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4612

Tegnap már feszegetettem egy kérdést, de rákérdeznék most konkrétan. Ha egy Eberspacher (I. generációs) kályha használtan kerül beépítésre egy teljesen más  típusú autóba, a kályha ugyanúgy végzi a dolgát, vagy mint ahogyan tegnap elhangzott valahogy tanítani kell a típushoz, motor méretéhez...ha igen, akkor azt hogyan kell elvégezni...

mi beszereltük, üzemel rendesen, de hatásfoka gyenge....ötlet? Amiket írtatok, hogy 4kW-os kályhával 40 fokos víz akár 15 perc alatt (-6-7 fokos hőmérséklet mellett), nekem 5 kWos kályhával 25 perc alatt sem mozdul el a vízhőfokmutató. Egy kis segítség jól jönne...!!! Köszi...

gibbonpitti Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4611

még egy kérdés:

 

mennyire kompatibilis a thermo top e vezérlése mondjuk a V tipussal??????

Varshi Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4610

> Begyújtás után csak lejjebb kellene annak mennie..

 

Igen, valami 6-7 között stabilizálódott asszem, de nem az érdekelt minket épp akkor, amikor (ha már itt járunk, akkor ezt is) megmértük, szóval elfelejtettem. :(

Előzmény: grandegabo (4605)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4609

tegnap szétszedtem a kályhát. kivettem belőle a motort és szétkaptam. a kefék kicsit vállasra voltak kopva, a kommutátort is kicsit becsiszoltam, de nem volt vészes.  ettől még mennie kellett volna. visznot mindkét kefe előtt van egy-egy tekercs egy ferrit magon. na azok közül ez egyik csak úgy fogta magát és kiesett. ezek szerint az azt rögzítő kis pontforrasztás nem volt a helyzet magaslatán. visszaforrasztottam, a másikat is leforrasztottam - biztos ami biztos - leszedtem a csapágyakról a porvédőt, kicsit bezsíroztam őket és most kb 5 alkalommal indult, fűtési ciklus végigment.

remélem csak ez volt a baja...

 

 

 

 

Előzmény: cirki (4566)
gibbonpitti Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4608

üdv urak......boldog új évet mindenkinek.

 

 

segítséget kérnék......  :

 

vettem egy thermo top e-t.1531-es órával.

 

műkszik is szépen minden csak kissé megúsztam a progizással.

 

hogy lehet beállítani hogy melyik nap mikor menjen és hogy lehet a 120 perces üzemidőt állítani?

 

az én elgondolásom szerint egy hétre lehetne napi 3x-ra progizni,de lehet rosszúl látom a dolgot.

stevemegane Creative Commons License 2011.01.02 0 0 4607

Sziasztok!

 

Az én 4kW-os gázolajos Eberspacher kályhám néhány hete van a kocsiban.

-7fok körüli időben reggel az autó első indítása előtt kb. 10 perccel szoktam beindítani.

(1.5 dci Renault megane-ról van szó, kb 6,5L hűtőfolyadékkal)

A belső venti 1-es fokozatban van a szélvédőre állítva.

10 perc működés után kb 40fokos ilyenkro a víz.

Beülök a kocsiba, elindítom és megyek.

3km megtétele után kb 70fokos a víz.

 

Próbáltam -9fokban, hogy mennyi idő alatt melegíti fel a kályha a vizet 70-80fokra.

Ez ~30perc volt.

Szerintem ez normális.

 

 

Nekem gyárilag egy 45Ah-ás akksim van. Ez is bírja simán a dolgot, csak arra kell figyelni, hogy a belső ventilátor ne maxon menjen és hogy az ember ne csak néhány percekre használja a kocsit. Ekkor van idő az akkumulátor töltődésére.

 

Amúgy lemértem, a belső ventiátor nálam 1-es fokozatban 6-7A-t, 4-esben viszont már majdnem 20A-t vesz fel.

Erre illik odafigyelni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!