Értem! Pedig már raktam be olyant is,de soha nem figyeltem,hogy miket tud,vagy sem...
Nem ér annyit amennyit kérnek érte szerintem,az én kis Galaxy-somban csak progi óra van már 6-ik éve és teljesen tökéletes......,nincs nagyobb igényem ezen a téren.
Easystart R+ távirányítóm van. beépítéskor meg akkucsere után kérdezte, hogy hány ccm-es a motor, meg hogy akarom-e használni az utastéri hőmérőt meg ilyenek...
Ha minden igaz, akkor így lett kötve, bár nem én csináltam, de holnap átnézem, hogy megfelel-e annak, amit írtál...A cikkszámot nem tudom, csak a típusszámot, amit írtam korábban...
A Webastoval nem vagyok a torony magaslatán,de a Thermo Top Z csak pótfűtés,nincs rajta vízpumpa(nem is vezérli ki az az elektronika),a többin rajta van úgy tudom!?
A csatik megegyeznek! De a Z-s elektronikát is fel lehet rakni a többihez,de külön kell megindítani neki a vízpumpát...
a motor méretét és egyéb dolgokat a távirányítóval tudom beállítani. lehet, hogy programórával is lehet. egyébként meg szerintem szervizben tudják ez neked megcsinálni. de én úgy gondolom, hogy ha nincs "megmondva" neki, akkor alapból full telljesítménnyel megy. mikor még a régi tp41-es távirányítóm volt, az csak ki/be kapcsolta és akkor is befűtötte az autót.
A kályha meleg,előre menő felét az utastér radiátor bemenő részére kell kötni,a ráfolyót pedig a hengerfej legmagasabb pontjától kell vételezni...,tehát sorossan kell bekőtni!!
Azt a csővet kell elvágni ami a motorról a radiátor felé megy,a kályha egyik felét ide,a másikat meg az elvágott cső másik felére kell bekőtni!
Üzemanyag mennyiséget mértetek rajta? Akkor ennek a kazánnak 25 2163 a cikkszáma?
Nem füstöl, úgyhogy ilyen probléma nincs. Hát a vízkörről annyit tudok mondani, hogy a keringető a kivezető oldalon van. Nem tudom, mire gondolsz pontosan...
Na ezaz, én is így gondolom, hogy ekkora motorhoz ez még túlméretezett is... hát az remek lesz, ha le kell szerelni a kályhát, és szét kell szedni, örültünk, hogy nagy nehezen sikerült helyet találni és felrögzíteni....remek...:-( Azért köszi az infót...
arra gondolok konkrétan,hogy vennék tartalékba amilyet kapok és ha meghal az E akkor kompletten kicserélném.......a komplettre ugy gondolok,hogy:kazán a rajta lévő elektronikával+szívattyúval.
mivel még nem láttam a többi tipust azt sem tudom egyálltalán a stekkerek egyeznek-e.
Grande Punto 1.3 MJet-be került. Egy VW Sharan-ban volt korábban. A kályha típusa D5W-Z. A kályha, keringetőszivattyú, üzemanyagpumpa tökéletesen működik, T90 távirányítós egységgel működtetve...
Tegnap már feszegetettem egy kérdést, de rákérdeznék most konkrétan. Ha egy Eberspacher (I. generációs) kályha használtan kerül beépítésre egy teljesen más típusú autóba, a kályha ugyanúgy végzi a dolgát, vagy mint ahogyan tegnap elhangzott valahogy tanítani kell a típushoz, motor méretéhez...ha igen, akkor azt hogyan kell elvégezni...
mi beszereltük, üzemel rendesen, de hatásfoka gyenge....ötlet? Amiket írtatok, hogy 4kW-os kályhával 40 fokos víz akár 15 perc alatt (-6-7 fokos hőmérséklet mellett), nekem 5 kWos kályhával 25 perc alatt sem mozdul el a vízhőfokmutató. Egy kis segítség jól jönne...!!! Köszi...
> Begyújtás után csak lejjebb kellene annak mennie..
Igen, valami 6-7 között stabilizálódott asszem, de nem az érdekelt minket épp akkor, amikor (ha már itt járunk, akkor ezt is) megmértük, szóval elfelejtettem. :(
tegnap szétszedtem a kályhát. kivettem belőle a motort és szétkaptam. a kefék kicsit vállasra voltak kopva, a kommutátort is kicsit becsiszoltam, de nem volt vészes. ettől még mennie kellett volna. visznot mindkét kefe előtt van egy-egy tekercs egy ferrit magon. na azok közül ez egyik csak úgy fogta magát és kiesett. ezek szerint az azt rögzítő kis pontforrasztás nem volt a helyzet magaslatán. visszaforrasztottam, a másikat is leforrasztottam - biztos ami biztos - leszedtem a csapágyakról a porvédőt, kicsit bezsíroztam őket és most kb 5 alkalommal indult, fűtési ciklus végigment.
Az én 4kW-os gázolajos Eberspacher kályhám néhány hete van a kocsiban.
-7fok körüli időben reggel az autó első indítása előtt kb. 10 perccel szoktam beindítani.
(1.5 dci Renault megane-ról van szó, kb 6,5L hűtőfolyadékkal)
A belső venti 1-es fokozatban van a szélvédőre állítva.
10 perc működés után kb 40fokos ilyenkro a víz.
Beülök a kocsiba, elindítom és megyek.
3km megtétele után kb 70fokos a víz.
Próbáltam -9fokban, hogy mennyi idő alatt melegíti fel a kályha a vizet 70-80fokra.
Ez ~30perc volt.
Szerintem ez normális.
Nekem gyárilag egy 45Ah-ás akksim van. Ez is bírja simán a dolgot, csak arra kell figyelni, hogy a belső ventilátor ne maxon menjen és hogy az ember ne csak néhány percekre használja a kocsit. Ekkor van idő az akkumulátor töltődésére.
Amúgy lemértem, a belső ventiátor nálam 1-es fokozatban 6-7A-t, 4-esben viszont már majdnem 20A-t vesz fel.