Mar ki is neztem egy jo kis webaruhazat ahol ha 5ezer felett vasarolok akkor kihozzak ingyen (pesten). Veszek meg egy defektjavito sprayt is hogy meglegyen az otezer.
Ha mar ilyen gyorsan es okosakat tudtatok mondani akkor kerdezek meg:
Akkor ezt a lancsprayt is le lehet tisztitani a sima lanctisztito sprayvel?
Milyen olajat kell majd hasznalni? Vagy azt a markaszerviz ugyis sajat maga rakja bele, es nem is lehet olajat vinni?
A tankpadnak mi ertelme van? Azon kivul hogy valakinek tetszik valaki pedig (daty) ugyebar mindenfele matricatol megorul.
A tanksapkara szoktatok matricat rakni vagy az is hulyeseg?
You are the second one to tell me it is the 21st century !!! Didn't you notice the "21st Century Part ...."??????? Click the "And beyond.." Button below on the page , or click the small picture of the Honda VFR800 in the main page.
Csatlakozok Szasa-hoz! Ami legjobban hasonlít a gyárihoz, az a Motul Road Plus, és 400 ml, 3.500 Ft-ba kerül! Ami Biker szerint 6-7 szer elég 500 km-enként. Fehér bevonatot hagy a láncon, fújás után 3-6 órával! Ezt bele kell kalkulálni, mert addig míg ki nem fehéredik nem hatékony, nem igazán lehet addig menni vele!
Gratula mindkét géphez,mindkettő tetszik, de a kék/fekete jobban ;)
Én is rendszeresen nézem a fórumot, de már nem rémlik... :(
Sajna itt még mindig esik az eső, pedig ma gurultam volna... :( Csak sajnálom összepiszkolni a kicsikét... Ráadásul téli motoros kesztyűt kaptam karácsonyra, úgyhogy a hideg se akadály már... :)
Mármint: - 2 ilyen fergetesen tuti gép! - 1 is nagyon, de hogy 2! - biztos a 2 együtt még nem volt látható, talán az egyik, úgy emlékszem akkor is leestem a gép elől! - figyellek állandóan, mind a 2200 hozzászólás meg van, sokszor csak magamban felelgetek, szóval én itt vagyok! - Iceapo így már értem a fanatizmusod, illetve mivel örült ( az elviselhető ) vagy azért van ezzen két géped, nem vagyok irígy, hanem örülök, hogy lehet ilyet csinálni azaz elkövetni, hogy 2 is legyen! - szóval látom ha annyim lesz motorra mint akarom, ez lesz a minimum! - a Suzuki igazán felébreszthetné mán az alvó enduro részlegét, látva ezeket a "régi" vasakat meg, hogy milyen a DL a túraenduró kategóriában hát igazi motor lenne amit ezek a gépek alapján felfrisítenének ( csak valószínű a pénz diktál, azt kell gyártani amire a legtöbb motorost rálehet KAPATNI - mint a csavarnál - sajnos)! - stb.
Most nezem a Meray honlapjat, van ez a Profi Dry Lube:
A"száraz láncspray"
A termék lényge a TISZTASÁG ! Ami azt jelenti a kenöanyagot jelen esetben TEFLON-t egy olyan hordozóanyag kíséretében viszi fel a láncra ill.lánckerekekre ami késöbb nem ragad,tapad így nem szedi össze a piszkot és nincs ami leverödjön.FONTOS a lánc elözetes megtísztítása NEM benzínnel,NEM gözborotvával hanem petróleum vagy gázolajal.
Es mindez 3950ert.
Valakinek van valami tapasztalat
(remelem nem problema hogy ilyen egyenesen neveztem meg a bolt meg a termek nevet es arat is, ha valakinek nem tetszik vagy ez igy nem szokas akkor szoljatok es igerem soha tobbet nem csinalok ilyet :))
Hat jo sok hozzaszolast vagytok kepesek osszehozni nagyon keves ido alatt, ugyhogy nagyon sokat kellett olvasnom, hogy legyen valami kepem arrol mi is folyik itt. A lanctemahoz lenne egy kis kerdesem:
Az automata lancolajozo engem nem erdekel annyira egyelore, viszont a lancspray kerdese az igen. Eddig a GS-500ra jo kis Putoline lancsprayt hasznaltam, feher habot kopott magabol, es gondolom azert volt minden tiszta fekete lemoshatatlan szar mert menet kozben szepen lerepult ez a reteg.
Amikor elhoztam a kereskedesbol teljesen tisztan kinezo lanc volt rajta (meg jo), ugyhogy azt szeretnem kerdezni hogy akkor most milyen lancsprayvel fujjam a dolgot hogy ne legyem minden tiszta fekete egy par km utan?
Nem igazan ertek a lancspraykhez, azt sem tudom hogy mi az hogy teflonos meg nem teflonos. Csak azt mondjatok meg hogy milyen is lesz nekem a jo, es hol lehet jo olcson megkapni.
Azt elfelejtettem írni hogy hightech rucim van, Oxtar krossz csizma, vastag zokni, Texport Túra nadrág, nem az olcsó fajta ;) /ha létezik egyáltalán olcsó fajta:O/, és egy gyári Suzukis versenyenduro kabátom, ami egy vékony béléssel van igaz csak ellátva, de valamiért mégsem fázom benne ;)), persze alatta egy polár felső, vesevédős gerincprotektor, ami tulajdonképpen az egész hátat melegen tartja és persze a veséket is, zárt bukó persze alatta maszk, napszemüveg a szelek ellen ha felnyitom a plexit, ez tagnap nem sűrűn fordult elő, és egy Thinsulate téli motoroskesztyű, a 30km alatt csak az ujjaim végei akartak megfagyni, de egyébként sehol nem fáztam, sőt amikor hazértem és tologattam a mocikat ide oda, mert ugye mindkettőt beindítottam, még ki is melegedtem!;) Ja és nem cammogtam ahol lehetett 140-el is mentem és semmi fázás, kanyarokban persze feleannyival mint ahogy száraz meleg időben szoktam, inkább óvatosra vettem a figurát!;)