Tapasztalatom még nincs. A véleményem az, hogy a "tisztaság -- fél egészség", még a motor számára is. Különösen, ha az első 1-2 ezer km megtétele alatt csiszolódnak össze véglegesen a felületek. Az én autószalon-ügynököm is azt javasolta, hogy az első 15 ezer km-es olajcsere előtt kérjek egy rendkívüli tisztasági olajcserét 5000-nél. Ez lényegében egybecseng a neked adott javallatokkal.
Lassan közeledem a 3000 Km-hez. Emlékeim szerint az eladó azt mondta, ekkor egy -valójában soron kívüli- olajcsere javasolt, ennek haszna pl. a fogyasztás csökkenésében fog megmutatkozni. Saját bevallása szerint sem tudta, miért van ez így. Vélemény? Tapasztalatotok szerint tényleg így van?
Megosztom veletek egy elégedetlenségemet: oké, hogy valamennyire minden visszapillantótükör torzít, de nekem úgy tűnik, hogy a jobb oldali fokozottabban. Mintha nem lenne teljesen normális. Nálatok mi a tapasztalat?
Nekem is váltós van, én is tudtam, mit veszek. Úgy vagyok vele, hogy egyszeri betárazással 5 vagy 5 és fél, netán 6 órányi hallgatnivaló hozzányúlás nélkül nekem elég. Ennyi idő alatt megteszem a Bp--Brüsszel táv felét. Minek is nekem akkor az mp3?...
Izgalmas kérdést tettél fel. Nem azért nem reagált eddig senki, mert érdektelen volna vagy elsikkadt volna. De én például nem tudom a választ... Mindenesetre az ismétlés a tudás anyja. Majd meglátod...
A Lacetti kormány rádióvezérlővel az a gond, hogy nem szabványos jeleket használ (ez a fajta rádió kimondottan a Deawoo részére készül, nézd meg itt http://www.blaupunkt.de/7641043510_main.asp) ezért még másik Blaupunkt rádiót sem tud kezelni. A Lacetti feszültségszintekkel vezérel, a többi Blaupunkt impulzusszélességgel.
Itt http://dion.swamp.dk/lacetti-blaupunkt.html egy mikrovezérlővel megépíthető interfészt találsz ami a Lacetti jeleket szabványos Blaupunkt jelzéssé alakítja. Azt nem tudom a Pioneer milyen jelzésrendszert használ, de a mikrovezérlő program bármilyenhez átírható.
Nekem CD váltós van, már beletörődtem, hogy nem tud mp3-at, persze ezt már megvételkor is tudtam.
"Nekem is az volt az 1. dolgom hogy rohantam a kocsihoz egyMp3-mal telezsúfolt Cd-vel de sajna nem viszi... lehet ki si cserélem egy Mp3-asra és akor majd használható lesz a Cd-kel telepakolt kesztyűtartó."
Én még anno a Kalosba vettem egy mp3-as CD-s rádiót, amit természetesen megtartottam, és most a gyári kékpöttyből ez nekem nagyon hiányzik, valszeg ki is cseréltetem, mikor olajcserére viszem. Egyedül az aggaszt hogy a kis "úttörőt" majd nem fogom tudni kormányról vezérelni, de hát mindennek ára van. Ettől függetlenül azért még nyomozgatok hogy nem tudom e rákötni valahogy mégis a kocsiban lévő vezérlőt. Esetleg valamilyen ezirányú tippetek van-e?
"Hosszú percek óta komoran olvasom két nap levéltermését és próbálom magamhoz igazgatni az oktánvita és tapasztalatcsere infóit. És a te levelednél, Novi, hangosan felnevettem. Végre egy lényegbelátó jó poén! Üdv."
sziasztok Van gond, vagy nincs?NÉHA KIGYULAD A MOTOR ELLENÖRZÖLÁMPA.Mit elenöriz az elektronika,beszéltem egy skodásal amikor szervizbe volt,és rákapcsolták a számitogépre megtudták mondani,hogy meghuzatta az autot 160-nal.A milyénk is tud ijet?Ki tudja, hogy mit tud figyelni a motorfigyelö commputer?