Új Passathoz van valamilyen különösen ajánlott téligumi? Gondolok itt olyanokra, amit esetleg a gyár különösen ajánl... Vagy csak szimplán ti mit javasoltok, kíváncsi vagyok a véleményetekre, illetve, hogy ti milyet használtok...
Én ezt anno úgy csináltam, hogy bementem a kereskedésbe és szépen végignézegettük a kereskedővel a rendszám nélküli autóikat. Minden színből tudott mutatni... Mégis ezüst lett :)))
Utánaolvastam a multifunkció lényegének, már ha van ilyen... Szóval a sima kijelző esetében a "képernyő" két részre van vágva vízszintesen... Felül sima lámpák, alul a fedélezti komputer kijelzője... Ami pontmátrix alapú...
A multifunkciós kijelző (németül MFA) teljes terjedelmében (alul-felül) pontmátrixos... Aztán ezen jeleníti meg a korábban már átbeszélt dolgokat.
Hogy alapban benne van-e azt nem tudom, de ha rendelsz hozzá olyan extrát (rádió, gumiellenőrző, stb...) akkor beleteszik kérés, kérdés nélkül...
1. Multifunkciós kijelző: Nem csak a fedélzeti komputer kijelzésére képes, hanem egyéb eszközök adatait is képes mutatni. Nekem pl. a rádió kijelzés megy át és a guminyomás elleneőrzőé, de képes lenne még fogadni a telefonos cuccokat is, sőt ha jól emléxem, van olyan egyszerűbb navigáció, ami ide is küld adatokat.
2. Felni: Nagyon úgy néz ki, hogy ezek gyári felnik. Ha pont ugyanilyet szeretnél és nem rendeled a kocsid, akkor utólag meghozzák a VW kereskedők, de nem lesz olcsó... Ha meg utángyártottat szeretnél, az valóban nehéz kérdés... Sokan és sokfélét árusítanak... A harmadik mód, hogy valami netes portálon árul valaki ilyesmit, de annak a forrása elég zűrös...
Igazából a városi dugó a leggyengébb pontja... Ha kiszabadul Bp-ről, 7-7.5 között elautókázom vele... Ha nem nyomom, akkor 7 alatt van... Ha anyám is beül hátra, még 6-ra is le lehet vele menni... :)))
Olajfogyasztás: Most járok olyan 6.5k km-nél, kaptam egy doboz olajat, annak a felét töltöttem eddig bele... Bár még nem jelzett, hogy kéri... Pálca alapján gondoltam hogy belétöltöm...
Hát nekem azt igérték, hogy majd kiírja kerekenként az aktuális nyomást. De nem teszi...
Ülésfűtés van benne, az benne van a motoros ülések árában, csak mostmár ugyanennyiért lehet kérni bele a fűtött, hűtött ülést is... Akkor még nem lehetett... :(
Van benne védelem és pedig pont váltózár került belé... És nem a PB-nál rakattam bele...
Csippelésén gondolkodtam, de szerintem felesleges, megy úgy ahogy a forgalom megy... 160-180 között gyönyörű szépen megy... Ma felmászott az érdin 180-nal... Ennél több nekem nem is kell... És nem kell félnem a fogyasztástól, a garanciavesztéstől, stb-től...
Én nem kértem hogy részecskeszűrős legyen, honnan lehet tudni, hogy az-e vagy nem-e ??? :)
Szerintem az a keréknyomás rendszer szól majd, ha lapul a kerék, próbáld csak ki egy benzinkútnál, hogy kicsit leereszted!
Utólagos (jó minőségű) ülésfűtés elég olcsón be lehet rakatni, télen nagyon jól jön! Valami "rendes" (úgy értem, nem gyári) védelmet én még rakatnék belé - de a DSG-hez váltózárat még nem lehet sajna.
Tervezed a chipeltetését? Amúgy részecskeszűrős a verda?
Magyarországan ma szinte mindenki ilyen motorral veszi az új Passatját... Szerintem jó kis motor, jól is megy... Lehet vele szépen 160-180 között utazni... 160-nál forog 3000-et a motor 6-ban. Én is gondolkodtam, hogy DSG vagy 4 Motion legyen, de aztán a DSG mellett döntöttem... Vettem mellé kormányról sebesség kapcsolókat, ezzel bármikor felül tudom bírálni az automatikát... Azaz mondjuk 90-nel mész 6-ban, és előzni akarsz, akkor vagy padlógáz és akkor a gép visszapakol vagy fülecske meghúz és gáz... Imádni való...
A kocsi felszerelhető minden olyannal, amit csak "a nagyok" tudnak általában... Ilyenek a kulcsnélküli nyitás-zárás, indítás... Vagy pl. a kanyarodó Xenon... Vagy az elektromos, memóriás ülések... Vagy pl. nagyon jó a Volkswagen Sound cucc... Bőven elég és nagyon jól muzsikál... Stb, stb.... Pénz kérdése az egész :)))
Vannak nézetek, hogy eszi az olajat, de ezt még nem tudom se pro, se kontra megerősíteni...