Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.03.15 0 0 754

Köszönöm a gyors segítséged. Sajnos nem tudom visszakötni,mert az 5-ös csavar amire a vezeték megy egyszerűen kirohadt a mágnestekercsből. Mikor tavaj augusztusban hozzám került az autó,már akkor sem érintkezett szerintem. egyszer csak lepottyant csavarostul és ott lógott a motortérben. Megnézem amit a vákumszabályozóról írtál. Én azt hittem,hogy pont forditva van a meghúzottsági állapota. Szóval alacsony fordulatszámon is ad neki plussz üzemanyagot,ha a gázra lépünk? Ha jól értelmezem,akkor valószinűleg ez lesz a ludas,mert ha alacsony a fordulatszám akkor nagyon gyenge az autó. A motor fordulatszám beinditáskor 800, mikor már nem izzít akkor küzdi fel magát 1000-re. Hidegen a gázadásra is nagyon lagymatagon reagál,nincs erő a motorban. Meleg motornál jó. A motor amúgy szerintem rendben van,felénk most a télen -8 volt a legtöbb,de beindult elsőre azonnal.

Előzmény: BTHegy (753)
BTHegy Creative Commons License 2016.03.14 0 0 753

Szia! Ugyan olyan a ketto.

viszont:

Kikotve, allandora bekotve semmit nem befolyasolt nalam.

 

Alacson fordulatszamert mas a ludas.

felul van a vakumos elotoltes allito.

Hidegen zarva a hokapcsolo a termosztathazban. Magasabb az alapjarat. Kb 30-40cfokos motornal kinyit, behuz a fekete vakumdob, elhuzza az elotoltes allito karjat. Akkor lemegy az alapjarat. Menet kozben pedig a gazkaron levo excentrikus rud szabalyozza a vakumdobot. Kicsit osszetett, de primitiven egyszeru. :)

Vakumot nezd meg eloszor, hogy nem e sziv falsot. Ill ha allandoan megy az eloroltes, s ugy van belove 900-ra, melegen felmegy 13-1500-re,

 

Azt irtad ki van kotve. Ha adsz ra sima 12v +, mit csinal?

 

Előzmény: k.o.v.a.cas (752)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.03.14 0 1 752

Sziasztok! Opel f astra német motoros dizel autóm van. Arra lennék kiváncsi,hogy a két mánes tekercs ami az adagolón van azok egyformák -e. Az egyik a leállításért , a másik hideginditáskor van szerepe._szerintem- Külön egyik alkatrész áruház sem tárgyalja,csak egyszerűen adagoló mágnesszelep néven illeti. Nagyon nyűgös volna kiszerelni és úgy menni a boltba,napi használatba van a kocsi,normális autósbolt 40km-re. Az alsó kellene a vizszintes. Inditás után nagyon erőtlen az autó,azért gyanakszom erre. Tuti,hogy nem működik,mert nincs rajta a vezeték. Munkatársam ugyanilyen autóját megnéztem,az inditás után fordulatszámot emel,nekem,meg leesik nyolcszázra,csak akkor tér észre,mikor a járó izzítás befejeződik.

laza 1973 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 751

Opel Movano

Sziasztok.

A következő problémám lenne. Opel Movano 2.2. Megy rendesen, de ahogy pl emelkedő van, vagy terhelve van a kocsi, és a fordulat 2000, azonnal leáll. Ahogy újraindítom menet közben, simán indul, de ezt a fordulatszámot nem bírja. Szerviz: nyomásszabályzó szelep. Hiba ugyan úgy megvan. Jön a következő lépés, nagynyomású szivattyú csere. A hiba még mindig megvan. Kiolvastatva azt írja, hogy nem megfelelő nyomás a közös nyomócsőben. Volt, hogy 1 napig tünetmentes, aztán gondol egyet, és naponta több alkalommal leáll. Ha "pörgetve" a motort járunk vele, megy normálisan, de ha nyomatékból kellene mennie, és a fordulat 2000, a motor leáll. Kész vagyok tőle. Valakinek valami ötlet?

szabolcsi Zoltán Creative Commons License 2016.02.04 0 0 750

Üdv!

 

Nem tudjátok véletlenül hogy a 2004.05. havi gyártású 2.2 dti Opel Omega VP44 adagolóját PSG5 vagy PSG16-os elektronikával szerelték? 

BTHegy Creative Commons License 2016.02.01 0 1 749

Hallani, latni kellene hidegen, melegen. S meg akkor se tudok pontos diagnozist. Regebbi szivo turbosokban, mechanikusokban mozgok otthonosan. Ezek mar tulsagosan elektronizaltak szamomra.

lehet hogy korszerutlen egy regi 16d, 17d, vagy az x17 dtl, de a vilagbol kisetalnak, magnesszelep kinyit, es barhonnan haza jon. 

Legalabbis ez a tapasztalatom.

Előzmény: BTHegy (748)
BTHegy Creative Commons License 2016.02.01 0 0 748

Sajnàlom. Orvos se tud telefonon gyogyitani.

adagolo hiba is lehet (megszorult a dusitoja, kiakadt a szelep, stb.

Előzmény: apus61 (747)
apus61 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 747

Köszönöm bár csak így lenne.

Előzmény: BTHegy (746)
BTHegy Creative Commons License 2016.02.01 0 0 746

Szia. Szervizben megmondjak.

Motor homerseklet erzekelotol kezdve  computeten at barmi baja lehet.

Előzmény: apus61 (745)
apus61 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 745

Tisztelt fórumozok!

Segítséget szeretnék kérni ,van egy opel combo tour 1.3cdti autóm hidegen tökéletesen indul melegen nagyon nehezen lehet elindítani,vajon mi lehet a baja.

Segítséget előre is köszönöm.

apus61 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 744

Amit elfelejtettem hibakód leolvasáson nem volt hiba.

Előzmény: apus61 (743)
apus61 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 743

Tisztelt fórumozok!

Segítséget szeretnék kérni ,van egy opel combo tour 1.3cdti autóm hidegen tökéletesen indul melegen nagyon nehezen lehet elindítani,vajon mi lehet a baja.

Segítséget előre is köszönöm.

Kissel Creative Commons License 2016.01.29 0 0 742

Sziasztok, a szervizlámpa kigyulladás és erőtlen motor hibája, hogy a turbó szabályzó rudat mozgató vákumkamra be van ragadva így nem szabályozza a töltőnyomást. Vagyis mikor pörgeted a motort a turbó lapátokat nem tudja visszafordítani, a töltőnyomás túllépi a 2 bar-t és az elektronika emiatt "szerviz" üzemmódba állítja az autót. Ha visszaesik a töltőnyomás, vagy leállítod a kocsit utána újra működik a következő gázfröccsig :). Ha benézel a motortérbe lehet is látni ezt a szabályzó rudat közvetlenül a közvetlenül a motor elején alul majdnem középen. NA szóval az a vákumkamrát kell pucolni/cserélni jobb esetben. Rosszabb esetben a turbó "szabályozható lapátok" is beállhattak akkor a turbóhoz is hozzá kell nyúlni.

Előzmény: vbazsi2 (736)
BTHegy Creative Commons License 2016.01.26 0 0 741

Szia! X17dtl tudtommal nem chippes. :)

Tuning van, hogy erdemes e... elbaszott konstrukcio.

ettol duggetlenul van par fogas, amivel kicsikarhato par lo.

Előzmény: Petiref (740)
Petiref Creative Commons License 2016.01.25 0 0 740

Sziasztok,

 

Nemrégiben vásàroltam egy 1.7 g astrát. Van olyan itt akinek a x17dtl német motoros g astrája van, és esetleg foglalkozott teljesítmény növeléssel. Sokfelé keresgéltem olvasgattam de nem nagyon találtam konkrétan ehez a típushoz szóló tuningot. Illetve mi a véleményetek opelhez a chiptuningról?

 

Előre is köszi 

79Zotya Creative Commons License 2016.01.25 0 0 739

Mindenkinek azt tudom ajánlani, h ezt az EDU elektronikát próbálja meg elsősorban javítani, mert nagyon sok féle hibajelenségnél ez volt a megoldás.

Nem túl drágán megjavítják és otthon is kilehet cserélni.

EDU 1.7 ISUZU

 

 

79Zotya Creative Commons License 2016.01.25 0 0 738

Szia!

 

Teljesen laikus vagyok. De nekem egy 2003-as C Corsam van.

Ha visszább olvasol a fórumba akkor láthatod,h mi volt az autóm baja.

Én azt ajánlom, h cseréld ki az EDU elektronikáját. Ez javítják is.

Idővel forrasztási hibák keletkeznek rajta és ez okoz ezer féle hibajelenséget.

Ez vezérli az üzemanyag rendszert.

"edu 1.7 isuzu" Így keress rá.

Ha tudsz szerezz egyet kipróbálásra. 4 csavar és egy csatlakozó, hamar cserélhető.

Esetleg bontóba próbáld meg.

Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: ntm2569 (735)
majtika112 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 737

hali

Ide is leirom a kérdésem, hátha az előbb rossz helyre cimeztem. 

adott egy opel 1.7 dti y17dtl motorkóddal.

a "hibajelenségem" az, hogy a pici turbo ami benne van nem mindig "kapcsol be". olyankor nagyon lomha. valamikor hosszabb idő és folyamatos magas fordulatszám kell ahhoz, hogy a turbó kapcsoljon, onnan már megy mint a mérgezett egérke.

ha valaki tud kérem segítsen, hogy mi lehet a baj. cserélni kell vagy tisztítani valamit.

köszi

vbazsi2 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 736

Sziasztok.

 

Olyan problémám van hogy ha jobban megpörgetem a motort akkor nagyritkán kigyullad a szervízlámpa és erőtlen lesz az autó. Tovább haladva normál fordulaton a lámpa elalszik és a motor újra erőre kap. A szóban forgó autó egy 2005-ös astra h caravan 1.7 cdti z17dth. Van esetleg ötletetek hogy mitől lehet?

 

Előre is köszönöm! :)

ntm2569 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 735

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni:

 

1.7 CTDI isuzu motoros honda civic 2003-as a következő hibát produkálja (nem mindig, de hosszabb útnál többször is, emelkedőnél mindig)

 

- kigyullad a motorjelző lámpa és csökken a teljesítmény, de nagyon (nem megy 2e fordulat fölé),  motor leállítás után - kulcs kivétel, picit vár és visszajön az erő.

 

Meleg, hideg motornál is előjön a hiba, van amikor csak 30 km/h-val megy, van amikor 100 km/h-val de minden esetben.

 

Szerelőnél jártam egr szelep koszos és az üzemanyagszűrő - egr szelep kitakarítva, üzemanyagszűrő cserélve - de a hiba még mindig velem van.

 

Amit tudni kell az autóról: németektől saját lábon behozva 2014. augusztusában, teljes vezérléscsere, olajcsere, km állás 240e km.

 

Szívesen fogadok minden tippet, segítséget.

 

köszi

 

TP46 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 734

Sziasztok!

 

1 hónapja vettem egy Zafira 1,9 cdti,150le autót.

Leállítottam,jó volt.Amikor újból indítottam(2 óra múlva),nem aludt ki az olajnyomás visszajelző lámpa.

Olaj lecserélve,olajgomba jó.Semmi rendellenes hang nem volt.

Az a kérdésem,hogy járt-e már így valaki,illetve van-e valami tipp,hogy mi lehet?

Köszönöm!

 

79Zotya Creative Commons License 2015.12.29 0 0 733

Végülis megoldódott a probléma. Az adagoló elektronikát (EDU) kellett kicserélni.

Előzmény: BTHegy (730)
MerivaZ17DTH Creative Commons License 2015.12.27 0 0 732

Sziasztok!

 

Segitsegeteket kérem.

 

Motorhibas lett a Merivam és motort keresek hozza.

 

1.7 cdti Isuzu 

2004-es évjáratú 

Zollerbá Creative Commons License 2015.12.23 0 0 731

Üdv! Segítség kellene.

Van egy corsa d 1.3 cdti motorral, 80 ezer km, amióta kiiktatva a részecske szűrő, /cserélve volt az EGR szelep/, azóta jobban megy a gép, de időnként büdös füst jön belőle, ki tud a fővárosban, vagy a közelében egy megbízható motorszerelő mestert?

Köszi!

BTHegy Creative Commons License 2015.12.21 0 0 730

Hm. Lopigatlo is bekakizhatot. Vqgy az imo. Ezek az uj autok sok furcsasagot es hiba lehetoseget tartalmaznak. 1.6d-m meg egy lapos elemrol elmegy nyiregyhazarol zalaegerszegik :) 

Előzmény: 79Zotya (729)
79Zotya Creative Commons License 2015.12.21 0 0 729

Köszi a választ.

Még annyi van, hogy amikor leáll csak úgy indul be újra ha kiveszem a kulcsot be és ki riasztom aztán indul.

Előzmény: BTHegy (728)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.20 0 0 728

Szia. Inkabb vidd el egy hibakod kiolvasasra. Valamelyik hofok szenzorod rosszalkodik. Vagy kontaktos.

Előzmény: 79Zotya (727)
79Zotya Creative Commons License 2015.12.20 0 0 727

Sziasztok!

 

Van egy 2003-as 1.7-es DTI Corsa-m.

Olyan problémám lenne, hogy amíg nem éri el a motor az üzemi hőmérsékletet addig menet közben leáll az autó.

Alapjáraton szépen elketyeg, de ha elindulok vele olyan 1500-a fordulatig bírja aztán leáll vagy ha kicsit megpróbálom nyomni neki.

Illetve az emelkedőt egyáltalán nem bírja. Gondolom a teljesítmény felvételnek van köze hozzá.

Viszont amint eléri a megfelelő hőfokot a hibajelenség megszűnik.

 

Töltöttem bele "Wynns Injector Cleaner Diesel Engine" és holnap cserélek üzemanyag szűrőt is. Bár ettől túl sok változást nem várok.

 

 

Köszönöm a segítséget!

BTHegy Creative Commons License 2015.11.30 0 0 726

Olaj csere  periodus nincs osszefuggesbeb az olaj sarral. Lassan 20 eves a blokkod. Ennyi ido alatt akaratlanul is osszegyullik valami.fellazulni nem tud. Illetve nem hiszem. Viszont a ket fogaskerek ami benne van, kopik. Femszemcsek (kopasbol eredendo) megesznek mindent.

Meleg motornal hig az olaj is. Konnyebben folyik. Suru olajat atpumpalja meg, higat mar nem. 

Az hogy milyen hagott ad.. pasz. Eddigi hozzam kerult 17dtl-eket szetszedessel, takaritassal kezdtem. Ozemi olajnyomast kellene nezni.

Előzmény: Jean Forgeur (725)
Jean Forgeur Creative Commons License 2015.11.30 0 0 725

Kedves BTHegy!

Nem veszít az erejéből és az olajcserék is rendben vannak. Nekem is megfordult a fejemben az olajpumpa, de azon van egy nyomásszabályzó mechanika , ami elvileg rugóerő ellenében a túlnyomásos olajat visszavezeti az olajteknőbe. Nna ha ez a probléma akkor melegen le kellene ragadnia a szabályzónak és akkor meg lenne a hang oka.Ezt nem tudom hogyan lehetne kitesztelni. A kinyomócsapágy máshogyan szokott szólni, ez olyan mint az E200-as ventilátorhangja  és az utastérben sokkal jobban lehet hallani. Fellazulhat a szivattyúban valami?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!