A részevskeszűrő konrollámpája nem viágított csak a motorvezérlőjé. És kifejezetten a nyomáskülönbséget sokalta. Nem tudod véletlenül fejből hogy hol vannak ezek a nyomásjeladók... sokat segítene ha nem kéne nekiállnom még azt is keresgélni... Az motorkódot sajnos nem jegyeztem meg de 2005-ös passat variant 2.0 pd tdi nem four motion, és asszem valamelyik EDC 15.... motorvezérlő van benne.
A részecskeszű kontrollámpája mellett a motorhibajelző lámpa is világított?
Ha igen akkor magától nem kezdi el a regenerálást addig amíg a hibatárolóban lévő hiba nincs kijavítva.
A nyomáskülönbség jeladóra vonatkozó hiba több ok miatt is lehetséges. Ahoz viszont, hogy biztosan meg lehessen állapítani a hibát ahhoz tudni kellene a pontos hiba-megfogalmazást. A KTS sajnos nem alkalmas erre a feladatra. ( VAG-COM vagy valamelyik gyári műszer). Meg kellene nézni, hogy a telítettség hány százalékon jár, és a korommennyiség hány gramm. Fontos az is, hogy additívos vagy sima részecskeszűrő van benne.
Hali, a minap találkoztam egy 2005-ös 2.0 tdi passattal, ami sokalta a részecskeszűrő nyomásérzékelők különbségének a feszültségét (hiába kts még mindíg nem tud túl jól magyarul :) ) Első blikkre én arra tippelek h eltömődött a részecskeszűrő, gondoltam szépen kimosom, de nektek tralán több tapasztalatotok van a típussal, típushibával. Haverom aszonta most jött vele haza balcsiról, végig autópályán, Szal ha nem nyomta neki agyon ( bár ahogy őt ismerem nyomta) akkor már regenerálódnia kellett volna, és a telítettségre figyelmeztető lámpa se ég... ötlet valakinek?
Az indításgátlót hibatárolóját ki kellene kérdezni. Ha egyik kulcsal sem indul az autó akkor az olvasótekercs és az indításgátló( műszercsoportban van menne) között lesz a hiba. Ha kiolvassátok a hibát akkor nagyából be lehet határolni a hibás alkatrészt.
Nem akarom" fikázni" az autódat de azt hiszem vettél magadnak egy rakás problémát.
A motor megállhat menet közben, ha van benne részecskeszűrő akkor nemsokára cserélni kell (kölcségkímélő megoldás ha csak simán átmossátok), egy reggel azt veszed majd észre, hogy nem tudod rárakni a gyujtást, a rögzítőféket nem tudod oldani de még sorolhatnám.
Nagyon remélem, hogy a felsorolt hibák egyikével sem fogsz találkozni de ennek kicsi az eséje.
Sajnos a 3C Passat kicsit labilisra sikerült elektromos szempontból.
sziasztok ma ertem haza németorszagbol es vettem egy szep VW PASSAT VARIANT B7 est 2008 as 125kw highline business felszereltseg 145000km van rajta nagyon szepen megy szinte hibatlanul. az ulesek nagyon kenyelmesek a motor szep halk es jol huz a zene nagyon ott van szep tisztan szol nemertem miert fikazzak olyan sokan.
van két eladó fényszóróm B5, 98-as passathoz! bal oldali gyári ködlámpás eredeti VW, jobb oldali bontós nem ködlámpás! gyönyörü állapotban! akit érdekel irjon vagy hivjon pentium4kukacdataserv.hu
Elektronikában jártas itt valaki? 1996-2000 kiadású passat (1996, 1.9TDI)immobilisere gondol egyet és nem akarja engedni beinditani az autót, villog a jelzőlámpája a műszerfalon. Van, hogy vagy 20. gyújtásráadásnál működik csak rendesen, aztán egy jó darabig nincs vele gond. Próbáltam a többi kulcsával, de olyankor azzal se akar indulni. Járt e így más is, mi volt a probléma, illetve a megoldás, melyik egységet kell jobban átvizsgálni ?
Hello mindenkinek! MEGVÉTELRE KERESEK AUTOMATA VÁLTÓT VW PASSAT 1.9TDI- 96- ÉVJÁRATÚ 1Z MOTOR KÓD , VAGY SZERELŐT AKI A FELUJITÁSÁT ELVÉGEZNÉ. HIVJON TELEFONON:06-30-834-1169 .
Érdekelne, hogy tud-e valaki abban segíteni, hogy prémium telefon előkészítés esetén, milyen mobilok kompatibilisek? Az első kartámaszba milyen készülék csatlakoztatható?
Van egy elado Passat navigacios rendszerhez valo eredeti terkepszoftverem (DVD).Blaupunkt gyartmany, de nem tudom, hogy a VW, Audi gyari beepitett navigacion kivul meg melyik keszulekek tudjak olvasni.A szoftveren Nyugat-Europa van rajta.
Szeretném kivillogtatni a computer által tárolt hibákat. Tudna valaki segíteni abban, hogy honnan tudnám "leszedni" a higakódok jelentését? Egy B3-as (malac orrú) Passatról van szó. Ha jól tudom a váltóharang alatt található csati vezetékeit kell összekötni és gyújtásra tenni, illetve a 4444 a "nincs hiba"-t jelenti! Ez igaz? Köszi
Sziasztok. Lehet, hogy nem ez a legmegfelelőbb fórum, de hátha.... 1,9 PDTDI komplett hosszmotort keresek megvételre computerestől. Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm.
Sziasztok! Keresek B5-ös, 1997-es VW Passatba gyári gamma rádiót, ami cd-tárat tud vezérelni. A kocsi az 1. szériából való, vagy inkább a 0.-ból, mert még zöld a világítás, de már gömbölyű a kaszni. Ez a típus kéne:
2004-es superbem van (1,9 pdtdi, 131LE), a motortéri rezonanciát sikeresen megszüntettem, de mostanában jobb alulról erős morgós rezonálás kezdődött (1500-1800-ig) ami hangos és zavaró. Állítólag valami lemez tud ilyen hangot adni. A jelenség nem deríthető fel alulról mert a motor hangja elnyomja. Álló motornál végig kopogtattam, mozgattam az egész alját de nem találtam semmit. Ha valaki már megoldott ilyen problémát, vagy csak ismeri az okot, megköszönném a segítségét. Amúgy 60e van a gépben, eddig tök jó, de ez a hang kiborít!