Van egy 2006-os Volkswagen Passat Variant Sportline-om (2.0 PD-TDI 140Le) Nos amivel nem vagyok tisztában azaz ami a problémám lenne, hogy a 16"-os 215/55 gumival szerelt gyári alufelnimet le cserélném 18"-os 235/40-es gumival szerelt R_Audi Ramses (R199) vagy R_Volkswagen R334 polírozott alufelnire, és ha az autóban mondjuk 5 személy ül + csomagok, esetleg akkor adódhatna olyan problémám, hogy a kerék a kerékdobba beleérne? Azt azért hozzátenném, hogy a lengéscsillapítok az autón kiválóak! Az alufelnik neve az automax.hu oldalról származnak! Más oldalakon Audi, Volkswagen Replica név alatt futnak!
Még annyi hogy az infókat a ttmobil@t-email.hu -ra is küldjétek el , illetve ha konkrétumot tudtok ami költségkímélőbb akkor természetessen az elérhetöségeteket adjátok meg és kereslek. Köszönöm!!
2009 .augusztusban vásároltam egy 2005.07. hós passat 2.0 pd tdi 140le-s autót 48.000.- km-rel. kb. 3-4 hete azt csinálja hogy egyszerüen nem indul az autó! A tünet annyi hogy kirak egy kormánykereket a müszerfalra jobb esetben , de volt már arra is példa h menet közben állt meg. Bevittem a VW-hez és ott közölték velem hogy kormányoszlopot kell cseréltessek amin rajta van a vezérlése az autónak. Külön állítólag nem lehet beszerezni mert csak egyszer programozható ez az egység. Ára 170.000.- ft lenne. Ha valaki hallott valami okosságot ezzel kapcsolatban kérem jelezze felém. Köszi mindenkinek!
Én is ilyen típusú autót szeretnék venni és lenne pár kérdésem! Lehetne esetleg hogy e-mailben értekeznénk az autóról? Persze csak ha nem veszi tolakodásnak. Az én címem:pakoattila@freemail.hu
Szerintem nem ez volt az utolsó lerobbanásod ezzel a típussal. Sajnos a szépség, a kényelem és a teljesítmény a minőség rovására ment. Ha van rá lehetőséged akkor próbálj meg kiszálni minnél előbb mielőtt a "gatyádat" is ráköltöd.
Ujancként lépek be Hozzátok. 3 hónapja vagyok tulajdonosa egy 3 éves Passát 2.0 TDI.nek.
Karcsony első napján cserbehegyott Tiszafüred- Poroszló között. Hirtelen se kép, se hang, Autóklub segélyszolgálat semmit se tudott vele kezdeni. Majd autómentő beszállitotta. Első csalódás az Opel Vectra után.
Remélem nem igy folytatódik. A VW,szerviz gavallér volt, mer megjavitásig egy Golf*t biztositott.
Sziasztok van egy 2000-es kiadású Volkswagen Passatom 1.9 TDI 6sebesseges klimatronic meg miegymás szeretném megkérdezni, hogy hol a csudában kapom meg a pollenszürőjét? :P mert gözöm nincs nagyon megköszönném ha valaki szájbarágosan leirná hol és hogy tudom kicserélni, persze itthon, semmiképpen nem akarom szervizbe vinni:)
Segitsen valaki (ha tud, persze): Van egy 2002-es Passat.1.9 TDI
Igaz hogy nem lehet sehol sem állitani a kuplungon? 1-2 hónapja érzem, hogy kinnebb fog mint azelőtt és ma este hazafele a motor felzúgott ha rátapostam, tehát csuszik a kuplungtárcsa...:(( 2006-ban cseréltem ki ott telejesen mindent, azóta már kifeszűlhetett????? Nem jön hogy higgyem. Tehát lehet valahonnan állitani valamit? Valaki mondta nekem, hogy a pedálnál van valami csavar és talán ott lehet. Igaz lenne? Köszi előre is.
Nekem egy 2005-ös 2.0tdi-m van. 80000-nél kuplungozni kellett, 85000-nél kormányreteszelő miatt 270.000.-ft csere. Klíma meghalt 85000-nél komplett. Ezeknél sajnos várható a PD elem elhalása attól függ hol tankolnak. Az 1.9-es kevésbé érzékeny jobban bírja a gyűrődést de ettől függetlenül vásárlás előtt szerintem egy VW szakszervíz vélemény jó lenne legalább a múltja végett. Amúgy sok érte az ár mivel ez egy trendline felszereltség gyakorlatilag nem sok minden van benne. Én a hibáival együtt szeretem az autót.
Kérdésem,hogy megéri-e vele foglalkozni avagy sem.Mi ennek az évjáratnak a hibája,meg ilyenek.Annyi mindenkit kérdeztem és mindenki mást mond.Olvasgatom folyamatosan a népítéletet de szinte csak rosszat írnak az ujjkasznis passat-ra.A válaszokat előre is köszönöm.
Szeretnék vásárolni egy passatot. Automata váltósra gondoltam, előnyben a fekete/sötétszürke szín, bőr belső (trend, high, sport belső). E-mailom publikus!
Van egy fél éves passatom, szeretném kicserélni a gumit (felnistől) csak azt nem tudom milyen kulcs kell hozzá, van itthon légkulcs, emelő, csak fej nincs, valami torx lesz, de kérdés mekkora kell?
Bár az enyém csak 1.9TDI (130), azért hátha van tippetek. ;-) 2004-es, közel a 78e km-hez. Utóbbi 1-2 hónap alatt egyre erösödik benne egy zaj, ami a motortérböl jön, terhelésfüggöen. Olyan a hang, mint egy csapágyas ventié. Elöször azt hittem, valami gerjeszti a rádiót, aztán a klímára gondoltam, de ha mindkettöt kikapcsolom, akkor is hallatszik. Alapjáratot kivéve. Egy szerelö ismerösöm a turbóra gyanakszik, aminek eléggé fájós árait láttam. Kérdés, hogy nincs-e valakinek 1db eladó, esetleg egyéb tipp a fütyülö hangra, hátha mégsem az a bibi. A segítséget elöre is KÖSZÖNÖM!!! A motorkód AVF.
A részevskeszűrő konrollámpája nem viágított csak a motorvezérlőjé. És kifejezetten a nyomáskülönbséget sokalta. Nem tudod véletlenül fejből hogy hol vannak ezek a nyomásjeladók... sokat segítene ha nem kéne nekiállnom még azt is keresgélni... Az motorkódot sajnos nem jegyeztem meg de 2005-ös passat variant 2.0 pd tdi nem four motion, és asszem valamelyik EDC 15.... motorvezérlő van benne.
A részecskeszű kontrollámpája mellett a motorhibajelző lámpa is világított?
Ha igen akkor magától nem kezdi el a regenerálást addig amíg a hibatárolóban lévő hiba nincs kijavítva.
A nyomáskülönbség jeladóra vonatkozó hiba több ok miatt is lehetséges. Ahoz viszont, hogy biztosan meg lehessen állapítani a hibát ahhoz tudni kellene a pontos hiba-megfogalmazást. A KTS sajnos nem alkalmas erre a feladatra. ( VAG-COM vagy valamelyik gyári műszer). Meg kellene nézni, hogy a telítettség hány százalékon jár, és a korommennyiség hány gramm. Fontos az is, hogy additívos vagy sima részecskeszűrő van benne.
Hali, a minap találkoztam egy 2005-ös 2.0 tdi passattal, ami sokalta a részecskeszűrő nyomásérzékelők különbségének a feszültségét (hiába kts még mindíg nem tud túl jól magyarul :) ) Első blikkre én arra tippelek h eltömődött a részecskeszűrő, gondoltam szépen kimosom, de nektek tralán több tapasztalatotok van a típussal, típushibával. Haverom aszonta most jött vele haza balcsiról, végig autópályán, Szal ha nem nyomta neki agyon ( bár ahogy őt ismerem nyomta) akkor már regenerálódnia kellett volna, és a telítettségre figyelmeztető lámpa se ég... ötlet valakinek?
Az indításgátlót hibatárolóját ki kellene kérdezni. Ha egyik kulcsal sem indul az autó akkor az olvasótekercs és az indításgátló( műszercsoportban van menne) között lesz a hiba. Ha kiolvassátok a hibát akkor nagyából be lehet határolni a hibás alkatrészt.