Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Komis Creative Commons License 2005.10.24 0 0 1082

Hoppá, TESCO!

 

Nálunk megnyílt a Tesco üzemanyagkútja. Tudja vki, hogy milyen anyagot forgalmaznak? Minőség, származás? Tankol valaki rendszeresen náluk?

 

Nem tudtam, hogy a topikban is szünet van állami ünnepeken...:-))

 

 

Előzmény: feketebálna (1076)
sz_peter Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1081
Én 1 évvel ezelőtt, okt. 22-én rendeltem meg a saját Lacettimet, amit azóta sem bántam meg:-)

Már egy ideje keresgéltem autó, (esélyesek: Opel Astra, Skoda Fabia, Citroen Xsara, Nissan Almera) mígnem a kolleganőm adott nekem egy szórólapot a Chevrolet nyílt hétvégéről. (Akkor volt a név Mo.-i bevezetése). Szombaton éppen útba esett 1 Chevy kereskedő, ezért beugrottam egy próbára. Az 1.4-es alapváltozatot tudtam kipróbálni és már ez is nagyon szimpatikus volt. Prospektusokkal tértem haza, osztottam szoroztam és arra jutottam, hogy egy 5 ajtós 1,4-es Elite felszereltségű Lacetti kell nekem.
Hétfőn már mentem is megrendelni, ahol közölték az általam választott változatot legjobb esetben is 3 hónap(!) múlva vehetem át.

Ezután telefonkönyv elő, kereskedések hivogatása mindenhol ugyanaz a válasz.
Végül betértem a munkahelyemhez közeli kereskedőhöz akivel végre sikerült beszélni (egyszer már jártam itt, de akkor full tele voltak ügyféllel, 1 óra várakozás után sem kerültem sorra).
Raktáron neki sem volt, a hajón viszont még akadt 3 gazdátlan példány. A szín ugyan nem az eredetileg elképzelt lett, ellenben pontosan 1 hónapra rá már a saját Lacettimben tartottam hazafelé:-)))
Előzmény: Komis (1064)
Johnniee Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1080

télleg állat. csak kár hogy azt a ronda kulcsjuk kialakítást nem lehet eltüntetni. (nem tom hogy miért néz így ki teljesen felesleges az ott)

(hát ja, a beépített antenna.....)

Előzmény: rockdobos (1075)
Bejfez Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1079

Rockdobos!

Azok a mesterien levarázsolt betűk valóban nem hiányoznak a BEST-001 faráról.

Üdv.

Előzmény: rockdobos (1075)
Bejfez Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1078

Erre vártam, rockdobos!

Kösz a látványt, vitathatatlan, hogy nagyon szép. De tényleg. Elegáns, erőt sugárzó, sportos, de előkelő is stb. Apró és pó: hol van az antennád?

A helyedben én a rendszámot a Photoshoppal egy kicsit még jobbra pozicionáltam volna... :-))

Üdv.

Előzmény: rockdobos (1075)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1077

Én már akkot Lacettit akartam venni, amikor először megláttam a Daewoo -> Chevrolet cikkekben. Persze akkor még jogsim sem volt, meg gondoltam nem fogok friss jogsival új autót rongálni. Így egy ex-kolléga által levetett überfapad F Astrában kezdtem a közlekedést, amit elhatároztam, hogy legalább két évig nyűni fogok. Egészen nyárig, amikor is a klíma hiánya kezdett kritikussá válni, és a családi tanács meghozta(m) a döntést, hogy veszünk egyet, s kész. Majdnem Astra Classic II lett belőle, de mivel 1.6-os alá nem akartam menni, rájöttem a Lacetti sokkal jobban megéri, arról nem is beszélve, hogy nekem sokkal jobban tetszik. Kb. egy hónap töprengés után vettük meg a banknak :), addig mindent elovastam róla, ami fellelhető volt. Télleg mindent: Amerikai, Kanadai, Brit, Német teszteket is, népitéletet, magyar teszteket, minden lehető médiában. Ja, és persze a fórumokat.

 

Előzmény: Komis (1064)
feketebálna Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1076

Hali Dobos!

 

A leszedett betűkből mit tucc kirakni?

 

(Jól mutat a TESCO felirat a tetőantennádon! :-D )

 

bálnabácsi

Előzmény: rockdobos (1075)
rockdobos Creative Commons License 2005.10.22 0 0 1075

Hello, mindenki, főleg BEJFEZ!

Lefotóztam az autóm hátulját, hogy lássék, milyen feliratok nélkül.

A leszedés technikája:

a betűt az egyik felső sarkánál megcsípve az ember a körmével elkezdi húzni (a 4. betű felé már fáj a köröm), és egy sniccer (szike) hegyével szépen elkezdjük lassacskán, óvatosan a kb. 0,8 mm vastag kétoldalas ragasztó oldalát karcolgatni, ami szépen el fog válni. Nem kell félni, a betű nem törik el, lehet húzni bátran. Minél bejjebb érünk, annál könnyebben jön,a végén lehajtható és leszakítható. A ragasztó maradvány ujjbegyünkkel ledörzsölhető, lakk-, vagy sebbenzin higítóval végül lemosható.

Na, üdv mindenkinek, sziasztok.

clean and clear
Előzmény: Bejfez (992)
Sarkany Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1074

A peres méretekről tudni kell, hogy a gumi oldalfalának magassága a szélesség százalékában van megadva.

 

Magyarul: a 185/55 esetében az 55 a 185-nek a 55 %-a, azaz kb. 102 mm.

A 195/55 estében ez a magasság kb. 107 mm.

Átmérőben ez 10 mm differenciát jelent és azért nem jó, mert csalni fog a km óra.

 

Előzmény: Bejfez (1073)
Bejfez Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1073
Nem értem: miért nem jó a 185/55 R15, ilyet is lehet kapni...
Előzmény: Sarkany (1054)
Sarkany Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1072

1-2 kígyóbőrt le kell vedlenie mire a rossz emlékek már nem tapadnak hozzá, de idő mint tenger...!

 

A szocialista "hiánygazdálkodás" idején így működött, de piacgazdasági körülmények között a gyár nagyon gyorsan tönkremegy egy ilyen a rossz imázsu termékkel.

Előzmény: Komis (1070)
Novi1 Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1071

Ami lemaradt:

 

Skodri Oktávia kombiban gondolkodtam /már csak a német márkahűség miatt is :))/ 'Szél' cseréjekor, de csak 2,50 ért akarták beszámolni :(((.

Én jártam jobban :)))

Novi  >;-))

Előzmény: Novi1 (1069)
Komis Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1070

A Dacia tesztvezetős hétvégén volt, aki telefonon 2db-ot foglaltatott le pedig nem is látta! Nyilván nem az "ünneplős" autót látta benne.. HA összevetjük erényt hártrányt, akkor a bevezető árával a mai piacon ez a Trabant! Mivel a Suzuki feldrágított, a Dacia elfoglalja az "olcsó népautót munkára" kategóriát. És annak meg is felel, így aki erre veszi elégedett lesz.

A márka neve így kap majd új értelmet, dettó mint a Skoda! 1-2 kígyóbőrt le kell vedlenie mire a rossz emlékek már nem tapadnak hozzá, de idő mint tenger...!

A rossz emlék csak azoknak marad akik "AZT a DACIÁT" tapasztalták, amit a fiatalabbak nem is láttak.

 

Én maradok a Lacettimmel még vagy 4-5 évet!! :-))

 

Előzmény: Sarkany (1067)
Novi1 Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1069

Üdv!

 

Jó 5 évvel ezelött párom szopatós Pandáját cseréltük le egy akkor 9 hónapos, lízingelt, ezüst, 1.6-os, női-vezetésű, 'Lajosra'.

A szervízkönyvből derült ki, hogy a közelünkben lévő márkakereskedőtől származik, s ott szervízelték /ez azóta sem változott :))/ születése óta.

Évek óta prószálok kiszállni a 12 éve használt, 1.6-os ezüst, kombi VW 'Szél'-ből, mely idén lesz/lenne/ 24 éves :)).

A márka-szervíz vezetője /az évek során baráttá avanzsálta magát :))/, az idén cserélte saját gépét egy Lacsedlire. Tanácsot, segítséget kértünk a váltáshoz, s összehozott a saját kereskedőjével :)).

Bemutatkozás, bszélgetés, kávé, szódavíz, s irány a próbaút, egészen a garázsig :)).

A méret +felelő, 'Szél' +tekintésre került, s igy az irodában már konkrétumok kerültek rögzítésre, s tervbe került az 1.6-os ezüst, kombi Plat. Akkor nem volt a kiválasztott paraméterekkel rendelkező gépezet, igy várni köllött.

Az idők folyamán egy alkalommal párom egyedül ment egyeztetni, +nézni egy 1.6-os bézs színű autót, melynek eredményeként /kellett nekem egyedül elengednem :))/ a szerződés módosúlt.

Apró váltózás, s rögzítésre került az 1.8-as kivitel /a többi kitétel maradt/.

 

Ma már két /1.6 csapott-seggű és 1.8 kombi/, ezüst színű paripa áhítja a nyergelést, fogyasztja /számomra megfelelő -Lajos éves szinten 8,7 lityi klimával, 50% városban, Laci 3eKm-rel 9 lityi az elöbbi feltételekkel- mennyiségben/ az abrakot, s eleddig hűségesen szolgálja családunk kényelmét.

 

Novi  >;-))

IJN Yamato Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1068
Én az alábbiak szerin választottam ki a Lacettit.
Először kitaláltam, hogy minek is kell nekem(nekünk) az autó.
Itt három funkciót kellett betölteni:
- baromira nyűgös vagyok reggel és marhára agrasszív lettem buszon mire beértem dolgozni, iletve délután 5 perc többlet meló ákár 20-25 percel későbbi hazaérkezést jelent és nekem a buszon töltött órabérem kb 8 000 Ft. :-), melóba járni;
- a fiam és a menyem Budapesten él, mi a feleségmmel Miskolcon, legyen mivel, szintén szabadon közlekedve meglátogatni őket, illetve a Pillisszentlászlón élő húgomékat.
- kirándulni a feleségemmel a Bükkben, a Zemplénben és a Mátrában.
Az első körben kiválsztott autók:
Volvo S60 D5,
Kia Rio
Skoda Fabia
Daewoo Kalos
Fiat Stiletto
Az első körben a Volvo az ára, a Fiat a rossz híre miatt kiesett.
Ez után elkezdtem részletesebb adatokat gyüjteni, részben a gyártók, illetve márkakereskedők magyar honlapjairól, részben az imerőseimtől. Ekkor került képbe a Lacetti - én elsőre beleszerettem. (Ha esteleg nem volt benne, most biztos lesz egy kis nagyképűség). A négy autót (Kia Rio, Skoda Fabia, Chevrolet Kalos, Chevrolet Lacetti) Kesselring módszerrel egy ideális (elméleti) modellhez hasonlítottam, kiemelt szempontok ár (beleértve a finanszírozhatóságot is), biztonság (aktív és passzív), megbízhatóság (itt volt érdekes a jó hírnév). Így a végső értékelésre a 4-ajtós Kalos Premium és at 5-ajtós Lacetti Elite maradt. Végül az egész dolog az oldallégzsák vs. 4 tárcsafék kérdésre szűkűlt le. Eddig volt az elmélet és az vásárlás előkészítés.
A gyakorlat:
Elmetünk a feleségemmel a márkakereskedőhöz megnéztük közelről "élőben" a két autót, ő azt mondta piros Kalos, én azt bordó Lacetti, vita öt percig, kompromisszum ő mondja a színt én a típust azutá, mivel piros Lacetti, állítólag még Koper-ben sem volt, a lelendő Hercenő pedig ott állt és kedves, becéző kézre várt, lett mentazöld Lacetti.
Üdv Y.
Előzmény: Komis (1064)
Sarkany Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1067

Dacia - meglepő, de tetszett. Tágas, olcsó csak fix a csomagtér és igénytelen belső.

 

Pofás külseje van, meg kell hagyni, az ára sem csillagászati...

 

Azoknak, akiknek korábban már volt szocialista Daciájuk nagy dilemmát jelenthet, hogy vajon a román autógyárakban uralkodó munkamorál és az alkatrészek minősége mennyit változott azóta, ha változott egyáltalán?

 

Volt 1,4 TLX Daciám. Rémálmaimban kísért olykor-olykor az emléke. Tapasztalataim alapján hatalmas ellenérzés alakult ki bennem a márka iránt. 

Akkor sem kellene, ha nekem fizetnének. Gondolom nem vagyok egyedül...

 

Szerintem nevet és imázst kellene sürgősen váltani ennek az autónak, hogy valóban piacképes legyen. 

Előzmény: Komis (1064)
Sarkany Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1066

Mielőtt az első Daewoo-t  (Lanos 1,3 S) megvettem volna körülnézterm a piacon.

 

Az alábbi gyártmányokat vizsgáltam meg árban és műszaki tartalomban. Majnem mindegyik márkával voltam tesztvezetésen:

- Seat Cordoba,

- Skoda Fabia,

- VW Polo,

- Opel Astra,

- Daewoo Lanos,

- Toyota Corolla.

 

Legjobban a háromajtós Corolla tetszett, de nem bírtam vele anyagilag. (Azóta magammal nem bírok és ahogy magamat ismerem, addig úgysem sem fogok nyugodni, amíg nem veszek egy új Corollát.)

 

Rá kellett ébrednem, a nimbusszal rendelkező márkák minimum félmillióval drágábbak, pedig sem a felszereltség, sem a komfort, sem a motorteljesítmény nem tükrözi az árkülönbözetet.

 

Így vettem meg az első Daewoomat. Meg kell hagyni, roppant korrekt és üzembiztos egy szerkezet volt. Azt tette, amire eladták. Számomra ez a lényeg. Egyetlen gondom volt vele, az 1,3-mas, 75 LE-nek mondott mondott motor rettentően küszködött a klímával.

 

Amikor megjelentek az első 1,4 16V Kalosok, rögtön le is cseréltem mondván, a 94 LE nagyjából elegendő ahhoz, hogy a klíma üzeme ne okozzon drámai romlást a kocsi menetteljesítményében.

 

A Kalos számomra nagy csalódás volt. A 94 lovat nagyon eldugták benne. Nem úgy ment, ahogy a motorteljesítmény alapján elvárható lett volna. Rengeteg műszaki probléma is adódott vele garanciában. Amikor idén július végén hátulról belémszált egy Land Rover, rögtön tudtam, a Kalos rossz csillagzat alatt született, eltolom a háztól. :))

 

Vetettem egy gyors pillantást a Toyota honlapján az árjegyzékre. Láttam, ezzel még mindig nem bírok és azonnal beugrott, akkor Lacetti!

Elolvastam a Lacettiről írt teszteket és a "népítéletet" is. 

 

A Chevroletnél éppen akció volt. Így jött össze a Kalos beszámításával az 1,6 Elite...

Előzmény: Komis (1064)
surrender Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1065

én a Nissan almeran gondolkodtam, jobban is tetszett, de drágáltam.

 

Yamato:

HACCP, szerencsére abban nincs részem, csak tanultam kevest róla. Ja, élelmiszerbiztonság stb. :)

 

Én is a Sevi sajóba rakatom fel és veszem meg a téligumis cuccot valszeg. Persze így biztos drágább lesz, de én nem is értek semmi ilyenhez, és ez biztonságérzetet ad. Persze valszeg máshol is jól megcsinálják és még olcsóbb is. De se kedvem, se időm ennek utánnajárni.

Ők ott nekem Kléber gumit ajánlottak (akciósan asszem 15-16000) A felni meg 15300. 5000 a felrakás. Cakk um pakk: 128000. De azért még szétnézek máshol is érdelődés szintjén, itt is csak érdeklődtem még.

 

 

Komis Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1064

Egy kérdés motoszkál bennem. Én vásárláskor körülfutottam 4-5 fajta kocsitipust és azután a Lacetti mellett döntöttem. Érdekelne ki milyen tipusokat vett számításba ill. volt aki csak kiszúrta a Lacettit és kész?

 

Én ezeket néztem meg:

Opel Astra - azonos "kategória" +1MFt soknak tartottam, és a belső nekem túl fazonírozott.

 

Renault Thália - árfekvés Kalos, de hátul 2személyes, szűk és a forma sem vonzott.

A biztosító áraira se nyelni, se köpni.. 

Emlékszik vki? A Daewoo-t (1995 év!) a Ferrarival egy biztosítási kategórába sorolta vmelyik biztosító az egyik szorzóelemnél:-))

 

Dacia - meglepő, de tetszett. Tágas, olcsó csak fix a csomagtér és igénytelen belső.

 

Skoda Octavia - nagyon tetszett, tényleg frankó verda! Sajna az árba már beleszámolták a márka felfutó hírnevét és alacsony magassága miatt az alját biztos megráncigáltam volna.

 

Nissan Almera- iszonyú drága törlesztő részletek.

 

Daewoo NubiraIII - kifutó tipus olcsóbb ár v. több extra (gondoltam én..). A paraméterek tetszettek, jól bevált Daewoo érzés.

 

Utóbbi lett volna a befutó, csak a Lacetti (Chevy cimkével, jobb árral, stb) elvitte a pálmát.

IJN Yamato Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1063
Az a felni az Alessio Monza. Én Bükkeszenkeresztre menve jártam hasonlóan. Erdei út erős, délutáni napsütés, fénypászmák az úton rendes szlalom pálya a kimart kockákból, igaz a sebesség csak 60 km/óra. Felninek semmi baja, én töb napig "mindenfélét" éreztem az autón, de ezek csak "fantomfájdalmak" voltak. :-)
Üdv Y.
Előzmény: subvoice (1062)
subvoice Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1062

Nekem is 7x15"-os felniken vannak a Kumhok, átrakhatók, de ezek a gumik akkor is nagyon kakák (nem kell valakinek? alig futottak). A felni Alessio, ami nem éppen egy rally strapabíróságú dolog, de annak ellenére, hogy fogtam már csúnyán kátyút nem sérült még meg (a legszebb az volt, amikor autóúton éjszakára egy kb. 50 centis csíkban teljes szélességében kikaparták útjavítás miatt az aszfaltot, de erre csak egy, az út mellé letett sárga villogó bólya (ami pont úgy nézett ki, mintha ottfelejtették volna) figyelmeztetett és én ezen 120 km/h-val átdörrentettem). Mondjuk a padkát nem szereti, kenődik mint a langyos margarin.

 

A pontos típust nem tudom, de így néz ki (elég tipikus egyébként, sok autón látok ilyet):

 

katt a nagyításhoz

 

Téligumi témában Michelin Alpin gyári méretben a gyári felnin. Imádom, már alig várom, hogy lecseréljem. Egy nagyságrenddel nő a stabilitásérzet ezekkel a gumikkal. Ahhoz képest, hogy szélesek, elég jól megállnak havon is.

subvoice Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1061

feketebálna:

 

Nem a gyári rádió van bent és "szabályosan" van bekötve, csak a ACC állása és afelett működik, mert én így szeretem (beülök, van zene, kiszállok, nincs zene).

Előzmény: feketebálna (1043)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1060
off
Van még egy kis HACCP is, - ha már az őrjítő betűszavaknál tartunk - csak ez kimondottan Borsod Volán specialitás, közúti személyszállításban élelmiszerbiztonság. :-)), vagy :-((.
Üdv Y.
on
Előzmény: surrender (1045)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1059
volan=volna (Freud) :-)
Előzmény: IJN Yamato (1058)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1058
A gumikról és a felnikrő, illetve a téli gumikról szvsz jó lehet informálódni a Gumikerdes, felnikerdes és a Téligumi szomszéd topicokban, ha - ne adj isten - valaki még nem járt volan arra :-)
Üdv Y.
IJN Yamato Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1057
Téligumi, alufelni.
Nekem az eredeti Kumho gumik 7"x15" méretű MIM Venezia alufelnin vannak, a gyári Lacetti felniméret a következő: osztókör 4x114,4, középfurat 56,5 mm, ET 44, 6Jx15". A téligumik - az eredeti lemezfelnin - 185/60 R15 Michelin Alpin A2, november 3-án teszik fel, annál a márka kereskedőnél és szervízben ahol az autót, a felniket és a gumikat vettem - Miskolc Chevrolet Sajó. A Sárkány márkatárs által ajánlott Pásztóy Gumiáruházban van egy gumiméret kalkulátor, ebből meglehet tudni, hogy az eredeti gumimérthez képest hogy változnak az adatok (átmérő, oldalfal magasság stb.) és mennyit fog csalni a km óra. A cuccokat kombóban vettem, széltererlő buborékkal, sárfogó gumival, gumiszőnyeggel és téli-nyári gumihotellel, autóra szerelve cakkum-pakk 195 eFt-ért. Igaz nem a legolcsóbb, de - lehet, hogy a paranoniám miatt - nekem megérte, az a többlet biztonság érzés amit az ad, hogy a számlán a márkakereskedó szerepel a szállító rovatban. Ugyan ekkor - kb. 5000, 5200 km lesz a Hercegnőben - olajat is cserélek.
Üdv Y.
Lacettiman Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1056

Hali!

 

Én is bekapcsolódnék a gumi témába. Most tervezem téli gumi vásárlását, holnap megyek infot gyűjteni és esetleg venni. Mi a véáleményetek a 80-90 %-os gumikról? Ugyanis használtakon gondolkodom az ára miatt. Tudom hogy nem igazáán ajánljátok az alufelniket, ennek ellenére szeretném megkérdezni hogy mit gondoltok arról, a gyári kumho gumik átrakathatók e alufelnire, és ezzel kapcsolatosan szeretném megkérdezni milyen méretű felnit ajánlanátok, illetve lacettire milyen osztókörű felni kell? Ha netán régebben már ez volt téma, akkor bocsánatot kérek.

 

 

A tanácsotokat előre is köszönöm!

 

Üdv.: Lacettiman

nagyharcos Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1055
Üdv. mindenkinek!
Én belealkudtam az autóba a 4 felnit és a 4 téligumit. A kereskedőtől én is 185/60 R15-öt kaptam, és persze nem Kleber-t vagy Michelin-t, hanem Barum-ot. Egyébként eddeigi autóimon is használtam téligumikat, és semmi gondom nem volt az "olcsó" kategóriájú gumikkal. Használtam Matador-t, Barum-ot, Debica-t.
A gumikeresés megkönnyítése érdekében még egy link: Gumik
- nagyharcos -
Előzmény: Sarkany (1054)
Sarkany Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1054

A Totalcaron a gumidoki a 185/60 -at adta meg váltóméretnek

 

Nyilván azért, mert nincs jobb megoldás, ha keskenyebbre váltasz télen...

 

A gyári méretnél a gumimagasság: 107 mm, a gumidoki által javasolt váltóméretnél: 111 mm.

 

Nem nagy a differencia, de ettől még csalni fog a sebességmérő.

Mondjuk a gyári gumival is siet. GPS-szel 0 és 100 km/h között + 5 km/h-t mértem. 100 km/h fölött közel +10 km/h,  amennyit csal. A GPS pontossága 0,05 km/h...

Előzmény: Olle_Peter (1053)
Olle_Peter Creative Commons License 2005.10.20 0 0 1053
A Totalcaron a gumidoki a 185/60 -at adta meg váltóméretnek, aminthogy az is. Szakértők szerint a keskenyebb gumi eleve jobb télen, tehát, ha azt olcsóbban lehet megkapni, célszerű azt venni. Én még az átvételkor akciósan vettem 4 gumit + fellnit, 165/60 -ast mert szükségtelennek tartottam a 195 -ös szélességet, a Nubirák még gyárilag 185 -ös gumikkal jöttek ki. Egyébként azt mondják, hogy télen bármilyen téli gumi jobb, mint akár a legjobb nyári, és talán azért nem érdemes drágát venni, mert télen nem zavargásszuk annyit a kocsit mint nyáron, nem lesz meg a km, mire a gumi elöregszik, szvsz.
Előzmény: korfolyoso (1050)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!