Citroen Nagy a Bécsi úton és a Könyves K. körúton van. Voltam mindkettőn a Bécsi úton sikerült magamra haragítani az eladót. A Könyvves K. körúton meg besároztam a Bécsit. Itt viszont tényleg korrektek és rugalmasak. Azért megnézném azt a szervízt ahova nem engednek be amikor szerelik az autómat.... Úgy kell indítani hogy "szeretnék jelen lenni" telefonon, előre ha nem hát viszem máshova. Most még Fiatom van de a szakszervíznél elértem, hogy a szerelő reggel jön az autóért és vissza a csomagtartóban hozza azt az alkatrészt amit kicserélt. Előtte fel szokott hívni, hogy mit akar cserélni, mennyibe kerül és ok.-e? Aztán itthon fizetek..... Kapcsolat kérdése, a piacról élnek ahol én vagyok aki fizet annak aki megfelelő szinten szolgáltat. :-)
Mi ott vettük a járgányt. A szervízben nem lehetsz jelen, van kávégép és újság. Az 1500-as olajcserénél lehet, hogy törént egy kis turpisság de nem bizonyítható, csak megérzés és az új olaj 150 km. után szép őzbarna volt a nívópálcán (1.4 hdi, 100% szintetikus olaj).
Amikor bejelentettem, hogy nem igazán jó a szervó (késik az indítás után 10-15 másodpercet) azonnal visszahívásra lettem ítélve futómű cserére (???), amikor megállt a motor 400 km után szintén visszahívásra lettem ítélve a gázolaj előmelegítő rendszer miatt (letiltott a computer). Nagyon pozitívak voltak, de szeretném látni mit bütykölnek a pénzemért, főleg az olajügy után. Az 1-től 5-ig skálán olyan 4.2 az én érdemjegyem, de sok jót hallottam C. Nagyról a R.Károly krt-on. Lehet, hogy oda fogok járni később. Pásztorék autóeladásban (ha van raktáron) szuper gyorsak. Pénteken fizettünk keddre ott állt a kocsi minden papírral, részletfizetésel stb. Ennyi.
Az enyémet, mint már mondtam, említettem a szerelőnek, dehát a kötelező óta sem változott semmit a hatás, majd lehet, hogy én is a hazugsághoz folyamodom és akkor megcsinálják amit kell rajta!
Zörgéseket is mondtam, ő persze semmit se hallott, azt kérdezte: Nem lehet, hogy v.mi a kesztyűtartóban zörög?........
(Egyébként nem ...)
Még egy utolsó kérés: Mondjatok egy jó márkaszervízt, ahol korrektek, nem néznek hülyének, és találkoztak már ezzel a problémával, és hajlandók ezt az egészet megcsinálni....
Szia vacek!
Már írtam,hogy mit kell tenni...
menj be a szervízbe,és mondd azt,hogy megállt az autód meg lefulladt...
menet közben.ilyenek...
és rögtön fognak cserélni egy felső holtponti jeladót,s a probléma mintha nem is lett volna....
egyébként házi PSA probléma,mert a peugeotom is csinálta régebben....
Üdv.Guri
Jó-jó igazad van, itt a nyár (lassan), rángatás megszűnt..... de hát lesz utána újra tél, meg hideg, aztán újra rángatni fog 3-4 hónapig a masina???
Ja, csak akkor már nem garanciálisan, hanem sok zsillió Ft-ért lehet megkerestetni és kijavíttatni a hibát.
Úgyhogy nem akarok ünneprontó lenni, de mégis csak várnám annak (azoknak)a topiclátogató(k)nak a hozzászólását, aki(k)nek volt az 1,6-os motorral téli hidegekben olyan tapasztalata, hogy az az első néhány száz méteren "lájtosan fulladozott", kicsit rángatott. (Az enyém egy alkalommal amolyan trabantosan bele is durrantott a kipufogóba, nem akartam hinni a fülemnek.)
Ami a leginkább érdekel, hogy sikerült-e kijavíttatni ezt a hibát és ha igen, hol? Én már jártam egy-két márkaszervízben, de csak a nagy flancos munkafelvevői duma ment mindenhol...
Szerintetek borzasztó nagy elvárás, hogy egy közel 3,5 millás kocsi működjön már rendesen...?
Az ám....
de még mennyire!
én pl. autópályán egész gyakran megyek,rendszeresen 180 felett...
nagyon jó érzés....
de meg sem közelíti a Peugeotomat....
pedig valahol tesók...
de mondjuk a két autó más célra készült...
de szerintem a c3,kategóriájában,legalábbis az exlusive biztosan a legjobb jelenleg.....
+ a legjobban felszerelt....
JuanPablo, ne gondold, hogy egész nap itthon lógatjuk a lábunkat, tegnap a vácrátóti arborétumban voltunk, ma a Kis-Dunánál sétáltunk egy nagyot. A Skanzent valóban nagyon élvezik, csak Húsvétkor nehéz bejutni.
Ja, és a politikáról... ma voltak nálunk az iráni barátaink, velük sokkal érdekesebb beszélgetni a térségben zajló eseményekről, mint a sok nagy okost hallgatni a tv-ben.
A repülést nem irigylem tőled, a stewardes barátnőmért is halálra aggódom magam, főleg mikor a tel-avivi járaton van.
Élvezem a C3 dinamizmusát, de nem száguldozunk, mert mint mondtam írtózom a repüléstől :)
El Robotnyk!
Ízlések és pofonok! Én már szinte az összes csatornát utálom, nagyon ritkán nézek TV-t. Néha híradót.
HelgaPataki!
Vigyázzatok a száguldozással, sokba tud kerülni, arról nem is beszélve, hogy más is ül a kcsiban.
Miért nem vagytok kint ebben a jó időben? Tegnap a Skanzenben voltunk (jó drága) nézelődni. A gyerekek nagyon élveznék gondolom.
Én viszont most elhúzok a Farkashegyi reptérre, hátha repülünk egyet a kisebbik fiammal (Ő pilótakezdemény)
Sziasztok!
Szia JuanPablo! A 211-re csak érdeklődés szintjén kérdeztem rá, én biztosan nem fogok ennyivel tépni. A C3-ba egy Ford Escortból ültem át, és eleinte a kisebb sebességet is sokkal többnek éreztem benne. Teljesen megdöbbentem, mikor 50-et mutatott az óra a Fordban ezt kb. 80-nak érzékeltem. Mostmár megszoktam. Tegnap léptük át az 1000 km-t. Elképzelhetőnek tartjátok, hogy a rugózásom finomult, de az úthibákra sokkal kisebb csattanással reagál. Szélérzékenységet én sem tapasztaltam, de tegnap Fótnál kb. 110-nél egy felgyűrődés egyszerűen arrébbrakta a kocsimat,nem volt jó érzés.
OFF
nem tudom, a gerberásokat nem ismerem :)
nem volt olyan rossz a műsor, ha az egészet nézem, a Hétnél mindenképpen jobb volt, nem is beszélve a tapló Sváby népbutító naplójánál
ON
Csatlakozom Geli66-hoz, szerintem sem szélérzékeny a C3. Tegnap volt az első hosszabb út vele, BPestre, kb. 130-as volt a tempó, sok előzéssel, időnként a szél is rákezdett. A kocsi végig stabil, biztonságos volt. Az 1.4 HDI motor ismét, és sokadszorra meglepett erejével és dinamikájával. 130-nál még a motorzaj is kifejezetten "benzinesnek" tünt, simán lehetett beszélgetni és zenét hallgatni. Élveztem a vezetést!
Szia!
gratula a kislánynak!
szóval ott már nem volt olyan stabil,mint 180-nál...
a motor kb.6400-körül járt.
az enyém chip tuningos,ill a saxo vts komputer van benne...
126le...
180-nál stabil volt nekem. Tovább nem akartam nyomni neki, a fordulatszámra már nem emlékszem, de legközelebb majd megjegyzem. Asszem valahol 4500-5000 között lehetett. 6500-nél leszabályoz amúgy.
Én nem tartom szélérzékenynek. A kocsi üresen 1tonna felett van, plusz még beülünk páran, akkor az már elég stabil. Próbálj meg vezetni nagy szélben egy renault expresszt, az már szélérzékeny a maga 600kilójával, meg nagy felületével. Ha csak egyedül voltam benne, akkor alig ment 120-at 1.1-es motorral. Ha megpakoltuk, akkor 150-et is ment.
Szóval nem szélérzékeny a C3. Figyeltem is, amikor elhúztam kamionok mellett, hogy megdobja-e az autót, de nem. Én elégedett vagyok vele.
Gyerekek! Ez a kicsi kocsi nem ilyen száguldozásra lett kitalálva! Szerintem túl kicsi a kasztni és elég szélérzékenynek találtam minap, amikor Győrbe és vissza nyomultam. 140 szerintem az ideális. (Lehet hogy öregszem?)
gt_guri, üdv! Ma egy vadi új Corvett mellett húztunk el a C3-sal, pedig öten ültünk benne. A hapsikám csak nézett, na jó hozzátartozik az igazsághoz, hogy az ő sávjuk éppen bedugult:)
Azt szeretném megkérdezni, hogy 211-nél mennyire volt stabil a kocsi, és mennyi volt a fordulatszám?
A te kocsid milyen színű?(U.i.az utolsó mondatot helgapataki lánya írta aki 9 éves és Borinak hívnak,szia)