Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2010.11.10 0 0 152

vagy estleg neki is volt ilyen

 

Volt, szerviz megoldotta.

Előzmény: TOTTI 7 (151)
TOTTI 7 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 151

Hol vagytok PASSATOSOK???Nem tud hozzászolni senki a gondomhoz???

TOTTI 7 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 150

Sziasztok!!

Van egy 99-es 1.9 PDTDI PASSATom.olyan gondja van hogy az elsö hideg inditáskor dadogva indul,mindegy hogy plusz vagy minusz van ugyan ugy indul mindig,de csak az elsö inditáskor utánna semmi baja!!!Aki tudna nekem segiteni hogy mi lehet a baj,vagy estleg neki is volt ilyen kérem irjon ide vagy a totti_7@freemail.hu cimre!!!!Segitségeteket elöre is köszönöm!!!!Szép napot mindenkinek!!

Donibcsi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 149

Kiszállsz, lezárod a kocsit nyitott motorházzal, vársz 20percet, kicseréled az akkut. Ennyi, kár ragozni tovább.

Előzmény: cassis2 (145)
Varshi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 148

:)

 

Amúgy a modern automata töltőknél nem is igen kell levenni, csak ahol gyorstöltés/formázás megy (mert tud olyat a cucc, és bekapcsolod), vagy ha "régi orosz" töltővel megtöltöd nagy erővel (nagy feszültségen).

Előzmény: cassis2 (147)
cassis2 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 147

Hát akkor én eddig is eléggé bátor voltam, mert akkutöltéskor nem vettem le a sarukat.

Ha levettem volna akkor máris nem volna kérdés a kérdés.

 

Előzmény: Varshi (146)
Varshi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 146

A cseréből nem "lát" többet az elektronikád, mint amikor leveszed akksitöltéshez az akkusarukat. Felesleges aggódnod.

 

A másik akku nem rossz megoldás, csak macerás (próbáltam már), de lényegében csak a trip adatokat veszted az MFA-n. A rádiót se kell basztatni utána.

Előzmény: cassis2 (145)
cassis2 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 145

Eljött az ideje, hogy akkumlátor cseréljek a Passátba. Sajna azonban elbizonytalanodtam, mert az új akkumlátor behelyezése állítólag némi kockázattal jár az autó elektronikájára nézve. A hirtelen bekövetkező 0-12V os áramlökés okozhat problémát (esetleg csak a rádió felejti el a kódot). 

Ez ellen lassu feszültségemelkedéssel védekezhetünk, mondjuk egy előtét ellenállással. Vagy lehetne a csere ideje alatt egy másik akkut párhuzamosan kapcsolni.

Szerintetek melyik megoldás praktikusabb, vagy van más lehetőség is???

 

Köszönettel venném véleményeteket.

 

   

kufe79 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 144
Szia Buksi 892!
Lenne egy nagy kérésem,én is hasonló cipőben járok mint a főnököd autója,ha megtudnád adni nekem az autószerelőd telefonszámát és címét nagyon megköszönném.Előre is köszi!Az e-mail címem kufe79@freemail.hu
Andrasbme Creative Commons License 2010.09.21 0 0 143
Sziasztok!
Egy 2008 végi Passatnál a következő hiba jelentkezik:
Tele tanknál érezhető teljesítménycsökkenés és túlfogyasztás. Kb. 200-250 km megtétele után a hiba megszűnik, az autó a tőle megszokott dinamikát és fogyasztást produkálja. A szerviz tanácstalan. Nektek mi a véleményetek, mi lehet a hiba oka?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Andris
AudiTTQuattro Creative Commons License 2010.09.19 0 0 142
Az autó a gazdájától függ, s nem az időtől.
Tuningpgy Creative Commons License 2010.09.19 0 0 141
Sziasztok.
Nekem egy 2001 es passat variant 1.9 pdtdi-m van. Olyat csinál az auto hogy elakadásjelzőt magától bekapcsolja akármelyik ajtó kinyitásakor majd kb 10 15 másodperc múlva kikapcsolja. Ha kell napi 50x csinálja és járó motornál is meg állónál is. Riasztó nincs benne csak központi zár. Meg nem működik a tempomat kar se csak az index és távolsági funkcio megy rajta.
Segítsetek légyszi mert használnom kellene az autot és nem szeretném ha otthagyna valahol vagy nem működne az irányjelzőm.

Köszönöm mindenkinek aki ír.
AudiTTQuattro Creative Commons License 2010.09.19 0 0 140
udv passatosok , én két éve gyurom a kicsiket egyelore semmi gond nem volt vele 170e km el vettem most 250e van rajta es nagyon meg vagyok vele elegedve csak ajanlani tudom ....




252000km van rajta a kormanyon nemlatni a kopast sem az utasteren az ullesek nuncsenek kiulve.



egyaltalan nem fustol es a kipufogo sem kormos egy deci olajat nemkell hozzaontenem 2olajcsere kozott.

schumi1974 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 139
fékszervódob csere.A vízvályúból nem folyik ki a víz és belement a dobba ot meg szétrohasztotta a belét.
Előzmény: vanyek82 (136)
Vzs1988 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 138
Szia!

A hibád oka szerintem lehet főfékhenger is, illetve fékmunkahenger a féktuskóban elől. Az első a barátibb, az nem olyan észes újban sem. Mindenképpen nézed meg egy szerelőnél, ha pesti vagy én tudok jó szerelőt, és alkatrész is olcsón. Szólj ha igénybe vennéd.

Üdv!
Előzmény: vanyek82 (136)
Varshi Creative Commons License 2010.09.11 0 0 137
Én is csak ajánlani tudom a srácot a Gubacsi úton. Amúgy meg fórumozik is itt. :)
Előzmény: divitis (134)
vanyek82 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 136
Sziasztok!
Ven egy B6-os 2.3 V5 4Motion Passatom és van egy érdekes hibája. Néha erős fékezés után beragad a fékem épphogy el tudok vele indulni 1-be legalább az út széléig való lehúzódás miatt. Leállítás, újraindítás nem segít. Devander csövét(fékrásegítő) lehúztam, de akkor se akadt ki a fék. 2-3 perc pumpálgatás után kiakad. De a minap már erős fékezés nélkül is beragadt és 1 órán át fogott, majd kattant egyet a főfékmunkahengernél és jó lett. Szóval nem a kerekeknél van a baj hanem a főfékmunkahenger körül. Van tapasztalata valakinek ez ügyben?
Buksi842 Creative Commons License 2010.09.10 0 0 135
Sziasztok!

AZ ABSZOLÚT POFÁTLANSÁG VAGY NEM ÉRT HOZZÁ????

Kedves főnököm elvitte a B7-es Passat-ját 2.0tdi a porsche hungáriába mert tuti jól megcsinálják cimszóval.........
Tünet a következő volt:egyszer csak fogja magát az autó és nem húz,izzitás villog.Motor le állit újra indit és megy ahogy kell.Semmi füstölés és kisérő tünetek turbó hibánál.Ezt csinálta párszor majd be vitte a porsche-ba.
Ott adtak egy árajánlatot konkrét hiba le irással!!!!!Turbó K.O. a javitás költsége 500.000ft!!!!!!!mivel cserélni kell.Erre ő mondja hozzuk el a kocsit onnan.Ki számláznak 7800ft-ot hogy össze rakták a burkolatot a motoron.Én mondtam neki mi lenne ha el vinnénk a szerelőmhöz?(akihez egyébként a cég összes autóját hordjuk)Mondja:legyen úgy!El vittem,elsőre légtömegmérő ki,kipucol,vissza és azóta sincs baja.
Meg is kérdezte mennyit kért ezért a kis műveletért????Mondom semmit mert nem az a brigád aki úgy játszik mint a porsche.(kért volna 300ft-ot mert 5 percet foglalkozott vele??) Többet ér a munka amit mindig viszünk neki.........
divitis Creative Commons License 2010.09.07 0 0 134

Sziasztok!

 

Tegnap elvittem a Passatot korményoszlop elektronika javításra a korábbi hozzászólásban megadott címre.

 

Kiszerelték a kormányoszlopot, szakszerűen levették az elektronikát fedő burkolatot

és javították az elektronikát. Délelőtt 10 körül vittem oda és este 7-kor pattintották vissza az utólsó kárpitelemet.

 

Azóta nincs probléma vele. 2 év garit kaptam a javított egységre. Bruttó 60 ezer volt. (Márkaszerviz 230 bruttóért cserélte volna a komplett kormányoszlopot)

 

Hajrá minden mostani, vagy leendő sorstársnak (Nekem 90.000km körül 3 évesen adta meg magát). Ajánlom a műhelyt, profi a srác.

 

Előzmény: divitis (128)
Pali_35 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 133
Sziasztok,

Akinek van elmatúlt lámpaburája ki tudom javítani! Polírozás végén kettő komponensű lakkot teszek a burára. Weboldalamra feltettem videofilmeket. Fórumozóknak 5% kedvezmény. Minden kérdésre szívesen válaszolok...

www.lampaburapolirozas.huJobb oldal kész.előtteutána
K.Adam86 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 132
Köszönöm a választ, és a felvilágosítást (első dízelem)!

Ma nem csinálta, és tegnap sem, viszont ma egy hosszabb út során újabb hiba adódott. Alapjáraton sípoló magas hang hallatszik, kívülről kicsit, belülről eléggé. Ahogy emelkedik a fordulatszám, a hang egyre mélyül majd 2500-as fordulat körül megszűnik. Nem igazán tudom körülírni, de ha nem tudnám miből jön, valami elektromos készülékre gondolnék. Az autó egyébként nem füstöl, nem torpan meg, úgy megy mint eddig, szóval jelenleg ez az egyetlen tünet.

Tanácstalan vagyok, és szervizbe holnap biztosan nem jutok el, szóval várnám tanácsaitokat, javaslataitokat.

Előre is köszönöm

Ádám

pberencz Creative Commons License 2010.09.04 0 0 131

Hát, egy dolog halálbiztos: Egyik gyertyád sem ad szikrát (később sem fog), mivel dízel motorról beszélünk. A gázolaj és a levegő keveréke a sürítés hatására magától gyullad meg, ellentétben a benzinesekkel, ahol a benzin-levegő keverékét egy szikrával kell begyújtani. Na ehhez kell a gyújtógyertya. A dízel motor égésterét viszont inkább csak "felfűtik", izzítják hidegebb időben, oda szikra nem kell.

 

Az izzítás hiánya pedig, ha jól tudom, akkor a mostaninál még hidegebb hőmérsékleteken okozhat csak gondot.

Előzmény: K.Adam86 (130)
K.Adam86 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 130
Üdv mindenkinek,

Új vagyok itt, és a javaslataitokat kérném. Adott egy Dodge Avenger 2.0 CRD 2007-es évjárattal. A motorja a VW 2.0 PD-TDI 140Le (BSV-s motorkód ha jóltudom), és 45000km van most az autóban. 2 hónapja vettem, azóta 10000 km-t tettem meg vele probléma nélkül. Az első hideg beköszöntekor viszont elkezdett egy érdekes hibajelenséget produkálni. Hidegen hosszú izzítás után is nehezen, de elsőre indult, viszont füsttel és egyenetlen alapjárattal. Újabb indításra már szépen járt, a hiba a nap folyamán még lehűlt motor esetén sem jelentkezett, pöccre indult, füst sehol. Másnap reggel a hiba hasonló, csak enyhe füst és átmeneti ingadozás után 1-2 mp alatt magára talált, napközben ugyanúgy semmi, se füst, az autó megy, ahogy eddig. Nagyon elégedett vagyok az autóval, de a hiba aggaszt azért.

Nem vagyok hozzáértő, de amire először gondolni tudok, hogy egy gyertya nem ad azonnal szikrát, és 3 hengerrel megy, majd valahogy magára talál. A vásárlás előtt amúgy sokat állt , az aksiját fel kellett tölteni szóval lehet hogy az sem jó, de azért beindul, szóval nem gondolnám, hogy köze lenne hozzá.

Az autóban egyébként biztosan ennyi km van. Füst nincs, olajból talán minimális fogyott vagy semmi ( 1dl-t töltöttem rá) , pedig elég intenzíven használom.

Várom az ötleteket, javaslatokat!

Előre is köszönöm: Ádám
divitis Creative Commons License 2010.08.30 0 0 129

Hali!

 

Ez egy kimondottan hasznos információ volt, amit megosztottál velünk!

Előzmény: Törölt nick (127)
divitis Creative Commons License 2010.08.30 0 0 128

Sziasztok!

 

Új információt találtam a weben a Passat kormányoszlop elektronika hibával kapcsilatban:

 

Van egy VW specialista

1097 Budapest, Gubacsi út 6/C

Telefon: 06-1 210-0272, 06-70/587-1001

E-mail: info[@]vwservice.hu

Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig 8:30-17:30-óráig

Weboldal: www.volkswagen-service.hu/contact.html

 

Telefonon beszéltem velük, ha előre egyeztetett időpontban reggel odaviszem a kocsit délutánra javítják az elektronikát a kormányoszlopon. 60 ezer forintot kell érte fizetni.

Előzmény: divitis (125)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.28 0 0 127
Ahogy olvasgatok passat ingyen se kéne. Na bye.
pberencz Creative Commons License 2010.08.27 0 0 126

Nyugodtság!

Tényleg így regenerál! Azért emeli meg a fordulatot, hogy kellőképpen be tudjon fűteni, mert ilyenkor égeti el a felgyülemlett kormot. Ha ilyenkor a kipuffogó elé teszed a kezed, könnyen meglepődhetsz, hogy mennyire forró a "levegő", ami távozik belőle.

A műszerfalon pedig azért nem világít semmi sem, mert ez a normális menete a dolognak. Ez nem hiba (nincs is hibakód), így aztán nem is kell tudatni semmit a sofőrrel. Teszi a dolgát csendben és kész.

 

P. 

 

Előzmény: Gabeszhaver (124)
divitis Creative Commons License 2010.08.27 0 0 125

Sziasztok!

 

Nekem is hasonló problémám van a 2007-es Passatommal. Egyre többször nem indul be. A számítógép "indításgátló nem kap jelet" hibát jelez.

 

A szervizbe azt mondták, hogy jelenleg bruttó 230 ezer forint lenne a kormányoszlop cseréje. Ezen van az az elektronika, ami 30 ezerért kapható valahol. én is szeretném tudni, hol lehet ennyiért megcsináltatni, de azért nézzétek meg a következő weblapot ami egy kicsit elbizonytalanít abban, hogy olcsóbban meg lehet úszni a dolgot.

 

http://autotechnika.hu/motor-eroatvitel-kenestechnika-hibrid-alternativ-hajtas/7254,fazit-a-vw-immo-iv-generacioja.html?print 

Előzmény: moralac (121)
Gabeszhaver Creative Commons License 2010.08.26 0 0 124

Üdv!Nekem egy 2006-os 2.0L 16v TDI Passatom van,170le+DSG.130000km van benne.Az lenne a kérdésem,hogy néha az alapjáratom megemelkedik a normális 800 helyett 1000-re.Hidegen,melegen is előfordul.Valaki azt mondta,hogy a részecskeszűrő regenerálja magát,biztos azért csinálja.Szerintem ezt jeleznie kéne a műszerfalon a lámpának.Az autó normálisan megy,nem rángat,csak mikor megállok akkor veszem észre,hogy megint 1000 az alapjárat.Ilyenkor ha megnyomom a gázpedált olyan furcsán reagál rá,egy kicsit megtorpanik,majd felveszi a nagyobb fordulatot.Bezzeg ha normális az alapjárat akkor meg gyönyörűen reagál a gázadásra.Hibakód nincs benne,a részecskeszűrőt is nézték,nincs eltömődve.Választ előre is köszi.

Vzs1988 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 123
Hali!

5w30 as olajat ajánlok és 15000-ként kellene hivatalosan ledobni, vagy évente. Ha olajat szeretnél olcsón szólj, nekem van egy kevés Castrol. Mennyi km van a kocsiban?
Előzmény: HDImi (113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!