Nem tudom olvastátok-e a szeptemberi Autó Magazinban az összehasonlítást, amely a Focust, az új Civicet, az Astrát, a Golfot és a 307-est.
Az eredmény a következő: "A 307-es nem csak a formájával hódíthat: ára hihetetlenül kedvező, biztonsági és kényelmi felszereltsége is első osztályú. Praktikus karosszériája, kényelmes utastere a kategória legjobb ajánlatává emeli a francia újdonságot".
Annak ellenére, hogy az AM nagy marhaságokat szokott írni és, hogy a német befolyás is érződik rajtuk, ez egy korrekt írás, amellyel egyet kell érteni. És Golf/Astra ide vagy oda, még a 307 nyer. Ígéretes darab...
Attól függ, hogy ki vagy és hol lakozol, mint tulajdonos.
Egy 4 miilió fölötti 307-esre vidéki (megyeszékhely) cégtulaj esetében kb. 13 ezer/hó díjat mondtak, Budapest magánszemély (fiatal, 30 alatt) kombinációra azonban 17 körül.
Hát igen, beleszeretni nem nehéz... Nem tudom, pl. a 309-es és a 307 minősége között milyen arány van? Mert azért, valljuk be, annak idején a 205 és 405 között is ég és föld volt :))!
Biztos csak ennyit bír... A 405 -nél még talán adtak a minőségre, és strapabíró autót akartak csinálni,ma meg már csak az eladások számítanak... Eredetileg én is egy 405-ösbe szerettem bele, de az új Peugeot már nem az a Peugeot. :-(
Tegnap ültem egy 307-be (utasként). Engem egyáltalán nem fogott meg. Jellegtelen autó 0 stílussal.
Ja! A barátnőm akciózása nyomán egy kicsit megtörte a vezetője. (lökhárító, jobb első lámpa, jobb sárvédő.) Bemutatóautó Győrbe (világoszöld) szóval ezt ne vegye meg senki, mert nem volt zavartalan a gyerekkora...:)
tenyleg, a 307-be bele lehet tenni nem gyari hanszorot is? valamelyik citroenes forumban volt szo rola, hogy a xsara hangszoroit egyaltalan nem trivialis lecserelni, mert valami nem szabvanyos rajtuk.
ha megvolt a csere a 307-ben, megirod, mit tettel bele, mennyibe kerult, es milyen lett az eredmeny?
Az Opel Astra 6 és Seat Leon 8 hangszórós gyári hangszórói elég jól szólnak. Próbáltam mindkettöt, sokkal jobban szólnak, mint a Peugeot-ban, abban kicsit tényleg olyan kartondobozszerü a hangzás. Ezzel most nem a 307-est akarom lehúzni, csak azt mondom, hogy van olyan középkategóriás autó, amiben jó hangszórók vannak. Amúgy nálam az a hangszóró jósága, hogy legyen elég hallható basszus nagysebességnél is és legyenek szép magasak, de nálam se a végfok + mélynyomó az alap, amihez viszonyítani kell.
Értékelem, hogy mennyi energiát befektetsz abba, hogy visszakapd a Peugeot-tól a pénzed. Én már valószínüleg hagytam volna az egészet és saját költségre kicseréltem volna. Amúgy teljesen igazad van.
A hifit illetően: a fejegységekkel (rádió-magnó, CD-tár) semmi problémám, szerintem korrekt cuccok. A hangszórók viszont gyalázatosan vacakok (bár elismerem, hogy valószínüleg minden középkategóriás kocsiba ilyeneket raknak), és ezen most el is vitatkozgatunk majd egy ideig a Peugeot-val. Szerintem egyértelműen konstrukciós hiba, hogy a gyári készülék teljesítményétől messze elmarad a szintén gyári hangszórók teljesítménye, ergo a drága készülék nem használható megfelelően. Nem vagyok hajlandó elfogadni azt, amit a Peugeot emberei számtalanszor közöltek velem, miszerint: "az autóhifi a Peugeot-nál is mostohagyerek; nem fektetnek rá hangsúlyt"! Röhej, nem? Amikor a szalonban megveszed a szép új kocsit x millióért, akkor senki nem közli veled, hogy pl az autóhifit majd ki kell cserélni, mert gyárilag elég gagyi - kb úgy szól, mint egy papírdoboz. Félreértés ne essék, én nem akarok extra végfokokat meg mélynyomókat meg egyebeket a kocsiba, csak azt várom el, hogy amiért fizettem, az megfelelően működjön is.
Kb 3 hét telefonálgatás után annyit sikerült elérnem, hogy a Peugeot Hungária visszatéríti a hangszórók árát, de mivel ez csak kb 11e Ft, sokra nem megyek vele. Mindegy, adják csak vissza, aztán majd folytatjuk a boxmeccset, mert előbb-utóbb ki fogják fizetni az új (és jobb) hangszórók árát is.
Miért kell a kuplungot szétszedni a 100.000-es szervíznél ?!?!?!? Nekem most van 200.000 a 405-ömben, és azért kell csak cserélni, mert az előző gazda valószínű rengeteget csúsztatta - ilyen hamar nem szoktak elmenni!
Általában igazat adok neked, de a 307 - es gyári 16" - os alufelnije úgy jó ahogy van. Nincs az a 100 000 Ft - os utángyártott amiért odaadnám. Komolyan mondom. Szerintem a felni szépségét nem lehet önmagában megítélni, csak a kocsival együtt. Persze sok gyártó kínál alufelnit szériában, vagy extraként de azok többségében tényleg nevetséges 14-15 colos csúfságok. A 307 nagyon nem ebbe a kategóriába tartozik. Nézz meg egyet! Te kicserélnéd-e akármilyenre is?
De. Sajnos az enyémből jön a csattanás...:-( Egyébként nem most kezdte, hanem még garancia idő alatt, de azt mondták nem számít, majd úgyis szét kell szedni a 100 ezres szervíznél...
Én meg amúgyis a rejtélyes motortartó-gumibak-kopogással voltam elfoglalva...(amiről később kiderült, hogy az tulajdonképpen a kanyarstabilizátor...) azóta magam szerelem az autómat!
Bár én nem vagyok "frencsájz" szervíz, de annyi baj legyen...:-)
Elnézést a nem igazán 307-es hozzászóláshoz...:|
Könnyüfémfelni: nekem soxor az van, hogy a gyári könnyüfémfelni nem tetszik, ill. drága. Ezért én - amikor annak idején kerestem az autóm és újban gondolkodtam - mindig letárgyaltam a kereskedövel, hogy én a normál gumi helyett télivel kérem a fémfelnit - a könnyüfémfelni+gumi pedig legyen az én gondom.
Nem tudom mit akar BFecó "implicite", nekem 206-osom van, de a Fecó Fábiája jobb...:-(
Apropó... Látott már valaki olyat, hogy üresben járó motornál, a kuplung felengedésekor egy nagy csattanás halható? 24e Km.
A 307 nekem egy kicsit csúnyácska... persze tudom, tudom...:-)