Keresés

Részletes keresés

Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2429
Oks Ebics vettük!

Csak az a gáz, hogy te is beleestél a saját általad elítélt dolog hangoztatásába:

"Bocs, hogy elmondtam a véleményemet és elnézést mindenkitől akit megbántottam, nem volt szándékos,"

Na ismerős???:-)))))))))))
Mellesleg örülök, hogy benéztél, ja, és csak, hogy mondjak valamit, te sem szóltál hozzá érdemben semmihez, pl. oiler, stb...:-))

Üdv!

Daty
Előzmény: ebics (2425)
Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2428
Most, hogy mondod, nekem is gyanús, hogy a hossz ugyan annyi!
Sőt az ülésmagasság is csak 20 mm az 1000-es javára!

Daty
Előzmény: Lamprologus (2420)
Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2427
Én viszont, mint írtam is, kristálytisztán emlékeztem rá!!!:-))
Vettem, patentszem rulez, sz@rni a szakszervízekre!:-)


Daty
Előzmény: Iceapo (2418)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2426
Javítva!
http://itar.tisztanet.hu/erdekessegek/DL650-1000.xls
A magasságot elírták nem 13 3 5 hanem 13 9 5 !
Előzmény: Vadarédó (2424)
ebics Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2425

"Na tehát! Először is ne kérj, ne kérjetek folyton elnézést a másiktól hiszen nem hangzik el semmi bántó!"

 

Ez igaz és menjünk tovább:

 

Sokkal gyorsabban olvasni a fórumot vagy vissza lehet keresni vmi témára, ha nem lenne tele minden oldal ezekhez hasonló hozzászólásokkal:

jóreggeltmindenkinek,örülökhogybenéztél,bocshogyelmondtamavéleményemet,elnézésthogyélek,deszépnapunkvan,éljünkmi,jajjdejóaDL,köszhogyhozzászóltál,dejópofavagy,dejópofavagyokblablablablablabla,nekemvanmotorom,nekedisvanmotorod,legjobbmotorasuzukidl ...stb,  

 

a 2400 valamennyi hozzászólás így tényleg hamar összejön de minek.

Most, hogy beindult a fórum és kezdenek a Vstromosok összejönni, nem szabadna senkit elriasztani azzal, hogy 8-10 fórumozó fecsegőoldalára silányitjátok le ezt a jó kis helyet. Fontos a stílus. Ne keverjük az udvariasságot a jópofizós csacsogással. Vagy, ha beakar kerülni valaki ezzel az oldallal a Rekordok Könyvébe, akkor így tovább.

 

Bocs, hogy elmondtam a véleményemet és elnézést mindenkitől akit megbántottam, nem volt szándékos, benézek máskor is, DL-em van, az a legjobb,jó éjszakát mindenkinek,de szép a motorotok, motorjuk, motorunk,2 hónap múlva itt a tavasz, éljen az otthon barkácsolt zsír új motor,mit lehet még ráaggatni,szeressük egymást gyerekek(Vstromosgyerekekonly), lehet hogy csak ennyi netező DL tulaj van az országban, vagy máris elriadtak.

 

üdv

Előzmény: Törölt nick (2410)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2424
A magasság? Lehet különböző pozicióban állt a "szélvédő"?
Előzmény: Iceapo (2423)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2423
Hibátlanul másoltad be a táblázatba az adatokat, szerintem pontosak az adatok, a két motor nem egyforma méhga szemre úgyis túnik, ne de 5mm-t ki a fene képes meglátni, 55mm az már viszont jelentős, ha egymás mellett van a két gép az már látszik!
Előzmény: Vadarédó (2421)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2422
Csak kérdezem, az nem lehet hogy az 1000 segge hosszabb, ami adodhat abból hogy pl. hosszabb talán az ülése és így utána a többi részt is nagyobbra, hosszabbra csinálták, ha hülyeség akkor sorry!:)
A magasság különbség meg éppen a rugóstagok különbözőségéből adódhat, amiről már asszem volt is szó, szerintem! Ice
Előzmény: Lamprologus (2420)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2421
Szia Lamprologus!

Az infó innen van, lehet valamit összekevertem, kérlek bogozd ki, ha tényleg fontos, sok sikert!
http://ww.bikeland.ru/test_item.php?test_id=302&page=1#top
Előzmény: Lamprologus (2420)
Lamprologus Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2420

Valami nem gömbölyű abban a táblázatban!

Hogy lehet 5mm-el hosszabb az 1000-es ha a tengelytáv 5mm rövidebb?

Tudtommal egyforma kerekek vannak rajtuk.

 

És miből adódik az 55mm magasság különbség?

Előzmény: Vadarédó (2359)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2419
Na, ez tök jó kis kütyü, ebben látok fantáziát, de nekem még ez is túl nagy, a videjó kamerámat is lecserélem /amit idáig hurcibáltam mindehova/ majd most egy dig.fgépre, mert az elfér a kabátzsebben is, eldöntöttem hogy mostmár befejezem a felesleges pakolást, ezzel is könnyítve az összsúlyt, ami pl. Erdély úttalan útain pont jól fog jönni!;)
Előzmény: Vadarédó (2416)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2418
De régen is volt már az, és én is bizonytalan voltam pedig gondolom anno azokat is én tettem fel!;)
Előzmény: Vadarédó (2415)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2417
Hát a szervízesekre most nem mondanék semmit, nehogy megsértődjenek, én nemtudom de amióta az eszemet tudom csak patentszemes láncot használok, ill. nem egyszer talán már próbálkoztam az összesajtolással, persze az is sikerült, mivel ügyeske vagyok, ugye :), de mivel nincs spéci szerszámom így marha nyűgös volt és amíg ez a lánc volt fent mindig paráztam hogy szétne essen, a patentszemnél ilyen nem lehetséges, úgyhogy csak nyugodtan a patentszemmel, nekem volt olyan patentszemem ami 2 láncot is kiszolgált, pedig tudom, tudtam már akkor is hogy ez nem f*sza, de kockáztattam, és bejött akkor még csak terepen nyomtam így nem fostam hogyha elszakadt volna legfeljebb megáll a moci alattam rosszabb esetben összetör egy pár dolgot, de aszfalton viszont balesetet is okozhat, na ott nem próbáltam volna ki hogy hány garnitúra láncot bír ki!;)) Patentszem rulez!!! :)
Előzmény: Daty (2413)
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2416
Srácok!

Lehet rászánom magam és az összes töltési ( mobil, pda, videókamera, notebook, ) gondomat egy inverterrel oldom meg főként a személykocsiba, de tanktáskába téve akár motoron is használhatom ha motorozás közben szükséges!? Igy nem kell begyüjtenem minden féle szivargyújtós töltőket!
8750 Ft
Vadarédó Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2415
Iceapo!

Tényleg vopszitor ( románul kb. mekmestert jelent ) vagyok, kicsit nosztalgiáztam a topicon és valóban volt már kép a motorjaidról. -551-
Jócakát!
Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2414
Köcce Koriori!

Megnézem az oldalakat, és gondolkodok a problémán!

Daty
Előzmény: Törölt nick (2410)
Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2413
Jól gondoltad, mivel láttam néhány új motort, tudtam, hogy azokon nincs patentszem, és azt is, hogy lehet hozzájuk kapni, és sorry, hogy félreérthetően fogalmaztam!:-))
Mellesleg a szervízben nem javasolják a patentszemet, mert veszélyesnek és gyengének tartják!!


Üdv!

Daty
Előzmény: Iceapo (2409)
Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2412
Szia Apó!

Azért, attól függetlenül, hogy nem érdekel az oiler, örülök, hogy hozzászóltál!

Daty
Előzmény: Iceapo (2405)
Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2411
Oks, megmutatom neki a képet, és felpróbáljuk az enyémre amit csinál, és ha tetszik, kezdődhet a tömeggyártás!

Daty
Előzmény: gstibb (2401)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2410
Na tehát! Először is ne kérj, ne kérjetek folyton elnézést a másiktól hiszen nem hangzik el semmi bántó! Nem megy anyázás meg ilyenek, hanem a véleményét írja le az ember.
Tehát a csepegtetésről: ez ugye gravitációs elven működik, de a gond az, hogy az egy csepp tartalma nem fut el a láncon, hanem egy helyen nagy anyagmennyiséget produkál és leverődik. Ezért kell hozzáérnie a hátsó, vagy az első lánckerék oldalához, ahol is egy vékony olajfilmet képez, ami a centrifugális erőtől szépen odakúszik a lánchoz és elterül rajta. A gravitációs rendszer annál nagyobb hozamú, ezáltal jobban szabályozható, minél nagyobb az esési magassága, azaz közvetlenül a lánc felett elhelyezett tartály nem biztos, hogy elég esési magasságot nyújt. Viszont a ha finoman hozzáérinted a lánckerékhez, légmentes olajfilm képződik akkor létrejön egy enyhe szívó hatás ami segíti az olaj kihordását a tartályból. Amúgy ezen a gravitációs elven működik a Scottoiler is (http://www.scottoiler.com/default.asp ) Na most gyorsítok mert mennem kell, de van még egy gyártó: ( http://www.pro-oiler.com ) de ez drágább viszont ténylegesen sebesség függő az adagolása, de meg lehet venni alkatrészenként is!!
Előzmény: Daty (2374)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2409
Daty! Mindenféle lánchoz van patentszem, csak olyan helyen kell vásárolni ahol ezt, ezeket tartják, ha kell tudok Neked bármennyit 1000Ft-ért, az új motorokon nem szokott patentszem lenni mert azt olyan szemmel csinálják amit rásajtolnak, bár ezt gondolom Te is tudtad!;)) Ice
Előzmény: Daty (2400)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2408
Ez nagyon súlyos!:DDD
Előzmény: oktaclio (2391)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2407
Az tényleg nagyon sok pénz, de szép is, de akkor is sok pénz érte, inkább valami olcsóbb sufnituning!:)
Előzmény: gstibb (2379)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2406
Én is a sufnituning híve vagyok, mint már említettem régebben is, amit lehet én magam megcsinálok!;) Ha meg neked pont ehhez az oilerhez van kedved akkor csináld azt, mindenki úgy csinálja és azt amit szeretne! Sok sikert hozzá hogy sikerüljön és tényleg király legyen, és váltsa be a hozzá fűzött reményeket!;) Majd kíváncsi vagyok a fejleményekre, úgyhogy légyszi számolj majd be, bár gondolom ezt kár volt említenem hiszen biztos hírt adsz majd róla!;) Ice
Előzmény: Daty (2375)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2405
Csak egy ötlet, nekem az RMX-en az olajtartály kupakja gumiból volt és ez azért előnyös szerintem mert könnyű kipattintani a helyéről ezzel megkönnyítve az olaj utántöltést, én először ilyen gumidugót keresnék és ahhoz faragnék egy tartályt, persze fordítva is lehet de akkor előfordulhat hogy nem találsz pont méret gumikupakot, viszont írtad hogy a kupakra szeretnéd a grav lyukat fúrni, akkor viszont ezt máshova kéne tenni, na mindegy ez csak egy ötlet volt, a többi dologhoz nem tudok mit írni, még sosem csináltam oilert, de asszem nem is fogok, pedig biztos hasznos, de ilyenekre én lusta vagyok meg terepre nekem nem kell, csak egyszer verjem oda úgy a gépet hogy egy faág vagy egy kő, vagy egy tuskó, vagy csak szimplán a lábam verje le a cuccot, akkor aztán lenne gyorsan káromkodás, főleg ha 130Eurossat vennék, jártam én már úgy hogy a hátsó kerék bekapta a lábamat és egész a lengővilláig be is vitte, na az oilernek annyi lett volna, krossz csizma megvédett, csak egy csatom bánta, de mivel itt kevés Offroados beállítottságú emberke van, ezért nem számít mit írogatok, csak jót szeretnék, én szóltam!
Ma szereltem a feketét, emberek a hátsó felnimen olyan pukli van hogy majdnem kilátszik a belső /ez utóbbi persze nem fedi a valóságot, de tényleg kib*szott nagy horpadás/, szóval öntött kerekekkel csak óvatosan az OffRoadot, szerintem darabokra tört volna a kerék ugyanennél az erőbehatásnál, elvittem gumishoz a kerekeket, a hátsót ki is fogja egyengetni a gumis srác, van valami felni javító gépe, amibe betudja fogatni a 17'colos motorkereket is, úgyhogy úgy néz ki hogy ez a probléma meglesz oldva, sajnos az első is kapott a múltkor, azt asszem Pestre kell felvinnem, a közelemben nem igazán tudok felnijavítót aki 21'colosokkal is foglalkozik, ha valaki tud valami tuti tippet azt szívesen veszem! Ice
Előzmény: Daty (2374)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2404
Na akkor örülök!;) Ok, én most hulla fáradt vagyok, oiler téma kilőve, köszi választ, biztos hasznos dolog meg minden, de most inkább kikapcsolom magam, én fújom inkább a láncot, mert szeretem fújni!;))
Most jöttem rá hogy ilyen oiler volt az RMX-embe is, ott kétfelé csepegette az olajat egyet a hengerbe, a másikat meg a karbiba természetesen, mivel ugye különolajzású volt a kicsike! Ice
Előzmény: Törölt nick (2372)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2403
Majd este elolvasom, tuti, nálam még most csak délután van!;))
A többi gondolatodat csak nyugtázni tudom, mielőtt valaki megkérdezi, nem vagyok ügyvéd, de ha valakit érdekel zugügyvédkedek!:) Ice
Előzmény: Vadarédó (2370)
gstibb Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2402

Én is ilyen műanyag virághoz való spriccolóból nyomatom a Brigéciolt. :-)

Persze zöld flakonból,hogy ne érezze magát idegen környezetben a Brigéciol ;-) 

Előzmény: Daty (2400)
gstibb Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2401

Sajna nincs mintadarabom, de az úgysem lenne jó, mert nem gyári bukócsövem van, tehát azt a felfogatást máshogy kellene megoldani.

Engedje szabadon a fantáziáját, és tervezzen egyet ;-)

 

 

Daty Creative Commons License 2006.01.04 0 0 2400
Szia Vada!

"O" gyűrűs láncban nincs patentszem!
Igen, először ecsettel kentem fel, aztán jött a spriccolófejű viráglocsoló flakon, és azzal fújtam rá!
De semmiféle marást nem láttam sehol, mint azt Biker írta, bár műanyagra nem is ment rá, csak fémre (felni, hátsó fékdob, stb...)!

Daty

Előzmény: Vadarédó (2399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!