A test láb az barna mindig kivétel az E113 gyertyával szerelt mert ott a fekete a test (fehér a táp). A beső 14 polusu csatiból az összes páros számú test (2,4,6...14) szoval ott ha találsz üreset akkor oda átkötheted a testet. Ez csak akkor segít ha a motor test lábával van a gond a vezérlőben.
1 - kék (+), 2 - barna (-) : lángszenzor ~ 1k 20o
3 - kék (+), 4 - kék (-) : hűtőfolyadék szenzor ~ 10k 20o
5 - piros (+), 6 - piros (-) : tulmelegedés szenzor ~ 10k 20o
7 - zöld (+), 8 - zöld (-) : üzemanyagpumpa (SC verzionál van bekötve de az összes többinél be van huzalozva (a vezérlőben), jol jöhet pl ha kiszakad a vezérlőből ez a szál)
9 - fehér (+), 12 - barna vagy fekete (-) : izzitógyertya (E133 vagy E113 izzitó)
A használt motor lutri és utánna se fogod tudni 100% hogy honnan jön a baj. Vagy egy új motor vagy legalább egy 100% letesztelt (másik jolmüködö kályhából) vagy új vezérlö. Ahogy a multkor is mondtam probáld helyetesíteni a test lábat egy másik esetleg nemhasznált test lábbal (ha nem SC akkor az üa. pumpájé még szabad) de ez csak akkor segít ha a test lábbal van a gond. Ha a motor táp vezetéke akkor lehetetlen javítani szétbontás nélkül. Szétszedni jopáran már megprobálták külömbözö sikerrel de tény hogy utánna tökéletes vezérlő nem lesz belöle.
Szia! Egy ilyen elektronika újonnan mennyibe kerül? Honnan érdemes venni? Egyébként mindjárt megyek és kibontom a kályhát és szétszedem, remélem utána okosabb leszek.
Tökéletesen működni fog a régi izzítóddal is.Egyébként a gyári panel üzemórás, rövidesen úgyis cserélned kell azt is, nemtudom ezt mondták -e . (az +60-80e)
Az elektronika lesz a hibás....! Ki kellene olvasni kis Hydronic hibakeresővel..,hogy mit ír ki a Hardver részegységekre. Van S-s elektronikám új,55eFt,2év garanciával!