Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mopis Creative Commons License 2001.11.16 0 0 365
Hahó szg307! Bár nem engem kérdeztél, de hátha tok segiteni. Ha Presence-ed van ,akkor van benne szuperretesz, viszont ha szuperreteszeled a kocsit, akkor felhúzza a közp-i zár az ablakokat is. Ha elöl nem húzta fel, ahogyan irtad, mert ugye be tudtál nyúlni, akkor nem szuperreteszelte magát a kocsi. Próbáld meg úgy, hogy hosszan (2 sec) nyomd le a kulcson a gombot! Ilyenkor fel kell húznia az ablakot is és a duplaretesz-nek is működnie kell, ezt meg úgy tudod megnézni benn ülés nélkül, hogy a hátsó (persze csak ha nem villany)ablakokat hagyod letekerve és ott nyúlsz be a kilincshez.Szóval szerintem csak annyi a baj, hogy röviden nyomtad le a zár-gombot.
Remélem igazam van és nem kell szerviz!
Persze szerviz előtt várjuk meg még KNBN hozzászólását is, személy szerint jobban bizom benne, mint a szervizekben:-)
Előzmény: szg307 (357)
szistipisti Creative Commons License 2001.11.16 0 0 364
Na végre DaddyPop!

Csak, hogy itt vagy Te is! Már régen várom, hogy leírd a történetedet. Ne fogd vissza magad! Neked, hogy muzsikál a Presenc-d?

Előzmény: Törölt nick (363)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.16 0 0 363
A Peugeot Hungária sem lesz sokkal segítőkészebb - ez is saját (negatív) tapasztalat - a Centrál pedig a legócskább, vérlázítóan szemét társaság.. Már régen ígértem egy beszámolót a velük átéltekről, de eddig azért maradt el, mert olyannyira frissek voltak a benyomások, hogy valószínüleg a beszámolót sem tekintették volna néhányan objektívnek.
De holnap összeszedem magam és leírom az egészet - okuljatok belőle. Bár igazából a Centrálnak és társainak kéne okulni ezekből a saját érdekükben, de hát erre esélyt nem látok, nem állnak azon a szellemi színvonalon - úgyhogy kénytelenek vagyunk mi, ügyfelek levonni a tanulságokat és nagy ívben elkerülni őket... Szóval holnap írok.
Előzmény: Az Utolsó Európai (362)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.11.16 0 0 362
Hali!

Spence: Igen, ő az.
A történet ironikus vonása, hogy Nagy Iván jól ismer minket, mert még Twingós időnkben ő vette föl a kicsi Renault garanciális átvizsgálásait, később került át a Pugékhoz. Mindig megismer minket, köszön, nagyon kultúrált és tisztességes fazon benyomását kelti. El sem merem képzelni, hogy egy ismeretlen szerelő hogyan állt volna akkor a kérdéshez...

Az ügy folytatása, hogy kedvesem bevitte az autót ma reggel, megkezdték a javítást, de ismét csak azt mondták, hogy ha estig nem tudják megcsinálni, akkor ilyen állapotban adják vissza hétvégére. Csereautó továbbra sem kerülhet szóba.

Az a tragikus, hogy az autót imádom - ennél jobb kompaktautót még nem vezettem, pedig volt szerencsém néhányhoz. Semmi mást nem szeretnék, csak hogy előírás szerint működjön. Csereautó se kell, még ha mindjárt egy 406 2.2 HDi is az. Nekem alapvetően EZ az autó kell, működőképesen.
Na megyek, hívom a Pug Hungáriát, hogy hol lehet írásbeli panaszt tenni.

Előzmény: spence (359)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2001.11.16 0 0 361
Nem Az Utolsó Európai az autentikus személy annak eldöntésére, hogy ki alacsony és ki nem :)

Egyébként fekete hajú, és 170-175 centi körül van kábé.

Előzmény: spence (359)
szistipisti Creative Commons License 2001.11.16 0 0 360
Európai, Fakezű!

Fogadjátok együttérzésemet. Nem vagyok éppen boldog, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, a még át sem vett 307-esemből kiszállva. :-((( Nem Ti vagytok azok, akiknek nem gyári riasztó van beszerelve a kocsijába? Az ilyen leállásoknak jó lenne tudni az okát is. Elég elkeserítő, ha az akku merülése ilyet produkál. Mi lesz 3-4 év múlva, ha éjjel mondjuk Törökszentmiklós és Mezőtúr között a Család beszorul az életképtelen 307-be, és a hiba á' csak a hibás akku. Nem éppen megnyugtató, tudva, hogy minden akku elromlik egyszer, ami nem okozhatna (legalább is szerintem) útonmaradást. A szerviznek meg remélem (egyszer majd) igazságot szolgáltat az élet! Valaki írhatna most már valami vigasztalót is, mert vagyunk a topikon vagy öten-hatan, de ebből 3 totális üzemképtelenség elég elkeserítő!

spence Creative Commons License 2001.11.16 0 0 359
Európai!

Azt nem értem, szerdán este miért nem adtak cserekocsit, hiszen akkor teljesen - a munkafelvevő kritériumai szerint is - működésképtelen volt az autó.
Ez a nagyiván nem egy alacsony, fekete hajú pasas? Ő korábban a Baumgertnél volt. Lehet, hogy onnan hozta, ott szokta meg ezt a viselkedést.

sp

Előzmény: Az Utolsó Európai (355)
Varshi Creative Commons License 2001.11.15 0 0 358
AUE:

Fogadd együttérzésemet. :( Gondolom, nem aludtál sokat aznap éjjel. :-/

Ha megvígasztal, az én kocsimban (szándékosan nem írok márkát itt - Te meg asszem úgyis tudod ;-) már _átadáskor_ se működött a klíma. Jó, mi?? Pedig az ottani szervízesek haverok voltak, és mégis... Szóval lehetne rosszabb is, fel a fejjel! :)

Viszont amit ígértél a fószernak, ahhoz ragaszkodj! Mindenki másért is teszed, aki ezek után hasonló helyzetbe kerül!

Előzmény: Az Utolsó Európai (355)
szg307 Creative Commons License 2001.11.15 0 0 357
KNBN!

Tettem egy próbát...

Nekem egy presence felszerelésű gépem van. Ugye ebben van elvileg ez a dupla reteszelésű zár. Ami elvileg arra szolgál, hogy ha be van zárva az autó a távkapcsolóval v. kulcscsal, akkor nem lehet nyitni belülről sem.

Beültem az autóba, és magamra zártam az ajtót, majd rányomtam a távirányítóra, ami bezárta a zárakat. Simán kinyitottam a kallantyúval belülről, és nyilt vele a többi ajtón is a zár.

Nem adtam fel, gondoltam, hogy amilyen okos, biztos tudja, hogy benne ülök, és kiszáltam, de nem húztam fel az ablakot, majd a távirányítóval bezártam a zárakat. Így is sikerült kinyitnom a kallantyúval.

M I V A N ? ? ?

(Természetesen tudom, hogy ha egyszer rányomok a távirányítóra, akkor zár+reteszel, ha néhány másodpercen újra megnyomom, akkor a reteszelés megszűnik, de a zárás marad és dudál, és villog.)

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.11.15 0 0 355
Mélységes szomorúsággal írom ezt a szöveget, mert a történeten voltaképp már meg sem érdemes hökkenni; a magyar szervíz-viszonyok ismeretében még a tolerálhatóbb esetek közé tartozik.
Szerda este indult a buli: Másfél hónapos Pug 307-esem látványos "Break Fault", ABS Fault", "Airbag Fault" üzenetek közepette elnémult, és nem is tért többé magához. Mindezt úgy, hogy kedvesem bennszorult az autóban, mivel a zárak is reteszeltek; szerencséjére mobiltelefon segítségével a Peugeot Assistance távirányítással kiszabadította a hátsó ajtón keresztül. A döglött autót bevontatták a Peugeot Centrál szervizébe azzal, hogy másnap kijavítják a hibát, illetve ha nem sikerül az autót működőképes állapotba helyezni, csereautót biztosítanak a hiba kijavításáig - amire egyébkent garancia-feltételek alapján kötelezettségük áll fönn.
Másnap a szervíz megállapította, hogy a gyári hibás akkumulátor okozta a galibát, s közölték: nyugodjunk meg. Estére vagy ezzel az autóval, vagy egy csereautóval távozunk a szervízből. Mindezt kedvesemnek ígérték, mert én többnapos vidéki elfoglaltságom miatt a teljes történetet telefon útján éltem végig.
Csütörtökön este negyed hatkor ott voltunk a szervízben a kész autó átvétele, valamint távirányítós kulcsom "újratanítása" céljából. Miután ez megtörtént, átadták nékünk az autót, a javításról szóló papírokkal együtt. Elindulás előtt a tükröket kívántam átállítani, mert eddig kedvesem vezette az autót, ám ebben kudarcot vallottam, ugyanis a tükrök nem működtek.
Némileg értetlenül baktattunk vissza a szervízbe közölni a hibát, hiszen kb. 20 másodperce kaptuk meg a járművet azzal a felkiáltással, hogy készen van. Az autót ismét beállították a szervízbe, és ismét várakoztunk egy félórát - ez már este 6 óra tájban, zárás idején történt. Kisvártatva megjelent Nagy Iván munkafelvevő, s közölte: a tükröket nem képesek működésre bírni. Vigyük el így, vagy hagyjuk az autót náluk. Természetesen azt válaszoltam: itt hagyjuk az autót, s kérjük a megígért csereautót.
Nagy Iván közölte: csereautót adni nem áll módjában. Hivatkoztam előzetes ígéretére, ám azt felelte: az autó beindítható, tehát működőképes. Ez esetben nem jár csereautó. Kérdésemre, miszerint ő közlekedésre alkalmasnak tart-e oly járművet, melynek tükreit nem lehet a vezetőhöz igazítani, azt válaszolta: ő nem szokta a felesége autóján elállítgatni a tükröket, ez nem tartozik az ügyhöz.
Erre a minden képzeletet felülmúlóan pimasz feleletre kissé kijött belőlem a "négy elemi". Orra alá tartottam Peugeot Hungária logóval díszelgő feliratot saját asztaláról, melyen az állt: "Autóját a legnagyobb gonddal készítettem elő, s remélem, megelégedésére szolgál majd. ...Az Ön szerelője". Megkérdeztem tőle: ezt tartja-e helyes eljárásnak a csábító felirat szellemében? Nekiszegeztem: a teljes csütörtök mintegy 10 munkaórája alatt miért nem akadt senki, aki a nyilvánvalóan elektromos jellegű hibától lerobbant autó fogyasztóit átadás előtt végig próbálta volna 3 perces kemény munkával? Firtattam: ő átvenne és vezetne-e a budapesti forgalomban autót, melynek tükreiből autója oldallemezeit látja csupán?
Mindez haszontalan ideg- és időpocsékolásnak bizonyult. Nagy Iván fegyelmezett hűvösséggel továbbra is a korábban megismert alternatívákat tárta elém: megyek a működésképtelen tükrökkel s másnap visszaviszem az autót, vagy megyek gyalog.
Nem lévén valódi alternatívánk, az első megoldást választottuk. Távozás előtt azonban megígértem néki: eljárásáról az általam elérhető legszélesebb internetes autós társadalom, a Peugeot Hungária és a nyomtatott autós média is értesülni fog. Ennek az ígéretnek teszek itt s most eleget.
szistipisti Creative Commons License 2001.11.15 0 0 354
kola23!

Gratulálok a döntésedhez. Ma érkezett a Kovács Peugeotba az enyém, úgy, hogy láttam, ültem benne, beindítottam a motorját... Mit mondjak baromira örülök neki, egy hibátlan, gyönyörű darab. A züld plüss, az meg egyszerűen luxus! Hidd el ennél jobban nem is választhattál volna.

Előzmény: kola23 (349)
mezga geza Creative Commons License 2001.11.15 0 0 353
Kiraly! Es nincs valami linketek a 3 ajtoshoz?
Vagy valami bovebb info rola. Please!
Előzmény: knbm (352)
knbm Creative Commons License 2001.11.15 0 0 352
3 ajtós az már van. Magyarországra az elsők decemberban érkaznek. A sedan és kétféle Break (kombi) jövö év közepe felé jönnek.
Előzmény: mezga geza (351)
mezga geza Creative Commons License 2001.11.15 0 0 351
Es 3 ajtos nem lesz?
Mert a nagy konkurenseknek van Stilo es Civic.
Előzmény: TgY (350)
TgY Creative Commons License 2001.11.15 0 0 350
Halihó,
Nincs véletlenül információtok arról, hogy mikor tervezik a 307-es 4 ajtós változatának piacra dobását ? Esetleg cím, ahol előzetes képek megtekinthetőek ?
kola23 Creative Commons License 2001.11.15 0 0 349
Sziasztok!

Jelentem, hogy megrendeltem a 307-est!
Már nem emlékszem, hogy ki írta, de tényleg sokkal jobban érzem magam. :-)

szistipisti!
Majdnem olyan lesz mint a tiéd csak napfénytető és CD-tár nem lesz benne. Zöld lesz, zöld belsővel (ettől eleinte idegenkedtem, de a feleégem rábeszélt).

Üdv.
Kola

206GTI Creative Commons License 2001.11.14 0 0 348
Köszi a válaszokat.
Előzmény: mopis (347)
mopis Creative Commons License 2001.11.14 0 0 347
Hali GTI!
amikre tudok válaszolok:
-fedkomp: átlag sebesség, átlag fogyasztás, pillanatnyi fogy, nullázás vagy tankolás óta megtett km, hatótávolság (3 literig mutatja). assem ennyi.
-igen RDS-es.
-presence/premium szuperreteszes.
-presence 6 légzsák: elöl kettő, oldalt kettő és függöny kettő.
-digit klima: IGEN,IGEN,IGEN.Nemcsak sokkal szebb (nincsenek a szokásos, ronda ,,boiler,, kapcsolók, tudod a piros-kék mezőkkel), hanem nagyon praktikus is.

Előzmény: 206GTI (346)
206GTI Creative Commons License 2001.11.14 0 0 346
Nézegetve a 307 paramétereit felmerült bennem néhány kérdés, hátha valamelyik 307 tulaj meg tudja válaszolni:
- Mit tud a fedélzeti számítógép (árlistán 30.000)? Van ilyen valakinek?
- A CDs rádió RDS-es? CD-Text-et tud?
- A központi zár duplareteszelésű?
- Ha a Présencehez 16os alufelnit kérek az ugyanaz a szép amit a Prémiumhoz adnak alapból?
- A Présenceben ugyanannyi légzsák van mint a Prémiumban? Mennyi?
- Érdemes 50ért automata klímát kérni bele?
szg307 Creative Commons License 2001.11.14 0 0 345
A kondi semmilyen hatással nem lesz PUG elektromos hálózatára. Még a 100e-nek sem lenne.

(Egy 1 Farádosnál már lennének problémák...)

Előzmény: szistipisti (344)
szistipisti Creative Commons License 2001.11.14 0 0 344
Ok szg307!

Most már szinte mindent értek. Már csak azt mond el, hogy mekkora árammal töltődik a kondi kb? Úgy értem, hogy nem veri ki a biztosítékot mikor bekapcsold az áramkörbe, és utána mindig amikor az akku sarut le-fel teszed? Különösen igaz ez a kérdés az öcséd 100e - ére.

Előzmény: szg307 (343)
szg307 Creative Commons License 2001.11.13 0 0 343
Üdv mindenkinek!

Megint távol voltam egy kis ideig, és nem tudtam reagálni a dolgokra. Ha egyszer annyi időm lenne mint amennyi most nincs...

Kondi: Amennyit én beépítettem az 20000 mikro Farad 25 V-os elektrolit kondenzátor. Remélem most már pontosan definiáltam a dolgot. A 20e érték nem szentírás, de ez alatt véleményem szerint nem érdemes beépíteni - ugyanis nem lesz sok hatása. Öcsém autójában 100e van egy Blaunkpunt előtt, és bődületes hatása van a hangzásra. (Érdekesség képpen: ha leveszed róla a gyújtást, akkor a rádió kb. 30%-on még 30 másodpercig megy...)

A Dayton hangszórót a Metro-ban vettem.

A kondenzátort a következő helyre kell bekötni (emlékeim szerint, de azért RÁ KELL MÉRNI!). Ha kiveszed a fejegységet, és felülről nézed, akkor a bal oldalsó csatlakozó-sor, bal oldalárol nézve az első pár kábel függőlegesen. A szürke a pozitív.

Hangváltó: minden hangszóróhoz külön kábel megy a fejegységről. A vágás tehát a fejegységben van. Érdemes legalább kétutas hangszórót venni az ajtókba, mert szépen szól ott is a magas, és a közép is a mély mellett. Véleményem szerint a műszerfalra épített magas sugárzók vannak csak vágva. A többi hangszóróra rámegy minden (vagy csak kis mértékben vágva).

szistipisti Creative Commons License 2001.11.13 0 0 342
Azért azt már nem hagyom ki, hogy az enyém legyen a 307. hozzászólás a 307-es topikban! :-)))
mopis Creative Commons License 2001.11.13 0 0 341
Nekem Presence 1,6 uez a méret és Good Year Eagle Touring volt a gyári. Láttam már Conti és Bridgestone (valszeg gyári) gumikkal is Presence-t.Szóval csak szerencse kérdése, hogy milyen gumit kapsz a gyárból.A Just in Time gyártást bizonyitja az is, hogy a gumim gyártási ideje pont az a hét,mint az autómé, tehát szinte éppen akkor fut be a gumi, amikor az kell a kocsira, tehát az is előfordulhat, hogy a szalagon az enyém mögötti kocsira már pl Dunlop gumi jutott.

Előzmény: Az Utolsó Európai (339)
zetecR Creative Commons License 2001.11.13 0 0 340
Azért a gumi minőségét nem feltétlenül a méretéből szoktakták megítélni...
Előzmény: szistipisti (338)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.11.13 0 0 339
Az én autómon Dunlop SP 300-as gumák vannak (195-65 R15H)

Hol lehet 17 centis Daytonokat kapni?

Előzmény: szistipisti (338)
szistipisti Creative Commons License 2001.11.13 0 0 338
flakkon!

A fókuszra 195/65x15 -ös kereket csak egyes típusukra extraként rendelhetsz. A 307-esen az 1,4-es alaptípuson is ekkora méretű kerék van. Az 1,6 Prémium 307 pedig szériában 205/55x16(!)-os kerekkel kapható. Ez azért jelentős különbség nem? A 307-re szériába nagyobb kereket kapsz, mint amit a Focusra egyáltalán rendelhetnél.

Knb!

Én is optimista vagyok, más választásom nincs. Az egy-egy csekk küldés kicsit aggaszt, mert én szeretem kissé előre fizetni a részleteket, így nyugodtabb vagyok. Arra nincs is lehetőség, hogy ha van pénzem kifizessem a hátralékot?
A kondival kapcsolatban pedig a 20 mikrosnak szerintem már tényleg semmi értelme sincs. Én a 20 milliFaradosra gondoltam. A hangváltó hol van? A fejegységben, vagy kívül valahol?

Előzmény: flakkon (336)
knbm Creative Commons License 2001.11.12 0 0 337
A maximum 20 mikrós kondi talán tényleg nem okozna gondot, de itt 20.000 mikróról van szó. Én azt mondom tekints el a konditól.
Utánanéztem a 8%-os támogatott hitelednek. Ez egy változó kamatozású Euro alapú hitel a Budapest Autótól. Kamattámogatást nem kell fizetnie a kereskedőnek ( Ez hót ziher!). A bank azt használja ki, hogy nagyon felértékelt a forint. Mindaddig nincs is gond amíg 130Ft egy márka, de abban a pillanatban amikor az árfolyam változik, akkor a kamat is változik és mindez egy magasabb árfolyamon átszorozva a havi törlesztés sőt a hátralévő tőketartozás is változik. Majd figyeld meg, hogy egyesével fogod kapni a csekkeket a banktól. Én a júliusba felvett devizás hitelre ( 128.5 Ft/DM) már most 1200 forinttal többet fizetek, pedig most is nagyon jó az árfolyam.
Mennyit fogok fizetni, ha visszamegy 137 re....és azután? Na mindegy, legyünk optimisták!
Előzmény: szistipisti (333)
flakkon Creative Commons License 2001.11.12 0 0 336
Hello!

A Focuson Firestone-t, Goodyear-t, és Michelint-t láttam. A 307-en milyen gumi van hogy ezek ahhoz képest sokkal roszabbak?

A Sony fejegységek hangszórók hangja a techno zenéhez felel meg. Igy olvastam ill. tapasztaltam.

flakkon

Előzmény: knbm (335)
knbm Creative Commons License 2001.11.12 0 0 335
Van keresztváltó, ne tegyél többutas hangszórót mert csak mély gyenge a magassal amúgy semmi baj.
A kondival pedig óvatosan. Én is szakmabeli vagyok, de én tenném be.
A Dayton sokkal jobb mint a sony.
Az elégedetlenkedőknek csak annyit, hogy sok hasonló modellnél ( Focus Astra, Brava )lényegesen rosszab gumikat tesznek fel gyárilag mint a 307 en van. Biztonság szempontjából sem mindegy arról nembeszélve, hogy 2 pár hangszóró kevesebbe is jön mint 4 gumi.

Előzmény: szistipisti (331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!