Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sansalvador Creative Commons License 2001.11.25 0 0 456
"A Prius meghajtasi rendszere elektromos (is), a PSA sem vallal a szuro elotti reszekre orokos garanciat. Ha szetrohad elotte az egesz kipufogorendszer, akkor tok jo az orokos garancia a szurore :("

Ez nem igazán függ össze. A szűrő értéke sokszorosa egy normál katalizátorénak, ami szintén nem olcsó mulatság. Ehhez képest a kipuffogórendszer "csövezete" nem érték. A Prius elektromos hajtása és akkurendszere értékben pedig akár az új autóénél is több lehet. Akár. De biztosan nem (csak) annyi, mint egy kipuffogórendszer.

No de, mielőtt félreértenétek, azt hiszem nem értitek mit akarok mondani.

Nem véletlen irtam oda, hogy jelenleg. Ugyanis a FAP rendszer a jelenlegi belsőégésű, azon belül diesel üzemmódú autóknál, olyan szinten redukálja a károsanyag kibocsájtást, hogy azt semmilyen más jelenleg használt katalizátor nem tudja. Mivel pont a diesel motorok esnek át manapság a legnagyobb technikai újitásokon és ezek gyártása és használata még évtizedekig tarthat, logikusnak tűnhet, hogy a korom és egyéb rákkeltő anyagok szűrése a legfontosabb a mai világban. Főleg ha hozzávesszük, hogy az újautó eladásoknál egyre több márkáknál túlsúlyba kerülnek az öngyújtósok.
Aztán vegyük a haszongépjárműveket. Azt hiszem nem kell sokat indokloni, mennyire sok mocskot okádnak ki ezek és ez mekkora kárt okoz a környezetnek és az embereknek.
Tehát azt mondom, hogy jelenleg a Peugeot rendszere sokkal, de sokkal többet tehet a környezetért, mint a Toyota még drága és előreláthatólag igen kis példányszámmal kecsgtető Priusa. Persze a jövőbemutató technológia szép és dicső erény. De el tudjátok képzelni, hogy a Prius csak egyetlen "motorizált-elektronizált" változatáért sorban állnak az emberek? Én nem. Az a sok ember, aki egyre inkább a diesel mellett dönt, tudja, hogy a kevesebb fogyasztás mellett nem kell megalkudnia a teljesitménnyel, modellekkel, felszereltséggel akár a kicsi, akár a luxusosztályban keresi autóját. Ezt a Prius nem pótolhatja - még nem. Persze a jövő lehet az övé, de szerintem a Prius is csak egy átmeneti technológia, hiszen a megoldás a benzinmotorok végleges kihagyása lehet. Addig viszont marad a hatásos szűrés! Aztán tényleg nem véletlen mondom a Toyota Prius gyártása során keletlező extra környezetszennyezést, ugyanis a plusz dolgokat is elő kell állitani.

A Toyota Prius "jövőbemutató technológia első piacérett terméke" mellett pedig ott van a Honda Insight is, ami technológiailag megegyezik a Priussal, mégis már Guinness fogyasztási rekorddal büszkélkedhet (2,75 l/100km). Ennek ellenére egy darabot sem látsz belőle, állitólag évi 500 db-ot akarnak Európában eladni belőle, de vannak olyan piacok ahol senkit sem érdekel ez a modell.

Tehát a Prius szerintem azzal az évi "pár darabos" eladásával nem hozhatja még a töredékét sem azoknak a környezetre mért pozitiv eredményeknek, amit mondjuk egy FAP rendszer tud hozni csak a PSA-n belül, nem beszélve ha ezt a többi márka is alkalmazza majd. Ez a világnak jelenleg sokkal többet jelenthet, mivel mig olaj lesz a földön, addig belsőégésű motor is. Erről beszélek.

Egyébiránt pl a PSA is már régóta folytat komoly kisérleteket az elektromos meghajtású autókkal, hiszen Franciaországban egyes eme kisérletben résztvevő településeken az ott lakók a gyár által adott elektromos modellekkel (106, 206, 306)járnak-kellnek évek óta. Mégsincs még itt az ideje, hogy ezeket a piacra is dobják akármekkora technikai újitást is jelent, hiszen az érdek és kereslet oldaláról is még vannak fehér foltok.

flakkon Creative Commons License 2001.11.25 0 0 455
Hello!

"Hát ne is ess hanyatt. Gondolod, hogy a kiszerelt FAP szűrőt Kovács Béla szakmunkás autószerelő kilöttyinti egy kis benzinben aztán meg visszarakja a rendszerbe és az tökéletesen üzemel tovább és tartja a 0,001 g/km kibocsájtást computervezérléssel támogatva. Jó vicc. Ez természetesen nem ilyen egyszerű. Kiszerelik a szűrőt és visszaküldik Franciaországba a gyárba, ott elvégzik a regenerálást egy különleges módszerrel és visszaküldik cserére a köv. 607-eshez. Nos gyak ennyi történik. Toyota mit tesz?"

Hát ha ehhez tényleg Franciaország kell akkor nem csodálom hogy ingyenessé tették :) Komoly fejlesztés.

A további érvelésedet meg inkább nem nagyon kommentálom :)

flakkon

Mielőtt valaki félreértené a vitánkat, a 307 jó autó :)))

Előzmény: sansalvador (453)
S70 Creative Commons License 2001.11.25 0 0 454
Egy kicsit beleokoskodok...
A Prius meghajtasi rendszere elektromos (is), a PSA sem vallal a szuro elotti reszekre orokos garanciat. Ha szetrohad elotte az egesz kipufogorendszer, akkor tok jo az orokos garancia a szurore :(

"Szóval mivel tesz le többet a Toyota a környezetvédelem asztalára a "bohóckodásával" jelenleg?"
Szvsz annyit, hogy egy jovobemutato technologia elso piacerett termeket szemlelhetjuk. Mig FAP-rendszer a kipufogogaz-szures tokeletesitese (dicserendo), addig a Prius tud nullemisszios uzemmodban dolgozni!

"Aztán az újrahasznositást még meg sem kérdeztem, mivel azt semmilyen Toyota reklámban nem hallottam, hogy ezeket a cuccokat a gyár visszaveszi, visszacseréli, stb."
Nem ismerem a jelenlegi mo-i szabalyozast, de az EU-ban ezek kotelezo dolgok. Igy nem is dicsekednek vele.

Előzmény: sansalvador (453)
sansalvador Creative Commons License 2001.11.25 0 0 453
"Tudtommal csak kiszerelik és kimossák a szűrőt 80ekm után, nomeg utántöltik a lötyit."
"Nos ennek a műveletnek az ingyenességétől én se esnék hanyatt :)"

Hát ne is ess hanyatt. Gondolod, hogy a kiszerelt FAP szűrőt Kovács Béla szakmunkás autószerelő kilöttyinti egy kis benzinben aztán meg visszarakja a rendszerbe és az tökéletesen üzemel tovább és tartja a 0,001 g/km kibocsájtást computervezérléssel támogatva. Jó vicc. Ez természetesen nem ilyen egyszerű. Kiszerelik a szűrőt és visszaküldik Franciaországba a gyárba, ott elvégzik a regenerálást egy különleges módszerrel és visszaküldik cserére a köv. 607-eshez. Nos gyak ennyi történik. Toyota mit tesz?

Szóval mivel tesz le többet a Toyota a környezetvédelem asztalára a "bohóckodásával" jelenleg? (Csak zárójelben jegyezném meg azokat a plusz gyártási eljárásokat és esetleges szennyező hatásaikat a környezetre, amiket az elektromotor és azokat kiszolgáló akkugarmada előállitása jelent illetve okoz a Prius gyártása során. Erről azért ne feledkezzünk meg. Aztán az újrahasznositást még meg sem kérdeztem, mivel azt semmilyen Toyota reklámban nem hallottam, hogy ezeket a cuccokat a gyár visszaveszi, visszacseréli, stb. Hacsak abban a gagyi szerzeteses reklámban nincs elrejtve valami, ahol megkérdezik: 'Lehetne még egyszer?' Ezek szerint a Toyota oldaláról nem.:-) Nos?

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.24 0 0 452
(namégeccer:)
NEM szerződéskötésről volt szó, hanem jogviszonyról...
Előzmény: Törölt nick (451)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.24 0 0 451
NEM volt szó, hanem . Jogviszony igenis fenáll a gyártó és annak termékeit hivatalos csatornán keresztül megvásárló ügyfél között. Nézz csak utána.
Egy buszjegy-vásárlás során sem az eladóval vagy netán az érvényesítő-automatát üzemeltető céggel kötsz szerződést, hanem RAJTUK KERESZTÜL a BKV-val.
Előzmény: knbm (448)
flakkon Creative Commons License 2001.11.24 0 0 450
Hello!

1. Tudtommal csak kiszerelik és kimossák a szűrőt 80ekm után, nomeg utántöltik a lötyit.

Nos ennek a műveletnek az ingyenességétől én se esnék hanyatt :)

2. a Priusról van egy totalcar-os cikk, az 5.5-7.5l/100km-es fogyasztástól én nem szaladnék világgá...

:) ..ettől én se de itt nem ez a lényeg, hanem az, hogy egy gyár piacra dobott egy alternatívát!
Egyébként meg ha egy 110LE-s HDI Xsara képes megenni 9 litert akkor ahhoz képest az 5.5-7.5-ös Prius fogyasztás még jó is :)
Véleményem szerint mindkettő sántít, én nem is példálóznék ilyen értékekkel.

flakkon

Előzmény: Pugfan (447)
flakkon Creative Commons License 2001.11.24 0 0 449
Hello!

. Itt most ugyebár új környezetvédelmi technológiákról, eljárásokról beszéltünk. Itt lehet a hasonlitási alapot hozni. A FAP rendszer egy komoly és hatékony dolog a dizeleknél, sokkal nagyobb fejlesztés a világon jelen pillanatban, mint a Toyota hibrid "bohóckodása". Nyilván sokkal többet is tesz le a környezetvédelem asztalára.

Toyota hibrid "bohóckodása".

Háááát...ezt azért nem mondanám :) de ha így gondolod, hajrá :)

flakkon

Előzmény: sansalvador (446)
knbm Creative Commons License 2001.11.24 0 0 448
A kereskedő a gyár hivatalos képviselete. Te a gyáron semmit sem perelhetsz. A gyár a garanciális javításokat a kereskedőire bízza, azt kereskedői hálózat végzi. Sőt a kereskedői szerződésekben (márkától függetlenül ) kikötik, hogy milyen feltételekkel hívható (ha hivható)perbe az importőr. Lehet, hogy nem kell jogásznak lenni, de sajnos, hangsúlyozom sajnos, a jog szerint így van. Te nem kötsz semmiféle szerződést a gyárral vagy az importőrrel.
Előzmény: Törölt nick (444)
Pugfan Creative Commons License 2001.11.24 0 0 447
1. Tudtommal csak kiszerelik és kimossák a szűrőt 80ekm után, nomeg utántöltik a lötyit.
2. a Priusról van egy totalcar-os cikk, az 5.5-7.5l/100km-es fogyasztástól én nem szaladnék világgá...
Előzmény: flakkon (445)
sansalvador Creative Commons License 2001.11.23 0 0 446
Szia, reagálnék pár dologra:

"A Toyota tudtommal úgy méretezte az akkumlátorokat, hogy a Prius-t kiszolgálják"

Mégsem ad rá korlátlan garanciát, illetve örökös cseregaranciát...

"Egy egyszerű szűröt meg nem kéne hasonlítani egy igen fejlett akkumlátorhoz"

Eszem ágában sincs. Itt most ugyebár új környezetvédelmi technológiákról, eljárásokról beszéltünk. Itt lehet a hasonlitási alapot hozni. A FAP rendszer egy komoly és hatékony dolog a dizeleknél, sokkal nagyobb fejlesztés a világon jelen pillanatban, mint a Toyota hibrid "bohóckodása". Nyilván sokkal többet is tesz le a környezetvédelem asztalára. Ezért lesz a Prius rétegautó, pedig pont ennek az autónak nem kéne annak lennie. Ennek ellenére a ferdeszeműek nem támogatják az új rendszerüket oly módon, mint a Pug. Ezt nem hiszem, hogy magyarázni kellene, ugyanis nincs mit rajta.

A vitatott mondat pedig szerintem úgy jó, ahogy van. Az eddig csak luxus, illetve felső kategóriákban elérhető modern technológiákat éppenhogy egyszerű emberi igények akarják a kisebbekben is használni, mint azt mindenhol láthatod. Mondjuk ezt inkább a nyugati átlagpolgár igénye határozza meg, nem a magyaré. Nálunk sajnos még eléggé divik az a jó kis megbizható és olcsón fenntartható Trabant imádat, aminek nem ártana lassan véget vetni...

Előzmény: flakkon (445)
flakkon Creative Commons License 2001.11.23 0 0 445
Hello!

1: A cikk mondanivalója sajnos nagyon is valóságos dolgokról beszél. Lehet szeretni Csikós Zsoltot, meg lehet nem szeretni is. Én nem is ismerem :). Elég elolvasni egy használtautó katalógust.

3: Én a saját tapasztalataim alapján nem merek ilyen széleskörűen általános megállapítást tenni :) Vagy legalábbis hozzátenném hogy én így tapasztaltam, de tudok róla hogy sokan mások meg máshogy :)

4: A Toyota tudtommal úgy méretezte az akkumlátorokat, hogy a Prius-t kiszolgálják.
Egy egyszerű szűröt meg nem kéne hasonlítani egy igen fejlett akkumlátorhoz. A Prius meg rétegmodell, nem úgy mint a 607, én pedig olyan piacról írtam, amely olyan vevőkkel van !tele!, akik hajlandóak fizetni. Szerintem a Prius egyik piacon se ez a kategória. Ha a Peugeot ki tudta volna olyan szintre fejleszteni a szűrőrendszerét, hogy elég legyen annyi időnként cserélni, mint a benzines, vagy diesel autók hagyományos katalizátorát, eszébe nem jutna ingyen cserélgetni szerintem.

"A világ autógyártása általában a modern technológiák felé indul, azokat fogja előtérbe helyezni, sőt ezt egyszerű emberi igények diktálják"

Ezzel a mondattal az a baj hogy a modern technológiák alkalmazását nem az !egyszerű emberi igények! diktálják.

flakkon

Előzmény: sansalvador (443)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.23 0 0 444
"Ha autót veszel, szerződést a kereskedővel kötsz, a Peugeot Hungáriával nem. Ha tetszik ha nen nincs senmmilyen jogviszonyod a Peugeot Hungáriával. Kérdezz meg egy jogászt."

Ehhez nem kell megkérdeznem jogászt. Rosszul tudod. Létezik ugyanis garancia és jótállás is. Ezek is egyfajta jogviszonyt jelentenek. Ha pl veszel egy új TV-t és leég tőle a házad, nem a kereskedőt fogod beperelni hanem a GYÁRTÓT (és persze abszolút jogosan).

Előzmény: knbm (429)
sansalvador Creative Commons License 2001.11.23 0 0 443
Flakkon,

1. Amit a cikk sugall, az csak egy vélemény egy újságirótól, nem szentirás. Én inkább a saját tapasztalataimmal szeretek tisztában lenni.

2. Akkor legyen demagóg.

3. Örülj neki, hogy nem érted. A túlzás nem alaptalan, elhiheted.

4. Tévedésben vagy. Az igaz, hogy mindenki maga dönti el. Viszont a gyárak nem téged fognak megkérdezni, miből csinálják pl a motorháztetőt. Előbb-utóbb az olcsóbb autók is okoznak majd kellemetlen meglepetéseket (már most is van ilyen), ha tudja a tulaj mit vett, ha nem.

Profit. Ha csak erre egyszerűsited le, akkor megint tévedsz. Ahhoz minimum kicsit behatóbban kellene ismerned ennek a márkának a környezetszennyezés csökkentésére irányuló múltját és jelenét. Ajánlanék egy kis irodalmat.
Ezen kivül ez nem csak egy új dolog beveztetése, hanem ahogyan le is irtam: nem kerül pénzedbe soha.
Való igaz, ahogyan mondod:
"Melyik piac van tele olyan vevőkkel, akik önként dalolva vesznek olyan autót, aminek a technikai megoldása a pénzükbe kerül?"

Ilyen valszeg nincs. De mondok egy példát: itt a Toyota hibridautója a Prius. Félig elektromos és ezáltal kevésbé környezetszennyező, illetve mert állitólag kevesebb benzint használ. Nos: bizonyos ideig vállal csak a gyár garanciát az elektromos egységre és nem örökös ideig, mint ahogyan azt a Peugeot megoldotta. Pedig tudod olyan alapon, amit te is mondasz, valóban a kutyát sem érdekli a technikai újitás, azért fizetni senki sem akar. Pedig a Toyotánál fog, ha az autó idősebb lesz, mégpedig elég sokat, ha ki kell cserélni a csomagtartó méretű akkumezőt, esetleg az elektromotor bizonyos alkatrészeit. Erről van szó. Ezért becsülöm a Peugeot-t jobban.

"A világ autógyártása általában a modern technológiák felé indul, azokat fogja előtérbe helyezni, sőt ezt egyszerű emberi igények diktálják"

Ez miért nem állja meg a helyét? Magyarázd el kérlek.

flakkon Creative Commons License 2001.11.23 0 0 442
Hello!

1: Én soha nem mondtam ilyet. Amit a cikk is sugall, az az, hogy ez a helyzet és ezzel nem árt tisztában lenni. Ennyi, és semmi kiforgatás.

2: Ez elég demagóg duma, mint ahogy az is hogy japánt kell venni, mert a megbízható. Akkora különbség nincs az autók között és eleve mindenki maga dönti el, hogy neki mennyiért mi éri meg.

3: Ezt nem is értem, meg szintén túlzásokba esel.

4: Már megint nem arra reagáltál amit én írtam :)
Az Alu. alkatrészek használata technikai előrelépés, de annak akinek a pénztárcája nem elég vastag hozzá, okozhat kellemetlen meglepetést. Ismét csak azt mondom: eleve mindenki maga dönti el, hogy neki mennyiért mi éri meg.
Ami a 607 részecskeszűrőjét illeti. Melyik piac van tele olyan vevőkkel, akik önként dalolva vesznek olyan autót, aminek a technikai megoldása a pénzükbe kerül. A Peugeot ezt okosan csinálta, de nehogy azt hidd hogy jószívűségből. A lényeg egy valami: A PROFIT. Így kell bevezetni egy új dolgot.

Ami a balesetet illeti. Úgy írtad le az esetet, mintha a 307 tervezésénél cél lett volna, hogy az autó csak úgy meget az árokba, hogy a motorháztető ne sérüljön :)

Ez a mondat meg szerintem sajnos nagyon nem állja meg a helyét:

A világ autógyártása általában a modern technológiák felé indul, azokat sőt ezt egyszerű emberi igények diktálják

flakkon

Van egy Citroen Berlingónk 1.9D és jó autó. Nem isten, csak jó.

Előzmény: sansalvador (413)
flakkon Creative Commons License 2001.11.23 0 0 441
Hello!

Egyetértek.

Néha nem árt magunkat a másik helyébe képzelni.

flakkon

Előzmény: knbm (411)
reset Creative Commons License 2001.11.23 0 0 440
Amit ott latsz, csak az alap-hangerö. Erre szamolja ra (beallitastol fuggöen) a plusz hangeröt. Legalabbis Renault-eknal igy van.
Előzmény: mopis (438)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.11.23 0 0 439
Ez nekem is fura...
Előzmény: mopis (438)
mopis Creative Commons License 2001.11.23 0 0 438
,,Mi a saját autónkba annyira akartuk, hogy még meg is magyaráztuk miért úgy működik.,,
:-)) ugyanezt akartam irni, csak lemaradt:-))

na akkor még egy talány: autovolume.
Hogy lehet tetten érni a működését? Beállitottam 50-nél mondjuk 6-ra a hangerőt és nyomtam egy 130-at, de a hangerő maradt 6-os fokozaton. Az is igaz, hogy nem kellett hangositani, mert szerintem működött a dolog, de szerintetek nem kell a hangerő-kijelzésnek ezt mutatnia?

Előzmény: knbm (436)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.11.23 0 0 437
Mopis, tökéletesen egyetértek a leírtakkal.
Előzmény: mopis (434)
knbm Creative Commons License 2001.11.23 0 0 436
Teljesen igazad van. Én csak arra reagáltam, hogy baromság az, hogy nincs jogviszonyban.
Egyébként amit leírtál maximálisan igaz.
A szuperretesz is stimmel. Egyedül a 3ajtós XSI szériafelszereltsége tartalmazza. Mi a saját autónkba annyira akartuk, hogy még meg is magyaráztuk miért úgy működik. Ez se semmi!
Előzmény: mopis (434)
knbm Creative Commons License 2001.11.23 0 0 435
A méretek kívül belül tök azonosak
Előzmény: mezga geza (432)
mopis Creative Commons License 2001.11.23 0 0 434
Nem jogászként, ,,csak,, buta ügyfélként a véleményem az, hogy hiába nincs a magyarországi képviselet vagy maga a gyártó velem jogi kapcsolatban, mégis hatással vagyok az eladásaira.Nem igaz már a régi marketinges figyelmeztetés, mely szerint egy elégedetlen ügyfél hat potenciális ügyfelet rémiszt el. Ma a fórumok, internet világában ez ennél jóval több és ezt nem sikerül felfogniuk a kereskedőknek ill. ha ezt nem veri a képviselet az agyukba, akkor igenis komoly hibákat vét. Lehet reggelig vitatkozni bizonyára a csereautóról, manuális tükörmozgatásról, de a nap végén ott van, hogy AUE sztorija potenciális vevőket,megrendelőket ijeszt el a GYÁRTÓTÓL. Szóval nincs jogviszony, de van ráhatás.
Azt meg mindenhol tanitják ma már, hogy úgy is el lehet küldeni az ügyfelet anyjába, hogy úgy érezze,mintha kinyalták volna a popóját. Egy olyan autónak könnyebben megbocsátjuk a hibát, amelyet szeretünk, de a tapló hozzáállást nem hiszem, hogy el kell viselni. Szerintem AUE sem szentelt volna két sornál többet a hibának, ha jól kezelik ügyét. Ha a gyártó végig gondolja, hogy mi kerül a végén többe neki, a rossz hir vagy egy kis odafigyelés, akkor assem egyértelmű a végeredmény.

Ralbog, szg307 és minden szuperretesz-hiányoló!
Mea Culpa, félrevezettelek Benneteket: nincs szuperretesz a 307-ben!Mikor átvettem a kocsit, az eladót megkérdeztem erről, aki a hátsó ablakot lenyitva bemutatta a működését és sikerült egy nem-nyitást produkálnia belülről. Megnyugodtam és azóta sem próbáltam. Tegnap viszont, végig olvasva hozzászólásaitokat, megpróbáltam benn ülve és nem működött, azaz ki tudtam belülről nyitni az ajtókat. Felhivtam persze az eladót, aki a kérdésem után aszonta, hogy arra emléxik, hogy mondta, hogy van ilyenem, de arra nem, hogy be is mutatta, viszont sajnos félreértés volt és egyik felszereltségűben sincs.Még a Premium-ban sem.A múlt héten mondták meg neki.
Fekete pont az eladó-bácsinak. Úgy tűnik, hogy a Rodolfo-bűvészdobozával átnyeste a fejemet.
A gépkönyv szintén sokadszorra megtévesztő, hiszen azt irja, hogy felszereltségtől függő a szretesz, de ez nem igaz. Ha vki máshogy tudja, röffentsen egyet.

KNB: bár amit a szuperreteszről irtál nem nagyon értettem, de ez valszeg azért van,mert hasonlitok Britney Spears-re, viszont a kezelési útmutató szerint a szuperretesz működésképtelenné teszi az ajtók külső és belső vezérléseit.Bár a fentieket lnézve assem inkább igy kéne módositani: a szuperretesz használata működésképtelenné teszi a szuperreteszt.
Bocs, a hosszú gyónásért...

Előzmény: spence (433)
spence Creative Commons License 2001.11.23 0 0 433
Daddy!

Az adásvételi szerződéssel valóban a kereskedővel keletkeztetsz jogviszonyt. Azonban, ha már itt tartunk: knbm hozzátehette volna, hogy a kereskedő viszont a Peugeot Hungáriával áll jogviszonyban, ergo: meglehetősen hihetetlen, de ha így van, nagyon szomorú, hogy a PH a panaszos leveleket - intézkedés nélkül - az érintett kereskedőhöz továbbítja.

sp

mezga geza Creative Commons License 2001.11.23 0 0 432
knbm,

Koszi az infot.

Azt nem tudod, hogy a presence-nel 5 es a 3 ajtos kozott csak az ajtok szama a kulombseg vagy a meretekben is van elteres? Pl alacsonyabb es rovidebb mint a civicknel.

Előzmény: knbm (430)
vinettu Creative Commons License 2001.11.23 0 0 431
Hát igen. LZ esete teljesen tipikus példája annak, hogy az ügyfél csak addig ügyfél, amíg le nem teszi a zsózsót az asztalra. Addig seggnyalás, mosolygás, stb. Ez megy szinte mindenhol. Aztán meg magasról...
knbm Creative Commons License 2001.11.23 0 0 430
307 Xsi csak kétliteres motorral van, ára 4.7 millió. 1.6 os motorral 3 ajtós csak presence felszereltséggel kapható, ára 3.65 millió.
Az első darabok december végén érkeznek
Előzmény: mezga geza (426)
knbm Creative Commons License 2001.11.23 0 0 429
Ha autót veszel, szerződést a kereskedővel kötsz, a Peugeot Hungáriával nem. Ha tetszik ha nen nincs senmmilyen jogviszonyod a Peugeot Hungáriával. Kérdezz meg egy jogászt. Nem akarlak bántani de a b...ságot te írtad.
Előzmény: Törölt nick (427)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.22 0 0 428
Ez a "Leslie" vajon melyik cégnél dolgozik???? (Csak hogy még véletlenül se tévedjek be hozzájuk....)

Döbbenet, hogy még mindig itt tartunk!... 'AUE', abszolút egyetértek veled. Mindazokat viszont, akik szerint sokkal fontosabb az ügyfeleket szabályokról kioktatni annál, mint hogy igyekezzenek jópontot szerezni nála a cég számára, kérem tisztelettel, hogy gondolkozzanak már el egy kicsit...

Ha én bizalommal fordulok egy szervizhez ők viszont félvállról kezelnek, ROSSZUL DOLGOZNAK - sőt még minősíthetetlen ügyfélszolgálatban is részesítenek, akkor IGENIS ELVÁROM, hogy tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy legközelebb is őket válasszam! (még akkor is, ha ez számukra "nem előírás"!!!!)

Előzmény: Az Utolsó Európai (403)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.22 0 0 427
"Veled a Peugeot Hungária nincs jogviszonyba."

Na ennél nagyobb baromságot sem olvastam még itt!!!!!!

Előzmény: knbm (421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!