Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.10 0 0 515
SZistipisti,

A vételi érzékenység szar. Nem egyedi a problémád...:-((

Előzmény: szistipisti (514)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.10 0 0 514
Európai!

Az jó, mert én is csütörtökön megyek. A rádiótok érzékenysége milyen? Nem változik folyamatosan a vétel minősége még Budapesten is?
kola23!
A rádió az nekem nem tetszik, szerintem Te sem leszel elájulva, bár lehet, hogy nekem egyéni baja a gyenge érzékenység. A Cd-ről rádióra való áttérés problémát sajnos nem tudod megállapítani, mert viszonylag ritkán jön elő. A CD hangminősége szerintem megfelelő, gondolom tetszeni fog neked is. Azt javaslom, hogy csak kevés mélyet kb. max. 4%-t emelj a hangszínen, a magasat ne emeld ki (0%), a Loudness-t pedig ki helyzetbe állítsd. Először erőtlennek tűnik kissé a hangkép, de ha megszokod rájössz, hogy ez az igazi. Az átadásnál felnyomják a magasat, és a mélyet is ami szerintük dögös, de egyébként az eredeti hangzástól rendkívül távoli csim-bum! A kocsi egyébként teljesen stabilnak tűnik, más baja nincs olyan igazi kis elnyűhetetlen vasnak tűnik (legalább is egyenlőre). Az ülésfűtés lehet, hogy a szervizben térdepelték ki, amikor az ablak légterelőt szerelték be, mert kissé fura, hogy mind a kettő szálszakadásos. Egyébként meg minden apró gonddal, még ha zörög a fejtámla, azzal is fordulj a szervizbe. A kovácséknál legalább is úgy tűnik, megkeresik a problémát és kijavítják. Az is lehet, hogy semmi, semmi bajod nem lesz. A rádió meg nem az autó. A legfájóbb az, hogy egyébként nagyon sok hasznos szolgáltatása van a rádiónak, amivel én a gyenge hangminőség ellenére is hajlandó vagyok együtt élni. Ha meg a rádió konstrukció hibás, akkor remélem megunják, hogyha a harmadikat cseréltetem ki benne (és remélem nem csak én) garanciálisan és majd csak adnak bele egy másik típust, vagy visszaadják az árát, és én veszek bele egy jobbat. De az autó nagyon jó, nagyon kényelmes, és hidd el, ha valaki most ígérne érte annyit ami a teljes listaára nem adnám oda, sőt még ha ráígérne akkor sem. Tényleg! Ki lehet próbálni!:-))

Előzmény: Az Utolsó Európai (508)
vinettu Creative Commons License 2001.12.10 0 0 513
Hát, tavaszig várni meg elég szar ügy...
Előzmény: Az Utolsó Európai (512)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.10 0 0 512
Ki tudja?
Egyszerre történt minden. Lehűlt az idő, és átprogramozták a computert. A fogyi 1.5 literrel magasabb, mint ősszel volt.
Kiderül majd csütörtökön, remélem.
Előzmény: vinettu (511)
vinettu Creative Commons License 2001.12.10 0 0 511
Most akkor a fogyasztás sok, vagy a computer rossz?
Előzmény: Az Utolsó Európai (508)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.10 0 0 510
Én gondolkodom hangszórócserén, mert azok nagyon "nylonok".
Előzmény: kola23 (509)
kola23 Creative Commons License 2001.12.10 0 0 509
Sziasztok!
Már régen szóltam hozzá, de mindig olvaslak benneteket. A helyzet az, hogy egy kicsit elszomiró dolgokról írtok mostanában és ez hatással van az új autómmal szembeni elvárásaimra. Mivel karácsony előtt veszem át az új 307-et ezért azt hiszem mindent kipróbálok és bekapcsolok rajta mielőtt elhozom. :-))

Annyit azért kérdeznék, hogy ezek a CD hibák a tök amatőröket is zavarják vagy elviselhető azért a jelenség (a hangzásra gondolok elsősorban)?

Üdv
Kola

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.10 0 0 508
Ami engem illet: nem törődöm bele.
Csütörtökön megyek Kovácsékhoz szervízre, 4 hibával. Ezek egyike a Cd-rádió gond, egy másik a Centrál működésének helyreállítása (nem műxik az ablakfelhúzó funkció a távirányítón, mióta onnan eljöttem), harmadik a kotyogó futóműhang, negyedik pedig a 10 literre ugrott fogyasztás, akármerre járok is - ez is azóta van, hogy a computert újra kellett programozni, bár szvsz max. részben lehet ez az oka, mert kifejezetten hideg is lett azóta. Mindegy, megnézetem, mert sokallom a 10 litert, főleg úgy, hogy az 540 km-ből majdnem 400 országút volt.

Skizofrén helyzet: ennyi bajom még egy autómmal sem volt, és még egyiket sem szerettem ennyire.

Előzmény: szistipisti (507)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.10 0 0 507
Igen nekem is ez az egyik(!) bajom. De a CD-s rádió, ha CD hallgatás után térsz át rádió üzemmódra akkor néha összekeveri a beprogramozott adókat. Lehet újra programozni. Nem nagy öröm! :-((( Úgy tűnik, hogy ez másnál is így van, mert korábban ezen a topikon is többen jelezték ezt a hibát! A kérdés csupán az, hogy bele törődjünk-e? Nagy kár, hogy ilyen vacak, mert a szolgáltatásai viszont nagyon tetszenek. A hangminőség, pedig engem kifejezetten idegesít. Zörgő mélyek, reszelős torz magasak, a középtartományban a spektrumból néhány frekvencia teljesen hiányzik. Szóval totál vacak. Lehet, hogy csak a hangszórók miatt...
Előzmény: HDIowner (506)
HDIowner Creative Commons License 2001.12.09 0 0 506
Szistipisti!

Rádióval kapcsolatban, nekem ami feltűnt, hogy Budapesten ahol általában a rádió adóknak dübörög a térereje, nemegyszer rossz a vétel. Korábbi autómban a rádió nem nagyon csinált ilyet, pedig vidéken azzal kevesebb rádiót tudtam hallgatni.

Hangminőségtől énsem vagyok elájulva.

HDIowner

sabian Creative Commons License 2001.12.09 0 0 505
Igaz IRL előbb tudtam meg az infot, de azért virtuálisan is gratula!
"-Milyen autód van? Honda?
- Nem! Gyönyörű szép!
- Ja! Pözsó!"
:o))
sabian
Előzmény: sansalvador (504)
sansalvador Creative Commons License 2001.12.08 0 0 504
Háj!

A családunk pénteken vette át a 307-esét, ami egy 1.4-es Presence kivitel digit klimával kiegészitve, a Presence felszereltséghez egyébként is tartozó manuálison túl. Első benyomásra nagyon jó az autó. Finoman működnek a kezelőszervek, jó a váltó, szép és csendes a belső, kényelmes. Nagyon jó vezetni. Persze nem megy úgy, mint a 2.2-es 406-osom, de szüleim nyugdij előtt állnak, nekik tökéletes lesz.:-)) Szóval jó az autó, kategóriájában szakitani fog. Ez a felszereltség ezért az árért több, mint jó. A Honda Civic ehhez képest lovasszekér pokróccal.:-)

szistipisti Creative Commons License 2001.12.08 0 0 503
Sziasztok!

Eléggé leállt ez a topik. Mi van? Mindenki a találkozón van? :-))) Van egy kis problémám. Nekem is kavar a rádióm a CD-ről való visszatérés után. Meg aztán azt sem tudom elviselni, hogy állandóan változik a hangszín, hangerő, sztereo stb mozgás közben. Ki fogom cseréltetni benne a fejegységet, de gyanítom, hogy az új sem lesz jobb. Ekkor mit tegyek? Ti szoltatok-e már ez ügyben a szervizben, vagy lehet, hogy mindenki hallgat mint a hal és a Peugeot szervizesek meg azt hiszik, hogy a 307-ben van a legjobb audio. Mert nekem úgy tűnt, amikor panaszkodtam a szervizben, hogy soha senki, meg mindenki meg van elégedve stb... Helyzet az, hogy ezt a szintet akármelyik kínai piacos modell meghaladja(már mint hangminőségben, mert szolgáltatásban tényleg szuper lenne). nem kéne beletörődni, mert ha konstrukcióhibás a cucc, akkor szerintem ezért felelni kell a gyártónak, de legalább jó volna ha ezt megtudnák!!! Egy ilyen fórumnak többek között ebben is volna az ereje. Szerintetek mit tegyek? Törődjek bele? Egyébként csak az audióval van problémám, a kocsi egyébként szuper. Az első fogyasztásom kb 9 liter, full város, full dugó, a többi hegyi út. Úgy, hogy elfogadhatónak tartom.

sabian Creative Commons License 2001.12.05 0 0 502
szistipisti

Családi program akceplátva vagyon, ugyan ide is mindenki családostul jön, lehet hogy még kutya is lesz.

Mivel nem ez az első tali (a negyedik idén nyár óta) így már kipróbáltuk a Balcsi vizét, a 307 bemutatóját együtt látogattuk meg, valamint az őszi erdőben a szalonnasütést is leteszteltük. Tehát bátran állíthatom, hogy a évszaktól függetlenül jók ezek a talik.

Hogy mennyire családi progi lesz, arról részletek a 406 topicban. Gödöllő, kastélylátogatás, bábszínház, üvegfestő, csuhéfonás stb... délután ebéd, és közben sok-ssok röhögés tréfa kacagás és komoly dolgok még komolyabb kibeszélése pl. miért nem a Civic lett az év autója, habár a Hondások szerint ez a legjobb mikro... :o)))

mindenkit várunk!
sabian

Előzmény: szistipisti (501)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.05 0 0 501
Engem érdekelne a dolog, de más családi program van a hétvégén. (vendégek jönnek) változás esetén péntekig jelentkezem. Tavasszal, nyáron szerintem népszerűbb lehet egy ilyen program.
Előzmény: sabian (500)
sabian Creative Commons License 2001.12.04 0 0 500
Kedves márkatársak! :o)))

számíthatunk innen valakire (AUE-n kívűl) a talin?
sabian

knbm Creative Commons License 2001.12.04 0 0 499
Hála isten nem lopják. Nálunk már alapvetően megváltozott a hangulat a francia autókkal kapcsolatban. Mindezt ékesen bizonyítja a franciák magyarországi előretörése.
A nálunk ellopott autókat nagyrészt a román, ukrán, vagy szerb alvilág és újgazdag réteg veszi meg. Hála isten náluk nem menő a peugeot. Szerintem nem kell beletenni semmi plusszot, esetleg ha sokat tudsz rászánni akkor gsm vagy gps nyomkövető rendszert. Ma már a gsm-es változat 80 körül elérhrtő. Én is most tárgyalok róla.
Előzmény: TgY (497)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.04 0 0 498
Ma voltam a Kovácséknál szervizben. Meg vagyok velük elégedve. Jó hozzáállás precíz munka, barátságos emberek Tudjátok az ülésfűtésem hibás. Az alkatrészt megrendelték, kb 1 hét múlva kell visszavinnem. A figura felajánlotta, ha veszek hangszórót, szívesen beleteszi. Csak az a baj, hogy most vettem téli gumikat egy vagyonért, úgy, hogy hangszórót most nem veszek.:-(
A rádiónál nem vettétek észre véletlenül, hogy a hangszínét hullámzóan változtatja? A magas hang enyhén csökken, majd emelkedik. Valószínűleg a vételi viszonyok változása okoz ilyet, mert álló helyzetben nem jellemző, de kíváncsi vagyok, hogy másnak is csinálja-e.
TgY Creative Commons License 2001.12.04 0 0 497
Hello,
Csak felhoznám Mackor kérdését: "Ti hogy tudjátok, mennyire könnyű elvinni egy 307-et ?"
Ez engem is érdekelne, mivel vásárlás elôtt ez szintén fontos szempont. Korábban említettem, fű vagyok a téméhoz, főként az elektronikához. Az már kiderült Knbm válaszaiból, hogy a más, nem multiplex, bus rendzserű kocsiknál bevált pótlólagos, a gyárinál sokszor hatásosabb elektromos védelmi módzserek itt már nem használhatóak (pl. immobiliser), melyekre azért volt szükség, mert a gyári immót, computert állítólag könnyű volt megkerülni. Mi a helyzet a 307 esetében ?
Csak remélni merem, hogy csak a vásárlók körében nő a 307 népszerűsége, s kívűl marad a tolvajok érdeklődési körén.

Előzmény: mackor (481)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.03 0 0 496
sabian!

Az bizony én vóltam. Minden reggel ott dugózom, csak most már 307-el. Így még dugózni is más. :-)))

Előzmény: sabian (495)
sabian Creative Commons License 2001.12.03 0 0 495
szistipisti

ha jól tudom a kovácsnál vetted át az almazöld gépet, ugye?!

Nem dugóztál ma reggel a szentendrein véletlenül olyan 1/2 8 - 8 között??? mert ott egy olyan gyönyörű almazöldet láttam, hogy csak na....hm???
sabian

Előzmény: szistipisti (491)
mopis Creative Commons License 2001.12.03 0 0 494
Hello AUE!
Van még 1 lehetőség szerintem, ami magyarázat lehet: ha járatod a motort (pl reggeli melegedés, várakozás stb), akkor az átlagfogyasztás negyedóra alatt is 1,5-2 litert ,,ugorhat,, a kijelződön és menet közben ezt nehezebb letornázni. Nem tom, hogy nálad áll-e ez, de talán magyarázat lehet.üdv
Előzmény: Az Utolsó Európai (493)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.03 0 0 493
Hali Flakkon és Pugfan!

Annyit én is tudok, hogy ezek a fordulatszámok igen alacsonyak. Csakhogy a motor egyszerűen nem kíván többet. Lehet ezt érezni, biztos vagyok benne, hogy Ti is tudjátok, miről beszélek... Mikor mégy negyedikben, és érzed a motoron, hogy nyugodtan fölválthatsz, sőt: érdemes váltani.
A motor pedig 1700-tól tökéletesen húzóképes, akár egy TD. 2000-től pedig előzni is lehet vele ötösben. 3500-at forgatni rajta városban egyszerűen fölösleges túráztatásnak tűnik, higgyétek el.

Másfelől pedig: én pontosan így közlekedtem akkor is, amikor 8.5-öt evett a gép vegyes üzemben. Ez tehát kevéssé lehet az ok véleményem szerint. Ami inkább ok lehet: a közben beállt hideg (ezért kérdeztem rá a többiek téli fogyasztására) és hát az, hogy az autó komputerét ugye újra kellett programozni (vagy frissíteni? ezzel nem vagyok teljesen tisztában). A magas fogyasztás ugyanis pontosan ettől a művelettől datálódik - tény viszont, hogy a hideg is akkor állt be.
Vélemény?
(Egyébként az újabb tank benzin fogyásából ítélve ezúttal is kb. 10 liter lesz a fogyasztás, pedig most volt egy Bp-Miskolc-Bp utam is, némileg húzósan, odafelé 160 körül, visszafelé 145 körül a pályán, országúton 120 környékén. SOK! ÉS itt bizony 4000 feletti fordulatokról beszélhetünk.)

Előzmény: flakkon (484)
sabian Creative Commons License 2001.12.02 0 0 492
gratula a géphez! irigylésre méltó, mi több megható az írás! Az új illat... no igen, még én is emlékszem ilyesmire.. :o)))

Szóval szívesen megnéznénk a gépet, no meg a többi pug-ot is jövő hétvégén. Ekkora ugyanis talit szerveztünk (immár a negyediket, ha jól számolom).

Részletek a 406 topicban. Gyertek minél többen, hogy az Utsó Európai ne érezze magát oly "kényelmetlenül" a tali egyetlen 307-ével.

sabian

Előzmény: szistipisti (491)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.02 0 0 491
Hú, hát nagyon nagyon…
A családnak is. Csendes, kényelmes és nekem most úgy tűnik, hogy egészen meglepően jól húz. Nyáron, amikor próbáltam (lehet, hogy a klíma miatt) nem tűnt ilyen fürgének. Az a legjobb, benne, hogy nagyon csendes, és még is húz. Szóval egyszerűen finom. Nagyon szép a külseje, belseje a sötétzöld kokpit a fa berakásokkal elegáns, és nagyon jó az illata (ezt csak a pszihés érzékeltetés miatt írom). Nekem úgy tűnik, hogy sok olyan hibát javítva látok, amit korábban a teszteknél kifogásoltak. Pl. kifogásolták, hogy könnyen leszakad a csomagtér ajtó kárpit, ha a fogantyúval húzzuk be az ajtót. Nekem ott csavarok vannak, nem kárpitbolhák, és az nem igen szakadhat le. Az index kar is finoman jár, soha nem váltott még át indokolatlanul fényszóróra. A kipufogó zörgést sem tapasztaltam. Teljesen el vagyok képedve az intelligencián, hogy mi mikor meddig világít működik stb. A képernyőn megjelenő új üzenetek mindig kellemes meglepetést okoznak (hú még ezt is… azannyát…). Nagyon nagyon tetszik a futóműve, akárki akármit is mond (a hegyekben lakunk) észre sem veszünk 90-100 nál olyan kanyarokat, amik korábban 70-nél is heves pulzusemelkedést okoztak a család hölgytagjainak. Szóval mindenkinek ajánlani tudom, ehhez hasonló árban nem tudok jobbat elképzelni sem nála. A téli csomag fényszóró mosójának „nyelvöltögetése”, az elektromos csomag tükörmozgatójának fülkörzése az ismerősök körében aratott igen nagy tetszést.
Egy élvezetes kellemes illatos finom kis (nem is olyan kis) társa az embernek. Nagyon lehet szeretni. A hibákról meg, nos hibák, azok meg nincsenek is. (Na jó egy azért van. Nekem nem működik az ülésfűtés, úgy, hogy hétfőn megyünk a szervizbe.)
Előzmény: knbm (490)
knbm Creative Commons License 2001.12.02 0 0 490
A többfunkciós kijelzőnél egyszerű a dolog, felkapcsolt vilégításnál a műszeregységen lévő +/- gombbal beállíthatod a fényerőt, akár a világítás nélküli üzemmód fényerejére is. A digit klíma kijelzőjének fényerejét nem tudod szabályozni.
Más. Hogy tetszik e kicsike? Már három napja, hogy magadévá tetted és még smmiről sem számoltál be.
Üdv:knbm
Előzmény: szistipisti (489)
szistipisti Creative Commons License 2001.12.02 0 0 489
Esetleg meg lehet próbálkozni az info@peugeot.hu-val.
Más:
Arra tud-e valaki megoldást, hogy nappal is lehessen látni Magyarországon a kijelzőket? Kérdem ezt azért, mert ugye nálunk égetni kell a lámpát éjjel-nappal, és ha a lámpa ég automatikusan elhalványodik a kijelző fénye, hiszen éjszaka ez a célszerű. De mivel nálunk nappal is kell világítani, főleg napszemüvegben a több funkciós kijelzőből és a digit klímából nem látok semmit!!! Mi lehet a megoldás?
Előzmény: Törölt nick (488)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.01 0 0 488
Tud valaki email címeket a Peugeot Hungáriához? A weben hiába keresem...

(Emailben is jöhet. Előre is kösz.)

kakukktojci Creative Commons License 2001.11.30 0 0 487
Knbm!
Köszi az infót. Jovo héten elso dolgom lesz, hogy
ráuszítom erre a gumibakra a szervizeseket. A cserét már megrendelték, így akár az újjal is próbálkozhatnak. Kiváncsi vagyok, hogy esetleg maguktól is rájönnek-e erre a lehetoségre, amit az ismerosöd mondott. Ha nem, akkor segítek nekik.
Egyébbként való igaz, hogy leginkább motorféknél csörren meg az autó, de szinte teljesen pontosan 2400-as fordulaton, illetve az utóbbi idoben már néha alapjáraton is. Biztos a hideg teszi.

szg307!
Én a hangszigeteléssel nem is próbálkoztam, mert úgy gondoltam, hogy egy új autó ne zörögjön. Dolgozzanak rajta addig, amig jó nem lesz. Bízom benne, hogy nem tesznek kárt, csak hasznosat.

Tojci

Előzmény: knbm (476)
szg307 Creative Commons License 2001.11.30 0 0 486
Hello Knbn!

Annak a bizonyos kipufogót tartó gumibaknak milyen irányban kellene helyesen állnia? A vastag, vagy a vékony végével felfelé?

(Én a magam részéről egy akusztikus-szivacs szigeteléssel a pótkerék körül a hang java részét kiküszöböltem.)

Előzmény: knbm (476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!