Nem hiszem, de DL-en a láncnak el kéne mennie vagy 25-30e km-t szerintem. Persze ez függ, hogy egyedül használod főként, vagy utassal, csomagokkal, milyen stílusban vezetsz, stb....
Szasa Te most viccelsz, 6ekm van a gépedbe és még nem állítottál láncot, na ne már, nálam ekkor már majdnem 50% a lánc, szerintem azért egy kicsit nem ártana állítanod, a belógás középen 3-4cm legyen, ne több s ne kevesebb, szerintem!;) Ice
Ja, de ha lehet kerülöm a sarakat, felénk majdnem minden homokos, oda meg jók ezek a gumik, de egyébként most mennek majd fel a Mitas E09-ek, sárba az se jó, de többet fog érni mint a M.Shirakok!;) Nyáron meg ha valahová messzebb indulok /külföldre;)/ visszarakatom a Shirakokat, aszfaltra kiváló és azért a földutakat, murvát is komálja persze feltételekkel! Ice
Igazad van, félreérthető voltam!!! Sorry! Úgy gondoltam, hogy AHHOZ a témához szólt hozzá végre valaki!! Még1x bocs, senkit sem akartam megbántani! Igazad van Biker! Eddig is megfogadtam tanácsaidat, eztán is tartom magam ahhoz, amiket írtál!! Köszi a segítséget, immáron sokadszor!!:-))
"és igenis így télen szükség van minden témára főleg ha ezen a topicon kaphatóak az emberek erre,"
Nyugi gyerekek, télen megnő a net motoros forgalma, a jóidő beköszöntével pedig egyenes arányosságban csökken majd. Amúgy egy tipp: ha az egy oldalon lévő hozzászólásokat átállítjuk mondjuk 50-re, sokkal áttekinthetőbb a fórum, könnyű kiszedni a nem érdekes hsz.-okat. Amúgy az XRV az Africa Twin elődjének tekinthető, típushibája volt viszont (mint a régi V2-es levegős Hondáknak), hogy a hátsó henger nem kapott elég hűtést, ezért gyakran túlmelegedett, ez hengerfej hibákat idézett elő. Pedig jó kis moci lenne ám!
Elkényeztetett nyafogós banda :) Halgassatok meg egy olaszt. Például Benelli. Akkora csörgéscsattogást művel, hogy nyitott dob kell, hogy halld a hangját.
Nekem egy állandó 4000-4500-as fordulaton hallok egy ideje csörgést, ha egy fix sebességgel megyek.... én a láncra gyanakszok (montha valami fémes "láncszerű" zörgés lenne), lehet hogy állítani kellene, de mindenki azt mondta eddig, hogy 6000-nél még nem kell állítani...
Kérdeznék: kinek van még olyan jelenség 650-esen, hogy kb. 8000-nél (mármint fordulatszámnál ugye) a motor felől csörgés hallható?
Rövid ideig ugyan, de azért kicsit aggasztó. Szerelő szerint természetes, merthogy Suzuki (mi a fene van, az már majdnem Trabant?), de amint vége a garanciának valószínűleg egyből találnának cserélendő alkatrészeket.
>Amúgy meg tudom, le vagyok szarva mert márkaidegen vagyok. De le ám vazze, de akkor én is, mert én meg tipusidegen vagyok!;) Na most akkor mi lesz, semmi, írunk, írjunk ugyanígy továbbra is!;) Daty is ezt mondaná! /gondolom ;)/ Ice
Jaj most mi lesz, ez sem egy DL, akkor most szegény DL tulajok mindjárt el is menekülnek erről a topicról, szerintem az megis érdemli akit pl. ez a paripa nem érdekel pedig ha azt vesszük ez is off, egy igazi őslelet egy kincset találtál /direkt nem írom le hogy mi, akit érdekel majd megnézi a linket ;)/, engem speciel minden enduro és túraenduro motor érdekel de persze főleg a Suzuki, mivel az utóbbi 7 évben csak ilyen mocijaim voltak, szóval majd Daty megmondja hogy ez Off volt e vagy sem, de szerintem nem, és igenis így télen szükség van minden témára főleg ha ezen a topicon kaphatóak az emberek erre, én nagyon sok fórumon ott vagyok de ez a leglelkesebb banda, és ezért is szoktam ennyi időt tölteni itt, és addig amíg kapok én meg gondolom más is kap választ majdnem minden kérdésére addig én itt is leszek! Szóval röviden ez a véleményem! Ice
Egy topik nem csak a márkáról a típusról szól, hanem azokról az emberekről akik ezért vagy azért megtalálták egymás társaságát, közös témát, azonos hangot. Valahogy ettől lesz közösségé pár alapvetően idegen ember. Nem lehet csak a műszaki tartalmat vesézgetni, mert messze nem erről szól a motorozás, a közösségi élet. Az csak egy része az egésznek. A fórumozó aktív és passzív tagok más és más céllal olvasnak, vagy szólnak hozzá. Van akinek ez az ösvény, hogy barátokra találjon, tavasszal ha végre el lehet indulni hosszabb kiruccanásokra, legyen célja, hogy meglátogatja ezt azt akivel addig csak virtuálisan találkozott. Szóval nem essetek át ló másik oldalára, használjátok ki a net adta lehetőségeket, és nem baszogassátok egymást a közönség elött! Nyomjátok privátba a kritikát! Vagy ha úgy nem látjátok érdemlegesnek, akkor meg ne foglalkozzatok vele! Ha tele vagytok felgyülemlett energiával, pattanjatok nyeregbe, és meglátjátok pár kilóméter megtétele után milyen jó lesz visszaülni a számítógép elé, és elmesélni mit láttatok. Amúgy meg tudom, le vagyok szarva mert márkaidegen vagyok. Na megyek vissza a saját szemétdombomra. Csók minden DL-esnek! Üdv: Koriori (Galád)
Próbáld meg kiolvasnia sorok közül a építő szándékú kritikát és az iróniát, na ismerős a szó ? :)) ,
ha idézel, ne ragadj ki mondatrészeket, olvasd végig bátran az egészet és megértesz.
Csakhogy a olajozó téma ne maradjon a hozzászólásom nélkül:
nem volt mit hozzáfűznöm, mert én nem képzelem magamról, hogy én vagyok a
Nagy Túrázó Aki Éppen Megkerüli A Földet és Közben Lenyomja A Liszabon-Dakar Ralli-t is és a fokozott iram miatt nem érek rá megállni a láncot befújni. A DL alapvetően aszfaltra való és - bár rosszak az útjaink - nem tartom szükségesnek az automata vagy félautomata olajzást. Ez egy kicsit hasonlít a horgászatra, a pecásokra is rá tudnak sózni a boltban minden felesleges színes kütyüt. A felesleges kütyü egyébként egy külön műfaj, kezdi felütni a fejét az élet minden területén, mivel sokan vannak akik gondolkodás nélkül ráharapnak.Csak, hogy elmondhassák: nekem ilyen is van. Az autósoknál már van rá egy kifejezés, az optikai tuning. Matrica, spoiler, kék LED. A díszitésen már túlhaladt, haszna nincs csak célja. A feltünés. A beszúrt fotók viszont egy más kategóriát mutatnak, a sufnituningot.
Igénytelen barkácsmunka, hasonló a Simsonra gumipókozott bevásárlókosárhoz, csak annak lényegesen nagyobb a létjogosultsága. Amit leírtatok pro és kontra az ügyben tele van féligazságokkal vagy önigazoló áll-tényekkel. Ember legyen a talpán aki engem meggyőz, hogy az általunk lenyomott túráknál a DL-re elengedhetetlenűl szükséges az olajozó. Hát hozzászóltam, bár kicsit úgy érzem a lelkiismeretemre próbáltál hatni a smile-oddal. Ne tedd, mert érdemi hozzászólás már rég nem volt ebben a topicban.
Az indulás óta olvasgatom és látom, hogy ki miért szól hozzá és mit. Jó kis hely ez, csak meg kell tölteni tartalommal. Nem a mennyiség számít. Láttam, hogyan reklámozod az oldalt, hogyan gyűjtesz látogatókat más fórumokon. Célravezető volt de nem túl szalonképes. Valahogy így kezeled a hozzászólásokat is. Szinte elvárod, megköszönöd, kommentálod. Véleményem szerint ez hosszabbtávon nem lesz kifizetődő. Hagyd, hagy menjem a maga útján, nem kell erőltetni.Ez a topic nagyon barátságos, már-már családias tehát egyenlőre nem kell moderátor.
BIKE-R! Oké! Daty az elején kawásként nyitott egy DL topicot és "Legfőbb célomnak azt tekintem, hogy Magyarországon, az Északkeleti régióból egy csapatba tömörítsem a túrázni vágyó motorosokat". - 11 - Szerintem jól halad a topic, lehet jobb is. Ha DL-esebbé akarja valaki tenni, hát olyan hozzászólás kell, ami DL-esebbé teszi a topicot.
Én viszont úgy érzem, hogy volt egy kijelentésed (remélhetőleg véletlen), ami többi segíteni szándékozó topiktársadat enyhén semmibevevőre sikeredett:
"Szia Koriori!
Végre valaki, aki érdemben is hozzászólt! Mert sajna, és ezt nem csak neked, hanem mindenkinek írom a topicban, nagyon sok kérdés elhangzik itt, és nagyrészükhöz senki sem fűz semmit, vagy átfutunk rajta!"
Részemről minden témában (riasztó, olajzás) igyekeztem érdemben hozzászólni...
Valóban előfordul, hogy vannak kérdések, amik megválaszolatlanok maradnak, de ezen ne csodálkozz, napi 20-25 hozzászólás van a topikban....
Ebicsnek abban viszont igaza van, hogy kicsit a tartalom kezd higulni.... Ha a topikba szeretnél csábítani/visszacsábítani DL-eseket, akkor azért érdemes lenne a DL-t nagyobb mértékben előtérbe tenni......
Ha szeretnéd a topikot ujra "hitelessé" tenni, akkor fogadd meg segítő tanácsomat:
A topik szóljon (nagyobb részben) arról, ami a cime.....
Ezt kérlek ne vedd kötekedésnek, csupán segítő baráti tanácsnak!!!!!!!
Tudtátok van neki primer levegő szellepje , úgy hívják PAIR reed valve! Na alszik a csapat? Pedig ezt eddig senki nem írta, de izgi! Bocs! Mentem aludnyi!
Mondom, írom, hogy fél fok, de akkor is más a villaszög, ebből az látszik, hogy profik ott a suzukinál még erre is volt gondjuk nem csak bedobták a "kis" blokkot aztán viszlát!