Hány fokos a hűtővized? Az is megér egy próbát ha egy furnérdarabbal letakarod a hűtőd 50-70%-át és ha akkor jól melegszik valószínűleg termosztát a hibás.
Valószínűleg termosztát problémád lesz, én első körben arra gyanakodnék. Fent állhat még előtét ellenállás is, de akkor csak végfogaid lennének. Valószínűleg hamar nyit a termosztátod, és ezért van csak langyos a kkocsiban. Ha nézzek neked egyet szólj bátran!
nekem B4-es van és szintén volt ilyen jelenségem egyszer a vákum csöveket cseréltük ki utána jó volt, majd vagy két évvel később a két szelepet megcseréltük akkor rosszabb lett mikor visszacseréltük tökéletes lett. Ennyi a tapasztalatom, ha van valakinek még ilyen jellegű panasz és rá megoldás nyugodtan megoszthatná velem.
És olyan kérdésem lenne ha vizes úton megyek a kerék felveri a vizet a dobba és nagyon hangos, minden passat ilyen? vagy valami probléma lehet? a dobban van müanyag védő. vagy sárvédő gumit kell felszerelteni?
Sziasztok mindenkinek.Olvastam hogy milyen hiba jelenség fordul elő az autódnál.Igaz nekem egy b5 1.9 PDTDI passatom van,de u.an ez a gond volt vele.Az egyik jó ismerősöm ajánlotta hogy pucoljam ki a vákumos mágnesszelepet.A turbó alatt van az enyimben ez a szelep,négy cső megy rá.Leszedtem és féktisztitóval kimostam,kifujkáltam és azóta hál istennek müködik.Nagyjából mindig 80 környékén jelentkezett a hiba és egyszerüen nem ment az autó.Ha megálltam leállitottam utána megint müködött.De amióta ezt a szelepet kimostam jó.Nálam ez megoldotta a problémát.Próbáld meg hátha neked is ez a gond.Sok sikert.Ja és további Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet Mindenkinek.
KOSZI A VALASZT. A VAKUMOT MEGKAPJA, DE MINT MONDTAM HA LEALLITOM ES UJRAINDITOM AKKOR MEGINT JO. SZOVAL NEM TUDOM. DE KARI UTAN NEKIALLOK A TURBONAK HATHA JO LESZ.KOSZI MEGEGYSZER.
A megoldás : turbó leszerelés szétszedni kitisztítani a geometria részt és sikba köszörülni.
A vezérlő vákumot megkapja?
Még a cső is ki szokott lyukadni a motorvezérlőben ,attól ragad le a geometria sokszor!( úgy érzi hogy nincs elég nyomás és állandóan szűkbe megy a geometria. A zárt lapátok mögé aztán szépen felrakodik a korom,víz, kartergáz keverék és már meg is szűnik a mozgása)
Sziasztok Peti vagyok. Van egy 1997 - es B3 1.9 TDI 110 LE PASSATOM . Nagyon jo a gep , egy hibaja van: 2500 - 3000 fordulatnal NEHA leall a turbo es ezutan annyi az ero a motorban mint egy sima 1.9 dizelben. Ha leallitom es ujrainditom akkor ujra jo. Amugy 2000 - 2500 korul nyit a turbo. Hogy lehet megoldani hogy elobb nyisson , hogy egy kicsit emelkedjen indulaskor az eleje? Sokat jelent a fogyasztasban ez? Valaszotokat koszonom. SZIASZTOK
Segítséget szeretnék kérni 1.8-as turbós Passat 1200-as fordulatnál azt írja, hogy kevés az olajnyomás. Gomba kicserélve de a jelenség megmaradt. Sőt ha lehúzom a vezetéket akkor is kiírja. De alapjáraton nem.
hello mindenkinek uj vagyok még van 1 2.0tdi paszulyom 2005 röl.nem akarom ocsárolni a wv de ez a legszarabb széria a mit kiadott!már annyi baj volt vele hogy jobb lenne megválni töle!de még mindig tartom mikor megvettem ugy kezdödött hogy a fötenggelyszimeringnél folydogált az olaj,kicseréltük,ugy pár száz után ismét ugyanott akkor már a vezérlés i elugrott szétszedtük és megállapitottuk hogy kettétört a fötengely,megcsináltuk kapott egy másik motort ment 2 évig 1 pdcsere ment 2000kmt még 1 pd most kiirt 1 olytat emissions workshop! valoszinü egr szelep!ez kiderül nemsokára levesszük kitakaritjuk és visszateszem háha ok lesz!szoval nem sok jo hozáfüzni valom van ehez a szériához de már annyiba van hogy nem éri meg eladni ismerem minden kinját!
Sziasztok! Valakinek nincs véletlen hibás rossz pd elem passat 2.0 pdtdihez amit 2005től gyártottak siemens ? Kéne vagy 4 db ha esetleg van valakinek ilyen elfekvőbe akkor eska73@freemail.hu jeleze mert érdekelne.
Szia Csaby!!Szóval én azt mondom neked mert már sokmindent végigjártam ezzel a gondal,hogy az alapnál kezdjed,ha te csinálod vagy ha szerelö kezdjétek a szürö cserénél-üzemanyag szürö,méresd ki az izzitógyertyákat,PD elemeket méresd ki a Pd elem összekötö vezetéket és nézed meg a tandemszivattyut üzemanyagszivattyut,szóval van sok lehetöség,ha számitógép nem ir ki semmit minden ilyen lehetöséget járjatok végig,sajnos ez igy müködik mert sok hiba lehet én nem értek hozzá tök hülye vagyok hozzá de ezeket a dolgokat végigjártam!!!Még mindig jelentkezik a hiba de ugy érzem már nem annyira szóval leeht egy üzemanyag szürö csere segit,mert lehet elvan dugulva!!!De ha van estleg msned ird emg a cimed és ott könnyebben és többet tudunk beszélni!!!!Szép napot Tamás
Akinek mar van benne rutinja, az irja mar le nekem legyenszives, hogy hogy tudnam roncsolas nelkul kicserelni a futomotort egy B5-ben, mert a legzsak patronja kozbeszol, de nagyon. A regit azt ki tudom szedni, mert annak mar mindegy, de az ujat meg kene ovnom. Mit celszerubb kibontani? A legzsak patronjat, vagy a komplett ventillator hazat, hogy beszerelhessem a motort?