Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RED BULL69 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 212

Hazugság!  A foswgan konszern motorjai konstrukciós "hiba" miatt igenis eszik az olajat!

Előzmény: AudiTTQuattro (140)
RED BULL69 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 211

Véres a torka a mocidnak, vészüzembe kapcsol azért nincs turbónyomás! 

Előzmény: Pejszer (194)
RED BULL69 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 210

Tegyél bele olajat :)

Előzmény: zptzpt (193)
poca28 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 209

Sziasztok!1,9 TDI-hez turbó nyomásszabályzó szelepem van eladó(új,gyári).

assy24 Creative Commons License 2011.01.05 0 0 208

Hány fokos a hűtővized? Az is megér egy próbát ha egy furnérdarabbal letakarod a hűtőd 50-70%-át és ha akkor jól melegszik valószínűleg termosztát a hibás.

Előzmény: ONRIK (205)
Hege passat Creative Commons License 2011.01.05 0 0 207

lehet a túl vízköves fűtőradiátortól is

Előzmény: ONRIK (205)
Vzs1988 Creative Commons License 2011.01.05 0 0 206

Szia!

 

Valószínűleg termosztát problémád lesz, én első körben arra gyanakodnék. Fent állhat még előtét ellenállás is, de akkor csak végfogaid lennének. Valószínűleg hamar nyit a termosztátod, és ezért van csak langyos a kkocsiban. Ha nézzek neked egyet szólj bátran!

 

Üdv!

Előzmény: madari2 (53)
ONRIK Creative Commons License 2011.01.05 0 0 205

"madaria2

sziasztok tudna nekem segiteni 19PDTDI Passat fütésel kapcsolatba nem igazán füt csak langyos levegöt fuj"

 

Szia!

 

Ugyan ez a probléma jelentkezett nálam is  1.9 TD B3 Passátban. Valakinek van tippje hogy mitől lehet? Esetleg Nálad megoldódott a probléma?

 

Hali

Előzmény: madari2 (53)
assy24 Creative Commons License 2011.01.05 0 0 204

Sziasztok4

nekem B4-es van és szintén volt ilyen jelenségem egyszer a vákum csöveket cseréltük ki utána jó volt, majd vagy két évvel később a két szelepet megcseréltük akkor rosszabb lett mikor visszacseréltük tökéletes lett. Ennyi a tapasztalatom, ha van valakinek még ilyen jellegű panasz és rá megoldás nyugodtan megoszthatná velem.

Előzmény: csaby74 (197)
Hege passat Creative Commons License 2011.01.02 0 0 203

nagy valószinűséggel akkor a te autód nem siemens befecskendezéssel megáldott pd motorral van szerelve

Előzmény: AudiTTQuattro (202)
AudiTTQuattro Creative Commons License 2011.01.02 0 0 202

íme az én passatom , lekopogom nekem eddig meg semmi gondom nem volt vele egy ket kopo alkatreszt kellet cserelni most 254000km van benne.

 

csaby74 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 201

Szia.Szereléssel tisztitással kb fél óra.Sok sikert.További Kellemes Ünnepeket és BÚÉK mindenkinek.

Előzmény: Pejszer (198)
Pálfi Zs Creative Commons License 2010.12.27 0 0 200

Sziasztok!

Segítséget kérnék most vásároltam egy passat cc-t

És olyan kérdésem lenne ha vizes úton megyek a kerék felveri a vizet a dobba és nagyon hangos, minden passat ilyen? vagy valami probléma lehet? a dobban van müanyag védő. vagy sárvédő gumit kell felszerelteni?

Van valami ötlet.

Üdv.

Előre is köszönöm

Hege passat Creative Commons License 2010.12.26 0 0 199

a gondjaidnak csak az autó eladása fog véget vetni, a vw szégyene a 2.0 PDTDI

 

itt többen vagyunk passatosok: passatklub.hu

Előzmény: pprkkl (191)
Pejszer Creative Commons License 2010.12.26 0 0 198

Csaby74 koszi a valaszt. ez lesz az elso , mert ugy nez ki ez kisebb munkaval jar. Szia

Előzmény: csaby74 (197)
csaby74 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 197

Sziasztok mindenkinek.Olvastam hogy milyen hiba jelenség fordul elő az autódnál.Igaz nekem egy b5 1.9 PDTDI passatom van,de u.an ez a gond volt vele.Az egyik jó ismerősöm ajánlotta hogy pucoljam ki a vákumos mágnesszelepet.A turbó alatt van az enyimben ez a szelep,négy cső megy rá.Leszedtem és féktisztitóval kimostam,kifujkáltam és azóta hál istennek müködik.Nagyjából mindig 80 környékén jelentkezett a hiba és egyszerüen nem ment az autó.Ha megálltam leállitottam utána megint müködött.De amióta ezt a szelepet kimostam jó.Nálam ez megoldotta a problémát.Próbáld meg hátha neked is ez a gond.Sok sikert.Ja és további Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet Mindenkinek.

Előzmény: Pejszer (196)
Pejszer Creative Commons License 2010.12.22 0 0 196

KOSZI A VALASZT. A VAKUMOT MEGKAPJA,  DE MINT MONDTAM HA LEALLITOM ES UJRAINDITOM AKKOR MEGINT JO. SZOVAL NEM TUDOM. DE KARI UTAN NEKIALLOK A TURBONAK HATHA JO LESZ.KOSZI MEGEGYSZER.

Előzmény: schumi1974 (195)
schumi1974 Creative Commons License 2010.12.22 0 0 195

A 2 hiba összefügg egymással!

 

A megoldás : turbó leszerelés szétszedni kitisztítani a geometria részt és sikba köszörülni.

 

A vezérlő vákumot megkapja?

 

Még a cső is ki szokott lyukadni a motorvezérlőben ,attól ragad le a geometria sokszor!( úgy érzi hogy nincs elég nyomás és állandóan szűkbe megy a geometria. A zárt lapátok mögé aztán szépen felrakodik a korom,víz, kartergáz keverék és már meg is szűnik a mozgása)

Előzmény: Pejszer (194)
Pejszer Creative Commons License 2010.12.21 0 0 194

Sziasztok Peti vagyok.  Van egy 1997 - es  B3     1.9        TDI     110 LE PASSATOM . Nagyon jo a gep , egy hibaja van: 2500 - 3000 fordulatnal    NEHA   leall a turbo es ezutan annyi az ero a motorban mint egy sima 1.9 dizelben. Ha leallitom es ujrainditom akkor ujra jo. Amugy 2000 - 2500 korul nyit a turbo. Hogy lehet megoldani hogy elobb nyisson , hogy egy kicsit emelkedjen indulaskor az eleje? Sokat jelent a fogyasztasban ez? Valaszotokat koszonom.  SZIASZTOK

zptzpt Creative Commons License 2010.12.21 0 0 193

Hali!

Segítséget szeretnék kérni 1.8-as turbós Passat 1200-as fordulatnál azt írja, hogy kevés az olajnyomás. Gomba kicserélve de a jelenség megmaradt. Sőt ha lehúzom a vezetéket akkor is kiírja. De alapjáraton nem.

Valami ötlet?

rapesz Creative Commons License 2010.12.20 0 0 192

Hello

Van egy 2005-ös B6 os passatom.

Egy olyan problémára keresem a megoldást, hogy hogyan is lehetne a sima halogénes fényszórókat Adaptív Bi-xenon fonyszóróa cserélni.

Milyen plusz eszközökre lenne szükség a lámpatesteken és a fényszóró mosókon kívül??

És hogy ezeket a dolgokat hol is és mennyiért lehet megvásárolni??

Konkrétan ennek az egész herce hurcának a menete érdekelne, azzal tisztában vagyok hogy nem 1 egyszerű eset.

Előre is köszönöm.


pprkkl Creative Commons License 2010.12.20 0 0 191

hello mindenkinek uj vagyok még van 1 2.0tdi paszulyom 2005 röl.nem akarom ocsárolni a wv de ez a legszarabb széria a mit kiadott!már annyi baj volt vele hogy jobb lenne megválni töle!de még mindig tartom mikor megvettem ugy kezdödött hogy  a fötenggelyszimeringnél folydogált az olaj,kicseréltük,ugy pár száz után ismét ugyanott akkor már a vezérlés i elugrott szétszedtük és megállapitottuk hogy kettétört  a fötengely,megcsináltuk kapott egy másik motort ment 2 évig  1 pdcsere ment 2000kmt még 1 pd most kiirt 1 olytat emissions workshop! valoszinü egr szelep!ez kiderül nemsokára levesszük kitakaritjuk és visszateszem háha ok lesz!szoval nem sok jo hozáfüzni valom van ehez a szériához de már annyiba van hogy nem éri meg eladni ismerem minden kinját!

eesskkaa Creative Commons License 2010.12.17 0 0 190

Sziasztok! Valakinek nincs véletlen hibás rossz pd elem passat 2.0 pdtdihez amit 2005től gyártottak siemens ? Kéne vagy 4 db ha esetleg van valakinek ilyen elfekvőbe akkor eska73@freemail.hu  jeleze mert érdekelne.

ateszkaaa Creative Commons License 2010.12.15 0 0 189

Sziasztok ha tudtok minél  tobb robbantott rajzot tegyetek be nagyon fontos 1995 passat motor,kapcsolás... Elore is KOSZ!!!

TOTTI 7 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 188

Szia Csaby!!Szóval én azt mondom neked mert már sokmindent végigjártam ezzel a gondal,hogy az alapnál kezdjed,ha te csinálod vagy ha szerelö kezdjétek a szürö cserénél-üzemanyag szürö,méresd ki az izzitógyertyákat,PD elemeket méresd ki a Pd elem összekötö vezetéket és nézed meg a tandemszivattyut üzemanyagszivattyut,szóval van sok lehetöség,ha számitógép nem ir ki semmit minden ilyen lehetöséget járjatok végig,sajnos ez igy müködik mert sok hiba lehet én nem értek hozzá tök hülye vagyok hozzá de ezeket a dolgokat végigjártam!!!Még mindig jelentkezik a hiba de ugy érzem már nem annyira szóval leeht egy üzemanyag szürö csere segit,mert lehet elvan dugulva!!!De ha van estleg msned ird emg a cimed és ott könnyebben és többet tudunk beszélni!!!!Szép napot Tamás

Előzmény: csaby74 (187)
csaby74 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 187

Szia.Ha tudsz v.mi érdemleges dolgot ird meg légysz mert nekem is van ilyen jelenség a passatnál.

Előzmény: TOTTI 7 (150)
ceb404 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 186

Elnézéseteket kérem gondoltam megosztom veletek is.Van néhány sapim,vadi újak!

Mérete:58cm,tépőzárral állítható.Ára:990ft/db,posta:450 többit e-mailben.ronci@citromail.hu

power6 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 185

Sracok!

Akinek mar van benne rutinja, az irja mar le nekem legyenszives, hogy hogy tudnam roncsolas nelkul kicserelni a futomotort egy B5-ben, mert a legzsak patronja kozbeszol, de nagyon. A regit azt ki tudom szedni, mert annak mar mindegy, de az ujat meg kene ovnom. Mit celszerubb kibontani? A legzsak patronjat, vagy a komplett ventillator hazat, hogy beszerelhessem a motort?

Elore is koszi a valaszokert!

Pálfi Zs Creative Commons License 2010.12.05 0 0 184

Sziasztok fórumosok!

Új vagyok passatosok körében.

Segitségeteket kérném Volkswagen passat (2008.11havi nagykijelzős)menürendszert lehet magyaritani?

Előre is köszönöm

üdv

 

inoxjewels Creative Commons License 2010.12.02 0 0 183

Üdv mindenkinek, eladósorba került szeretett családi autónk. Üdvözlettel: István 30 595 4797

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_b5_variant_aron_alul._surgos-4330696

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!