Na ma mondta a Molnár Vera a PH-tól, hogy igyekeznek beszerezni az ülésfűtéshez az alkatrészt, és kárpótlásul még kapok grátisz egy tetőcsomitartót. Ennek azér örülök, mert úgy is vettem volna, hisz szeretem a biciklimet vinni mindenhova.
Különösen a 205/55X16-os kerekeken Dunlop gumikkal, hát nem igen lehet felidegesíteni, még a hegyi szerpentinen sem. Én a pilisi hegyekben lakom, sok autóm volt, már de ez, mint a sínautó.
Én már régóta tervezem hogy lemérem a valós gyorsulást, de még a megfelelő hely és idő nem adatott meg egyszerre, annyira meg nem izgat, hogy éjszaka kimenjek egy üres egyenes útszakaszra. Gondolom, ha el is tér a gyári adattól, nem nagymértékben. A stabilitásról meg annyit, nem véletlenül ezt a tulajdonságát emelik ki a reklámokban. Valóban nagyon stabil, nagy sebességen is.
Nem akarom védeni a Váci kereskedést, egyetértek azzal hogy kicsik, és felkészületlenek bizonyos szempontból, de pont a kicsiség miatt vannak előnyök is. Én ott rendeltem, 3 hónapot ígértek, 1 hónap lett belőle, és 1 hét alatt át is vehettem, ja és 4%-ot alkudtam. Az más kérdés, hogy szervizbe nem nagyon vinném oda
Mikor kezd labilis lenni??
Ez mit akar jelenteni? 180-ig nem kezd labilis lenni, gyorsabban még nem mentem.
Az Autó Teszt által műszeresen mért gyorsulása 10.2 sec.
Fábián elviekben OK. Nekem ők voltak a 2. helyen. De a Kovácsnál több kedvezményt adtak. Centrálnál mi a gáz?
Voltam a váci kereskedésben is, viszonylag kicsi cég, és itt érezetem azt hogy "kicsit" felkészületlen az értékesítő. Gyorsan el is jöttünk onnan.
Ezek szerint nincs Bp-en olyan Peugeot kereskedés, amit ajánlani lehet? A Centrál-ról hallottuk a horror-történetet, a Kovács-nál nem képesek idöben átadni az autót... Mi a helyzet a Fábián-nal? Esetleg vmi Bp közeli kereskedés (Érd, Székesfehérvár, ...). Tatabányát már ajánlotta vki.
Lehet, hogy tegnap elkerülte a figyelmeteket a kérdésem, de az is lehet, hogy nincs ilyen senkinek.
Szóval van vkinek 2.0-ás benzines P307? Lenne egy pár kérdésem.
Az, hogy 2002 az tényleg jobban hangzik. Nekem eredetileg 2002 Februárra ígérték az egyedi rendelést, csak kiderült, hogy van egy pont olyan, amilyet én rendeltem. Az én dühöm abból táplálkozott, hogy kifizetés és a kereskedésbe szállítást követő 3. hétre adták át, és kb. 4 időpontot kaptam, ami teljesen kikészített. Azért gondoljatok bele, milyen az, amikor azt mondják, hogy pénteken átadják, majd Te úgy szervezed a hétvégédet, meg minden, na meg bele is éled magad, majd kiderül, hogy nem, esetleg a jövő péntek, majd így tovább... Baromira idegesítő. De ha jól bele gondolok, eredetileg még most sem kaptam volna meg. Én naponta jártam be veszekedni, de mégis megmaradt a jó viszony. Akartam az első ablakokra légterelőt (buborék) ha jól emlékszem kevesebb 20 000 Ft, azt ingyen adták volna, de sajnos utólag kiderült, hogy a szekvenciális automata ablakemelő akadálynak érzékeli, és ezért nem lehetett ebbe a típusba a pattintható buborékot felszerelni. A ragasztható meg nekem nem tetszett, ezért ugrott az ajándék, de a forgalomba állítást elengedték. 50-60 ezer FT. Bár lehet, hogy azt egyébként is. Meg aztán mennyivel jobb tavasszal átvenni, mint abba szar időben, amikor én is átvettem. Téli gumi se kell rá stb... Nezd a jó oldalát.:-))) (persze csak vicc vót)
Nekem uj ez a vezetöváltásos szöveg. Az én autómat még a két ünnep közé igérték... azután jött a szöveg, hogy a forgalmiban sokkal jobban néz ki, ha az autó 2002-es és nem 2001-es. Ez utóbbiban azért van valami...
Az utolsó duma amit hallottam (pont az ominózus értékesítési vezető szájából hangzott el), hogy állítólag a megrendelési papíromon volt egy megjegyzés, miszerint az én külön kérésem volt a 2002-es átvétel?! Ez után telt be a pohár...
Elkeserítő és dühítő ez az egész.
A legszörnyűbb az, hogy amíg nincsen pénz (értsd előleg) addig nem vesznek komolyan... fizetni akarsz és akkor komolyan vesznek, de csak addig, amig ki nem fizetted... utána pedig magasról lesz**nak.
Szistipistával értek egyet. Már csak abban tudok reménykedni, hogy az autó megéri ezt a hercehurcát!
szerintem csunya arukapcsolas a riaszto, de teny, hogy az egyik autoszerelo ismerosom sokat panaszkodik a szarul beszerelt riasztok miatt lerobbano autokra (immobilizer olyankor is lockol, amikor nem kene), szal nem biztos, hogy csak a nagy levevesrol van szo!
Figyusz!
Én tavaly vettem át a szekeret és a kereskedésben megmutatták azt a körlevelet, sőt egy lemásolt példányt még alá is irattak velem, azzal a kiegészítéssel, hogy tájékoztattak róla. Tudomásom van róla, hogy minden eladott multiplexelt autó ( nem csak a 307 hanem ez év elejétől minden Peugeot)tulajával aláiratják. Nekem végtelenül korrektnek tünt a kereskedés, de egy másik 307 tulaj aki szintén akkor vette át kapásból azt mondta, hogy sz@rik rá, és biztos azért csinálják,hogy náluk csapódjon le ez a haszon is. Én mindenesetre a kereskedésben rakattam be a riasztót, azóta is hibátlanul működik. Egyébként 2,5 hét alatt jutottam a kocsihoz, pedig vámudvaron állt amikor megvettem.
Arra már nem emlékszem, hogy szerződésben milyen időpont volt megnevezve.
Amit én látok, hogy a kereskedő addig nem csinál semmit ameddig az előleget meg nem kapja. Utána lekéri az autót és a vizsgáztatás, rendszámozást akkor kezdi el ha minden papír rendben van (lízing szerződés, vagy kölcsön)
Utána viszont max egy héten belül, ha a kereskedő akarja, el tud intézni mindent.
Szerintem ezek csak átmeneti gondok lehetnek, vagy tényleg nagy a baj. De bízzunk az előzőben. Márciusra rendeződni kell a gondoknak. Szerintem. Én minden esetre szorítok nektek.
Azt hiszem MOST leölöm magam.. Ilyen "optimista" leveleket már régen nem olvastam. Ezek szerint a márciusra beigért autómat jó ha májusra kapom meg...jobbik esetben??? Nem is tudom mit tegyek. A Kovácsékhoz azért mentem, mert itt mindenki ajánlotta. Ez a többi cégnél is így megy? Persze most már mindegy, a foglalóm már ott pihen a pénztárukban:((( Írjon már valaki egy pozitív hozzászólást is. Ha még van olyan...:(((
Ez szinte hihetelen, hogy a kereskedőnél vagy PH-nál lévő autóhoz hetekig nem lehet hozzájutni.
Én vidéken vettem az autómat, ami a PH központi raktárában volt. 30% átutalása után egy hét múlva már a kereskedőnél volt az autó. Miután a lízing szerződést aláírtam, 2 munkanapon belül felrendszámozták az autót és a harmadikon átadták. Ennek normálisan így kellene menni.
Ha a Kovácsnál ez +5 hét akkor ott komoly probléma lehet.
Én is nagyon sajnálom, hogy így jártatok, bár nagyon is jól tudom, hogy milyen érzés. Javaslom bemenni a Kovácsékhoz, kérni a vezetőt, a kereskedelmi igazgatót, vagy bárkit aki felelős, és nyugodtan fenyegessétek meg őket konkrét és utólsó határidőt ajáljatok nekik. De Ti ajánljatok határidőt, ha akkor sem, akkor kiborítjátok a bilit. A sajtó Internet stb ellenkampány sokat árthat nekik, és ezt előrevetítve nem hiszem, hogy nem tesznek meg mindent. Nagyon lényeges, hogy ne az értékesítővel vitázz, mert Ő nem tud érdemben segíteni, csak halogatni próbál. Egyébként Én is veszekedtem velük, és fenyegetőztem is rendesen. Mégse romlott meg a viszony, hiszen tudják Ők, hogy igazad van. Azt azért nem hiszem, hogy tesztautóként használják, biztosan hozzá sem nyulnak a kocsidhoz. Nekem is ott állt érintetlenül sokáig mint mondtam, nap mint nap ott járok el előttük és minden nap megnéztem. Egyébként nem tudom elfogadni azt, hogy előre ki kell fizetni az árát, most vettünk a feleségnek Twingót, és mindent az autó átvétele napján kellett fizetni. Persze előleget azt kellett, de azt el is lehet fogadni. Egyébként vígasztaljon a tudat, hogy én is megkaptam és többekkel beszéltem már akik a napokben vették át és mindenki sokára kapta meg. Úgy, hogy meg fogjátok kapni biztosan, de a fenyegetőzés azért nem árt, de higgadtan! Azt is mondják egyébként, hogy a 3. a legnagyobb kerület a legtöbb használt és új autókereskedővel, és az okmányiroda igen csak nagy úr. De nem kell félni minden harag elszáll, ha megkapod az autót, én is sokat veszekedtem velük, de azért kedvesek velem.
Szomorú ezt hallani hogy egy cipőben evezünk. Úgy látszik idáig neked volt a legnagyobb türelmed. Nálam ma telt be a pohár mivel a mai napra igértek pontos átadási dátumot, de ennek ellenére tovább folytatódott a p@rasztvakítás. Most azzal hozakodtak elő, hogy az értékesítési vezető leköszön, és ezért a kavalkád. Én meg elég régóta dolgozom a kereskedelemben ahhoz hogy az ilyen tündérmesének ne higgyek.
Téged milyen Andersen mesével nyugtattak idáig?
Amit tenni fogok, holnap erre az ügyre áldozom a napom, megkeresem mind a PH-t és a kereskedést is személyesen, és komoly eredmény nélkül nem leszek hajlandó távozni. Ha gondolod akkor csatlakozz hozzám. Talán több lúd mégtöbb disznót győz :)
Abból pedig szerintem nem szabad kiindulni, hogy ha megromlik a kapcsolat velük akkor ezek után HILTI-vel esnének az autónak. Nem hinném, hogy csak ez az ominózus szerviz lenne az egyedüli jó/legjobb.
Úgy olvasom egy hajóban evezünk, vagy legalábbis eveztünk. Én tavaly novemberben szerződtem le az oroszlánra és december közepén lett volna a Nagy Nap. De ezt a napot azóta is csak várom.... :-( Több mint 4 hete várok és nem tudom megszerezni, amit már kb. ugyanennyi ideje kifizettem. Ja és a poén az, hogy még december elején ültem az autóban és már akkor is csak a vizsgája és a forgalmija hiányzott a kicsikémnek. Az első törlesztörészletet múlt héten kellett befizetnem?!
Azóta már szinte mindent megpróbáltam: beszéltem az értékesítési vezetővel, az ügyvezetővel, ja és naponta hívom a kereskedőt... A sajnálatos egybeesés az, hogy én is a sokat dícsért Kovácshoz kerültem! A válasz mindig ugyanaz: elnézést kérnek és a türelmemet kérik. Én alapvetően türelmes típus vagyok, de ami sok az sok...
Még egy dolog. Beszéltem az ügyvéd haverommal és azt mondta, hogy az átvételig nem érdemes semmit csinálni, majd utána ha kell megtanítjuk őket kesztyűbe dudálni!
Ti mit terveztek ezzel kapcsolatban?
Az az igazság, hogy nem szívesen rúgnám velük össze a port már csak a szervizelés miatt sem (állítólag még mindig ők a legkedvesebbek és legjobban a szervizben - mondjuk most már szkeptikus vaygok!!), de akkor is ami sok az sok. Játszadoznak itt az ember pénzével és türelmével. Nem csodálkoznék, ha tesztautóként használták addig is az autómat.
Ezt a BSI beázási problémát a kezdeti szériáknál én is hallottam, de a maiak már mentesek ettől a hibától, illetve a cserélt BSI-k is jók már. Állítólag.
"egyik pillanatról a másikra az autóból elmegy az összes áram."
Ilyet ismerek, az oka nálam egyszerű volt: beázott a BSI (azt hiszem ez a hivatalos neve a számítógépnek a 307-ben) az "áram" ezek után visszajött egy időre de bár ne tette volna: amit a BSI vezérel az folyamatosan ki-be kapcsolt (fényszóró, központi zár,
ablaktörlő). A BSI ezek után sajnos cserére szorul...