Igen, a lengéscsillapító zörgése olyan fémes, idegesítő hang, mintha nyitva lenne valami (de persze nem lehet nyitva semmi, azt jelzi a gép), vagy a pótkerék felnije verődne hozzá a padlólemezhez (én pl. először erre gyanakodtam, tettem egy kört pótkerék nélkül, de, mint az sejthető volt, nem változott semmi).
Más.
A Cora-ban láttam Pioneer hangszórókat.
Érdeklődnék, hogy megvegyem-e őket? Az egyik fajta 17 cm-es, 28-30000 Hz-es frekvenciaátvitelű, 94 dB érzékenysége van, és 35 W névleges, 180 W zenei terhelhetőséggel rendelkezik.
A másik 13 cm-es (ezt hátulra szánnám - befér??), 35-22000 Hz az átvitele és 35W/130W a terhelhetősége.
Hajlanék rá, hogy megvegyem őket, mi a véleményetek, szakértő urak? :-)
én hétfőn reggel megyek hátsó lengéscsillapító cserére, kb. 10 napot kellet csak várnom, az nem is olyan rossz.
A hang egyébként elég változó. Néha olyan, mintha nyitva lenne hátul egy ajtó, vagy a csomagtartó, és az lötyögne. Nekem föleg göröngyös úton, pl. földúton kis sebességnél jelentkezett, vagy fékezés-gyorsítás váltáskor. Nagyobb sebességen szinte sosem hallottam.
Tök igazad van, ha zörög, csinálják meg. Az renellenes. Nekem viszont mint már korábban is írtam, nem zörög, hanem egy kissé megmélyűl, és dörmögővé válik a hang. Biztosan nem rendellenes, de esetleg jobb lenne, ha egyenletesen menne át azon a tartományon a motor hangja, ezért érdekelt zkalapos megoldása.
zkalapos megoldását természetesen olvastam már korábban. Én egy olyan megoldásra lennék kiváncsi, amit a peugeot maga ad és természetesen ingyen. Egy új autónál azt hiszem ez jár. Ha a megoldás egybeesne a zkalapos által kiötlöttel, akkor nekem az is megfelel, csak szeretném ha válalnák a felelősséget és meg is csinálnák, mivel gy tűnik ez egyáltalán nem egyedi hiba. A héten megyek egy kört a szervíznél, talán megtetszik nekik zkalapos megoldása.
AUE!
A lengéscsillapító miatti kopogás mennyire hangos (jelentős)? Mert nekem is pattog, de eddig ezt a németesen kemény rugózás számlájára írtam. Mi utalt a rendellenes működésre.
Más. A knbm által javasolt hátsó gumibak forgatás sajnos nem oldotta meg a zörgés gondomat. Sőt az a gumikütyü teljesen szimmetrikus, így hiába fordítattam meg a szervízben. Az újra meg meg már
1,5 hónapja várok. 2400-as fordulat + motorfék -> zörgés hátulról. Van valakinek valami új infója ezzel kapcsolatban?
Szívesen fogadnék én is egy Peugeot Hungáriás telcsi számot. Esetleg ők meg tudják mondani a hiba okát, én meg majd közlöm a szervizzel.
A 1.6 presence, a szine padlizsánlila metál, belül titán. Extrák: praktikum csomag digit klíma, fedélzeti komp, cd tár. Van benne 71km.
A privátba van 30000. Most egy kicsit változni fog az arány. Azért a privátot sem adom el.
knbm: Köszönöm szépen. Sokat segítettél. Mellesleg, megleptél, hogy csak ennyibe kerül a tár és a kábel. Más típusba ott kezdődik a CD tár upgrade, hogy 150.000
Bocs egy kicsit gyors voltam. Tehát RCA kimenete nincs, sőt semilyen analóg kimenete sincs. Egy nem szabványos párhuzamos porton digitálisan megy át a jel. Ezért kell egy drivert is installálni a felegységre.
Majd elfelejtettem a lényeget. Ma átvettem a második 307-esem. Na nem cseréltem le, hanem a privát oroszlán mellé ma kaptam egy cégeset is. Van mégvalakinek két oroszlánja? Sőt a nejem 206- osával együtt három.
A fejegység Clarion, általában felirat nélkül(a készülék burkolatán és belül is szerepel). A Cd tár (a fejegység alá) Blaupunk, elöl is jeleölik.
Mindegyik fejegység és távvezérlő alkalmas a kezelésére. Más akár blau vagy clarion tár vezérlésére a fejegység nem alkalmas. A fiók helyére kerül a tár, kell még egy kábel is, ez együtt 85 ezer. Kell azonban egy driver szoftvert is feltenni amit csak a gyári diagnosztikai laptopról tudnak feltölteni. Az idő igénye kb 3 perc. Nekem a tárat és a kábelt 80 ezerért adták, a beszerelésért és az istallálásárt nem kértek pénzt.
Lehet utólag gyári CD tárat betenni, 5 lemezes, valóban megvan a helye elöl, Blaupunkt márkájú, és az összes gyári rádiómagnó tudja vezérelni. Az ára 80 000 Ft körül van, plussz beszerelés 10-20 ezer. A rádiómagnók tudomásom szerint Clarion márkájúak, legalább is az enyém az, bár az CD-s.
A márkakereskedésben lehet megrendelni.
Igen, a rádió alatti üres helyre ugrik be és öt lemezes.CommandAir-nek igaza van, van Clarion is.
Én úgy tudom, hogy csak ezt a két márkát rakják be,és én eddig élőben csak BP-ot láttam, szóval ezért gondoltam, hogy ebből van több.
Nem tudjátok, hogy pontosan milyen nagy a P307 csomagtartója? A magyar katalógusok 420l-t írnak, a német tesztek mindenhol 340l-t. Nekem most Astra-m van, ennek 370l a raktere. Ehhez képest mintha kicsit nagyobb lenne, de nem mernék rá megesküdni, mert más formájú (magasabb, nem olyan mély).
Keselyű!
A legtöbbe Blaupunktot szerelnek úgy tudom, az enyém biztosan az.Természetesen tud CD-tárat vezérelni, de csak a sajátját, ahogy tudom.
ja és itt a tár elöl van, a rádió alatt.Utólag beszerelttel nem érdemes kisérletezni, ha nem a saját tárja.üdv
Ma elzúzott mellettem két trailer fullra rakva 307-esekkel. Nyomták a Váci úton kifelé, szóval Észak-Magyarországi kollégák, azonnal hivjátok a kereskedőiteket! Megjöttek az Oroszlánok! :-)
Lenne egy kérdésem: nem tudjátok véletlenül, hogy milyen gyártmányú a gyári magnó (Philips, VDO, Grundig, Blaupunkt?), tud-e CD tárat vezérelni (gyanítom, hogy tud), milyen tárat lehetne utólag beépíteni, stb.
Ha jó a termosztátod, akkor teljesen mindegy milyen hideg van, kb. ugyan annyi kell legyen a motor hőmérséklet.
Egyébként a 80 fok kicsit alacsony, 90 körül kellene lenni. Általában a szervizek akkor foglalkoznak a termosztáttal ha tök szar. Ha 10 fokkal hamrabb nyit mind kéne az még OK nekik.
HAL-as kollégának cseréltek termosztátot, de nem változott nála semmi. (úgy látszik elég hulladék termosztátot használ a Peugeot, de ugyan ez a tapasztalatom volt az Opelnél is).
Mellesleg 80 fokos vízzel tényleg el lehet járni, de nem ideális.