Én vettem ebay-ról 1 webasto diagnosztikai kábel ami teljesen jól működik de ha rám hallgatsz akkor nem veszed meg mert sokkal olcsóbban meg lehet úszni itthon. Ha érdekel,h hogyan akkor írj.
dehogy egyébként szoktalak ajánlani mert nekem nem ez a profilom csak most futottam bele 1 sharanba amit én hengerfejeztem és kérték a kályhát is. Ha nem izzitó baja lett volna vittem volna hozzád.Gábortol szereztem volna elérhetöséget viszont ha már igy dumálunk nekem kéne régi eberhez pár cucc saját kályha foglalkozol régivel is?
Nahát--nahát,a svábok sem a régiek már...! Ami a hirdetésben szerepelt diagnosztikai leírás (fotókkal 1ütt),és ami érkezett CD-n program,az annyira van egymástól,mint Makó Jeruzselemtől..!!
Maga az interfész az olyan mint a hirdetésben,de a progi hozzá valami kotyvaszték..!
Hát ennyi,egyenlőre nem működik,most levelezgetek velük,hogy hová (a jó édesanyjuk pi.....ba) postázzam vissza!?
Nem röhögni,TANULNI belőle!!
A vaterán árult Webasto utángyártott elektronikákról tud valaki valamit??
Vagy vegyek egyet azt is tanulás képpen?? Tudjátok mit,rendelek egyet és bingó lesz a főnyeremény....!
Én a tisztulási folyamatra gondoltam és a (belső) karbantartás igényére.
Tapasztalatom alapján a száraz bírja tovább és azért ehhez hozzájárul a működési elvből fakadó "melegítési folyamat" ideje.
Száraz csak kabinban levegőt melegít, míg vizes vizkörön keresztül a kabin levegőjét és valjuk be nem hiába van a fogyasztásbeli és akkuigény különbség a vizes hátrányára.
Én megértem, hogy akkor és ott több tízezer a javítás, de 5-8 évente csak megérdemli az a "szerkezet" a gondoskodást?
Ezért is írtam, hogy közelebb van belsőégésűhöz, mint kazánhoz. És üzemórára vetítve a javítás költségét.
Pont nemrég írt valaki páréves BMWben gondról és sokallta a javítást. Pont a szomszéd felé rongyrázós ruppótlanság a gond legtöbször (már bocs a kifejezésért). Ez alapján nekünk is jó a moslék hisz az is tápláló, francért kellene mindenféle minőségi követelmény:(
Nálam ezért nem megy kályha, mert amíg nem tisztázott kocsi sorsa, addíg nem költök rá. De kályhát csak egy helyre viszek javítani/beszerelni, mégha a minőségi munkának ára van.
hát a működése inkább egy olaj vagy gáz égőre hasonlít, nem pedig a belső égésű motorra. a hasonlóság kb annyi, hogy ez is üzemanyaggal működik.
személyautóban sokkal többet elmegy mint egy kamionban. ott nem megy 9-11 ; 24-45 órákat. a nickedből gondolom daf-os tapasztalataid vannak. azokban levegős van. az én tapasztalatom szerint, a vizesek többet bírnak.
ha meg netán rá kell költeni, akkor az inkább pár tízezer lesz nem párezer.
nem okoskodni akarok, csak ne vezessünk félre senkit.
Visszább írtak róla, hogy lehet állítani a zsivattyún valahol a szállítási mennyiséget. Lehet nálad keveset szállít és nem melegít emiatt rendesen. Főleg, hogy szét volt szedve, így van rá esély, hogy ez a gond.
Hát egész nap szereltem a D1lc szivattyúját és többszöri kitakarítás után rájöttem, hogy a nyomástartó szelep alól kimaradt valamikor egy rézalátét és ha nagyon be volt tekerve beleért a szivattyú dugattyújába és azért ált le.
A KÖVETKEZŐ kérdésem, mostmár megy rendesen, de csak langyos levegőt fúj bátmelyik fokozatba állítom (csak ez a tekerős szabályzó van rajta) a ventillátor meg meg maximunom, kérdés? VENTILLÁTOR FOKOZATOT NEM TUDOM ÁLLÍTANI???
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire érdemes használt LEVEGŐS állófűtést venni ilyen helyeken mint vatera vagy expressz, amiket nézek az eberspacher és webasto 12v-os benzines. Van rá esély hogy nem döglik meg aznap mikor hazaviszem?:P Mert pl olvastam ilyeneket, h benzinszivattyuval szoktak fusizni és az kibaszhat a dologgal, mert nem csak hogy a márkának de a tipusnak is saját egyedi szivattyuja van minden egyes darabhoz?! ez komoly? O.o
Szóval lényegretérve mennyire cink ilyen dolgot használtan venni, mert kicsit kezd hideg lenni jó kis léghűtéses T2-esemben:)