A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
Nem tudom, mennyibe került, de azt hallottam valamelyik TV-s tudósító riportjában, hogy a klub eredeti jelképének része az a szárnyas, azért tették oda ezt az installációt.
Majd biztos lesznek fák is... minden létesítmény közvetlen környéke, amit feszített ütemben fejeznek be, elég kopár. Nyilván, mert a kivitelezők magára a létesítményre koncentrálnak. Később kezdik rendesen parkosítani a környezetét is.
Az eddigi felvetett problemakhoz kepest tan nem nagy ugy, de megjegyzem, hogy az ormezoi vegallomasra egy szal fat sem ulrettek. Iigy remenyunk sncs, hogy nehany ev mulva kanikulaban az arnyekba huzodhassunk!-:(((
Ezekben a kifogásokban biztos sok igazság van, te jobban ismered a helyet, és a helyi problémákat. Nyilván lehetne mindent még jobban csinálni. Pláne, ha több pénz lenne... mert az egyértelmű, hogy jó lett volna a 4-es metrót kivinni Újpalotáig, de egyelőre ennyire telt. Reméljük, a válság elmúltával, és tartósan magasabb GDP mellett egyszer Újpalotáig is kimegy a metró, és a 7-es buszcsalád kipufogó gázaitól mentesíthetők lesznek a belső kerületek.
No, akkor nézzük a 4-es metrót: az őrmezei lakótelepnél pillanatok alatt fizetőssé tették a parkolást, nehogy már valaki otthagyja a kocsiját egész napra. A z őrmezei lakótelepnél a Budaörsi út - Menyecske utca közti aluljáróban egy vödör festékkel csináltak egy ellenirányú buszsávot, leszűkítve ezzel a Diósd és Érd felé menő forgalom útját... Mivel a 4-es metrót nem vitték ki Újpalotára, meg kellett hagyni a felszíni járatokat, viszont az utak felújításánál ezzel a többletforgalommal már nem számoltak...
Az a baj, hogy kedvenc kormányodnak van preferenciája meg talán koncepciója, de szakértelme nincs...
Tudod Budapest egy város, ahol bizony egy szűk kis utcának a felújítása is megzavarhatja az egész város közlekedését, függetlenül attól, hogy melyik vonalat érinti, vagy nem érinti.
Ha pl. a Ferihegyi gyorsforgalmi utat baleset miatt lezárják, annak bizony hatása van az Árpád híd, így Óbuda forgalmára is. (Többször személyesen kipróbálva)
Azért van annak egy szolid bája, ahogy a felszíni témáid, amelyeket itt riposztként próbálsz felhasználni, még véletlenül sem a 4-es metró nyomvonalát érintik. Pedig arról volt szó eredetileg. A 4-es metró alternatívájaként szóba jöhető felszíni közlekedésről.
a nemzeti kormány inkább a felszíni közlekedést preferálta
Nyilván ezért zárták ki a forgalmat a Kossuth térről úgy, hogy a megforduló trolik áramszedőit kézzel kell átrakosgatni a fordulásnál, ezért tömték be a Petőfi Sándor utca elején az aluljárót, és ezért akarják elbontani a Nyugati téri felüljárót, ezért szűkítették le a forgalmmi sávokat a Margit hídon...
a 2002 és 2010 között felhalmozott nagy katyvaszt a 4-es metró ügyben is el kellett lapátolni
Nekem úgy tűnik, mintha ebben az időben készült volna el a metró alagútja, lapátolás nélkül, kiváló mérnők honfitársunk, Klados Gusztáv irányításával...
Jó, hogy említed, akkor a nemzeti kormány inkább a felszíni közlekedést preferálta, és az akkori érveket a 4-es metró 2014 tavaszi átadása környékén a baloldali fanyalgók most hirtelen igencsak felkarolták. :)
Ez csak apró érdekesség ahhoz képest, hogy 1998 már elég régen volt. Azok, akik akkor születtek, ma már lassan az érettségire készülnek.
Inkább arról csevegjünk, mi is történt 2002 és 2010 között az ügyben? Hogyan jutott el abba a fázisba a történet, amikor nem volt más hátra, mint előre, vagyis a 2002 és 2010 között felhalmozott nagy katyvaszt a 4-es metró ügyben is el kellett lapátolni, és most már valóban többe került volna leállni a projekttel, mint befejezni.
Tarlós István ezt is meg tudta oldani, elődjével ellentétben.
kiegészíteném azért azt a vasárnap délutáni látványt ....szóval a Spar mellett két rendőrjárőr kocsi állt 4-5 rendőrrel éppen egy szemétdomb tetején álló három cigányt győzködtek távozásra ,akik ha jól hallottam valami panaszt akartak tenni,az egyik bezárt bolt ajtajában meg egy öreg,hajléktalan aludt szemüveggel az orrán.......Ami meg a Széll Kálmán teret illeti az egyetlen nyugodt pihenőhelyet a csobogókútnál már rég elfoglalták a román cigók meg az alkesz csövesek ,az alagútnál meg folyton klórmész van kiszórva mert ott a nyilvános WC.......szóval lehet itt felújítani ,építeni ezerrel........