Szerintem a tükörnél lesz a bibi. Lejár a burkolat, és aznap esős párás idő volt. A regenerálás kapcsolja a hátsó ablak fűtést valamint a tükör fűtését. És valószínűleg -40 fokban letiltja a keréknyomás ellenőrző rendszer t.
A keréknyomás ellenőrzése az ABS jeladó segítségével történik. Lehetséges, hogy mégsem sikerült rendesen kijavítani? Próbáltad esetleg újrainicializálni menüből ? (amikor megadod, hogy a jelenlegi keréknyomás helyes)
Az már biztos, hogy a hátsó ablak fűtéssel van összefüggésbe, mert amikor bekapcsolom, abban a pillanatban hülyeséget mutat. Hátsó ajtó cserém volt, talán ott a magyarázat, bár amióta készen van, az elmúlt két hétben nem tapasztaltam ilyet. De hogy jött már megint a keréknyomás hiba? Lehet, hogy -40 fokban nem működik? Mert akkor azt a jelet kapta.
Az imént ismét megtréfált. Nem tudom, van e összefüggés, mindenesetre elindult egy regenerálás, a fűtés jó forrót kezdett nyomni a legmagasabb fordulaton és 21 fokon. Megjelent egy "keréknyomás ellenőrzés hiba" felirat a service lámpával együtt, és látom, hogy -40 fokot jelez külső hőmérsékletnek. Aztán félreálltam, vége lett a regenerálásnak, felment +9 fokra, holott előtte 10 perccel +3-at mértem. Most visszaállt +5-re. Ez egy agyrém.
Nem tudok többet mondani, délelőtt odavittem, 5-kor elhoztam. Váltót is taníttattam, azért volt ott egész nap. Nem tudom, hol volt, a szerelő azt mondta, két helyen is volt szakadás.
Van ez a http://service.citroen.com oldal, ahol nagyon sok hasznos információ található. De mint azt a mellékelt képen is láthatod a kapcsolási rajzok a fizetős szolgáltatások közé tartoznak. Igen nagy szerencse kell ahhoz, hogy valahol találj erről a témáról egy kapcsolási rajzot.
Valószínű sőt biztos hogy nekem is a kábel hiba okozza a bajt....csak nem mertem mélyebben kibontogatni...azért lettem volna kíváncsi hogy esetleg milyen módon bukkant rá....bár nem tudom hol vannak a toldások....mert lehet csak valamelyik csatlakozónál van a baj....esetleg valami rajz lehetne segítségemre....de a psa oldalán sem tálaltam konkrét rajzot hogy miként bonthatnám ki....
Szia. Biztos, hogy az érzékelő? Ketten is találkoztunk a problémával, mindkettőnknek az abs szenzor vezetékének a szakadása okozta a jelenséget. Nekem mondjuk a bal oldali. A gép azt írta, hogy nem kap jelet a keréktől. Megcserélték a két szemközti szenzort, de ugyan úgy a bal oldalt írta, tehát a szenzor jó. Bár előtte a fórumtársunk mondta, hogy neki kábel volt, én hülye kicseréltettem a kerék agyat, persze nem lett jó. Aztán Erzsébeten a Kende Kanuth utcában egy francia szerelő megtalálta a bajt. Ettől még neked lehet a szenzor, de nézzétek meg még egyszer.
Érdeklődni szeretnék hohyan sikerült az abs jeladó/ kábel szakadás hibát megszüntetnéd.Mert nekem ugyanaz a gondom...jeladót kicseréltem de a hiba maradt...a gép testkábel szakadást ir mostmár de nem tálaltam hibát benne (jobb hátsó kerék)...esetleg megtudnád írni hogy neked hogyan sikerült megszunzetni a hibát....
Pontosan úgy jártam, mint simkuta fórumtársunk. Egy csomó rendszer váratlanul és egyszerre tiltott le. Felvettem vele a kapcsolatot, gyorsan felhívott és elmondta a történetét ( köszönöm neki még 1x ).Neki is, és nekem is vezeték törés okozta a jelenséget. Hátha segít a jövőben valakinek.
Amint irtam korábban(1441) az autóm egyszerre több meghibásodást irt ki Abs/esp/kézifék/ guminyomás...géppel leellenőriztük és abs jeladó hibát irt.Miután kicseréltem a szenzort a hiba ugyanúgy megmaradt a hiba csak most test kábel szakadást jelez a gép.Amíg láttam a kábelt átnéztem de hiba nem volt benne....esetleg valaki valami okosságot tudna hogy miként tudnám folytatni illetve megszüntetni a hibát.... esetleg tud valaki leírást hogyan bontható(k) ki a kábelek...
Az eredeti kérdésedre reagálva én mindenképpen szakszervizbe vinném, mert ahhoz hogy a képernyőn megjelenjen amit a szenzor érzékel, ahhoz a számítógéppel is fel kell ismertetni. Azt meg jobb ha szakszervizben csinálják. Kérj tőlük árajánlatot.
Az én kocsimat az elmúlt négy évben már kétszer hívták vissza (első futómű, és csomagtér ajtó), de ettől még nem gondolom hogy rosszabb lenne mint más típus. Egyébként meg a négy év alatt nem volt vele semmi baj.
Szia. Egyetlen problémából ( ami lehet, hogy téged nem is érint ) azt szűrted le, hogy mennyi baj van ezzel a típussal? Nekem valóban sok van, de ez szerintem egyedi szerencsétlenség.
Sziasztok! Most vásároltam egy C4 Grand Picassot. Az lenne a kérdésem, hogy gyári első radar utólag megoldható-e? Hátsó radarom van, és a képernyőre az autó elejét is kirajzolja a számítógép, jó lenne ha érzékelők is lennének.
Kicsit csalódáskeltő volt, hogy nem volt nálam egy napja az autó amikor hívtak, hogy ékszíj miatt visszahívás van rá, vigyem be a szervízbe. A szerviz tájékoztatása szerint ez egy teljesen új kampány, itt csak ellenőrzik, és csak indokolt esetben javítják, miközben fut egy másik kampány is párhuzamosan, amikor azonnal rendelik a javítószettet, amint bejelentkezel a szervízbe. Egy kollégámnak 2014-es e-HDI motoron 40 e kmnél el is szakadt az ékszíj, csodálkozom, hogy ennyi baj van vele, remélem egyébként megbízható lesz a kocsi.
Esetleg magyar diagbox fórumot tudtok-e?Mikor szar volt a bordkompom,vettem egy diagnosztikát,és sikereresen telepítettem is 8.50-ig.Szívesen megosztanám a tapasztalataimat,a telepítésről,és a használatról.
Leírtam pontosan. Egyszerűen kiszállok ( pl kereket fújni, nagynyomással lemosni, de a javítás után a fóliás is panaszkodott, mikor mentem érte ) a kulcsot bennhagyom a leolvasóban. A teljes zárásnál a különbség a tükör behajtása volt, ekkor nem csak a csomagtér ajtót, hanem az összeset bezárta. Régebben írtam, hogy nem működnek a kulcs nélküli dolgok, nyitás zárás indítás. Szerintem nem része ennek a "Business" felszereltségi szintnek. Ahogy a tükörbillentés sem hátramenetben. Mindegy, ezekkel együtt tudok élni, de ez a bezárás aggaszt.
Egyébként pont a te javaslatodra cseréltem elemeket pár hónapja, nem hinném, hogy az a gond.
Két dologra gondolok, az egyik, hogy sérült volt a hátulja, amikor frissítettem, a másik, hogy esetleg nem vették le az aksi sarut a javításnál, és esetleg úgy hegesztettek ( bár nem tudom, hogy kellett e egyáltalán hegeszteni bármit, mert az ajtót, a lökhárítót cserélték, a hátfal passz ).
Tehát reményeim szerint vagy egy saru levétel pár percre, vagy az utolsó fw újra telepítése megoldhatná a problémát. Ha nem, akkor marad a két kulcs, többet én már nem költök rá egy darabig.
Nem ártana tisztázni pontosan milyen körülmények esetén zárja be az ajtókat. Mert az pl. normális működés, ha érintéssel, vagy távszabályzóval nyitod a központi zárat, de egy ideig egyetlen ajtót sem nyitsz ki, akkor az összeset visszazárja. Ennek így kell működnie. Ezért kellene tudni, nálad mikor, milyen körülmények között zár. Az mindenesetre furcsa, hogy akkor is bezárta, ha a kulcs benne volt. Nem lehet hogy abban már kimerült az elem?
Amikor frissítettem a rendszert, egy tavaly év végi balesetből kifolyólag nem működött az egyik tolató szenzor, és nem záródott a csomagtérajtó. Szerintem állandóan csukottnak érzékelte, a csomagtér világítás nem kapcsolt, az elektromos zár csak berregett. A lényeg, hogy a frissítéskor nem volt 100%, bár akkor ezt nem tartottam lényegesnek, és most sem tudom, hogy van e köze a dologhoz, mindenesetre a javítás óta ( egy hete ) leállítás után, ha nem zárom be, csak pl. állok az autó mellett, állandóan bezárja a csomagtérajtót. Ez eddig nem túl komoly, de ma ódáiig aljasodott, hogy az összes ajtót bezárta, úgy, hogy benne volt a kulcs. A különbség annyi volt, hogy kisszállás előtt behajtottam a tükröket. A szerencsém az volt, hogy az ablakom résnyire le volt engedve, és egy hosszú bottal elértem a centrál zár gombját. Mostantól két kulcsot hordok. Vajon ha a frissítést megismétlem, vagyis ugyan ezt felrakom még egyszer (lehet egyáltalán?), megszűnne? Bosszantó így.
Szia. Biztos, hogy az érzékelő? Ketten is találkoztunk a problémával, mindkettőnknek az abs szenzor vezetékének a szakadása okozta a jelenséget. Nekem mondjuk a bal oldali. A gép azt írta, hogy nem kap jelet a keréktől. Megcserélték a két szemközti szenzort, de ugyan úgy a bal oldalt írta, tehát a szenzor jó. Bár előtte a fórumtársunk mondta, hogy neki kábel volt, én hülye kicseréltettem a kerék agyat, persze nem lett jó. Aztán Erzsébeten a Kende Kanuth utcában egy francia szerelő megtalálta a bajt. Ettől még neked lehet a szenzor, de nézzétek meg még egyszer.
C4 gpII-öm sorra irja ki a hibákat,abs,esp,kézifék és a guminyomásra!A hiba oka meg lett fejtve:jobb hátsókerék sebesség/ abs érzékelő! Még nem lett szét szédve.A kérdésem a következő lenne hogy csak magát az érzékelőt kell/lehet cserélni vagy esetlegesen a hozzá tartozó kábelt is érdemes lenne?
A második kérdés pedig a következő: 2.0 blue hdi 110kw AHX motor kódos mikor kell vezérlést cserélni(szíjjas v láncos? )