Nemigen van időm böngészni több száz oldal fórumot, hátha tudtok segíteni. 2009-es W164 350CDI típushiba listát meg tudná írni valaki? Mire érdemes figyelni?
Tudna valaki egy képet dobni a biztosíték tábla magyar nyelvű (vagy angol) változatáról? A miénk francia, ráadásul fele nincs meg :(( Belső világítás nincs pár napja(rádió sem műkszik), lehet biztosíték problem? Kösziii...
Szia,nekem ugyanez volt a baj, a Jászplaszt-nál Dunakeszin rendeltek bele gyári kulcsot és ezután pöcc-röff lett. A régi kulccsal ugyanazt produkálja...
Van nekem egy gondom (mar irtam de sajna nem tudtatok segiteni.) Adott egy Ml 320 w163 benzin. Meghalt az immo es nem tudtak megcsinalni. Szoval kene egy masik ha ebben tudnatok segite ( persze nem inygyen) teszek fel kepet. Munkam miat keveset vagyok ithon es nincs ki foglalkozzon vele. Vagy eladnam barmit meghalgatok , az auto mostos szervizbe van sajna aam modul gondal . Par szo az ml rol. 98 ev hivatalos benzingaz, 1 ev muszaki van meg, szakadas mentes bor belso , uj huto, 3 honapja osdzes folyadek lecserelve szurokkel egyut ,
Szia ! Mivel a w164 doblemeznél zárt ezt a melót kb. 20-al lehet szorozni a w163-hoz képest, nem véletlen a magas munkadíj, ami sokkal több az új önindító áránál, amúgy a W164 indító cseréről nem találtam videót, csinálhattam volna, de rövidítve is legalább egyórás lenne.
Kedves Misi ! Örülök, hogy sikerült az ablaktörlő műtét. Jómagam is szerelgetéssel töltöttem a mai napot. A W164 320 cdi nem indult csak kattogott a behúzó, szerencsére ötthon a saját parkolómban. Darus szállítást ill. mentést így megúsztam szerencsére. Ki kellett vennem az önindítót, nem irom le hogyan, de az autó egy részét le kellett bontanom az önindítóról, hogy ki tudjam venni ( részecskeszűrő, katalizátor, motortartó bak,stb, stb. ) A mágneskapcsoló állórész oldali saruja volt kontakthibás ill. a csavar alatti alátét volt elszürkülve kipuhulva a rossz érintkezés miatt. Szétszedtem az önindítót így 320 ezer km után szinte kopásmentes volt. Akár vissza is rakhattam volna, de kicseréltem Bosch alkatrészekkel a behúzót, bendixet, kefetartót, kiemelő villát, perselyeket, azaz kb 15 ezerből új indítót varázsoltam száma 0001 115 049. Annyit módosítottam rajta, az áram útja eddig behúzócsavar-állórész saru-rugósalátét-anyacsavar. ( a rugós alátét mivel acél nem jó áramvezető ) ezért alábbi szerint szereltem össze: behúzócsavar-rugósalátét-állórész saru-anyacsavar ( így rugós alátét kimaradt az áramkörből, viszont a szerepét ellátja. Összeraktam olyan fickós lett, hogy brutál. Ma nyugodtabban alszom. Ennek a munkadíja önindítóval együtt német szervízben 1800 eurót láttam, mint ajánlatot. Amit megtakarítottam sört veszek belőle. De ekkora cumit nem akartam egy kontakt hibáért ilyen "jó" időben, mert még a garázsomba se tudtam beállni, mert ha ez a gép nem indul akkor ott marad ahol van, tolni húzni sem lehet.