Akkor mégis mi a szándékod mindezzel? Tanácsot, segítséget kértem, segítő szándéknak azonban a nyomát sem igen tapasztaltam részedről, viszont kioktatást kaptam bőven. Fogalmam sincs, miért véled elfogadhatónak ezt az arrogáns, lekezelő stílust.
S mivel előszeretettel oktatsz ki másokat (ezúttal engem), leírok neked két dolgot, példabeszédképpen. :-)
1. Épp letelt garanciájú hűtőgépünkben tönkrement a hőfokszabályzó. Kihívtuk a szakszervizt. A pasas kb. két perc alatt elvégezte a munkát, mivel szó szerinti szerelésre nem volt szükség, ugyanis egy bepattintható alkatrészről van szó. 15 ezer forintot fizettünk mindezért, amiből 7 ezer volt az alkatrész ára, és 8 ezer a kiszállás és a munkadíj. Azt hiszem, ez (és sok hasonló tapasztalat) után érthető, ha lehetőleg egyáltalán nem fordulok semmiféle szervizhez akkor sem, ha éppen lenne valamihez alkatrész. És ez akkor is így lenne, ha zsákszámra állna itthon a pénz, mivel akkor sem óhajtanám támogatni az effajta indokolatlanul magas javadalmazást (vö. például egy középiskolai tanáréval). Éppen ezért ilyesmi nemigen fordulhat elő, hogy vaterás holmihoz kihívjak bárkit is. :-)
2. Mint már írtam, korábban többször vásároltunk ettől az eladótól, nagyon jó dolgokat. Példaképpen említem a pár éve vett légkeveréses elektomos sütőt, amely olyannyira új volt, hogy épp akkor jelent meg a gyártó új típusaként nálunk is az üzletekben, és képzeld, azt is egytized áron vettem tőle, teljesen jó, kifogástalanul működő darabot, annyi "baja" volt, hogy horpadt és karcos az egyik oldalán a lemez. Mindezért 30 ezer helyett 3 ezer körül! És a telekre karcosan is nagyon jól megfelel, amúgy nem is látszik, mert a fal mellé esik. És vettünk tőle nálunk is boltban kapható, vadiúj típusú kávéfőzőt is, a bolti árnak kb. a 15%-áért. Hát ezt vártam, kérdésedre válaszolva.
Nagyon foglalkoztat téged ez a dolog! :-D Csak hogy nehogy ne tudj aludni emiatt: 600 forintért, azaz a bolti ár egytizedéért. És erre is pénz-visszafizetési garanciát vállal...
Samsungbol nem tudom mekkora a meritesed, de szerintem meg rohadtul nincs veluk gond.
A ZTE kinai, annyira, hogy komplett Telenor halozatot ZTE eszkozokkel bovitik, jelen pillaanatban is es a tobbi szolgaltato is hasznalja ezeket az eszkozoket. Es nem csak azert mert olcsok...
Köszi. Tegnap egy Boscht nézegettem a Grandón, azt bolt árulja rendesen, garanciával, elég jelentős kedvezménnyel. Csak az nem rokonszenves benne, hogy egyfokozatú. Az a gyakorlatban mennyire gond? És a Bosch mennyire jó ilyesmiben? Mondjuk nem hiszem, hogy ki merek most adni ennyit ilyesmire, mert ki tudja, mikor lesz megint bevétel... egyelőre csak húzom az igát, hónapok óta pénz nélkül... tudod, írtam.
Az én telefonomat (igaz, nem okos, csak érintőképernyős samsung champ) nemrég kellett a szervíznek komplett kiütni és újraéleszteni (ehhez Pestre küldték, több, mint egy hétig nem volt telefonom, csak egy xar cserekészülék). Még szerencse, hogy garanciális volt.... igaz, hogy a lányomnak is samsung van, az övé gond nélkül működik, de én úgy hallottam, hoyg elég sok gond van a samsung készülékekkel.
Relatíve fillérekért árul a bolti árhoz képest (nemegyszer vettünk már tőle jó, használható új terméket így, a nyaralónkban több cucc is tőle van), és igen, visszavásárlási garanciát vállal rá, amivel élni is fogunk. Mint írtam, elvileg jóként hoztuk el, nem derült ki ott, hogy nem forog a kés, és valószínűleg az eladó sem tudta; mondjuk ebben egyértelműen hibás, hogy nem próbál le mindent. Egy nagy garázs tele van neki az áruval, és elég lusta és trehány pasi szerintem.
Én értem, amit írsz, no de Te mikor érted meg, hogy egy ilyenfajta vásárlás nem feltétlenül a megértés hiányán alapul? :-)) Én is pontosan tudom, mi lenne az optimális...
Szétszedte a férjem, szerinte hiányzik valami közdarab, ami átviszi a meghajtást, de azt nem tudjuk, pontosan mi. De mindegy, visszavisszük az eladóhoz. Érdeklődtem ma, azt mondják, nagyon rossz az alkatrész-elátás Clatronicból, így eléggé esélytelen a dolog.
Köszönöm szépen, felírom magamnak mint megbízható típust, de sajnos ez mostanában biztos nem aktuális, mert több mint fél éve gyakorlatilag nincs árbevétele a vállalkozásnak, így momentán a férjem közalkalmazotti béréből élünk. Reménykedtem, hátha ebből ki lehet hozni valamit. Ez is vadonatúj, és erős szerkentyű, tudom, hogy a Cl.tronic nem jó márka, de egy darabig talán bírná a gyűrődést. Jó eséllyel egy pár száz forintos alkatrészt kéne kicserélni benne, csak nem tudjuk, mit. :-( Na mindegy, ez van. Köszi még egyszer.
Szerintem azért adta el, mert üzletszerűen ezzel foglalkozik. Vadonatúj csomagolássérült nyugati cuccokat árul, kint megveszi (gondolom, fillérekért), itt eladja. Vettünk már tőle baromi jó 40 ezer forintos légkeveréses sütőt is a telekre pár ezer forintért, aminek annyi "baja" van, hogy az egyik oldalán kicsit horpadt, karcos a lemez, egyébklént szuper, és a legújabb típus volt akkor. És remek kajákat készítünk vele. :-)
Mint írtam, nem kell kidobni, az illető visszavásárolja, ha bármi gond van.
A Telenornal pl. egesz nap a neten loghatok 2500 konvertibilis forint koruli osszegert, nincs adatforgalom meres. Ha jol sejtem a masik kettonel is van hasonlo, de ha korlatos is az adatforgalom, akkor is pl. egy 5 gigas adatcsomag netezesre, levelezesre boven eleg egy honapban es az sem nagy osszeg...
A marka ne Nokia legyen, vagy a mostani ujakbol, amin mar Win7 fut, egyebkent megszopatod magad. A Nokia 3-4 eve nem telefon mar, talan most ujra feljonnek, mint a talajviz, de draga.
Nem igazán, itt a környéken nem tudok. A Zuram már más munkaidő-beosztás szerint dolgozik, nemigen jut el vele nyitvatartási időben, nekem meg nincs bérletem. No meg a legtöbb helyen elég húzós összeget kérnek a hibamegállapításért is, annyit nem ér az egész...
Én úgy hallottam, hogy a nokia megbízható márka, sokan esküsznek rá, azuram is azért vett olyat, egy éve használja és még nem volt gond vele, ami nála nagy szó ugye, szakmájából eredően (por, vasreszelék, hamar gallyra vágja nála a telefonokat)