Mé? Majd Bz mellékbe feladjuk azt a napi nyolc tonnát... a gumi meg had menjen zárt láncbú kamionkonvojba a Bükki Nemzeti Park fő és mellékútjain :-DDD
HA tényleg felépül, és üzemelni fog, és lesz is megrendelés és gyártanak és stb stb, akkor kemény napi 8 tonna áru lesz, amit ha gazdaságosan akarnak vasúton elszállítani, akkor hány naponta/hetente is kell majd szállítást rendelni?
Szerintem valószínűbb, hogy újságírói hülyeség, és azt az évi 30 000 tonna festéket akarnák inkább vasúton vinni.
Még mindig a T hálózatáról megy? Mert ha igen akkor sokat nem érünk vele. A 3G-s kocsikon is lassú, mert az út nagy része alatt nincs 3G-s lefedettség az edge meg lassú!
Ja, láttam, hogy túlért a mozdony a jelzőn! Nem is értem, miért nem a 8.-ról indult, mint általában... A maklári trükközést én sem értettem simán leküldhették volna Füzesabonyig!
Engem Egerben egyébként a 10-es lassú zavar a bejárati váltón! Simán lehetne két percet nyerni ha kivennék de majd 3 év múlva.
Nem tudom megfigyelted-e, de Keletiben a 13. vágányon a mozdony a kijárati jelzőn túl volt olyan hosszú volt a vonat, és úgy hatalmaztak fel az indításra, hogy "bekulcsoztak" valamit. (Ezt valaki hozzáértő elmagyarázhatná, hogy hogyan történik!) Az EÉVB-n persze látszódott a második kijárati jelző 40-es jelzés képe.
Maklár-Eger között állomástávolságú közlekedés volt (egész nap így volt), Maklárról hívóval jártunk ki. Az se gyorsított a helyzeten, hogy a vjv.-nek a 9. kocsi legvégéről kellett előre jönni, mert nem értesítette senki az állomástávolságról. Nem értettem ezt a maklári átállítást, mert amire átállt a személy a BZ mögé, simán leért volna Füzesabonyig is. Ja és Eger 1. vágányát teljes hosszában elfoglalta a 9 kocsi+mozdony.
De legalább Füzesabonyban a debrecen/miskolci személy utasainak volt "be nem tervezett" csatlakozása.
Amúgy én is a vonaton voltam, az általad leírtak mellett még állomásköz szerinti közlekedés is volt Maklár és Eger között, így a vjv is előre kellett, hogy menjen.
Pénteken se volt semmi az 556. +4-gyel indultunk a Keletiből Füzesabonyra hála 9 kocsinak meg a jó kis szutyok időnek, valamint Rákoson a kitérőzésnek (munkálatokat végeztek az átmenő vágányon) lett belőle +11. Aztán úgy volt, hogy ott várjuk meg a szembőli személyt - amivel Makláron kellett volna kereszteznünk - mert lerobbant előttünk az 5528-as Bz-je és így csak egy szabad vágány van (ezt egyébként +7-tel indították el Egerből). Aztán mégis elindultunk és terv szerint Makláron kerültük el a személyt, amit időközben besakkozták a Bz mögé az 1. vágány Füzesabonyi felére, így végül +25-tel értünk Egerbe, és az 5528-as utasait is mi vittük.
Aznap eredetileg az 536 Hernáddal akartam jöni de még jó, hogy az 556 mellett döntöttem mert az 5538-as személy - ami a Hernád csatlakozása - is 50 percet késett a lerobbanás miatt.
Tenap nem semmit volt este az 556 és reggel az 5509 Bp-Bmz-ABmz-ABmz-Amxz-Bmz-Bmz-Bmz, mivel tegnap az 5205 taktaharkányon ledobta a hajtóművének külső burkolatát a csörgő, így nem volt meg SU-ban a szerelvényforduló és összekapartak egy szerelvényt a kisfiúk :-D
A jó öreg kis egri állomás. Hangulatos ezzel a kis, régi épülettel. Nekem a február eleji országos kersztány diáktalálkozókat jutatja eszembe, arra jövet szoktam itt megfordulni :)
Pontosan ilyen tervek készültek. Sajnos most nem tudom linkelni a helyszínrajzot, otthon valahol megvan. Úgy kell elképzelni, hogy a Sas úton belül az összes jelenlegi létesítmény el van bontva, helyette négy csonkavágány kerül a terület észak-keleti sarkába, a Népkerttel szemben. Fejperonnal, sziget- és oldalperonokkal. Ettől függetlenül szükség lehet valamilyen átjárásra a jelenlegi állomás tér felől, de mivel a vonatok akkor már nem lógnának bele, nyugodtan lehet egy szintbeli átjáró is. Arra sajnos nem emlékszem, hogy a terv ezt hogyan oldaná meg.
Ez az :) Aluljáró többnyire az átmenő vágányokon (lehetőleg sebességcsökkentés nélkül) áthaladó vonatok miatt kell egy-egy állomásra, Egerben ez ugye lehetetlen :)
Van amúgy olyan vonat, ami csak áthalad Eger állomáson? :)
Egy megállós van, amelynek munkanapokon nem Eger a végállomása :)
Az aluljáró mindenhol egy szükséges rossz... Nagyon nehéz volt megszokni, amikor Füzesabonyban is megépült. Az utasok utálnak lépcsőzni, amúgy meg drága is, amióta a lifteket is kötelezővé tették. Van amúgy olyan vonat, ami csak áthalad Eger állomáson? :)
'Tarjánnal össze sem hasonlítható Eger. Először is, ott van még Külső és Somos is, amely egyfajta alternatíva, helyi tömegközlekedéssel is megközelíthető. Egerben ilyen nincs. A Rendező a semmi közepén, Felnémet szintén, Egervár fekvése talán kedvezőbb, de a helyközi járatokat és az óránként közlekedő 7-est leszámítva a tömegközlekedés nulla.
A személy pu. bonyolítja így a város (és az agglomeráció) vasúti közlekedésének csaknem teljes egészét.
Az infrastruktúrája pedig kb fele ennyi vonat fogadására és tárolására lenne alkalmas jelenleg.
Ma történt meg talán először, hogy az 5552-es reggel beért 10 perc késés alatt Egerbe! A "Szent Tehenet" feltartották, 7:11-kor startolt csak Egerből és a szilvásit is megvárta (7:07-re ért be). Helyes!:)
Már az is óriási megoldás lenne, ha a III-on a magasperont meghosszabbítanák (akár a város irányába), legalább annyira, hogy az inga kényelmesen elférjen és ne foglalja el az átjárót. A Bz-nek meg a negyedik mellé néhány betonaljat kellene ledobni.
Aluljárót azért óránként 5-6 vonatmozgás - szerintem - nem indokol.