Keresés

Részletes keresés

Irisbus Creative Commons License 2013.03.07 0 0 8094

Ahogy mondod! :D

Előzmény: robcso1361 (8093)
robcso1361 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 8093

Mé? Majd Bz mellékbe feladjuk azt a napi nyolc tonnát... a gumi meg had menjen zárt láncbú kamionkonvojba a Bükki Nemzeti Park fő és mellékútjain :-DDD

Előzmény: Irisbus (8092)
Irisbus Creative Commons License 2013.03.06 0 0 8092

HA tényleg felépül, és üzemelni fog, és lesz is megrendelés és gyártanak és stb stb, akkor kemény napi 8 tonna áru lesz, amit ha gazdaságosan akarnak vasúton elszállítani, akkor hány naponta/hetente is kell majd szállítást rendelni?

 

Szerintem valószínűbb, hogy újságírói hülyeség, és azt az évi 30 000 tonna festéket akarnák inkább vasúton vinni.

Előzmény: eger felnémeti fan (8090)
bodrostomi Creative Commons License 2013.03.06 0 0 8091

Majd térjünk vissza rá 2015-ben.

Előzmény: eger felnémeti fan (8090)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2013.03.06 0 0 8090
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.06 0 0 8089

Igen T hálózat lett, úgy emlékszem. Füzesabony-Eger között jól használható volt vele a facebook, gmail.

Előzmény: vacsoravesztő (8088)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.03.04 0 0 8088

Még mindig a T hálózatáról megy? Mert ha igen akkor sokat nem érünk vele. A 3G-s kocsikon is lassú, mert az út nagy része alatt nincs 3G-s lefedettség az edge meg lassú!

Előzmény: Törölt nick (8087)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.03 0 0 8087

Ma az Agria IC-n a mozdony utáni második kocsiban, ami egy fecskeBHV volt, már volt Wi-fi. És a kocsin megtalálható volt a www-s matrica.

Irisbus Creative Commons License 2013.02.26 0 0 8086

Szépmunka :)

Előzmény: robcso1361 (8080)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.02.26 0 0 8085
Ja, láttam, hogy túlért a mozdony a jelzőn! Nem is értem, miért nem a 8.-ról indult, mint általában... A maklári trükközést én sem értettem simán leküldhették volna Füzesabonyig!

Engem Egerben egyébként a 10-es lassú zavar a bejárati váltón! Simán lehetne két percet nyerni ha kivennék de majd 3 év múlva.
Előzmény: Törölt nick (8084)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 8084

Nem tudom megfigyelted-e, de Keletiben a 13. vágányon a mozdony a kijárati jelzőn túl volt olyan hosszú volt a vonat, és úgy hatalmaztak fel az indításra, hogy "bekulcsoztak" valamit. (Ezt valaki hozzáértő elmagyarázhatná, hogy hogyan történik!) Az EÉVB-n persze látszódott a második kijárati jelző 40-es jelzés képe.

 

Maklár-Eger között állomástávolságú közlekedés volt (egész nap így volt), Maklárról hívóval jártunk ki. Az se gyorsított a helyzeten, hogy a vjv.-nek a 9. kocsi legvégéről kellett előre jönni, mert nem értesítette senki az állomástávolságról. Nem értettem ezt a maklári átállítást, mert amire átállt a személy a BZ mögé, simán leért volna Füzesabonyig is. Ja és Eger 1. vágányát teljes hosszában elfoglalta a 9 kocsi+mozdony.

Előzmény: vacsoravesztő (8082)
alex_86 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 8083

De legalább Füzesabonyban a debrecen/miskolci személy utasainak volt "be nem tervezett" csatlakozása.

 

Amúgy én is a vonaton voltam, az általad leírtak mellett még állomásköz szerinti közlekedés is volt Maklár és Eger között, így a vjv is előre kellett, hogy menjen.

Előzmény: vacsoravesztő (8082)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.02.24 0 0 8082

Pénteken se volt semmi az 556. +4-gyel indultunk a Keletiből Füzesabonyra hála 9 kocsinak meg a jó kis szutyok időnek, valamint Rákoson a kitérőzésnek (munkálatokat végeztek az átmenő vágányon)  lett belőle +11. Aztán úgy volt, hogy ott várjuk meg a szembőli személyt - amivel Makláron kellett volna kereszteznünk - mert lerobbant előttünk az 5528-as Bz-je és így csak egy szabad vágány van (ezt egyébként +7-tel indították el Egerből). Aztán mégis elindultunk és terv szerint Makláron kerültük el a személyt, amit időközben besakkozták a Bz mögé az 1. vágány Füzesabonyi felére, így végül +25-tel értünk Egerbe, és az 5528-as utasait is mi vittük.

 

Aznap eredetileg az 536 Hernáddal akartam jöni de még jó, hogy az 556 mellett döntöttem mert az 5538-as személy - ami a Hernád csatlakozása - is 50 percet késett a lerobbanás miatt.

Blahi Creative Commons License 2013.02.24 0 0 8081

Heló.

Tudna nekem valaki segíteni abban hogy Maklár állomásrol kellene némi helyszinraz , épület méretek, alapraz stb

Neten már minden felé böngésztem és nem nagyon találtam érdemi képeket rajzokat meg pláne nem.

T.:Balázs

robcso1361 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 8080

Hehe valahogy úgy mondták h senki nem mert felszállni első blikkre :-D cseberből vederbe a kilyelölt kocsi volt a legszutykosabb...

Előzmény: Irisbus (8079)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.22 0 0 8079

Na és ilyenkor mi van?

Mindenki, aki csak jegyet váltott, a Bp kocsiban nyomorgott, akik megvették a pótjegyet pedig még kocsit is választhattak? :)

Előzmény: robcso1361 (8078)
robcso1361 Creative Commons License 2013.02.22 0 0 8078

Tenap nem semmit volt este az 556 és reggel az 5509 Bp-Bmz-ABmz-ABmz-Amxz-Bmz-Bmz-Bmz, mivel tegnap az 5205 taktaharkányon ledobta a hajtóművének külső burkolatát a csörgő, így nem volt meg SU-ban a szerelvényforduló és összekapartak egy szerelvényt a kisfiúk :-D

siófoki35 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 8077

A jó öreg kis egri állomás. Hangulatos ezzel a kis, régi épülettel. Nekem a február eleji országos kersztány diáktalálkozókat jutatja eszembe, arra jövet szoktam itt megfordulni :)

Előzmény: zsobozso (8074)
zsobozso Creative Commons License 2013.02.13 0 0 8076

Irányváltás (és személyzetváltás ) után Felnémetre indult tova

Előzmény: Törölt nick (8075)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 8075

Szia! Szuper kép! Te jöttél vele? Mit csinált a Teknő Egerben?

Előzmény: zsobozso (8074)
zsobozso Creative Commons License 2013.02.13 0 0 8074

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 8073

Pontosan ilyen tervek készültek. Sajnos most nem tudom linkelni a helyszínrajzot, otthon valahol megvan. Úgy kell elképzelni, hogy a Sas úton belül az összes jelenlegi létesítmény el van bontva, helyette négy csonkavágány kerül a terület észak-keleti sarkába, a Népkerttel szemben. Fejperonnal, sziget- és oldalperonokkal. Ettől függetlenül szükség lehet valamilyen átjárásra a jelenlegi állomás tér felől, de mivel a vonatok akkor már nem lógnának bele, nyugodtan lehet egy szintbeli átjáró is. Arra sajnos nem emlékszem, hogy a terv ezt hogyan oldaná meg.

Előzmény: benbe (8072)
benbe Creative Commons License 2013.02.08 0 0 8072

Épüljön fejperon, akkor nem kell aluljáró! A körüljárás biztosítására legyen vágánykapcsolat egy mozdonynyira a vágányok végétől:

|-----------------------------------

|--------------------------------------------------------

Előzmény: Törölt nick (8070)
alex_86 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 8071

Ez az :) Aluljáró többnyire az átmenő vágányokon (lehetőleg sebességcsökkentés nélkül) áthaladó vonatok miatt kell egy-egy állomásra, Egerben ez ugye lehetetlen :)

 

Van amúgy olyan vonat, ami csak áthalad Eger állomáson? :)

Egy megállós van, amelynek munkanapokon nem Eger a végállomása :)

Előzmény: Törölt nick (8070)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.07 0 0 8070

Az aluljáró mindenhol egy szükséges rossz... Nagyon nehéz volt megszokni, amikor Füzesabonyban is megépült. Az utasok utálnak lépcsőzni, amúgy meg drága is, amióta a lifteket is kötelezővé tették. Van amúgy olyan vonat, ami csak áthalad Eger állomáson? :)

Előzmény: alex_86 (8065)
alex_86 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 8069

'Tarjánnal össze sem hasonlítható Eger. Először is, ott van még Külső és Somos is, amely egyfajta alternatíva, helyi tömegközlekedéssel is megközelíthető. Egerben ilyen nincs. A Rendező a semmi közepén, Felnémet szintén, Egervár fekvése talán kedvezőbb, de a helyközi járatokat és az óránként közlekedő 7-est leszámítva a tömegközlekedés nulla.

A személy pu. bonyolítja így a város (és az agglomeráció) vasúti közlekedésének csaknem teljes egészét.

Az infrastruktúrája pedig kb fele ennyi vonat fogadására és tárolására lenne alkalmas jelenleg.

Előzmény: ptrk92 (8066)
alex_86 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 8068

Ma történt meg talán először, hogy az 5552-es reggel beért 10 perc késés alatt Egerbe! A "Szent Tehenet" feltartották, 7:11-kor startolt csak Egerből és a szilvásit is megvárta (7:07-re ért be). Helyes!:)

vacsoravesztő Creative Commons License 2013.02.01 0 0 8067

Én már abban is kiegyeznék, ha a 10-est kiszednék a bejárati váltóból...

ptrk92 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 8066

Láttad már Salgótarján állomást? Ő is megyeszékhely, ráférne a felújítás, az összeköttetés pedig....

Előzmény: robcso83 (8064)
alex_86 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 8065

Már az is óriási megoldás lenne, ha a III-on a magasperont meghosszabbítanák (akár a város irányába), legalább annyira, hogy az inga kényelmesen elférjen és ne foglalja el az átjárót. A Bz-nek meg a negyedik mellé néhány betonaljat kellene ledobni.

Aluljárót azért óránként 5-6 vonatmozgás - szerintem - nem indokol.

Előzmény: robcso83 (8064)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!