Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 435

 

Azt nezem, a kozepkonzolon az ablakemelokapcsolok mellett jo sok gomb van:) Ezek szerint van par extra a gepedben....

Ules futheto? Memorias?

Előzmény: SciroccoMkII (431)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 434

 

En is neki fogok allni az enyemnek, amint vegzek a mostani autommal. Sajnos nem egyhamar kerul ra sor, lehet hogy csak 1-2 ev mulva.

Ugy akarom csinalni, hogy a gyari feny es belso ter maradjon meg, de alul minden ujuljon meg. Az elso sarvvedo az utkozo tallkozasanal a szokasos helyen, es az iven mar elindult, de talan kodolessel javithato, mert ennel a kocsinal maniam a gyari feny. De ezenkivul futomu, fek, es van nehany feluleti rozsda az aljan, de semmi veszes. A legkondi nem mukodik, az elektromos tukor, meg be akarok applikalni meg becker radiot, es elektromos napfenyrolot (ez utobbiak beszerezve). Valamint forralja es fogyasztja a vizet. Nem mukodnek a lampatorlok sem.

De beleszerettem a gepbe, hosszu tavra tervezek vele. Ez a kep 2011-ben keszult, a baratom eskuvojen ez volt az en naszajandekom.

 

 

Előzmény: Smafu.w126 (432)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 433

 

En a helyedben inkabb vennek egy 560-ast... rohadt nagy munka atalakitani.

Ha alkatresz kell , szolj, most bontok 1 komplett 420 sec-et.

 

Amugy szep a geped, a zold belso kulonosen ut, mondjuk a feher indexek meg a fakormany nem az en volagom, de ez csupan egyeni izles kerdese. Viszont ilyen mintazatu ulesek nem az amerikai verzioban voltak?

Előzmény: SciroccoMkII (431)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 432

Nagyon szép a kocsi, a teljes generálodról a képeket begyüjtöttem, mert az enyim is hamarosan sorra kerül, és gyüjtök minden ilyen képet:)

Komplett 560-as köteg az nehéz kanyar lesz de ne add fel. Ebay-n szoktam látni, de megkérik az árát elég szépen:(

Az én kocsim amúgy diesel, de imádom a V8-akat is! Csak az a bajom, ha egy V8 van elöttem az én lábammal nem állna meg 25 alatt:D

Így is a 300-as diesel 11-el megy alattam:) Akiket tudok megkérdek majd kábelköteg ügyben, amúgy a V8 500 az is jó lenne neked, csak a lényeg, hogy 86 utáni legyen.

Előzmény: SciroccoMkII (431)
SciroccoMkII Creative Commons License 2013.03.21 0 0 431

A 380-asomba vásároltam egy 70000km-es újszerű 560-as komplett motort, váltót, és azt szeretném belerakni az autómba. Vásároltam én 560-as motortéri kábelköteget számítógéppel de nem egyszerű ösezhozni a 3.8-as kötegével..

Esetleg komplett 560as autó is érdekelne. Papírok nélkül. 

 

Az autóm: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=59033

 

Pár kép a jelenlegi állapotról :)
    

Előzmény: Smafu.w126 (430)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 430

Uhh az nem lesz egyszerü.

Miért kell komplett?

Előzmény: SciroccoMkII (429)
SciroccoMkII Creative Commons License 2013.03.18 0 0 429

Üdv!

Nagy erőkkel keresek w126 560 SE, SEL komplett kábelköteget! Tudna valaki nekem ebben segiteni?

köszi! 

Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 428

 

Bar meg nem lattam az osszes videojat, ezt igen. Elofordul. :)

Előzmény: Smafu.w126 (426)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 427

Mailoztam is vele, épített diesel 116-ja is van az öregnek, egy full gyári SD-ét épített meg, csak az alvázszám nem SD.

Előzmény: Virago_1000 (425)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 426

Ismerem az öreget, szoktam nézni a videókat amit csinál, valóban jókis műsor, és okosakat is mond.

Van neki baki videója is, azt nézted?:)

Előzmény: Virago_1000 (425)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 425

Udv Urak!

Talaltam egy jo kis csatornat a jutubon. Mondjuk neked Smafu vagy Csabaisnek bizots nemigen mond ujat, de nekem erdekes es lehet belole okosodni. Ha valakit nem zavar az angol nyelv.

 

http://www.youtube.com/user/Mercedessource

Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 424

:)

Előzmény: Virago_1000 (423)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 423

 

Na vegre sikerult kiszedni a motort. Koszonom a segitseget.

Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 422

 

Buko-nyilo.

Előzmény: csabais (421)
csabais Creative Commons License 2013.03.06 0 0 421

Bukó nyíló vagy még csak hátrahúzós?

Előzmény: Virago_1000 (417)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 420

Motor kuplungját fellazítod, a bowdenvezetőházat kiakasztod (tölcséres vége van és egy nútba van belecsúsztatva lefele, plussz egy kis csavarral odavan fogatva) Ha ezek megvannak motor levehető, és a bowden a sibeda irányába, a sibedárol lekötve kihúzható.

Előzmény: Virago_1000 (419)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 419

 

Csak nem jottem ra, hogyan tudom a bowdent lekotni rola.

Előzmény: Smafu.w126 (418)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 418

Kiszedheted csak a motort is.

Előzmény: Virago_1000 (417)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 417

 

Vegulis a motort, de a motornal nem lattam semmi lehetoseget a bowden lekotesre, gondoltam lekotom a tetonel, es kihuzom az egeszet, de ott sem sikerult lekotni.

Előzmény: csabais (416)
csabais Creative Commons License 2013.03.05 0 0 416

A motort akarod kivenni vagy a bowdent?

Előzmény: Virago_1000 (415)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 415

 

Udv Urak!

A toloteto mozgato motort hogy lehet lefuzni a tolotetovel osszekoto bowdenrol? Igazabol a karosszeriabol akarom kifuzni az egeszet.

A tetonel talaltam a bowden bekotest, 2 csavarral, de azokat kicsavarva sem jon szet a cucc.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.02 0 0 414

Budapesti vagy?

Előzmény: CzG77 (413)
CzG77 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 413

Kicsit bonyolult a helyzet az előző 126-ra vettem előszőr egy garnítura ilyen felnit az elsők 33-ok voltak a hátsók 22-esek,  csak az egyik hátsó olyan rossz volt, hogy faliórát csináltattam belőle, igy nem volt egy teljes garnitúrám és amikor megvettem az új autó a rajta lévő 15-ös OZ felniket elcseréltem 2 db 17-es re és 2 db 18-asra (így árulta a srác), hogy legyen újra egy garnitúra 17"-om, most fent vannak az autón csak a hátsó 18" ak túl szélesek és befelé hozzáérnek valamihez, ezért kérdeztem, hogy a meglévő másik 2 db 33-as esetleg jó lehet -e hátra mert vinnem kell az autót fényezőhőz hogy le tudjam cserélni a most rajta lévő coupe-ra átalakított motorháztetőt az eredetire.

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (412)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.01 0 0 412

De ha van egy 126-od, amire vettél felnit, miért nem teszed fel az egyiket próbára?:D

Előzmény: CzG77 (410)
csabais Creative Commons License 2013.03.01 0 0 411

Érdekes volna a szélessége is.

Előzmény: CzG77 (410)
CzG77 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 410

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni van egy w 126 500 sel mercim amire vettem egy garnitura 17-es lorinser RS 90-es alufelnit, a kérdésem az lenne, hogy a 33-as ET számú felni elfér- e hátul nyomtávszélesítő nélkül. 

 

Köszi.

mbw300sd Creative Commons License 2013.02.24 0 0 409

Hol talalhato az a doboz pontosan?

Előzmény: 6.3 (401)
Doki_200D Creative Commons License 2013.02.15 0 0 408

Sziasztok!

Vettem egy W126 260SE-t alkatrésznek. Egy tulajos autó, megvan a szervízkönyve, vizsga papírok, stb., szóval lekövethető a tényleges km futása. (275.000) Pár évet egy kereskedésben állt, ami meglátszikrajta, de egyébként rendben van, szinte sajnálom szétbontani.. Ami biztosan nem kell belőle, az a motor és váltó. (manuális) Ha érdekel valakit, jelezze!

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 407
Előzmény: gugyula (405)
marianeni Creative Commons License 2013.01.25 0 0 406

Elnézésed, de az ABS computerre gondolsz, ami a tűzfalon van? Mellette két relé van. Az AC pumpa relé és még egy. Kérhetnék még egy kis segítséget, hogy megtaláljam?

Előzmény: 6.3 (401)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!