En is neki fogok allni az enyemnek, amint vegzek a mostani autommal. Sajnos nem egyhamar kerul ra sor, lehet hogy csak 1-2 ev mulva.
Ugy akarom csinalni, hogy a gyari feny es belso ter maradjon meg, de alul minden ujuljon meg. Az elso sarvvedo az utkozo tallkozasanal a szokasos helyen, es az iven mar elindult, de talan kodolessel javithato, mert ennel a kocsinal maniam a gyari feny. De ezenkivul futomu, fek, es van nehany feluleti rozsda az aljan, de semmi veszes. A legkondi nem mukodik, az elektromos tukor, meg be akarok applikalni meg becker radiot, es elektromos napfenyrolot (ez utobbiak beszerezve). Valamint forralja es fogyasztja a vizet. Nem mukodnek a lampatorlok sem.
De beleszerettem a gepbe, hosszu tavra tervezek vele. Ez a kep 2011-ben keszult, a baratom eskuvojen ez volt az en naszajandekom.
En a helyedben inkabb vennek egy 560-ast... rohadt nagy munka atalakitani.
Ha alkatresz kell , szolj, most bontok 1 komplett 420 sec-et.
Amugy szep a geped, a zold belso kulonosen ut, mondjuk a feher indexek meg a fakormany nem az en volagom, de ez csupan egyeni izles kerdese. Viszont ilyen mintazatu ulesek nem az amerikai verzioban voltak?
Nagyon szép a kocsi, a teljes generálodról a képeket begyüjtöttem, mert az enyim is hamarosan sorra kerül, és gyüjtök minden ilyen képet:)
Komplett 560-as köteg az nehéz kanyar lesz de ne add fel. Ebay-n szoktam látni, de megkérik az árát elég szépen:(
Az én kocsim amúgy diesel, de imádom a V8-akat is! Csak az a bajom, ha egy V8 van elöttem az én lábammal nem állna meg 25 alatt:D
Így is a 300-as diesel 11-el megy alattam:) Akiket tudok megkérdek majd kábelköteg ügyben, amúgy a V8 500 az is jó lenne neked, csak a lényeg, hogy 86 utáni legyen.
A 380-asomba vásároltam egy 70000km-es újszerű 560-as komplett motort, váltót, és azt szeretném belerakni az autómba. Vásároltam én 560-as motortéri kábelköteget számítógéppel de nem egyszerű ösezhozni a 3.8-as kötegével..
Esetleg komplett 560as autó is érdekelne. Papírok nélkül.
Talaltam egy jo kis csatornat a jutubon. Mondjuk neked Smafu vagy Csabaisnek bizots nemigen mond ujat, de nekem erdekes es lehet belole okosodni. Ha valakit nem zavar az angol nyelv.
Motor kuplungját fellazítod, a bowdenvezetőházat kiakasztod (tölcséres vége van és egy nútba van belecsúsztatva lefele, plussz egy kis csavarral odavan fogatva) Ha ezek megvannak motor levehető, és a bowden a sibeda irányába, a sibedárol lekötve kihúzható.
Vegulis a motort, de a motornal nem lattam semmi lehetoseget a bowden lekotesre, gondoltam lekotom a tetonel, es kihuzom az egeszet, de ott sem sikerult lekotni.
Kicsit bonyolult a helyzet az előző 126-ra vettem előszőr egy garnítura ilyen felnit az elsők 33-ok voltak a hátsók 22-esek, csak az egyik hátsó olyan rossz volt, hogy faliórát csináltattam belőle, igy nem volt egy teljes garnitúrám és amikor megvettem az új autó a rajta lévő 15-ös OZ felniket elcseréltem 2 db 17-es re és 2 db 18-asra (így árulta a srác), hogy legyen újra egy garnitúra 17"-om, most fent vannak az autón csak a hátsó 18" ak túl szélesek és befelé hozzáérnek valamihez, ezért kérdeztem, hogy a meglévő másik 2 db 33-as esetleg jó lehet -e hátra mert vinnem kell az autót fényezőhőz hogy le tudjam cserélni a most rajta lévő coupe-ra átalakított motorháztetőt az eredetire.
Egy kis segítséget szeretnék kérni van egy w 126 500 sel mercim amire vettem egy garnitura 17-es lorinser RS 90-es alufelnit, a kérdésem az lenne, hogy a 33-as ET számú felni elfér- e hátul nyomtávszélesítő nélkül.
Vettem egy W126 260SE-t alkatrésznek. Egy tulajos autó, megvan a szervízkönyve, vizsga papírok, stb., szóval lekövethető a tényleges km futása. (275.000) Pár évet egy kereskedésben állt, ami meglátszikrajta, de egyébként rendben van, szinte sajnálom szétbontani.. Ami biztosan nem kell belőle, az a motor és váltó. (manuális) Ha érdekel valakit, jelezze!
Elnézésed, de az ABS computerre gondolsz, ami a tűzfalon van? Mellette két relé van. Az AC pumpa relé és még egy. Kérhetnék még egy kis segítséget, hogy megtaláljam?