Figyeljetek! Szerintetek van arra lehetőség, hogy a pld. a VAG progival állítsak a gázpedál érzékenységen?! Vicces amit mondok, de "rövid" a gázpedálom, meg ha rugdalom, akkor max. 1000 fordulatot emelkedik a fordulat. 20 éve volt egy szívódízelem, annak ugyanez volt a gázreakciója. :-/
Mentem a városban 3-asban vagy 45-el. Mondom, nyomok egy kövéret. Meglepetés: kb. 1 cm-t tudtam nyomni a gázon és diszkréten nyorsult a kocsi. Félreálltam, megigazítottam a lábtörlőt, 1-es, kiforgatom, 2-es, nyikkan, jobb lett, de akkor is...
Amint beesteledett elmentem egy lezárt útszakaszra és megnéztem a dolgot. Sajnos a más színhőmérséklet és a szinte zéró szórt fény játéka az egész. A mérések szerint minimum 45-50m-re világít a tompított. Így nem sok esélyt látok arra, hogy egy vizsgálat hibát talál majd a rendszerben és "javítani" tudnak majd rajta...
Szia! Nekem is egy BKP motorkódú 140 LE 2.0 PDTDI, 2007.11. havi B6 Passatom volt, de eladtam augusztusban. Highline felszereltségű volt a masina, és gyárilag DPF nélkül gurult. A kézikönyvében (kép megkeres.) az olajbetöltő nyílás helye, és a ténylegesen az autódon lévő lehet egy másik támpont. Én is cseréltettem hatszögtengelyt, és az évjáratból adódóan már nem láncos volt az olajpumpa meghajtása.
Nagy valószínűséggel a tiéd sem az. Ebben az alváz vagy motorszám lehet segítségedre. Sajnos a forgalmit érthető okok miatt nem áll módomban már megnézni, de valamelyik (alváz vagy motor) számkombinációban ha van egy 7-es, az már jó jel lehet. Valamelyik szaki innen majd pontosabban tájékoztat. Üdv. Milán
A B7 Xenonos kanyarkövetős tompítottjához képest először én is ugyanúgy voltam vele,mint Te!Szervízelés alkalmával kértem egy ellenőrzést,és azt mondták megnézték szoftveresen,és rendben van.
Mostanában mint ha jobb lenne,vagy már csak a szemem szokott hozzá az idő elteltével!? De frissiben valóban bántóan rövid volt!A távolsági az viszont szenzációs! :-) Mindenesetre ha megtudsz valamit ez ügyben ne tartsd magadban! :-)
A LED fényszóró rövidre világító tompított fényének problémájával küzdök. Gyakorlatilag olyan közelre világít csak a tompított, hogy 40-60km/h fölötti sebességnél már vakrepülésnek tartom a közlekedést. A becslésem szerint kb.: 10-15m-re világít csak el a tompított és a kevés szórt fénye miatt szinte semmit nem lehet látni a fényhatáron túl. Ez elég veszélyes például vadveszélyes utakon vagy olyan helyeken ahol sok a kivilágítatlan UFO.
Megkerestem a márkaszervizt és ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy a fényszóró beállítása nem garanciális jellegű beavatkozás ezért azt csak a költségemre tudják ellenőrizni, ami nettó 13 ezer forint.
Ezt nem igazán értem mert hát az autó garanciális és gyakorlatilag a gyári beállításokkal van még most is.
Szóval szeretném a segítségeteket kérni. Azon márkatársak jelentkezését várom akik szintén LED fényszórós B8-as Passat tulajok és a tompított vetítési képével szintén problémájuk van. (illetve azok visszajelzéseit is szívesen veszem akik nem tapasztalták ezt a hibát, hátha mégis csak az én autómmal van baj)
Megkerestem az importőrt és eddig pozitívan reagáltak a jelzésemre, villanylevélben kértek leírást és ha lehet akkor képeket. Ezeket megpróbálok csinálni én de ha több esetet is fel tudnánk tárni az talán megoldhatná a problémát és talán díjmentesen beállítható lenne az autóink tompított fénye.
itt a Passat fényszóróját "rossz"-nak értékelik de azt is leírják a cikkben hogy a megfelelő beállítással sokat javítható az eredmény. Ebben én is egyet értek a szerzővel mert annyira közelre világít a tompítottam, és annyira nincs szórt fénye a lámpának, hogy gyakorlatilag ha 2-2,5-szer messzebbre világítana akkor sem jelentene vakítási kockázatot a szembe jövőknek, de ez már elég lenne ahhoz, hogy megfelelő utat világítson meg egy országúti sebességhez is és a féktávolság teljes egészében meg legyen világítva. Mint említettem, nekem a jelenlegi beállításokkal ez csak maximum 40-60km/h-ig igaz és már ebben a 60-ban sem vagyok magabiztos.
Ez nekem azért fontos, mert gyakorlatilag a jobb világítási teljesítmény reményében váltottam halogénről LED-re, de ez most csak az országúti fénynél igaz, míg az előző (B7) autóm halogén fényszórói egy OSRAM Night Breaker Laser +130% izzókkal olyan fényt tudtak biztosítani, hogy az országúti fényt szinte soha nem kellett használjam. ...most meg szinte veszélyben érzem magam ha nem használhatom az országútit.
A mi nap vásároltam egy 2.0 Bkp motorkodu passatot 2007 10. havi . Olaj cserére szeretném vinni de szeretném megnézetni az olajpumpáját is.Probáltam keresgélni hogy milyen olajpumpa lehet az automon de nem tiszta a kép . Valahol olyat találok hogy fogaskerék lánc hajtással van de olyat is hogy csak a hatszögtengelyt elég cserélni. Tudtok valami konkrétumot mondani ?
Másik dolog a részecskeszürő . Euro 4 az auto de nem tudom hogy van e benne . Kerestem de nem találtam . Létezik hogy nincs benne gyárilag ?
Nem kardinális kérdés, de nem állom meg a helyesbítést: -mivel a saját autóm is 2008-as, ezerszázalék, hogy már 2008-ban kijött a láncos TSI motor, de a wikit is idemásolhatom a témában: 2.0 TSI CAWB, CCTA, CBFA 2008-2010, 200HP, 2008-2013
Az hogy vezérléscsere drága volt vagy sem: -gondolom nem csak a láncot és a feszítőt cserélték, hanem minden bizbaszt, ami a vezérlést érinti. (ha már egyszer szétszedték) De felőlem le is húzhatnak. Én is lehúzok másokat a saját szakmámban. Csak az olvtársnak írtam, hogy készüljön fel lelkileg, mert a tsi-re sokkal többet szoktak elkérni, mint a korábbi benzinesre, vagy egy tdi-re.
Jóestét a multkor már irtam,hogy kigyulladt a csek lámpa,hiba kod alapján az izzító és katalozátor hiba izzító csere megtörtént,a csek lámpa tovább világított,a szerelö szerint katalizátor csere kell,elmult pár nap egy reggel inditom a kocsit semmi hiba nem világit a csek lámpa megy szépen pár hétig,ere ma reggel kigyulladt a csek lámpa a kocsi megy,de néha kell ujra inditani hogy huzon általábab első inditás után aztán megy de világit a csek lámpa,a diagnosztika katalizátor hibát mutat meg izzót de izzító ki lett cserélve a szerelö meg nem mondta a hiba kódot.Magátol elmulik a hiba és utána ujbol jelentkezik.
Igen pontosabban 2009-es modellévtől kezdődnek ezek a C betűs motorok.
Az, hogy minden láncot kicseréltetnek nem egy valós szükséglet. Csak a hosszú lánc feszítésével van a probléma. De megértem, meg kell élni valamiből :-)
A 2.0 TSI 2008-tól már láncos. Nem márkaszerviz volt, de két szerelő is azt mondta, hogy ha már szétszedjük, akkor cseréljünk mindent... és csak gyárira, mert az talán nem esik szét. Így mindkettő 400 fölötti összeget mondott. De aztán az egyik még le is mondta a melót, mert "túl sok ideje rámegy" egy ilyen cserére.
Mennék én vele kiis probálnám hátha elalszik a baj csak ottvan hogy nekem nem sárgán világit hanem pirosan. és hogy menjek vele ha egyszer nemmegy a kormány? alig tudom mozgatni ojan kemény. nincs szervóm mijen is legyen. de azért köszönöm segitséget.
Segitséget szeretnék kérni. van egy VW Passat 2.0 TDI b6 3c 2006-os auto. szervoval nemvolt soha gondom. a gond az lett hogy lehet én rontottam el valamit de azért tudni szeretném milehet a baja? röviden: akumlátor lemerült éppen sietös dolgom volt tehát gyors megoldásnak gondoltam ha egy másik autóból kivettem az aksit beiinditottam az autot és utána nemkapcsoltam le hanem közben gyors motormenet közben visszacseréltem a lemerült aksira gondoltam megyek vele több kilométert azt majd visszatöltölödik. hagytam kicsit menetni igazam is lett az aksi visszatöltölödött kiprobáltam lekapcsoltam és ujra startoltam müködött is. a baj csak ottvan hogy azóta világit a szervokormany hiba a müszerfalon,és nemis forog a kormany vagyis nincs szervó.... azelött müködött minden,akumlátor csereután nemmüködik és nemtudom milehet a baj?
a jelenlegi autom vegig markaszervizben szervizelt volt, amig letezett marka. most szakosodott szervizek vannak, az elso tulaj is odahordta, en sem teszek maskent. ott ertenek hozza, csak erre vannak raallva :) ugyhogy de, 10+ eves autot is elviszem szak- vagy szakosodott szervizbe, ha tenyleg jok es korrektek.
koszi a valaszt! osszessegeben nem tunik ez annyira horrornak. nekem a hatso tarcsa+betet volt 74 ezer, az elsok 89 ezer. ellenben ez a lancnyulas nem hangzik tul jol...