Úgy tűnik, ahogy egyre idősebb lesz a gép, úgy lesz vele egyre több problémám... Most is szeretnék egy kis segítséget kérni két dologban.
Az egyik, ha jól sejtem, valamilyen elektromos hiba: P0661 - Állítható szívócsatorna mágnestekercs, kis feszültség. A Google jóformán csak orosz nyelvű linkeket dob ki erre, amennyit értek belőle, a legtöbbször valamilyen csatlakozó a hibás. Egyrészt az a kérdés, hogy ezzel a hibával lehet-e közlekedni, elmehetek-e hazáig, vagy jobb, ha nem? Másrészt merre érdemes elkezdeni a hibakeresést?
A másik nem hibakód, hanem jelenség: mostanában valami cürcög a műszerfal mögött, pontosabban a középkonzol vonalában, a rádió felől hallom. Hideg időben szinte mindig, de ha bemelegszik a kocsi, már nem hallom.
Valakinek volt már a fentiekhez hasonló problémája?
2 hete vettem egy 2007-es 1.6-os Nubirát.A próbakörnél láttam hogy időnként felvillan majd elalszik az 'ABS"lámpa.Megegyeztünk ,hogy kiolvastatják a hibát és megjavítják.Erre nem került sor mert akár hová vitték sehol nem tudott kommunikálni a műszer az autóval.A vételárból levontuk a kiolvasás és legrosszabb esetre gondolva az 'ABS' kocka javítását.
Ma cseréltettem vezérlést,olajat,összes szűrőt és rákédeztem ,hogy ki tudjuk-e olvasni ezt az'ABS' problémát.2 műszert is hoztak egyikkel sem tudott kapcsolatot létesíteni.Lehet hallani ,hogy a relé kattog ,az odaút megvan viszont vissza már nincs válasz.
Sziasztok! Nekem egy 2005-ös 1.4-es Lacettim van és olyan problémám van, hogy amikor a motor bemelegedett állapotban van és leállítom akkor utána nem indul el, csak kb 20-30 perc múlva. Csak nyári melegekben csinálja. Mi lehet a gond?
Olyan problémám van, hogy az első kerekek felől rázós úton fémes zaj jön. Elsőre cserélettem a fékbetétet, és vele együtt a féknyereg csúszkákat. Ez után talán 2 hétig csendes volt. Ez már legalább 3 hónapja volt. Viszont visszajött a zaj, sőtt még rosszabb lett. Mit kellene még cserélni. A féknyereg dugattyúkat?
Egyébként nálam is a dugattyúk szépen jártak, a gumifékcső, a dugattyú és a porvédők lettek cserélve ez oldotta meg.
Az első tengelyen is először a "szépen járnak" addig tartott ki, mígnem 2-3 fékezéssel később az első tengelyen a fék újra megszorult és ott is a gumifékcső, dugattyú, porvédő csere volt a megoldás, ugyanis a csere után nem szorult.