Ide is bemásolom a Kecskemét város fejlesztése fórumba írt hsz-emet, mert ma megint voltunk a városban és nagyon mérges vagyok:
Az feljlesztés volt, no nem a városé(a Malom beruházóié), hogy a városba vezető utakat felújjították. Mint például az Irinyi utat, megcsinálták az akadály menetsítést is egészen a Március 15. utcáig. Minden járdáról szépen le fel lehet közlekedni babakocsival, tolókocsival.
Na ennek az lett az eredménye, hogy a biciklisektől életveszélyes a járdán közlekedni, mert a sok bun...... azt hiszi, hogy nekik lett csinálva. Gátlástalanul szlalomoznak a babakocsik és idős emberek közt, neki mennek az embernek, ha nem engedem előre a babakocsival a lehajjtó részen akkor beszól. A járdán nem állhatok meg ha lecsúszik a gyerekemről a takaró, mert a biciklis k..anyázik, hogy ki kell kerülni.
Pedig a Kresz szerint ha az úttest alkalmas a kerékpározásra, akkor ott kell tekerni. Már pedig az egész Kápolna és Irinyi utca az. Ahol a gyalogos átkelőhely mellé nincs felfestve a sárga folyamatos bicikli utat jelző csík, ott le kell szállni és tolva a járművet gyalog átkelni. Nem pedig fellökni a gyalogos népeket.
A Petőfin van kerékpár út mégsem használják, mert jobb a motoroskerékpárral gyalogost és kutyát sétáltató gyereket gázolni.
Ezért minek fejleszteni, én sem törném magam a város atyái helyében.
Még valami, azt tudja Valaki, hogy miért van a helyi járatú buszokon a szendvicset és fagylaltot tiltó matrica mellett a babakocsi is??? (Akadály mentesített alacsony buszon is.)
azt kiszámolta már valaki, hogy az Orbán-kormány alatt mennyit fejlődött? csatornázottságot tekintve biztos, hogy valahol hátul kullogott eddig. vajon melyik városnak nyomták fel szűk 2 év alatt a csatornázási arányát pár 10%-kal, közel 100%-ra?