Basszus!:-( Ezexerint már a 770 mm-esen sincs esélyem!:-(( Elszomorítottál!:-( Délután megyek a szalonba, igaz, hogy ott nincs csak GSX650F-es, de abban is 650 -es bandit motor van, felülök rá, de így már nem igazán reménykedek!:-((( A te ülésmagasságod le van állítva 790-ről 770-re és úgy is lábujjhegyezel?
Tudom, unalmas leszek a kérdésemmel, de felteszem: 170 magas vagyok, szerintetek egy 1250-esről leérne teletalppal mindkét lábam? A DL 650-essel már beszoptam, el is kellett adni!:-(
Szia! En 4éve vettem Spool-t. 8000 Ft volt, 4 évig jó volt. Most nagyobb esőben olyan mint egy bidé, gondolom az ülepénél a vízálló ragasztás 4 év után alattomosan amortizálódott. Ha nem mész évi 14ezreket, akkor lehet neked mégtovább bírja.
Bezony, most már igen, csak a bikeworld-ös srác rábeszélt, hogy az a non plus ultra, de inkább a road plus ultra :) nem a rábeszéléssel volt gond, ahnem a lakásfelújítással és a büdzsével... :)
Motul Chail Lube Road Plus. A tesztünkön 1200 km után kellet fújni. Szinte végig autópálya 180-200as tempó és 250 km eső (ott csak 150). Mindenkinek ajánlom. Meleg láncra ráfújva tankoláskor 10 perc után már nem jön le!
Nekem akkor szitált be a kormány, amikor cordurában mentem és nagyobb tempónál belém kapott a szél, így a légörvény miatt az eleje instabil lett. Amióta vettem atom szűk bőrruhát 180-nál is stabil.
Ha már a láncokról van szó: Ha vki Motorex Road láncspré vásárlására adja a fejét, gondolja meg magát. Nekem nagyon nem jött be. Olyan, mint a felvizezett joghurt. Száradás után sem ragad... Apropó, nem kell vkinek egy 90%-os flakon? :) olcsón megszámítom :)
odafele 3 nap volt 1-1 pihenéssel Veronaban és Nizzában. Most asszonnyal mentünk és Svájcon-Lichtensteinen keresztül. Volt olyan hely ahol 2 éjszakát is töltöttünk, mert annyi látnivaló volt. Viszont Ausztriát lenyomtuk csak tankolásokkal, keresztül az autópályán, az volt a krézi, mert utána még Mo-n is jöttünk. 5 nap volt. Kényelmesen inkább 10 nap lett volna, de sokba lett volna a szállás... most inkább költöm szervízre :)
Rajtam mult. Majdnem a vilag vegerol jottem haza apolas nelkul. nem volt pihenes, amikor megalltunk aludni, akkor meg az agy puhasaga jart a fejemben, reggel eszembe jutott a lanc, de mar leszartam, csak induljunk mar. Amikor utkozben megalltunk, akkor meg lusta voltam leszedni a dobozokat meg minden szart, hogy kozepsztenderre tudjam rakni. Ha fujogattam volna akkor tovabb elvitte volna. Ennyi, mar megbantam a benasagom
Figyeljed, és kenjd sűrűbben, kb 3-4 ezret még elmegy. Az enyémen a gyári láncon lett ugyanez 20 ezernél, 24.5 ezerig el húztam. Még tudtam volna feszíteni,de már nem mertem. Fura amúgy, 30 ezret én is jósoltam volna annak a DID nek.
A láncomból egy nagyon hosszú autópályás nap után sajnos kilógnak a gumigyűrűk. Lehet nem így hívják. Először azt hittem, hogy csak összeállt a zsír a kosszal, de ez sajnos a belső gumi... ez azt jelenti, hogy csere-érett a láncom? Kicsit el vagyok keseredve, mert azt hittem, hogy ez is kibírja a 30ezret, mint a gyári, de csak 22-t bírt... persze nem a láncon múlt, hanem szerintem miattam, hogy nem megfelelően kezeltem a hosszú túra alatt. Nem bánnám, ha ez nem jelentené, hogy cserélni kell a láncot. Köszi, sziasztok!
Ez így igaz is, csak én VMX-t néztem 525 és 530as méretben. Gyártási technika uaz, a vastagsága okozza a nagyobb szakító szilárdságot. Az M jelenti számomra az erősebbet.
"Evekig szolgal ugy, hogy eszre sem veszed. Elvisz a-bol b-be, lehet vele sportosabban is jarni, vilag koruli turara menni, elvisz a munkaba minden nap, elmegy konnyebb terepen is. Igaz mindenbol van jobb az adott celra."
És én pontosan ezért vettem! Mert nincs pénzem 3-4 motort fenntartani, ez meg mindenre egy jó kompromisszum...