Keresés

Részletes keresés

zsitvica Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38172

A vonatokon is tömegnyomor van .

 

--------------------

 

Az elmúlt két évben vagy 20 alkalommal utaztam vonattal arra, busszal egyszer.

 

Még egyetlen vonatos utazásom alatt sem ültünk négyen egy négy üléses páholyban a vonaton.

 

Sőőőt.

 

 

Előzmény: koller andor (38170)
akóR Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38171

Majd most jól meggyomlálják, azután lehet hisztizni :-)))

Előzmény: koller andor (38170)
koller andor Creative Commons License 2012.02.27 0 1 38170

A vonatokon is tömegnyomor van  . Kevés az órás ütem. Nemhiába volt betervezve csúcsidőben a két pár zónázó Kecskemétig.

Előzmény: zsitvica (38169)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38169

Nem is értem, miért jó a busz Kecskemétre!

 

-----------------

 

Sokat segít kíváncsiságod kielégítésében ha megkérdezed az utasokat.

 

 

Szerintem kell ahhoz vmi féle mazohizmus, hogy szó szerint nyomorogva álljanak a buszon Kmétig miközben a vonaton ülhetnének is.

De teszik.

 

 

v_peti Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38168

M1-en kevés van, M5-ön Kecskemétig van sok, ott kellene drasztikusan írtani. Nem is értem, miért jó a busz Kecskemétre! Igaz, a hülye tarifarendszer miatt olcsóbb, na de Köki-ig menve már nem is olcsóbb!

Na de az igazán durva az M3, ott kellene sürgősen valami, de nem elég a buszok írtása, hanem a vonatokon sem ártana javítani valamit, hogy valódi gyorsok legyenek Egerbe és Egerből, mert reggel pl. jön be egy csomó busz, vonat meg nem vagy csak lassú.

Előzmény: zsitvica (38158)
C50 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38167

Nem baj, azon sokkal jobb utazni.

Előzmény: zsitvica (38162)
akóR Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38166

Jaaj bocsi :-(((

Ott jön az iránytaxi ! :-((

Előzmény: orangutan (38163)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38165

 

Ezzel azt akarod mondani, hogy a cikkben beharangozott megszorítás sem fog (tartósan) megvalósulni?

 

-----------------------

 

Valószínűleg NEM.

 

2007-ben és 2009-ben sem az ellenzékkel  volt a bajunk.

A kormányzó párt egyik szárnyának akaratát ugyanannak a kormányzó pártnak a másik szárnya akadályozta a harmadik szárny pedig felpuhította.

 

Ez ma pontosan ugyanígy van, csak a kormányzópártnak más a színe, de a párton belül ugyanazok az erők harcolnak most egymással (más személyekkel) mint 2007-ben, vagy 2009-ben.

 

Majd csinálnak vmi látszat csökkentést ami alkalmas mű és igazi, a dolgozó népből jövő felháborodásra de nem alkalmas számottevő megtakarításra.

 

lásd Kóka 2006 június 5,6 milliárdos megtakarítási elképzelése és a valóság (kb. 1 milliárd) 2008-ban.

 

 

 

 

orangutan Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38164

Ezért járnak és még járni is fognak az M41+2 Bhv-s vonatok szana meg szét.

 

Ezzel azt akarod mondani, hogy a cikkben beharangozott megszorítás sem fog (tartósan) megvalósulni?

Előzmény: zsitvica (38162)
orangutan Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38163

Onnan, ahol ennyi utas sincs.

Előzmény: akóR (38161)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38162

Sehonnan.

 

Ezért járnak és még járni is fognak az M41+2 Bhv-s vonatok szana meg szét.

 

 

Előzmény: akóR (38161)
akóR Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38161

S üzemképes.., megbízható Bz.-t honnan veszel ?

Előzmény: zsitvica (38160)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38160

A 11-sen most M41+ 2 Bhv jár, kb, 2500 Ft.-/km költséggel.

Egyik legdrágább vonalunk üzemeltetési költséget tekintve.

450 liter gázolaj / kanyar + egyéb kenőanyag költségek csak hab a tortán.

 

Utasok - átlag - kb. 20-30 fő.

 

Amennyiiben csak M41 + 1 Bhv járna - utasszám miatt elég lenne - akkor a költségek nem csökkennének nagyon.

Talán 2200-2400 Ft.-/km körül lenne ?

(aktuális árakat most nem tudom)

 

Ott kicsivel nagyobb megtakarítást akkor érsz el, ha Bz + Bzx megy végig.

Kb. 1300 Ft.-/km.

(azzal meg az a gond, hogy nincs elég Bz + Szentlászlótól-Zircig sokszor elkapar ősszel a faleveleken)

Előzmény: erdőszéli (38159)
erdőszéli Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38159

"ezek a sokszoros költséggel üzemeltetett dízelmozdony + két-három kocsival néhány embert szállító vonatokat váltják majd ki."

 

ha tényleg van ilyen... eddig senkinek nem jotott eszébe, hogy akkor csak egy kocsi járjon, ne három?

Előzmény: Lovrin (38157)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.27 0 0 38158

Remélem nem egyoldalú lesz és mellette az M1-es és M5-ös távolsági buszok megszüntetését is bejelentik.

 

 

Előzmény: Lovrin (38157)
Lovrin Creative Commons License 2012.02.26 0 0 38157

http://hvg.hu/gazdasag/20120226_megszorit_mav_vonatritkitas

 

Ez volt a nagy örömködés tárgya?

Előzmény: zsitvica (38108)
Fritz 69 Creative Commons License 2012.02.22 0 0 38156

B-L!NT,hahó merre vagy?

v_peti Creative Commons License 2012.02.20 0 0 38155

A 14+27 mellékvonal bezárását is kommunikálták, akkor ez még ennél is rosszabb  dolog lenne?

Előzmény: zsitvica (38151)
Nyírség IC Creative Commons License 2012.02.19 0 0 38153

Ez a nagy hír nem a MALÉV csődje volt? 

Előzmény: zsitvica (38151)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 38152

Halasztgatják.                                          - Miért?

 

Tolják-tolják tovább, tovább.                     - Hova? :-) Miről lenne szó?

 

Mindenki be van sz@va.

Tényleg.                                                   - Kitől és mitől?

Pitiáner ügyekben sem mernek dönteni.    - Vettem észre!

 

Előzmény: zsitvica (38151)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.17 0 0 38151

Halasztgatják.

 

Tolják-tolják tovább, tovább.

 

Mindenki be van sz@va.

Tényleg.

Pitiáner ügyekben sem mernek dönteni.

 

Minden döntést előbb jóvá akarnak hagyatni V.-al.

Ő meg nem ér rá.

 

Rettentően lelassult az állami döntéshozatali rendszer.

 

 

Előzmény: Aln 663 1189 (38150)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 38150

Még semmi hír?

Előzmény: zsitvica (38108)
Fritz 69 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 38149

Sziasztok! Szia B-L!NT

Figyú, léttam egy régebbi hirdetésed és érdeklődnék hogy meg van e még a háromkerekű szerkezeted?

 

 

 

 

 

 

dyz Creative Commons License 2012.02.06 0 0 38148

Gratulálok...

Előzmény: zsitvica (38147)
zsitvica Creative Commons License 2012.02.06 0 0 38147

v_petinek egy kép Lenrytől a múlt heti témád illusztrálására:

 

 

Szegedre nem vasúton hanem tréleren hozzák az új villamost Lengyelországból.

Pontosan.

Hóban is.

 

(jól lelóg a trélerről...........:-)))

 

 

v_peti Creative Commons License 2012.02.05 0 0 38146

Meg vannak mellékvonalak napi 1-2 vonatpárral CFR módra. Csilivili motorkocsi, jó pálya, kevés vonat.

 

Duplavágányú vonal ellenmenetre teljesen alkalmatlan biztberrel, meg hasonló nyalánkságok...

Előzmény: v_peti (38145)
v_peti Creative Commons License 2012.02.05 0 0 38145

Békéscsaba-Kötegyán vasútvonal története - 2. fejezet

Kizöldült a Dunántúl (GYSEV-es hatalomátvétel)

Flirt Bázis Pusztaszabolcs

MÁV Üzemirányító központ

Vonalbezárások Romániában

Cseh vonalak személyvonat nélkül

Francia mellékvonalak, avagy a pécsi igazgatóság szelleme ott is kísért...

 

Meg sok egyéb is van benne, nem akarom az egész tartalmat bemásolni.

 

A legdurvább a francia vicik esete.

 

Googlezással találtam a menetiőadatok alapján 140-es vasútvonalat dízellel, ahol 6 vonatpár megy végig a két, egymástól 100 km-re lévő nagyváros között. Ld. előző hozzászólásom.

Előzmény: Aln 663 1189 (38144)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.02.05 0 0 38144

No mert mit írtak az aktuális mesekönyvben?

Előzmény: v_peti (38134)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.02.05 0 0 38143

Kétegyházán voltak váltóállítási problémák, van egy olyan érzésem, hogy a 37048 előzte, és ez tényleg utasok nélkül közlekedett le.

Előzmény: Gulper (38142)
Gulper Creative Commons License 2012.02.05 0 0 38142

Tegnap lefekvés előtt kicsit nézegettem Elvira térképét. A legdurvább késés, amit láttam 329 perc volt, egy Békéscsaba - Mezőhegyes vonatnál. Vajon hány utast érintett a hó helyzet a mellékvonalakon, egy szombat estén ? Szerintem több utas nélküli Bézé is küzdhetett az éjszakában a viszonyokkal. Vajon van-e olyan optimista ember, aki kiáll valahol a hófútta pusztában a sínek és megálló neve tábla mellé, hogy megvárjon egy vonatot, ami akár órákat is késhet ? Nem lehet könnyű élete szerencsétlennek.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!