M1-en kevés van, M5-ön Kecskemétig van sok, ott kellene drasztikusan írtani. Nem is értem, miért jó a busz Kecskemétre! Igaz, a hülye tarifarendszer miatt olcsóbb, na de Köki-ig menve már nem is olcsóbb!
Na de az igazán durva az M3, ott kellene sürgősen valami, de nem elég a buszok írtása, hanem a vonatokon sem ártana javítani valamit, hogy valódi gyorsok legyenek Egerbe és Egerből, mert reggel pl. jön be egy csomó busz, vonat meg nem vagy csak lassú.
Ezzel azt akarod mondani, hogy a cikkben beharangozott megszorítás sem fog (tartósan) megvalósulni?
-----------------------
Valószínűleg NEM.
2007-ben és 2009-ben sem az ellenzékkel volt a bajunk.
A kormányzó párt egyik szárnyának akaratát ugyanannak a kormányzó pártnak a másik szárnya akadályozta a harmadik szárny pedig felpuhította.
Ez ma pontosan ugyanígy van, csak a kormányzópártnak más a színe, de a párton belül ugyanazok az erők harcolnak most egymással (más személyekkel) mint 2007-ben, vagy 2009-ben.
Majd csinálnak vmi látszat csökkentést ami alkalmas mű és igazi, a dolgozó népből jövő felháborodásra de nem alkalmas számottevő megtakarításra.
lásd Kóka 2006 június 5,6 milliárdos megtakarítási elképzelése és a valóság (kb. 1 milliárd) 2008-ban.
Békéscsaba-Kötegyán vasútvonal története - 2. fejezet
Kizöldült a Dunántúl (GYSEV-es hatalomátvétel)
Flirt Bázis Pusztaszabolcs
MÁV Üzemirányító központ
Vonalbezárások Romániában
Cseh vonalak személyvonat nélkül
Francia mellékvonalak, avagy a pécsi igazgatóság szelleme ott is kísért...
Meg sok egyéb is van benne, nem akarom az egész tartalmat bemásolni.
A legdurvább a francia vicik esete.
Googlezással találtam a menetiőadatok alapján 140-es vasútvonalat dízellel, ahol 6 vonatpár megy végig a két, egymástól 100 km-re lévő nagyváros között. Ld. előző hozzászólásom.
Tegnap lefekvés előtt kicsit nézegettem Elvira térképét. A legdurvább késés, amit láttam 329 perc volt, egy Békéscsaba - Mezőhegyes vonatnál. Vajon hány utast érintett a hó helyzet a mellékvonalakon, egy szombat estén ? Szerintem több utas nélküli Bézé is küzdhetett az éjszakában a viszonyokkal. Vajon van-e olyan optimista ember, aki kiáll valahol a hófútta pusztában a sínek és megálló neve tábla mellé, hogy megvárjon egy vonatot, ami akár órákat is késhet ? Nem lehet könnyű élete szerencsétlennek.