Először csak néha elsötétült, kis koppintás a kijelzőre és működött, majd kiírta hogy "Magneti Marelli" és azóta néha a peugeot jel bejön rajta de amúgy sötét. Percenként újraindul, a rádióval együtt. Javasolták a márkaszervizben a rádiócserét is!! Csináltak egy szoftverfrissítést de nem javult meg.......
Sziasztok, próbálok lefaragni azon hogy felesleges köröket fussak, elromlott a paripában a navigációs kijelző a középkonzolon. Bevittem márkaszervizbe, persze csak cserélik holibilis összegért. Ha tudnátok segíteni javításban vagy használt beszerzésben valami kiindulópontot, címet megadni, megköszönném.
Olvastam több hozászolásba is a azt, hogy csomagtartóba van akkumulátor kérdés hol van?Vagy az enyémébe nincs?Ja és ki milyen időszakonként vagy hány kilométerekét szokót olajat cserélni és milyen olajat melyiket tudnátok nekem ajánlani?Nekem pl ezt ajánlották:Total Quartz Ineo ECS 5w-30 5 liter motorolaj. Autó adatai 2.2hdi standart 2001 évjárat a válaszokat előre is köszönöm.
Tudja e valaki,hogy mi vezérli és persze hol található az a kütyü,doboz,elektronika,ami a lámpamagasság
állító motort vezérli. A bal oldali nem működik. Illetve néha,de rosszul mert teljesen lebuktatja a lámpát és úgy is marad. Azt hittem a motor romlott el de az jó, mert a másik oldalon tökéletesen működik.
Üdv fórumtársak. Olyan jellegű problémám/kérdésem lenne, hogy: Ha pl egy falun megyek keresztül 4-be 50 tájékán (kb 1500 körüli ekkor a fordulat) de ha 3-ba teszem vissza akkor is érezhető az a jelenség, hogy az autó járása nem egyenletes, hanem inkább szaggatott. Szaggatott égést, porlasztást érzek üzemmeleg hőmérsékleten. Mi okozhatja ezt? Üzemanyag szűrö esetleg, vagy porlasztócsúcs kopás? Tippeket köszönöm előre is.
nagyon szépen köszönöm Neked és betg-nek is a segítséget! Igen,az volt a bibi,h az a piros golyós kapcsoló..vagy mi a szösz kioldódott. Azt vissza kellett nyomni és kész!!! :))))))))))) Hogy ez mitől kapcsolódott ki,lövésem sincs,mert mondjuk sötétben belementem egy kisebb gödörbe és én azonnal vészfékeztem,rögtön megálltam,sztem ettől oldódhatott ki ez a kis "gyilkos kapcsoló"... Sajna ezt nem tudtam és mivel éjszaka történt a dolog,az autómentőn kívül senkit nem tudtam elérni... Ez a kis kapcsoló 60 ezrembe került basszus... de mondjuk,mivel kijött a rendőrség is (én voltam az 5. autós aki belement ebbe a kátyúba) és felvették a jegyzőkönyvet,így van rá esély,h a felelős biztosítója kicsengeti a káromat.
Szóval így jártam,de szerencsére más kár nem keletkezett a kocsiban.
Még egyszer köszönöm Nektek a segítséget,sziasztok!!!! :)))))))))))
betg,szia! Tudod,h mit jelent az,h ha (egy elég nagy gödör és csatornafedél belezökkenése után,amit sajnos nem láttam!) a műszerfalon megjelenik egy háromszög és benne egy i betű? Nem felkiáltójel,hanem egy i betű. A zökkenés,ill. elég nagy koppanás után bekapcsolt a vészvillogó,utána ez a bizonyos háromszög és azóta nem tudom beindítani. Nem lehet. Az aksiról levettem az egyik sarut,hátha megszűnik,szóval vhogy hátha kimegy a rendszerből ez a hibakód,vagy mi a csuda,de sajna semmi. Ugyanúgy ott a háromszög. A másik aksiról még nem vettem le a sarut (sajna azt se tudom,h hol van..),szted esetleg az segít,vagy hívjam a "dokit"... Köszi előre is a válaszod!
Köszi a választ!Hát az lenne az első kérdésem,hogy ez lehetséges ok,hogy az autó ez miatt fogja vissza magát vagy van másik lehetőség is? A következő ha elszánám magam hogy fel menyek Bp-re ez a művelet hány órát igényelne és menyibe fájna a pénztárcámnak? Nagyon szívesen el vinném hozzád csak az a baj,hogy messze vagy oda-vissza utam 390 km lenne durván de ha úgy van rászánom magam felhívlak és megbeszéljük a további dolgokat.A válaszodat elöre is köszi.
Tudtok nekem ajánlani Baranya megyébe olyan szerelőt aki 2.2hdi gyógyítással foglalkozik,és nem gánya művészt mert abból már sokat ismerek nagyon megköszönném mert már nem tudom,hova vigyem kihez forduljak vele aki ért is hozzá és meg is tudja csinálni az autót mert már nagyon unom,hogy el megy az ereje rá lett rakva az autó a gépre és a számítógép szerint a turbónyomással van probléma mert én a fap-ra gondoltam de a gép szerint az autó 50 km ezelőtt végre hajtotta és ha kigyullad az a bizonyos lámpa olyan mint ha nem menne a turbó vagy csak én vagyok süket mert amikor jó oda lépek azért lehet hallani de amikor kigyullad már nem lehet hallani a hangját. A válaszokat előre is köszönöm. További szép napot!
Hali, biztos hogy avval lesz gond.. megy is.. addig még nyomom neki megy mint a golyó de ha jön egy lámpa vagy lassítok le esik a fordulat .. olyan 60-70él már elmegy. ritkán meg is tartja. még menet közben is ha le állítom 2-3 mp múlva indítok és visszajön..nem is olyan nagy gond lenne de előzéseknél hiányzik ..na meg mint ha 2 teljesen külön kocsiban ülnék. néztem neten Budaörsön van egy bontós javítós francia autókat csinálnak oda akartam hogy nézzék meg. nem tudom hogy be e tudod szerezni ami kellene hozzá meg hogy merre laksz.? meg hogy tudsz e nekem kb. árat mondani, mégis mire számoljak. amúgy Szolnokon lakom és köszi
Szia ha gondolod megcsinálom neked , a turbógeometria szabályzás szokott a fő probléma lenni , de sok más is közrejátszhat, te a swirl szelepre gondolsz , az is beleszól sok mindenbe , de önmagában attól még menne!
sziasztok! nem rég vagyok 607 , 2.2 hdi tulaj.(2000) nem nagyon értek hozzá de menet közben elveszti az erejét. már kicseréltem rajta csöveket érzékelőket légtömeg mérőt stb .... ki üttetem a fap rendszer az egr-t is. láttam egy videón hogy a motor jobb oldalán van egy kis kar ami gáz adásnál mozog! vagy valami vákumos dolog mozgatja vagy valami rugós szerkezet nem tudom.. az enyémen ez fix. mozgatható kézzel de a karon kívül nem látok szerkezetet ami ezt mozgatná. ez a baj..??? mi ennek a neve,szerepe?? drága ?? valami rajz vagy egy videó jó lenne,látnám hogy mégis mi ez:/ am kis kijelző cserélhető nagyra ? esetleg ha tud valaki eladót ..segítsetek létszi
Bár a tulaja nem olyan volt, aki visszatekertette a km/h (talán..)
De az ördög sosem alszik, nem tudom pontosan, hogy mikor is volt cserélve Így meg is győztem magam.. Köv hónapban viszem szervizbe. 80-100Körül saccolom a vezérlés cserét pumpával együtt.. :(
Olyan jellegű információban szeretném kérni segítségeteket, hogy az autó ad-e bármilyen jellegű visszajelzést afelől, hogy a vezérlését cserélni kell.
Van-e erre vonatkozó szenzor esetleg az autóban ami ezt figyeli? (Gondolok itt valami feszesség iniciátorra vagy ehhez hasonlóra, ami ezt figyelhetné.)
Illetve egy vezérlés csere után (vízpumpával együtt) hány km tehető a futási km?
Nagyon köszönöm előre is, ha valaki tud segítséget adni erről, a sajátomat 218,000km-vettem, most van bent 230.000 és az előző tulajával (aki egyetlen tulaja volt) nem tudom felvenni a kapcsolatot már sajnos.