Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ábrus Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48150

Mondjuk én is raktároztam  vagy egy évet mert a múlt hónapban tettem csak fel őket. (én is jobban jártam volna ha most veszem meg)

Előzmény: 406TDI (48149)
406TDI Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48149

Lehet. Amikor Én vettem 2 éve kb akkor 40000 volt postával. Akkor legyen 20000ft. 

Előzmény: bananatree (48146)
ábrus Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48148
Előzmény: ábrus (48147)
ábrus Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48147

Én ugyan tavaly vettem, ezek akkor ugyanonnan kb. 29e-ért jöttek postával együtt. (bár a fékbetét nem ugyanaz) Néztem most, jelenleg ott is ~22e-ből lenne meg.

   

Előzmény: bananatree (48146)
bananatree Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48146

kicsit drágának tűnik

 

https://alkatreszek.hu/ddf841_fer_ik

https://alkatreszek.hu/fsl1063_fer_ik

 

ezeknél számlával, újonnan, garival 21eFt a két tétel összesen

Előzmény: 406TDI (48145)
406TDI Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48145

Eladó!!! 27500 ft ért. 

zsolap406 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 48144

Eladó Toora 4x108-as 7x18-as alufelni garnitúra gumikkal szép állapotban!

Et: 31

kf: 65.1

225/40r18-as 5mm-es egyenletesen kopott gumikkal!

 

 

 

 

 

StakkaBoo Creative Commons License 2016.08.15 0 0 48143

Köszi

 

Budaőrs és Biatorbágy között áll 2 hete az út szélen letamadztva és a kutya se megy érte...

Akkor ezekszerint lerobbant de nem értem miért nem viszik el.

Bazer Creative Commons License 2016.08.15 0 0 48142

Rendszám: HYD-760
Gyártmány: PEUGEOT
Típus: 406 2.0 HDI SYMBOL
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Előzmény: StakkaBoo (48140)
liili Creative Commons License 2016.08.14 0 0 48141

Írd be a "velünk pusztuló történelem", index- fórum -ba.

Előzmény: StakkaBoo (48140)
StakkaBoo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 48140

Sziasztok

 

 

HYD-760 szürke 406-os sedan nem hiányzik vkinek?

 

Illetve nem tudná vki megnézni kőrözik e?

Márk11111 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 48139

Helló mindenki büszke tulaja vagyok egy 406-osnak 1.9 TD és turbó problémám akadt már megvan a csere darab is csak ki kellene cserélni de sajnos ez már meghaladja a képességeimet ezért kérdezném hátha tud valaki valami megoldást esetleg hobbi szerelő van-e köztetek Fejér megyében aki kicserélné válaszotokat előre is köszönöm :)

Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.11 0 0 48138

Köszönöm a gyors választ. A mostani megoldásod biztos időtállóbb. Nekem alapjárat nem stabil, kis fordulaton 3 hengerezik, és a műszerek nekem is vicceskednek. De megpróbálom én is ezt a megoldást, hátha. 

Előzmény: Tamás406 (48137)
Tamás406 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 48137

Csak a megtorpanásra és a váltogatásra figyeltem fel igazán. A csere után a fed.comp. újra hihető értékeket mutat és a sebességet is pontosan mutatja a műszerfal. Azelőtt "rezgett" a km/h mutató. De az már vagy egy éve. Gondolom amíg a műanyag tok teljesen szét nem tört addig néha érintkezett valahogy a belső kis lemezke, néha meg nem.

(A mostani vajon egyben marad 19 évre???)

Előzmény: Pug406ST1.816V (48136)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.11 0 0 48136

Csak azért kérdem mert az enyém nem autómata de vannak picit gyújtás problémák.

Előzmény: Tamás406 (48134)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.11 0 0 48135

Üdv. Mást nem zavart be emiatt? Csak a váltó vicceskedett?

Előzmény: Tamás406 (48134)
Tamás406 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 48134

Sziasztok!

 

Nálam aztán dolgozik a technika ördöge... Ma arra lettem figyelmes, hogy meg-meg torpan a kocsi, az automata váltó 3 és 2 között kapcsolgat folyamatos tempónál. A fed.comp. nem mér semmit :(

 

Benéztem hát a motortérbe. Már megint meg lett a hiba :D :D

A trafó sor zavarszűrő kondija 19 év derekas helytállás után nyugdíjba ment.

 

Nincs mit tenni, cserélni kell. Az értéke még olvasható volt, vettem is egy 2,2μF 350V kondit 300 forintért.

 

Itt a fiatal utánpótlás:

 

Két forrasztás és át is van adva a munkakör:

 

Egy kis zsugorcső meg két kötegelő csodákra képes. Na, ez olyan lett mint a GAZ 31105 Volga. Nem szép, de van benne anyag :)

 

Zavarszűrő szaloncukor!

 

A technika ördöge pedig elment állást keresni... Bajok megoldódtak. Bele sem merek gondolni, hogy mi pénzeket legomboltak volna rólam szervízekben, automatás műhelyekben...

 

Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.10 0 0 48133

Nincs mit szívesen segítek amiben tudok.

Előzmény: Hobbi-Fotós (48132)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.08.10 0 0 48132

Nagyon szépen köszönöm az eddigi türelmes, kitartó segítőkészségedet!

Előzmény: Pug406ST1.816V (48126)
matestudio Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48131

Köszi :) Közben irtam emailt.

 

Máté

Előzmény: FeZ_ (48130)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48130

Meglepődnék, ha egy 98-as 2,1-esben fog működni rendesen egy ilyen kütyü.

Az 508 egy sokkal fiatalabb gép, ott már szigorúbban kötelezték a gyárakat a szabványosításra  a diag protokoll terén.

 

Előzmény: matestudio (48127)
matestudio Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48129

Köszönöm, visszakeresem !

Előzmény: bananatree (48128)
bananatree Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48128

Az Obd kompatibilitás benzines autóknál 2001-től, dieselnél 2003-től kötelező. 

Ezen idők előtt csak a szerencsen múlik, hogy mit sikerül kommunikálni 

 

Ami tuti, az  PPS a hozzávaló gyári csatlakozóval.

De az nem jogtiszta.

És nem is olcsó

 

Amúgy nemrég volt téma.

Olvass vissza, van aki tud segíteni 

Előzmény: matestudio (48127)
matestudio Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48127

Kedves Fórumozók!

 

Köszönöm az eddigi tanácsokat, nagyon hasznos dolgokat tudtam meg itt. Lenne egy kérdésem!

Van egy 1998-as Peugeot 406 2.1TD-nk, és egy 508 2.0 HDi-nk. Vettünk egy ilyen Bluetooth OBDII ELM237  diagnosztikai adaptert, de van egy kis probléma vele. Az 508-as hiba nélkül müködik minden programmal, viszont a 406-ba beletéve olyan hibát kapok mindig, hogy 'Cannot connect to ECU' (telefonon) vagy gépen emellett azt irja, hogy Cannot connect to ECU (BUS INIT ERROR). Olvasgattam a neten, és azt mondták hogy lehet használni ilyet a 406-okhoz. Lehet, hogy a kábeles vagy soros portos verzió kell?

 

Köszönöm előre is a segitséget,

Kókai Máté

Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48126

Akkor hál isten meglett a baj. Sok sikert és további balesetmentes közlekedést. A kerek csatin vannak átvezetve a gombák úgy néz ki.

Előzmény: Hobbi-Fotós (48125)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48125

Meg van a zöld és a barna gomba. Megvettem.

Mindkettőnek 2 érintkezője van.  Az érintkezők és a test közt végtelen nagy az ellenállás. Tehát rossz a zöld, ami most benne van.

Még nem építettem be őket, ugyanis ismét szétszedtem az aksi melletti csatlakozót a nagy biztosítékoknál.

Kapott kontakt spayt. Összeraktam, és most jó.

Az aksit (-) levettem, hogy hozzáférjek. 

Most nem nyúlok  hozzá. Majd ha megint vacakol.

 

A zöld gombát viszont ki fogom cserélni.

 

Tettem a motorházba az aksira egy dig. hőmérőt. Ott nincs túl nagy hő.

Az érzékelőjét a felső hűtővízcsőre (ami a barna gombánál van) rögzítettem jó szorosra.

Klímával menten a városban, hegynek fel. 78°C-nál nem ment feljebb, a belső műszer is ennyit mutatott kb.

 

 

 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48115)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48124

Köszi az infót nekem is ez volt a hibajelenség, már orvosoltam is mondjuk én összerakás előtt fújtam egy kis wd-40-et a csatlakozó tüskékre. Mondjuk nekem a riasztó nem szórakozik mert nincs meg a távirányítója (így vettem) kivan kapcsolva kulccsal, de a központi az szórakozott idáig. Mégegyszer köszi az infót.

Előzmény: Tamás406 (48121)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48123

Nekem pl. így nézett ki a bitron csatlakozóm és nem volt sérülés rajta kívülről nem látszott semmi csak amikor lehúztam:

Előzmény: Hobbi-Fotós (48117)
bananatree Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48122

gratula

:)

 

Előzmény: Tamás406 (48121)
Tamás406 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 48121

Sziasztok!

 

Pár hete elkezdett bulizni a technika ördöge a kocsiban. Kiismerhetetlenné vált a központi zár, a riasztó állandóan vaklármázott. Meglett a hiba, szerencsére nem kellett pénz a javításához. A központi zár vezérlő forrasztási pontjait kellett felújítani... De azt AKKORA CUMI VOLT KISZEDNI A HELYÁRŐL :) :) :)

A kesztyűtartó mögötti dobozban van. Minden más sínes-pattintós (a belső világítás vezérlője, a tempomat computere, az indítás gátló vezérlője, a távirányítós kulcs vevője). De ez a zár vezérlő doboz hátulról van két csavarral rögzítve. Le kellett bontani az egész dobozt, majd 2 perc forrasztgatás és minden oké!

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!