Én ugyan tavaly vettem, ezek akkor ugyanonnan kb. 29e-ért jöttek postával együtt. (bár a fékbetét nem ugyanaz) Néztem most, jelenleg ott is ~22e-ből lenne meg.
Rendszám: HYD-760 Gyártmány: PEUGEOT Típus: 406 2.0 HDI SYMBOL Szin: VILÁGOSSZÜRKE A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Helló mindenki büszke tulaja vagyok egy 406-osnak 1.9 TD és turbó problémám akadt már megvan a csere darab is csak ki kellene cserélni de sajnos ez már meghaladja a képességeimet ezért kérdezném hátha tud valaki valami megoldást esetleg hobbi szerelő van-e köztetek Fejér megyében aki kicserélné válaszotokat előre is köszönöm :)
Köszönöm a gyors választ. A mostani megoldásod biztos időtállóbb. Nekem alapjárat nem stabil, kis fordulaton 3 hengerezik, és a műszerek nekem is vicceskednek. De megpróbálom én is ezt a megoldást, hátha.
Csak a megtorpanásra és a váltogatásra figyeltem fel igazán. A csere után a fed.comp. újra hihető értékeket mutat és a sebességet is pontosan mutatja a műszerfal. Azelőtt "rezgett" a km/h mutató. De az már vagy egy éve. Gondolom amíg a műanyag tok teljesen szét nem tört addig néha érintkezett valahogy a belső kis lemezke, néha meg nem.
Nálam aztán dolgozik a technika ördöge... Ma arra lettem figyelmes, hogy meg-meg torpan a kocsi, az automata váltó 3 és 2 között kapcsolgat folyamatos tempónál. A fed.comp. nem mér semmit :(
Benéztem hát a motortérbe. Már megint meg lett a hiba :D :D
A trafó sor zavarszűrő kondija 19 év derekas helytállás után nyugdíjba ment.
Nincs mit tenni, cserélni kell. Az értéke még olvasható volt, vettem is egy 2,2μF 350V kondit 300 forintért.
Itt a fiatal utánpótlás:
Két forrasztás és át is van adva a munkakör:
Egy kis zsugorcső meg két kötegelő csodákra képes. Na, ez olyan lett mint a GAZ 31105 Volga. Nem szép, de van benne anyag :)
Zavarszűrő szaloncukor!
A technika ördöge pedig elment állást keresni... Bajok megoldódtak. Bele sem merek gondolni, hogy mi pénzeket legomboltak volna rólam szervízekben, automatás műhelyekben...
Köszönöm az eddigi tanácsokat, nagyon hasznos dolgokat tudtam meg itt. Lenne egy kérdésem!
Van egy 1998-as Peugeot 406 2.1TD-nk, és egy 508 2.0 HDi-nk. Vettünk egy ilyen Bluetooth OBDII ELM237 diagnosztikai adaptert, de van egy kis probléma vele. Az 508-as hiba nélkül müködik minden programmal, viszont a 406-ba beletéve olyan hibát kapok mindig, hogy 'Cannot connect to ECU' (telefonon) vagy gépen emellett azt irja, hogy Cannot connect to ECU (BUS INIT ERROR). Olvasgattam a neten, és azt mondták hogy lehet használni ilyet a 406-okhoz. Lehet, hogy a kábeles vagy soros portos verzió kell?
Köszi az infót nekem is ez volt a hibajelenség, már orvosoltam is mondjuk én összerakás előtt fújtam egy kis wd-40-et a csatlakozó tüskékre. Mondjuk nekem a riasztó nem szórakozik mert nincs meg a távirányítója (így vettem) kivan kapcsolva kulccsal, de a központi az szórakozott idáig. Mégegyszer köszi az infót.
Pár hete elkezdett bulizni a technika ördöge a kocsiban. Kiismerhetetlenné vált a központi zár, a riasztó állandóan vaklármázott. Meglett a hiba, szerencsére nem kellett pénz a javításához. A központi zár vezérlő forrasztási pontjait kellett felújítani... De azt AKKORA CUMI VOLT KISZEDNI A HELYÁRŐL :) :) :)
A kesztyűtartó mögötti dobozban van. Minden más sínes-pattintós (a belső világítás vezérlője, a tempomat computere, az indítás gátló vezérlője, a távirányítós kulcs vevője). De ez a zár vezérlő doboz hátulról van két csavarral rögzítve. Le kellett bontani az egész dobozt, majd 2 perc forrasztgatás és minden oké!