Szerbusz , köszi az infót . (Muravidéki vagyok , nincs magyar javítóm és nem szoktam szemtelen lenni) :-)) Ezt csak azért írtam , mert félreértések elkerülése véget ,és "új fiú vagyok" nálatok itt. '1970 óta motorozok sport szerüen és 'óroószerelés' thg. a fő szakmai orientáltság .
Nem ismerem az alfa család szerelési csinnyát binnyát , értem ez alatt a szereléssel kapcsolatos , előforduló u.i. szívásokat .
Az olaj kérdés megoldódott , mert megnéztem , hogy mi való bele és úgy egyébbként a doboz szine nem hat meg .Nyilván a moci olaja így fél szintetikus ...a váltóban pedig a 90-es szám önmagáért beszél .
Az évjárata 2003-as . A kódot csak hétvége felé tudom megnézni , mert kint van a fiam vele grácba (mozdonyozik) . Ha hazajön a kocsi megnézem feltétlen .
Kérdésem , hogy olajcserénél feltünt , a pici méretű szűrő (van egy terelő lemez , kicsit szűkiti a helyet így) ... nagyobb nem fér bele ? üdv.
Már megtörtént grác és egerszeg között totyog a vas ... 10w40 fél szintetikus (bár nem melegszik !) olyan négy egész 1-2 deci ment bele ,...és a váltóba 75/90 (ott szép aranysárga csúrgott ki) ...
Nem is a futott km miatt , hanem az idővallum véget , meg nem hiszek a szaggembereknek . ,-)) A vezérmű szij is le volt cserélve ... de vagy 4-5 éve ... km-ben alig van benne ,de ugye az idő vasfogya ?.. ,-))
Alul a moci alatt hiányzik a pórfogó (sár fogója) ... elhagyta a nénííí... :-(( Egy váltó gombot is vadászok majd ... ha bontóba lesz , mert megkarcolta a fuxos ujja ... ,-))
Tényleg megérdemli az elején odafigyelni..., és szép marad .
Ja milyen picúrka az olaj szűröje ?? ... hmm...kicsit nagyobbra gondoltam ...
Ha családon belüli, ismert előélettel akkor nem szóltam. Ebben az esetben viszont valószínűleg keveset jártak vele azt is jó eséllyel helyben. Csinálj rajta egy olajcserét (rendes olajjal ami nem csak a viszkozitást hanem a fiat teljesítményszint előírást is teljesíti asszem ez való hozzá: FIAT 9.55535-G2, de nézz utána) utána meg hajtsd meg egy hosszabb úron autópályán magas fordulaton. 50.60 km elég lesz. Ijesztgetni nem fogunk. Ha jön aprobléma akkor jön, ha nem akkor nem.
Új fiú vagyok nálatok ,...így nem haragszom semmi esetre sem . (de köszí ,hogy így kezdted) . :-)) :-))... A fiam eggyike vette át családon belüli vas ,... tényleg nyanyás és másod "ótoó - mobil"... Röviden 100% , hogy Tante Gertrúd nem tekergette az órát semerre . Szimbólíkus volt az ár is ... De muszály volt habszbúrg rendszám , mert piszkálnak a német vagy magyar rendszám miatt kint .
Nem is gondoltunk itakai márkára ..., de így alakult, remélve ,hogy nagy lesz a szerelem majd .
Első benyomás a nem szomjas a drága (!) .... a többit meg nem tudom . Majd elmondjátok Ti . Oil ,... az ok... ,-)) A doboz szine 20 adrendű szerintem . Várom a komolyabb ijezgetést ... ,csak mondjátok . ,-))
Ne haragudj, de a 60 ezer kiloméret egy minimum 14 éves osztrák rendszámos dízeltől én egyszerűen nem hiszem el. Azt a Mannolt meg inkább locsold el szerszám vagy esztergakés kenésére ebbe meg vegyél rendes olajat. :P
Még nem volt 156-os a családban . A héten lett "Ótoó csere" ... és valahogy ilyenre sikeredett . JTD a lelkem és kiváncsi leszek (leszünk) rá ,miként viselkedik majd a hétköznapokban . ,-))
e kettő ellenőrizve, a többinek a héten utána járunk. még érdekes jelenség hogy hideg időben ez a hiba szinte alig jön elő. nagyon bízom benne hogy meg tudjuk oldani mert ha nem akkor kénytelen leszek venni egy másik olasz városi cirkálót. (hónapok óta keressük a megoldást, kezdek belefáradni)
azóta ki lette cserélve a légtömegmérő és a lambda szondák is. (147 2.0 TS Selespeed) egy idő után ugyanúgy elkezd ugrálni az alapjárat, minél többet van az autó dugóban annál rosszabbb lesz. A szerelő még a gyertyákat is ellenőrizte, nem tudom mit lehetne még kicserélni ami hatással van az alapjáratra. hibakód természetesen nincsen.
Ki volt ütve a j.e bak, elszakadva a szíj. Röfögve,de beindult. Volt még baja pár, de szinte rozsdamentes volt. Nagyon szép sport belső. Minden kinti papírja meg volt.
Ha akkor ezt is tudom, s elraktározhattam volna... :/