A visszajelzőt az immo vezérlő működteti, de tilthat amiatt is, hogy a visszajelző hibás. Szóval immo doboz, visszajelző, a kettőt összekötő áramkör vagy maga az immo doboz tápellátása jöhet szóba.
Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha tud valaki segíteni.
Adott egy 99-es 1.2-es Bravo a szüleimé. Egyik napról a másikra megadta magát az immo. A sárga kulcs jel nem villan fel, egyik kulccsal sem. A barna kulcsra sem reagál.
Az autó az 5 jegyű kóddal indítható. Így valószínű, hogy az immo adta meg magát.
Valakinek van valami ötlete, hogy mit lehetne kezdeni vele?
Az ugyanolyan Marelliről jut eszembe. Volt nekem bontásból két jeladóm, egy gyári, keveset futott Bosch meg egy nem sokat futhatott, már cserélt Stark. Nagyon gondolkodtam, hogy melyik mellett döntsek, melyiket rakjam be.
Akkor néztem a feltámadt Unix rendszerben, hogy az új Marelli 5000 Ft, na jó berendeltem.
És a csattanó: a rövid úton beszart Valeo, a bontott Stark és az új Marelli minden kétséget kizáróan ugyanaz a gyártmán. Ugyanaz a kód a fejen és a csatlakozón, ugyanaz a tömítőgyűrű, még csak ugyanaz a zöld festékpötty is a felfogató fülön. Hát erről ennyit, jobban sajnálom azt az 5000-et, mint ha egy értelmes dologra költöttem volna el 50-et.
A Marea. Kis várakozás és jeladó hűlés után lehetett tovább jönni, aztán ezt mégegyszer megcsinálni. Ott tartunk, hogy egy ERA jeladó vagy elektronikus alkatrész sokkal megbízhatóbb.
Azt értem, hogy elvileg minden korlátozó intézkedést vissza kell vonnia a kormánynak 30 napon belül, amire úgy olvastam a fellebbezésnek sincsen felfüggesztő hatálya.
Csak mert olyan jó lenne már hinni abban, hogy valahol van jogbiztonság és erre alapozva elkezdődhet valami, ami akár egy dominó-effektust is elindíthat. Van egy olyan sötét vízióm, hogy az emberiség nagyobb része mintha már soha nem akarna az elnyomásból és a rendkívülinek kikiáltott jogrendek korlátozásaiból kilépni...
Melyik autód állt meg, a Marea vagy a GT? Mintha hallottam volna már korábban is (talán éppen töled?), hogy a Valeo minöség sem igazán konzisztens már.
Nem tudom, mit értesz felszabadulás alatt? Született egy elsö fokú ítélet, amit az állam természetesen megfellebezett. Gondolom, lehet még néhány tárgyalási fordulót tartani az ügyben, közben telik az idö. Az ítélet értelmében egyébként az államnak 30 napja lenne, hogy jogilag megfelelö módon alátámassza a korlátozások fenntartását. Ebböl arra tudok következtetni, hogy az alkotmány/az ide vonatkozó törvények nem rendelkeznek megfelelöen a rendkívüli helyzetekröl és az ilyenkor életbe lépö hatáskörökröl, de nem ismerem a helyi jogot eléggé, hogy erröl hitelesen nyilatkozni tudjak.
Tegnap megállt alattam az autó. Erre azért nem számítottam. Még jó, hogy másfél éve kifejezetten ezért cseréltem a fordulatszám jeladót egy új Valeo-ra, hogy ez ne történjen meg, pusztán előrelátásból. Mégsem láttam előre, ezek szerint. :D
Szerintem elfogadható. Csak a GTC-ről tudok nyilatkozni, ebben elég alacsony az üléspozició. A kidolgozás elég jó, ülni is jó benne. Vezetni elég keveset vezetem, általában utas vagyok benne. Csak városban vezettem, de elég jó a kormányzás, és a váltó is pontos, jól megvezetett. A belseje az opeles. Ami tetszik az, hogy be van kábelezve, elég csak a kérdéses extrát megvenni, és berakni a helyére. Nem kell kábeleket huzogatni. Igaz kell hozzá az opcom, mert ugye mindent hozzá kell tanítani az adott gépkocsihoz. Ez az 1,6-os motor elviszi, nem fogyaszt olyan sokat, 7,1-es átlaggal kijön város és autópálya menetben használva.
Milyen egy H Astra egyébként, jó benne ülni, jó menni vele?
Ez a széria nekem teljesen kimaradt, volt 2 E Kadettem, azokat nagyon szerettem, azokhoz képest az F Astra nekem nagy csalódás volt, pedig nagyon akartam szeretni. A G-t kifejezetten utáltam, abból már nem is vettem, csak a családban lévő darabokkal szereztem az élményeimet.
A K Sports Tourer megvan 3,5 éve (Anetté), 75 ezret tekertünk bele, az elején nagyon kritikus voltam vele, de az évek során bizonyított, az erős pontjai elvitathatatlanok. Sokáig sajnáltam, hogy nem a Mégane-t vettük (azt jobb volt vezetni), de mostanra már kiegyeztem vele.
Szombati nap sikerült venni a fiamnak is megfelelő alut. 17-es gyári, két szezonos 225/45R17 Hankook és Nankang gumival. Patika állapotban vannak a felnik. 125 ezresbe fájt.
Előző héten ki kellett benne cserélnem a fordulatszám jeladót. Egy csavar fogja csak, de az is a vezérműkerék felől. Természetesen a kerék nem akart úgy megállni, hogy a csavart normálisan ki lehessen csavarni. Azért megoldottam.
Főleg ha még tele is tankoltad. :D Nem valami sok az a 3 év. Bár szerintem az 5-6 évet csak a prémium akksik tudják, egy átlag akksitól kb. ennyi várható. Bár nem tudom, milyen volt konkrétan.
Itt a jelszó a használhatóság és megcsinálhatóság nem a gyári állapot mert az eddig se volt.
A katalizátor évekkel ezelőtt széthullott belül azt kiváltottuk egy átmenő dobbal, a végdob meg már akkor sem volt rajta amikor én megvettem.
Csak ez a közép dob olyan hülye alakú meg azon vannak a felfogató vasak hogy ezt nem tudjuk kiváltani.
Sehol nem találok adatot hogy melyik motorhoz milyen csőátmérőjű kipufogó rendszerek voltak mert igazából ez se valami nagy a 20 szelepesé 50 es az 1.4 esé mekkora lehet 45 ös?
A cél hogy a legolcsóbban legyen valami amivel össze lehet rakni. tudom LEGO kipufogó de eddig tette a dolgát és a hangja sem volt túl tolakodó de hallották hogy 5 henger közeledik.
Persze hogy hasonlít, ránézésre az egész típuscsaládén ugyanolyan van. De viszont a nagyobb motorhoz más a csőátmérő és a dob belső kialakítás. Meg a Bravo/a hossza amúgyis rövidebb.
És a katalizátor után gyárilag is egyben van, csak középdob létezett utángyártottban esetleg, mondjuk ugyanolyan gyártmányú hátsódob is, amik biztosan összepasszoltak. De nekem eszembe se jutna nem egyben cserélni az egészet.
Még én szerrencsés vagyok, egy bontásból volt 20V kipufogóm egész jó állapotban, amit felraktam pár éve. Ha ez lerohad, én is leszek gondban vele.
Nem jó más típus kipufogója, főleg nem az 1.4-esé. Igazság szerint nincs már elérhető rendszer a 20V-hez, max. az ebay-en Imasaf gyártmányú, jó sokért.
Tudnak maradandót alkotni az olaszok, az biztos. Bár egyáltalán nem egy értékelt típus(család), főleg mára már...azért én ezt a Fiat életében egy csúcspontnak tekintem, akkor a 90-es évek második felében.
Hihetetlen, hogy ez a forma 25 éves. Semmit nem öregedett, simán ki lehetne hozni ezt az autót a mai piacra és teljesen korszerű lenne a mostani modellek között is.