Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.02.01 0 0 905
Oroszlánszelidítő,

az Astra-motor alacsnyabb fordulaton adja le a max. nyomatékát, viszont összátételezése hosszabb. Szvsz a 307-es húzóképesebbnek hat nagyobb sebességeknél, kevesebb visszakapcsolást igényel, mint az Astra. Cserébe többet eszik.
Egyébként 2000-től minden fokozatban erősen gyorsítható, 3-4.-ben különösen. Az valóban igaz, hogy ha erős gyorsítást akarsz, érdemes erősen odalépni a pedálra- ez így műxik, nekem pl. tetszik, mert így finoman is lehet gyorsítani, ami jóval gyakrabban szükséges.

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 904
Kipróbáltam, és valóban megjavult. Remélem már így is marad. Köszi a tippet.
Előzmény: mackor (903)
mackor Creative Commons License 2002.02.01 0 0 903
CommandAir,

nekem volt ilyen, programozd újra az adókat, vagy csak nyomkodd meg 1-6 ig minden gombot 2 sec-ig, mintha újraprogramoznád, nekem ez segített.

Előzmény: CommandAir (901)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.01 0 0 902
Nálam ez normálisan működik, ilyet nem tapasztaltam.
Előzmény: CommandAir (901)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 901
OSZ:
Gratuláció az autóhoz!
Milyen motorral rendelted? Külső/belsző szinek milyenek? Sok jó élményt az autóval!

Tegnap bementem a Szervita téri parkolóházba. Hát nem mondom, egy kicsit remegtem nehogy meghúzzam valahol. Hozzá kell még szokni az autó méreteihez. Viszont az automata fényszóró rögtön bekapcsolt ahogy begurultam a parkolóházba.

Még 1 hibát észrevettem. Ha a rádió csatornákat a kormányról váltom akkor ha visszafele tekerem a csatikat a 6. helyről akkor csak a jobboldali oszlopban levő csatikat lehet váltogatni. Nagy ritkán ugrik vissza a baloldali oszlopba. Más is tapasztalta ezt?

CA

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
thomee Creative Commons License 2002.02.01 0 0 900
tényleg szép :-)


Előzmény: sansalvador (897)
ManUU Creative Commons License 2002.02.01 0 0 899
"Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. "

ezek után ne kezd már el magyarázni, hogy a H-sok fújnak.

Előzmény: sansalvador (897)
Oroszlánszeliditö Creative Commons License 2002.02.01 0 0 898
Sziasztok!

Tegnap délután 13-kor átvettem az oroszlánomat!
Kiszámoltam: az eredetileg beígért átadási időponttól számított 47 nap alatt kaptam meg. (Az autó december elejétől a kereskedő telephelyén porosodott, akarom mondani havasodott.)Ez szerintem negatív rekord. A márkakereskedő a Peugeot Kovács, kereskedő neve: Simai Tibor.
(Még elnézést se kértek a csúszásért!!!!!)

Ennyit a dolog keserű oldaláról...
... a másik oldala viszont csodálatos.

A kocsi gyönyörű, mindenki csodájára jár. Tipikusan olyan, mint amikor egy szép, mutatós nő elmegy mellettünk: a férfiember általában nem tudja megállni, hogy vissza ne forduljon egy last "body check"-re.

Eddigi tapasztalataim, benyomásaim:

A menettulajdonságai fantasztikusak: a legdurvább kanyarokban is szinte tapad az úttesthez.
Az autóról szuperlativuszokban lehet zengeni. Én néhány olyan dolgot emelnék ki, ami viszont furcsának tünt, bár biztosan van rá magyarázat.

Eddig Astra-kat vezettem, de ami feltünt nekem, hogy az 1.6-os Astra-hoz képest viszonylag magasabb fordulatszámon mozdul meg a kicsike.

A kocsi oldalaira, elejére, farára rá kell érezni. Mondjuk tükörből elég jól vezethető...

Ami furcsa volt, hogy kettesben mintha lomhább lenne... néha kanyarnál, 2-be történő visszakapcsolásnál jó erősen bele kellett lépni a gázpedálba, hogy megmozduljon...

Más is tapasztalt már hasonlóakat?

Ja és aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik: ne vaciláljatok, üljetek bele, menjetek el tesztvezetni és ha akkor nem ragad magával, akkor nézzetek új autó után :-)

Ennyi... folyt. köv.

OSZ

sansalvador Creative Commons License 2002.02.01 0 0 897
Ja, lehet is szeretni. Ma jött az öcsém a 307-tel és megállt a kapum előtt. 3 méterre tőle bent állt az udvaromban a 406 és a 206-os. Szép volt a csapat. Kint beszélgettünk és közben figyeltem a 307 oldalsó sziluettjét. Egyre jobban meg kell állapitsam, hogy ez az autó kategóriájában a legszebb, legfeltűnőbb. Fel lehet fedezni benne azt a ravasz Pininfarina féle pözsósságot, amit mindegyik Pug már őskorától hordoz. Ezek a vonalak, ezek a törések, ivek, forma. Szép. Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. Ez van.:-)
Előzmény: Mobius (896)
Mobius Creative Commons License 2002.02.01 0 0 896
Egyre jobban beleszeretek ebbe az autoba :)
HDIowner Creative Commons License 2002.01.31 0 0 895
Szisti,

Köszi az adatokat.

Jól emlékszel a számokra?

120-nál én azért egy kicsit kevesebbet várnék, bár lehet hogy hidegben tényleg ennyit eszik. Ezek a számok egyébként nagyjából egybecsengenek az AUE fogyasztásával.

Tudja valaki, hogy a 307-esnek mennyi a légellenállási tényezője (cw) és hogy ez a kategóriában mennyire jó érték?

HDIowner

Előzmény: szistipisti (876)
ErikaSzB Creative Commons License 2002.01.31 0 0 894
A literektől függetlenül ez fér bele: (lehajtva az 1/3 hátsó ülést)

3 pár síléc (max185cm) és a botok,
1 board,
2 bőrönd,
1 hátizsák,
1 karton üditő,
4 napi gyümölcs, nasi, uzsonna
1 pár sícipő
3 pár sícipő a lehajtott ülés és a lécek közt már az utastérben

Előzmény: aamen (888)
knbm Creative Commons License 2002.01.31 0 0 893
420 liter. Viszonylag egyszerűen ki is köbözheted. Amiben lényegesen nagyobb a konkurenseknél, a magassága. Simán elférnek benne állítva a böröndök. Múlt hétem vittem Ferihegyre az ismerősömet és három nagy börönd elfért benne állítva. Ugyanezek tavaly nem fértek be a 406 ba mert csak fektetni tudtam és csak kettő fért be egymás fölé, a hamadik a hátsó ülésen utazott.
Előzmény: aamen (888)
knbm Creative Commons License 2002.01.31 0 0 892
A computer nem a pillanatnyi fogyasztás alapján mér hiszen ekkor egy gázfröccsre is azonnal ugrana 1200 ról 500 km-re. Az utólsó 50km átlagfogyasztása alapján a tankban lévő üzemanyag mennyiségből számolja a megtehető utat. Az autódba volt néhány kilométer max 15-20 ami alatt 40-50 indítás és néhényszáz méteres utak voltak itt az átlagfogyasztás magas volt. Ergo nem a tankolást érzékeli lassan, hanem kellett 50km hogy az normál fogyasztás domináljon ne az első néhány km 20 literes átlaga.
Remélem érthető voltam.
Előzmény: CommandAir (878)
zsuri Creative Commons License 2002.01.31 0 0 891
Magam sem tudom. Most Astra van, annak 370l. Amikor elöször láttam a 307 csomagterét azt mondtam nagyobb. De többszöri összehasonlítás után már nem vagyok benne biztos. Nehéz megmondani, mivel az Astraé inkább hosszabb, a 307-esé inkább magasabb. Minden esetre nagyságrendi különbség nincs a kettö között. Az említett Corolla-nak pl. ránézésre is kicsi a csomagtere.
Előzmény: aamen (888)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.01.31 0 0 890
Az enyém a másik. :-)
Előzmény: mackor (889)
mackor Creative Commons License 2002.01.31 0 0 889
szistipisti,

a kovácséknál mondták, hogy két rádió van rendelés alatt. Gondolom az egyik a tied. Ha esetleg téged felhívnak hogy megjött, szólj lsz. nekem is. Köszi.

aamen Creative Commons License 2002.01.31 0 0 888
apropo csomagter.
mindenfele doksikban a 307 csomagtere nehol 340, nehol 410 liter.
melyik az igazi?

hali,

aamen

Előzmény: zsuri (886)
semmiho Creative Commons License 2002.01.31 0 0 887
Sajnos élőben még nem volt hozzá szerencsém. A kereskedők felkészületlenségét és rugalmatlanságát aggasztónak találom, nem igaz, hogy nem tudták már hónapokkal ezelőtt, hogy mire készüljenek fel! :-(
307-eshez volt szerencsém, egy egész hónapig nyúztam egy HDi-t, nekem tetszett formára is és a belsővel is meg voltam elégedve. Az indexkapcsolót kellett csak szoknom, néha felnyomtam reflektorra és indexelésben maradt, ilyesmi gondjaim voltak vele, szóval semmi komoly.

Üdv, Semmiho

Előzmény: zsuri (886)
zsuri Creative Commons License 2002.01.31 0 0 886
Off topic

Egész szép autó. Én is nézegettem pár hete. A motorja valószínüleg az egyik legmodernebb 1.6-os motor. Ami nekem nem tetszett és ki is ejtettem a lehetséges autóim közül:

- nagyon kicsi csomagtér. Nem vagyok csomagtérmániás, de egy ilyen nagyságú autónak min. 350 liter környékén kellene legyen a csomagtere. Nekem legalábbis kisgyerekkel túl kevés a 289 l.

- a "kellemes hangú" gyári hifi szerintem elég gyenge, ráadásul csak elöl van hangszóró. Mondjuk a 307 gyári hifijétöl nem gyengébb ;-(

- túl puha az ülése, szerintem hosszú távon fárasztó,

- mivel teljesen új modell nem tudtak egy aktuális felszereltségi listát adni, hogy mi rendelhetö, mennyiért. Söt, amikor én nézegettem (3 hete) választási lehetöség sem volt, hogy milyen legyen a kárpit. Állítólag ez még így is marad egy pár hónapig.

Annyival nem jobb, mint a többi, hogy mindezt bevállaljam. Maximum frissebb a formája, de pl. a 307-tel szemben ez sem igaz.

On topic

Előzmény: semmiho (880)
mezga geza Creative Commons License 2002.01.31 0 0 885
mackor,
Tnx az infot.
Előzmény: mackor (881)
mackor Creative Commons License 2002.01.31 0 0 884
Ki tudja, hogy a gyári CD-rádió fejegység kimenete hány W-os? (Clarion, ha esetleg több is lenne)
BIGdaddy Creative Commons License 2002.01.31 0 0 883
Jaja, ezt tévesztettem el én is, olajszint! Bocs. A könyvet hétvégén megnézem, ha nem felejtem el, de valahol a kijelzők leírása környékén keresd!
Előzmény: mopis (863)
mezga geza Creative Commons License 2002.01.31 0 0 882
CommandAir,

Grat a kocsihoz!

mackor Creative Commons License 2002.01.31 0 0 881
mezga geza,

a váltó szerintem elég precíz, az a bekattanós típus, vagyis egyértelműen érzed, mikor bemegy a sebességbe.
Negatívum talán csak az, hogy kicsit lassú, tehát gyorsulási versenyen nem lenne ideális, mert néhány tizedmásodpercet biztosan elvesz a váltás.
Hétköznapi használatban ez nem fog geltűnni...

Előzmény: mezga geza (879)
semmiho Creative Commons License 2002.01.31 0 0 880
Igen, ugyanaz és a 206-os 1.6 16v motorja is ugyanez.
Tényleg, olvastátok a totalcar.hu -n az új Corolla 1.6 VVT-i tesztet? Egész jó gép lehet az is, szívesen kipróbálnám.
Előzmény: fefefe (877)
mezga geza Creative Commons License 2002.01.31 0 0 879
Sziasztok,
En meg mintig a 307 es Stilo kozott orlodok.

Mik a tapasztalataitok a valtoval? Mennyire zavaro/vagy nem zavaro, hogy lejebb van egy kicsit a gazpedal mint a fek?

Tnx.

CommandAir Creative Commons License 2002.01.31 0 0 878

Köszi a gratulációt.

Az átvétel simán ment. Már a megbeszélt időpont előtt kész lett az autó. Mire odaértem már a bejárat előtt várt az autó. Egy kicsit várni kellett mert épp voltak az üzletkötőnél, de addig is átnéztem kívül-belül. Utána pár papírügyet elintéztünk, rendszám felpattint, majd kicsit elmagyarázta mi hogy működik. 1 óra múlva már jöhettem is el.

Amúgy a gép: Premium HDi, Quartz metál. Extra a fed. computer. Gondolkoztam még a CD táron is de letettem róla, annyira nem létszükség.

Rötön irány a benzinkút. Kiváncsi vagyok hogy az ÖMV dízelben is jobb minőségű-e.
A computer kicsit lassan érzékelte a tele tankot. Kb 50 Km után mutatta, hogy még 1200 Km-t tudok autózni. Másnak is lassan érzékeli a tankolást a computer?

Nagyon kényelmes belül. A hátam abszolút nem fáj benne, tökéletes üléspozíció. Utóbbi időben a Bravoban fájt a hátam még városi vezetésnél is. De itt nem. A szélévő alul valóban torzít ,de ez csak akkor lehet zavaró szerintem ha valaki hanyatt fekve vezet, és kormánymagasságban néz előre.

Minden kézre esik, az index kapcsolót nem éreztem furcsának. Egyedül a bizt. övet kicsit nehéz bekapcsolni ha a könyöklő le van hajtva. Menetstabilitásról még nem tudok nyilatkozni, de gondolom ez sem lesz kifogásolható, pláne hogy ESP is van benne. Majd pár száz Km után tesztelem kanyarokban ESP-vel és anélkül is. Erre a Szentendre-Visegrád táv a Pilisen keresztül tökéletes lesz :)

Nyomatékban nincs hiány, 250Nm-t már 1750 fordulaton leadja, városi tempóban 3.-ban is gőzerővel gyorsít. Gyorsításnál kicsit hallani, hogy dízel, de állandó fordulaton ember meg nem mondaná hogy az. Ami már a tesztvezetésnél is tetszett, hogy 120-as tempónál is normál beszédhangon lehett beszélni az utastérben.

Ami kis negatívum, ha a központ kijelzőre meg a klíma kijelzőre rásüt a nap akkor olvashatatlan. Jó lett volna ha az LCD inverzbe kapcsol erős napsütésnél. A piperetükör megvilágítása is túl erős szerintem.

Egyelőre ennyit, majd folyt. köv.

CA

Előzmény: Oroszlánszeliditö (870)
fefefe Creative Commons License 2002.01.31 0 0 877
jo napot mindenkinek!

kerdes: a xsara2 1,6 16V motorja ugyanaz, mint a 307 1,6-osa?

szistipisti Creative Commons License 2002.01.31 0 0 876
HDlower!

Nekem van, fel nem írtam, de emlékezetből kb:

90:6L
100:7L
110:7,8L
120:8,8L
130:9,5L
140:10,5L
150:12L
160:14L
Hát kb. ennyit mutat, de csak akkor, ha már stabilan elérte, és nincs emelkedő. Általában ennél magasabb értékeket mutat, mert ritkán lehet hosszú ideig stabilan tartani sebességet egyenes úton szélcsendben.
Én nagyon sokat járok városban csúcsforgalomban, keveset hegyekben, és nagyon keveset országúton, és a komputer valamint a mért adatok alapján is stabil 8,5L a fogyasztásom. Érdekes módon pont ennyi volt egy 2000 Km tartós út átlagfogyasztása is. Igaz, Horvátországban jártam igen sok hegyi szakaszon mostoha időjárási és útviszonyok között. Autópályán sem mentem tartósan 140 felett.

Előzmény: HDIowner (875)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!