Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 906
A gumikat nézd meg mindenképp, nekem úgy adták át hogy 3 Bar volt mindegyikben a 2.4 helyett.
Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.02.01 0 0 905
Oroszlánszelidítő,

az Astra-motor alacsnyabb fordulaton adja le a max. nyomatékát, viszont összátételezése hosszabb. Szvsz a 307-es húzóképesebbnek hat nagyobb sebességeknél, kevesebb visszakapcsolást igényel, mint az Astra. Cserébe többet eszik.
Egyébként 2000-től minden fokozatban erősen gyorsítható, 3-4.-ben különösen. Az valóban igaz, hogy ha erős gyorsítást akarsz, érdemes erősen odalépni a pedálra- ez így műxik, nekem pl. tetszik, mert így finoman is lehet gyorsítani, ami jóval gyakrabban szükséges.

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 904
Kipróbáltam, és valóban megjavult. Remélem már így is marad. Köszi a tippet.
Előzmény: mackor (903)
mackor Creative Commons License 2002.02.01 0 0 903
CommandAir,

nekem volt ilyen, programozd újra az adókat, vagy csak nyomkodd meg 1-6 ig minden gombot 2 sec-ig, mintha újraprogramoznád, nekem ez segített.

Előzmény: CommandAir (901)
HDIowner Creative Commons License 2002.02.01 0 0 902
Nálam ez normálisan működik, ilyet nem tapasztaltam.
Előzmény: CommandAir (901)
CommandAir Creative Commons License 2002.02.01 0 0 901
OSZ:
Gratuláció az autóhoz!
Milyen motorral rendelted? Külső/belsző szinek milyenek? Sok jó élményt az autóval!

Tegnap bementem a Szervita téri parkolóházba. Hát nem mondom, egy kicsit remegtem nehogy meghúzzam valahol. Hozzá kell még szokni az autó méreteihez. Viszont az automata fényszóró rögtön bekapcsolt ahogy begurultam a parkolóházba.

Még 1 hibát észrevettem. Ha a rádió csatornákat a kormányról váltom akkor ha visszafele tekerem a csatikat a 6. helyről akkor csak a jobboldali oszlopban levő csatikat lehet váltogatni. Nagy ritkán ugrik vissza a baloldali oszlopba. Más is tapasztalta ezt?

CA

Előzmény: Oroszlánszeliditö (898)
thomee Creative Commons License 2002.02.01 0 0 900
tényleg szép :-)


Előzmény: sansalvador (897)
ManUU Creative Commons License 2002.02.01 0 0 899
"Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. "

ezek után ne kezd már el magyarázni, hogy a H-sok fújnak.

Előzmény: sansalvador (897)
Oroszlánszeliditö Creative Commons License 2002.02.01 0 0 898
Sziasztok!

Tegnap délután 13-kor átvettem az oroszlánomat!
Kiszámoltam: az eredetileg beígért átadási időponttól számított 47 nap alatt kaptam meg. (Az autó december elejétől a kereskedő telephelyén porosodott, akarom mondani havasodott.)Ez szerintem negatív rekord. A márkakereskedő a Peugeot Kovács, kereskedő neve: Simai Tibor.
(Még elnézést se kértek a csúszásért!!!!!)

Ennyit a dolog keserű oldaláról...
... a másik oldala viszont csodálatos.

A kocsi gyönyörű, mindenki csodájára jár. Tipikusan olyan, mint amikor egy szép, mutatós nő elmegy mellettünk: a férfiember általában nem tudja megállni, hogy vissza ne forduljon egy last "body check"-re.

Eddigi tapasztalataim, benyomásaim:

A menettulajdonságai fantasztikusak: a legdurvább kanyarokban is szinte tapad az úttesthez.
Az autóról szuperlativuszokban lehet zengeni. Én néhány olyan dolgot emelnék ki, ami viszont furcsának tünt, bár biztosan van rá magyarázat.

Eddig Astra-kat vezettem, de ami feltünt nekem, hogy az 1.6-os Astra-hoz képest viszonylag magasabb fordulatszámon mozdul meg a kicsike.

A kocsi oldalaira, elejére, farára rá kell érezni. Mondjuk tükörből elég jól vezethető...

Ami furcsa volt, hogy kettesben mintha lomhább lenne... néha kanyarnál, 2-be történő visszakapcsolásnál jó erősen bele kellett lépni a gázpedálba, hogy megmozduljon...

Más is tapasztalt már hasonlóakat?

Ja és aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik: ne vaciláljatok, üljetek bele, menjetek el tesztvezetni és ha akkor nem ragad magával, akkor nézzetek új autó után :-)

Ennyi... folyt. köv.

OSZ

sansalvador Creative Commons License 2002.02.01 0 0 897
Ja, lehet is szeretni. Ma jött az öcsém a 307-tel és megállt a kapum előtt. 3 méterre tőle bent állt az udvaromban a 406 és a 206-os. Szép volt a csapat. Kint beszélgettünk és közben figyeltem a 307 oldalsó sziluettjét. Egyre jobban meg kell állapitsam, hogy ez az autó kategóriájában a legszebb, legfeltűnőbb. Fel lehet fedezni benne azt a ravasz Pininfarina féle pözsósságot, amit mindegyik Pug már őskorától hordoz. Ezek a vonalak, ezek a törések, ivek, forma. Szép. Tipikus Pözsó és fő, hogy az is tudott maradni, pedig nem kis ugrás volt erre a térszerkezetű autóra váltani az biztos. Sokaknak nem sikerült, lásd Civic. Botrányos ahogy kinéz. Ha nem lenne rajta a H, mint Honda jel, akkor simán rá lehetne fogni, hogy egy délkoreai névtelen, jellegtelen autó. Ez van.:-)
Előzmény: Mobius (896)
Mobius Creative Commons License 2002.02.01 0 0 896
Egyre jobban beleszeretek ebbe az autoba :)
HDIowner Creative Commons License 2002.01.31 0 0 895
Szisti,

Köszi az adatokat.

Jól emlékszel a számokra?

120-nál én azért egy kicsit kevesebbet várnék, bár lehet hogy hidegben tényleg ennyit eszik. Ezek a számok egyébként nagyjából egybecsengenek az AUE fogyasztásával.

Tudja valaki, hogy a 307-esnek mennyi a légellenállási tényezője (cw) és hogy ez a kategóriában mennyire jó érték?

HDIowner

Előzmény: szistipisti (876)
ErikaSzB Creative Commons License 2002.01.31 0 0 894
A literektől függetlenül ez fér bele: (lehajtva az 1/3 hátsó ülést)

3 pár síléc (max185cm) és a botok,
1 board,
2 bőrönd,
1 hátizsák,
1 karton üditő,
4 napi gyümölcs, nasi, uzsonna
1 pár sícipő
3 pár sícipő a lehajtott ülés és a lécek közt már az utastérben

Előzmény: aamen (888)
knbm Creative Commons License 2002.01.31 0 0 893
420 liter. Viszonylag egyszerűen ki is köbözheted. Amiben lényegesen nagyobb a konkurenseknél, a magassága. Simán elférnek benne állítva a böröndök. Múlt hétem vittem Ferihegyre az ismerősömet és három nagy börönd elfért benne állítva. Ugyanezek tavaly nem fértek be a 406 ba mert csak fektetni tudtam és csak kettő fért be egymás fölé, a hamadik a hátsó ülésen utazott.
Előzmény: aamen (888)
knbm Creative Commons License 2002.01.31 0 0 892
A computer nem a pillanatnyi fogyasztás alapján mér hiszen ekkor egy gázfröccsre is azonnal ugrana 1200 ról 500 km-re. Az utólsó 50km átlagfogyasztása alapján a tankban lévő üzemanyag mennyiségből számolja a megtehető utat. Az autódba volt néhány kilométer max 15-20 ami alatt 40-50 indítás és néhényszáz méteres utak voltak itt az átlagfogyasztás magas volt. Ergo nem a tankolást érzékeli lassan, hanem kellett 50km hogy az normál fogyasztás domináljon ne az első néhány km 20 literes átlaga.
Remélem érthető voltam.
Előzmény: CommandAir (878)
zsuri Creative Commons License 2002.01.31 0 0 891
Magam sem tudom. Most Astra van, annak 370l. Amikor elöször láttam a 307 csomagterét azt mondtam nagyobb. De többszöri összehasonlítás után már nem vagyok benne biztos. Nehéz megmondani, mivel az Astraé inkább hosszabb, a 307-esé inkább magasabb. Minden esetre nagyságrendi különbség nincs a kettö között. Az említett Corolla-nak pl. ránézésre is kicsi a csomagtere.
Előzmény: aamen (888)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.01.31 0 0 890
Az enyém a másik. :-)
Előzmény: mackor (889)
mackor Creative Commons License 2002.01.31 0 0 889
szistipisti,

a kovácséknál mondták, hogy két rádió van rendelés alatt. Gondolom az egyik a tied. Ha esetleg téged felhívnak hogy megjött, szólj lsz. nekem is. Köszi.

aamen Creative Commons License 2002.01.31 0 0 888
apropo csomagter.
mindenfele doksikban a 307 csomagtere nehol 340, nehol 410 liter.
melyik az igazi?

hali,

aamen

Előzmény: zsuri (886)
semmiho Creative Commons License 2002.01.31 0 0 887
Sajnos élőben még nem volt hozzá szerencsém. A kereskedők felkészületlenségét és rugalmatlanságát aggasztónak találom, nem igaz, hogy nem tudták már hónapokkal ezelőtt, hogy mire készüljenek fel! :-(
307-eshez volt szerencsém, egy egész hónapig nyúztam egy HDi-t, nekem tetszett formára is és a belsővel is meg voltam elégedve. Az indexkapcsolót kellett csak szoknom, néha felnyomtam reflektorra és indexelésben maradt, ilyesmi gondjaim voltak vele, szóval semmi komoly.

Üdv, Semmiho

Előzmény: zsuri (886)
zsuri Creative Commons License 2002.01.31 0 0 886
Off topic

Egész szép autó. Én is nézegettem pár hete. A motorja valószínüleg az egyik legmodernebb 1.6-os motor. Ami nekem nem tetszett és ki is ejtettem a lehetséges autóim közül:

- nagyon kicsi csomagtér. Nem vagyok csomagtérmániás, de egy ilyen nagyságú autónak min. 350 liter környékén kellene legyen a csomagtere. Nekem legalábbis kisgyerekkel túl kevés a 289 l.

- a "kellemes hangú" gyári hifi szerintem elég gyenge, ráadásul csak elöl van hangszóró. Mondjuk a 307 gyári hifijétöl nem gyengébb ;-(

- túl puha az ülése, szerintem hosszú távon fárasztó,

- mivel teljesen új modell nem tudtak egy aktuális felszereltségi listát adni, hogy mi rendelhetö, mennyiért. Söt, amikor én nézegettem (3 hete) választási lehetöség sem volt, hogy milyen legyen a kárpit. Állítólag ez még így is marad egy pár hónapig.

Annyival nem jobb, mint a többi, hogy mindezt bevállaljam. Maximum frissebb a formája, de pl. a 307-tel szemben ez sem igaz.

On topic

Előzmény: semmiho (880)
mezga geza Creative Commons License 2002.01.31 0 0 885
mackor,
Tnx az infot.
Előzmény: mackor (881)
mackor Creative Commons License 2002.01.31 0 0 884
Ki tudja, hogy a gyári CD-rádió fejegység kimenete hány W-os? (Clarion, ha esetleg több is lenne)
BIGdaddy Creative Commons License 2002.01.31 0 0 883
Jaja, ezt tévesztettem el én is, olajszint! Bocs. A könyvet hétvégén megnézem, ha nem felejtem el, de valahol a kijelzők leírása környékén keresd!
Előzmény: mopis (863)
mezga geza Creative Commons License 2002.01.31 0 0 882
CommandAir,

Grat a kocsihoz!

mackor Creative Commons License 2002.01.31 0 0 881
mezga geza,

a váltó szerintem elég precíz, az a bekattanós típus, vagyis egyértelműen érzed, mikor bemegy a sebességbe.
Negatívum talán csak az, hogy kicsit lassú, tehát gyorsulási versenyen nem lenne ideális, mert néhány tizedmásodpercet biztosan elvesz a váltás.
Hétköznapi használatban ez nem fog geltűnni...

Előzmény: mezga geza (879)
semmiho Creative Commons License 2002.01.31 0 0 880
Igen, ugyanaz és a 206-os 1.6 16v motorja is ugyanez.
Tényleg, olvastátok a totalcar.hu -n az új Corolla 1.6 VVT-i tesztet? Egész jó gép lehet az is, szívesen kipróbálnám.
Előzmény: fefefe (877)
mezga geza Creative Commons License 2002.01.31 0 0 879
Sziasztok,
En meg mintig a 307 es Stilo kozott orlodok.

Mik a tapasztalataitok a valtoval? Mennyire zavaro/vagy nem zavaro, hogy lejebb van egy kicsit a gazpedal mint a fek?

Tnx.

CommandAir Creative Commons License 2002.01.31 0 0 878

Köszi a gratulációt.

Az átvétel simán ment. Már a megbeszélt időpont előtt kész lett az autó. Mire odaértem már a bejárat előtt várt az autó. Egy kicsit várni kellett mert épp voltak az üzletkötőnél, de addig is átnéztem kívül-belül. Utána pár papírügyet elintéztünk, rendszám felpattint, majd kicsit elmagyarázta mi hogy működik. 1 óra múlva már jöhettem is el.

Amúgy a gép: Premium HDi, Quartz metál. Extra a fed. computer. Gondolkoztam még a CD táron is de letettem róla, annyira nem létszükség.

Rötön irány a benzinkút. Kiváncsi vagyok hogy az ÖMV dízelben is jobb minőségű-e.
A computer kicsit lassan érzékelte a tele tankot. Kb 50 Km után mutatta, hogy még 1200 Km-t tudok autózni. Másnak is lassan érzékeli a tankolást a computer?

Nagyon kényelmes belül. A hátam abszolút nem fáj benne, tökéletes üléspozíció. Utóbbi időben a Bravoban fájt a hátam még városi vezetésnél is. De itt nem. A szélévő alul valóban torzít ,de ez csak akkor lehet zavaró szerintem ha valaki hanyatt fekve vezet, és kormánymagasságban néz előre.

Minden kézre esik, az index kapcsolót nem éreztem furcsának. Egyedül a bizt. övet kicsit nehéz bekapcsolni ha a könyöklő le van hajtva. Menetstabilitásról még nem tudok nyilatkozni, de gondolom ez sem lesz kifogásolható, pláne hogy ESP is van benne. Majd pár száz Km után tesztelem kanyarokban ESP-vel és anélkül is. Erre a Szentendre-Visegrád táv a Pilisen keresztül tökéletes lesz :)

Nyomatékban nincs hiány, 250Nm-t már 1750 fordulaton leadja, városi tempóban 3.-ban is gőzerővel gyorsít. Gyorsításnál kicsit hallani, hogy dízel, de állandó fordulaton ember meg nem mondaná hogy az. Ami már a tesztvezetésnél is tetszett, hogy 120-as tempónál is normál beszédhangon lehett beszélni az utastérben.

Ami kis negatívum, ha a központ kijelzőre meg a klíma kijelzőre rásüt a nap akkor olvashatatlan. Jó lett volna ha az LCD inverzbe kapcsol erős napsütésnél. A piperetükör megvilágítása is túl erős szerintem.

Egyelőre ennyit, majd folyt. köv.

CA

Előzmény: Oroszlánszeliditö (870)
fefefe Creative Commons License 2002.01.31 0 0 877
jo napot mindenkinek!

kerdes: a xsara2 1,6 16V motorja ugyanaz, mint a 307 1,6-osa?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!