Egy kis segítséget szeretnék kérni, vagy véleményt. Kb 1 hónapja vásároltam egy 1.8 turbo benzines 2001-es passatot. Olajcsere után felmerült egy csomó probléma. Az autópályán kb 200km/h sebességnél elment az olajnyomás (előtte nap volt olajcsere). Aztán újra kicserélték a szűrőt, van olajnyomás, de csak kb 160km/h-ig, utána elmegy megint. Ha várok és újraindítom, akkor semmi probléma. Tehát olajproblémát ki lehet küszöbölni. Egyébként olajgombát cseréltek, de változatlan a helyzet. Most pedig valami leszívja az akkut fél óra alatt. Reggel elindítom az autót, rögtön indul, aztán aznap többször nem lehet elindítani, mert lemerült az akku. A szerelő nem tudja, hogy mia baja.
Ha esetleg valaki járt már így, vagy tudna valami tipikus hibát mondani erre, megköszönném. Nem nagyon ismerem a passatot.
5 éves Diesel 86.000 km-rel? ebben azért ne éld bele magad. magyarországon ilyen nem nagyon létezik. reálisan 150-200 e km-t futott egy 5 éves darab.
én ilyennel járok fél éve. ami jó: nagyon keveset fogyaszt (6 l) és alacsony fordulaton is jól húz. ami rossz: az elektronikus egységek közül nem működik: ablakemelő, tolatóradar, klíma/fűtés hőérzékelője, lámpamosó, hifi, villágítás szintszabályozó, stb-stb. a javítás nagyon drága, és jó eséllyel újra el fog romlani, gondolom a kínai elektronikák miatt.
Tudja valaki, hogy mi a különbség a 03G130073 S és 03G130073 D között? Ezek Siemens PD elem cikkszámok a topikban szereplő Passathoz.
Egyes, meg nem erősített hírek szerint a kettő ugyanaz, de 4 db-ot 500 e forintért adnak legolcsóbban, úgyhogy a "biztosan jó lesz, olvastam valahol" nekem kevés.
Sziasztok! 1.9-es és 2.0-es 8 szelepes PD motorokhoz való izzítógyertyák eladók.Minden féle típus.Nálam a legolcsóbb.Ha valakinek kell akkor irjon.Más.Akinek AGW-s(kiegyenlítőtengelyes olajpumpás)az autója, annak is tudok hatszögletű tengely adni,ami hajtja az olajpumpát,mert ez az az alkatrész ami elkopik az AGW-ben és nincs olajnyomás.AGW-n lévő fogaskerekek is vannak,ha kell.
Nekem van egy 2006-os 2.0 PDTDI Sportline Passatom.
A problémám az lenne hogy megjelenik a műszerfalon Einige Workshop figyelmeztetés!
Az lenne a kérdésem, hogy ez mire figyelmeztet? Arra gondoltam, hogy mivel már le kellet volna cserélnem az olajat ez a figyelmeztetés emiatt jelenik meg a műszerfalon. Remélem jól gondolom!
Amúgy 15000-re lett állítva az olajcsere, amit kb. 2500km-rel haladtam meg a mostani km/h állása szerint.
Az új radiátor utángyártott. A gyári 3-4x annyiba került volna. Bontottat meg nem akartam, mert ki tudja mennyi idő után lyukad ki az is... Valakinek van (rossz) tapasztalata új utángyártott radiátorról? Járt úgy valaki hogy az nem fűt rendesen?
Kérnék egy kis segítséget a fórum tagoktól. Most szertnék vásásrólni egy Vw Passat 2006 évjáratú disel 2 literes ptdigépjárművet, 86000 km. Hallottam jót is meg rosszat is. szertném megtudni, hogy neketek mi a tapasztalatotok ezzel a kocsival kapcsolatban. Minden hozzászólás megköszönök, mert nem kevés pénzről van szó. Email: vvhsolo@gmail.com előre is köszönöm.
Köszi mindenkinek a választ! Kicsit rejtelmesebb a probléma. Új radiátorom van (nem lehet vizköves) szeptember óta...
Termosztát is jó szerintem mert a hűtővíz felmegy 90fok-ra télen is (nyáron kb 100ig). Hűtővíz van elég, nem jelez a kontrol lámpa. (amikor kevés volt kivillant). A bovdent maximálisan kihúzza a szabályzo gomb a piros pöttyig felcsavarva...