Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

leon626 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 272

Sziasztok

 

 

Igaz az hogy a mostani motorból inkább a 8 szelepest érdemesebb megvenni?  (2,0diesel)

 

 

Megtudja igy valaki mondani,hogy motorkód" BKP "   -ez 16 vagy 8 szelepes???

schumi1974 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 271

Ennyiért vedd meg majd,hogy ne legyen belőle sértődés a rokon részéről 1 hónap múlva add el teli áron!

Hidd el ez az autó úton útfélen ott fog hagyni , nem csak a PD elem a hibája!!!!!!!!!!!(heti 10 db-ot hoz a tréler hozzám)

Előzmény: hAliG (267)
AudiTTQuattro Creative Commons License 2011.02.23 0 0 270
Widi0523 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 269

Van egy 2001-es AWX motorszámu 1.9 Pdtdi passatom 130lovas...tünet hogy hol meg...hol nem megy a turbom...az utobbi pár napban már abszolult nem megy.Vákum van,a rudazat mozog...Gyári müszer szerint is turbo cserét ir.Szerintetek?!

hAliG Creative Commons License 2011.02.23 0 0 268

Szia TT!

 

Jó olvasni, hogy minden renben az autóddal, nagyon szép a járgány!

Ahogy az előző hozzászólásomban írtam, parázom kicsit ezektől a PD elemektől, meg

az ottmaradástól valahol (aztán trailer stb.)..

 

Nem tudom mi a franc legyen :S Olvastam, hogy Te is 100akárhányezer km-el vetted,

és azóta beletoltál elég sokat és nincs ilyen hiba. Lehet, hogy már korábban cseréltek

Neked benne ilyet, még az előző gazdája?

 

Azért is hezitálok, mert ritka jó ajánlat az amit kaptam (amúgy a rokonom meg beadja

abba a kereskedésbe ~3,5ért, ahonnan már megrendelte az újat.)

Előzmény: AudiTTQuattro (265)
hAliG Creative Commons License 2011.02.23 0 0 267

Sziasztok!

 

Van egy nagyon jó ajánlatom 2008.02 havi Passat B6 az autó. 2.0 pdtdi,

170Le, DSG váltó, 150ezer km van benne (most megy szervizre).

Rokonom használja mint céges autót, autópályán ment szinte végig,

szervizelve volt rendesen stb.

Múlt héten pont a gari lejárta előtt adta meg magát az egyik PD elem, amit kicseréltek

még garanciában.

 

Meg merjem venni az autót...? (A piaci ára alatt 1-1,5m Ft-tal olcsóbban kapnám meg,

2,26m Ft-ért - ennyi a maradványértéke a cégben)

 

Félek, hogy betojik a többi PD elem is.. Tényleg csak ilyen horror áron lehet hozzá

venni? Nem lehet ezeket javítani? Vagy ha mégis elromlik, a Siemens helyett Boscht

rakni bele? Milyen megoldások lehetnek?

Habár ha azt számolom, hogyha ráköltök 500ezret, még akkor is olcsóbban jövök ki,

mintha egy piaci áras autót vennék.

 

Meg az érzés, hogy soha nem állt meg alattam autó, ettől is félnék, hogy lerohad valahol

éppen előzés közben, a kis család meg ott ül benne... :S

 

 

Előzmény: MGPB (230)
Tompo01 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 266

A turbonak csak annyi köze van, hogy ha nincs olajnyomás akkor az is tönkre megy.

Előzmény: go12 (261)
AudiTTQuattro Creative Commons License 2011.02.22 0 0 265

AudiTTQuattro Creative Commons License 2011.02.22 0 0 264

DAS AUTO   

 

 

 

 

 

 

 

 

VW PASSAT VARIANT 3C  R-LINE  2.0TDI

 

 

 

 

 

 

 

 

go12 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 263

ezek a 2.0 pd tdi passatok 1 nagy rakas szarok utalom mint a szart 2 hete vettem es beszart az olaj pumpat lanc hajtja ell szakadt a motoron levo fogas kerek kette tort a fotengely is szet ment ez altal. szoval ezek 1 nagy rakas SZAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 262

Az én véleményem az hogy a pd kábelsor a hibás a hengerfejben!

Előzmény: hexi pdi (256)
go12 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 261

az olaj pumpa ell tort es ez miatt ment szet a fo tengely elvileg a turbonak mi koze hozza ??

Előzmény: pberencz (260)
pberencz Creative Commons License 2011.02.22 0 0 260

Ha a főtengely elköszönt az olajnyomás probléma miatt, akkor a  turbó már rég leadta a mezt...

Előzmény: go12 (259)
go12 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 259

olajpumpa es fotengely problemam van bkp motor kodu 2005 os 2.0 pdtdi  lehetseges hogy ha ell megy az olaj pumpa akkor a fo tengely is?

Előzmény: Tompo01 (250)
TOTTI 7 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 258

Csáó,én azt mondom neked hogy ne csak szerelöhöz vidd,hanem profi szerelöhöz a kocsidat,az egyböl megmondja neked hogy mi a baja!Az csak egy dolog hogy pd elemet irt ki a gép de lehet ott más hiba is,akár a pd elem tömitése elfáradt vagy tandempumpa tömitése bármi!!!Én azt mondom neked profi szerelöhöz vidd aki ért a pds kocsikhoz,és méressél vele egy készenléti nyomást abbol minden kifog derülni!!!

Előzmény: hexi pdi (256)
hexi pdi Creative Commons License 2011.02.21 0 0 257

Sziasztok!

 

Elöző segitségkérésemben elirtam a motorkódomat ami helyesen :AUY.

hexi pdi Creative Commons License 2011.02.21 0 0 256

Sziasztok!

 

Segitséget szeretnék kérni,van egy 1.9 PD TDI motoros AHU motorkódos autóm ami tegnap a következő jelenséget produkálta:150km  problémamentes megtétele után kb 2órára megálltunk.Következő inditásra beindult a motor,de elindulás után 1-es sebességfokozatban lefulladt .Újrainditás után azzonnal beindult de érezhető volt ,hogy nem simán jár rángat,a fordulatszámmérő is ugrált és a műszerfalon megjelent a sárga nyil karikába. Üzemanyag problémára gondoltam, a gázolajszűrőt cseréltem ,de nem válltozott semmi.Müszeres hibakód olvasó az 1-es henger PD elem hibáját irta ki.Szerelőm azt mondta biztos hogy ez a baja,mindennapi munka a vw szervizekben a pd elem csere rengeteg a baj velük.Kérdésem a következő lenne: Próbálkozzak máshol is hibafeltárással  az üzemanyag rendszerben pl.tandempumpa vagy ez biztos hogy a pd elem hibája?Esetleg érdemes megcserélni egy másik hengerhez betenni az elvileg rossz pd elemet,és ismét lekérdezni a hibát?Köszönöm, aki tud irjon kérém.

Hege passat Creative Commons License 2011.02.20 0 0 255

a 2005ös az b6

a b7 2011től van

Előzmény: GYEMIK (254)
GYEMIK Creative Commons License 2011.02.18 0 0 254

Üdv, vaddisznó! Nekem is egy 2005-ös B7 Passat 2.0TDI BMP motorkódú autóm van. Mi volt a jelenség, amiből megállapították, hogy tönkrement a kiegyensúlyozó modult hajtó főtengely végén lévő lánckerék és mi lett a megoldás? Előre is kösz!

Előzmény: vaddiszno (91)
GYEMIK Creative Commons License 2011.02.18 0 0 253

Üdv, balin28! Nekem is ugyanez a gondom volt, a turbó cső volt megrepedve, előbb leszigetelték, majd újra cseréltük, azóta tökéletes.

Előzmény: balin28 (179)
GYEMIK Creative Commons License 2011.02.18 0 0 252

Üdvözlet Mindenkinek! rino07, az én 2005-ös B7 2.0TDI Passatomon /4 éve használom, most 230000 km van benne/ már kb. 50000 km-től hasonlót tapasztaltam, vagyis ha folyamatosan tartom a sebességet hatvan környékén, elkezdett finoman rángatni, ha elvettem a gázt, vagy gázt adtam, megszünt. Elvoltam vele, bár enyhén fokozódott a jelenség, ám kb egy hónapja ugyanez a rángatás /230000 km körül/ már megjelent 4.sebességtől felfelé, gyorsitáskor, 5. és 6. sebességekben pedig szintén gyorsításkor elemi erővel. Kuplung csere, kéttömegű lendkerék ellenőrizve, féltengely csuklók csere, az autón semmi gyanús hang, de a jelenség megmaradt. Ugyanakkor egy jó ideje egyesben beragad a sebesség, csak erős rántással tudom kivenni. Kiváncsi lennék nálad mi lett a leírt jelenség fejleménye!? Ha valaki tud ötletet adni, megköszönöm!                                                                  

Előzmény: rino07 (112)
Tompo01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 251

Nekem nagyon tetszik a DSG váltó mert annak olyan a belselye mint a sima kézi váltó és határozottabb mint egy sima automata.

Előzmény: leon626 (246)
Tompo01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 250

Hogy mi szalad hova? Nem tudom így hirterlen, hogy mennyi a lendkerék de nem olcsó lengőtömeges/kéttömegű meg sokféle képpen nevezik még van benne. Most ki van cserélve az öninditó? Mit csinál most pontosan?

Előzmény: go12 (249)
go12 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 249

az oninditom meg szorult ki csereltetem es most szalajszt az onindito akkor a lend kerek mehetett szet vajon? menyibe kerul 1 ijen kezi valtos

Előzmény: Tompo01 (245)
Ejwi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 248

Bár attól függ..

Én az eredeti nevén B5.5ös Passatot nevezem B6nak.

Viszont eredetileg a B6os már ő:  http://i28.tinypic.com/33x9fsi.jpg :)

Visszatérve a témára, az B5.5 a B5 kicsit csinosított változata. :)

 

 

Ejwi Creative Commons License 2011.02.17 0 1 247

Azthiszem a B6os Passatot 2001-2005 (2004?!) között gyártották. :) És azt hiszem az már tükörindexes.

Nekem egy B5ös 2000-res 1.9 pdtdi-m van, chippelve, de megy, mint a veszedelem.

És még ez az évjárat, aminek jobb a motorja, mint a 6osé. Legalábbis szerintem.

Előzmény: leon626 (246)
leon626 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 246

Sziasztok

 

 

Egy kis segítséget kérnék tőletek a passatokkal kapcsolatban. Ha valaki ért hozzá segítsen már ki. Látom, hogy van passat V és passat VI .

 

Mi a különbség a kettő között???? érdekelne az hogy melyk a megbízhatóbb típus. Halottam talán azt hogy a 8 szelepes motorral gyártottak jobbak,mint a 16-os. Engem vagy a 140 vagy a 170 lovas érdekelne highline felszereltség + nagyon gondolkozom a dsg váltóban is.

 

Valakinek tapasztalat  hogy itt melyk motor a megbizhatóbb ,milyet érdemes venni, esetleg egy ilyen dsg váltóval mennyivel eszik többet mint manuálisan. Egyáltalán mi vélemény ha úgy  max 3,3 millióig mennék el árba.

 

 

 

Köszönöm

Tompo01 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 245

Szerintem ezt így elég nehéz lenne megállapitani, nem mindegy hogyan kattog az önindito, lemerült akksi, megszorult öninditó és ezért csak a behuzó mágnes kattog, vagy szétment a válto vagy a kuplung és nem tudja tekerni az önindito a motort és kattog csak.

Előzmény: go12 (243)
prwhrqkt Creative Commons License 2011.02.16 0 0 244

pd elem? 

 

Előzmény: go12 (243)
go12 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 243

hello nekem egy ojan problemam lenne hogy kettesbe le fuladt az autom es azota nem indul csak kattog az őninditto a computer nem jelez semi hibat mitol lehet ez ha valaki tud v mi okosat lecci irj tanacstalan vagyok amugy 2005ős 2.0 pd tdi passat

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!