Sziasztok!
Csak arra lennék kíváncsi,hogy közületek nincs-e valakinek 307XSI-je,mert egy olyat igazán megnéznék,ritka szép lehet 17-es felnikkel és háromajtósan.
És még valami,valaki rendezzen találkozót, elkocsikáznék arra megkukkantanálak Titeket.( Amúgy 1.6 profil,metálfekete,felnivel,ez az enyém).
A kijelző melletti baloldali gombot tartsd lenyomva 3mp-ig utána a jobb oldali gombbal választhatsz, angol, német, francia, olasz és spanyol nyelvek közül.
Csak a gyárit vezérli, mást nem tudsz hozzá kapcsolni. Más géppel nem csak a távvezérlés nem működik hanem nem is szól.
A gyári az öt lemezes, Blaupunkt gyártmányú és a rádió alatti fiók helyére kerül.
Egy dolog vigasztaljon! A Leonis Kft március 1-től már nem Peugeot kereskedő. Az hogy ilyen kutyaütők már egy éve tudott. A Peugeot Hungaria gyengesége, hogy eddig maradhattak. Egyébként ha ilyen történik az egyértelműen annak a jele, hogy a kereskedőnek anyagi gondjai vannak. Ekkor nem célszerű ott autót venni.
Udv mindenkinek! Nekem is 307-esem lesz, remelem mar jovo heten atvehetem. Fekete metal. Lenne egy kerdesem. Szeriaban benne van a radiosmagno. Ennek kellene pontosam a markaja, tipusa. Nem tudom vezerel-e cd-valtot. A gondom, hogy mindenkepp cd-t szeretnek, de igy utolag sok vele a gond. Ha veszek bele egyet, akkor azt nem lehet kormanyrol vezerelni, stb. Es a radiosmagnoval sem tudok mit kezdeni, mert allitolag kodos es csak ebben a kocsiban mukodik. Ha valakinek van otlete elore is kosz.
A kulonbseg fo oka, hogy a 307-est 100 km/h elott negyesbe kell rakni, mig a konkurenseket nem. Valami ilyesmit olvastam egy autosujsagban, ugy bo egy honapja. Sajnos egyiket sem probaltam, igy a forras nem autentikus. Van tapasztalatotok mondjuk 60 km/h-ra? CM
Szerintem meg teljesen jó ez a váltó.
Itt is azt kell nézni, hogy mire konstruálták? Közlekedésre. Én erre használom, aki veresenyzői vénát érez magában, szvsz autót tévesztett a307-ben... Közlekedés közben én még egyszer sem váltottam félre, egyszer sem kellett erőlködnöm, hogy bevegye az általam kívánt fokozatot. Jó arra, amire való, ez ilyen marha egyszerű.
A 307-es nem tul jo gyorsulasaba szerintem a nagyon hosszu uton kapcsolhato es kicsit pontatlan valto is belejatszik. Sajna eg es fold a 307-es es a Stilo vagy a Corolla valtoja :-(((
Én úgy gondolom, hogy a gyorsulási adatok csak hozzávetőlegesen jelzik az autó dinamizmusát. Ki kell próbálni ahhoz, hogy tisztában légy azzal, mit kapsz a pénzedért. Lásd pl. a kézi váltós 11.6-os gyorsulását (harmadikban futja meg, tehát rövid az összáttétel, ami általános dinamikus viselkedésre enged következtetni) hasonlítva pl. a Stilo-hoz, ami 10.X gyorsul, de másodikban éri el a 100-at (ami általános dinamizmus terén némi gyanakvásra ad okot, hiszen aránylag hosszú áttételezést sejtet a kategórián belül), és kevésbé érződik dinamikusnak.
Egy csomo helyen fent van pl. www.peugetofabian.hu, vagy www.peugeot.at
Az hogy rosszab-e ?? Szerintem igen, nezd meg a Corollat, vagy akar a Golf-ot, a Stilo nem jo pelda hiszen az nincs 1.6-os motorral egyenkent nehezebb mint a 307, ugy hiszem egyedul a Skoda Octavia produkalt roszabb eredmenyt egyedul , de ott tenyleg nagy a tomeg..
Es ha megnezed Tiptronic-ot sehol nem hasznalnak ilyen kis motorral, azt hiszem egy csomo nyomatekot megeszik...
Nem tudom honnan veszed ezeket a gyorsulási adatokat. Én ilyeneket még sehol nem láttam. A tiptronic váltó ennyit ront a gyorsuláson a manuálishoz képest? Nem éppen javítana rajta?
Ugyanis manuális váltóval az 1.6-os gyorsulása 11.5, a 2.0-ásé azt hiszem 9.7. Egyik sem sportkocsi, de nem rosszabbak, mint bármely másik a neki megfelelö kategóriában.
CSak a "fabetétet" karcolták össze a riasztó gombjának beszerelésekór, és az első vezető oldali ajtó zörög, más semmi. Nagyon megy a kicsike.. Ma találkoztam a Szistivel is a szalonban. Nincs egy szervezőzseni a topicban, aki összehozna egy találkát??? Sok 307-es sokra megy:))))
Nem szívesen mondom, de a Kovácséknál van egy 1.6 fekete presence automata kirakva, a szalon elött. Szerintem kipróbálható:))) De ne ott vedd meg:))))))))))))))))))))
Egy esetleges leendo 307 tulaj vagyok, aki a szep uj Tiptronic valtos gepen tori a fejet. Egy problemam van a geppel, megpedig a technikai adatok szerinit csigalassu gyorsulasa. A Tiptornicos verzio az 1.6-os motorral a kulonbozo site-okon talalt infok alapajan 13,5 - 15 sec korul van. Ami szinte rosszab barmelyik mas autonal a piacon. Ausztriaban lehet kapni pl. 2.0-as motorral, ami mar elfogadhatobb 11,5 sec. De ezek az adatok igy is boduletes rosszak.
Kiprobalni nem tudom a gepet, ugyanis az orszagban azt hiszem eddig egy darabot hoztak, valamelyik videki szalonba, en pedig Pesten leledzem, ha mas nincs le kell emiatt autoznom.
A kerdesem, szerintetek lehetne pontosabb adatokat szerezni a valtorol, pl. sport, vagy teli fokozatban mi az attetelezes, mekkora a fogyasztas, es persze a gyorsulas.
Csak megjegyzem a Stillo Abarth 8,3-as gyorsulast produkal Selespeed valtoval, szoval a nagy veszteseg a TipTronic-nak koszonheto ?? Es akkor miert hasznaljak ?
Peugeot 307: első Európában
2002 március 11 18:34 - Szerző: PT
Nem volt egyszerű: mindössze egyetlen pont előnnyel nyerte el Európa legrangosabb trófeáját a Peugeot 307.
Az utolsó pillanatig kiélezett versenyben a 307-es ellenlábasa a Mercedes SL volt. Végül a negyedik összehasonlítás döntött, a francia modell megelőzte a németek sportautóját, és ezzel megszerezte az AUTO 1-et, 2002 legjobb európai autójának járó díjat.
A döntésért 500 magasan kvalifikált zsűritag felelős, akiket ipari, sajtóbeli vagy sportolói teljesítménye alapján hívtak meg oda. A szavazást a Genfi Autószalon utolsó napján rendezték meg. A zsűri mellett egyébként a német Auto Bild magazin 13 országbeli kiadásainak mintegy 35 millió olvasója is szavazhatott az újságban.
Azt, hogy a díj mit jelent, Nick Scheele, a Ford vezetőségének tagja érzékeltette: "Tavaly a Mondeo volt a győztes, idén pedig 62 százalékkal megugrottak a modell eladásai. A trófea megszerzője hihetetlenül népszerű lesz."
Szerintem ne mondj le azonnal a Kovács szerviz igénybevételének lehetőségéről, mert a szerviz szerintem korrekt (bár nekem az értékesítéssel sem volt gondom...). Ha egyébként ők vannak lak- vagy munkahelyhez legközelebb, egy próbát meg fog érni.
Hosszú vajúdás után én is a 307 mellett döntöttem. Találtam is egy használtat (fél éves) jó árban. Holnap megyünk állapotfelmérésre, aztán ha minden rendben van akkor megveszem.
Egy kérdésem lenne: van vmelyikötöknek tetöablak az autóban? Csak mert ebben van, viszont vmiféle nagyon halovány csíkok vannak a kárpiton belülröl, ott ahol hátracsúszik az ablak. Alig látszik amúgy. Szervízben azt mondták, hogy nem beázás, mert az nem lenne ilyen szabályos (ebben van vmi), hanem valószínüleg a kárpitragasztó ütött át, mert ott a tetöablak miatt vhogy máshogy van felragasztva. Nem tudom, nektek van esetleg ilyen tapasztalatotok? Másnál is elöjött ez a kis szépséghiba? Ha igen megoldja mondjuk félévente egy kárpittisztítás?
At lehet alitani angolra is. A manualban benne van, de ha jol emlekszem akkor ugy, hogy a fed.comp. bal gombjat addig myomkodod amig nem er el a nyelv kivalasztashoz es akkor a jobb gombal lehet valtogatni.
Mas,
Lehet, hogy rosszul emlekszem de ugy remlik, hogy a radiok automatikusan mindig pontosan beallitja az idot a radioadok segitsegevel. Ez nekem azert kellene mert igencsak siet az ora. Nem tudjatok, hogy lehet ravenni a radiot, hogy ezt csinalja? Vagy en emlekszem rosszul?
Hmmm, ez a csúszás dolog nekem is nagyon ismerős... Csak éppen Leonis Kft.-vel, Szombathelyen... A 206-osom teljes árát átutalással lerendeztem 2001. augusztus 8-ára (ha jól emlékszem) és az autót 2001. október 4-én vehettem át (egyetlen napon múlott, hogy nem lett ügyvéd a dologból), miközben az átutalás pillanatában az autóm már a kereskedésben ott volt és meg is nézhettem (!). Azóta ez a cég megszűnt, legalábbis úgy hallottam. Szóval vannak ilyenek, sajnos... Pár ember szívesen forgatja más emberek pénzét, szerintem elég pofátlan és gátlástalan módon visszaélve a bizalmukkal, ne hagyjátok magatokat, ez a tanácsom!
Fent vagyok és vigyorgok:))) Most már azért örülök neki NAGYOK:))) Kovácsmentességet azt megigérhetem, de akkor ajánlatokat várok szervízekre, ahol emberként kezelnek engem és a kocsimat is. Ez a kocsi gyönyörű!!!! Még a sötétben is!!! És okos!!!
Egy kérdés... Mindenkinek francia nyelven írja ki, ha valamilyen funkciót aktivál??? Nekem pl komoly gondot jelentett az automata világítás (kilátás csomag???:)))) aktíválása, mert nem tudtam hogy mit irogat ki, és hogy mikor aktív ez a funkció:)) Angol nyelvű szoftver nincs?:))))))))
Nahh, ennyi bajom legyen:)))