MiKe,
Vegyel porschet tiptronic-al vagy Ferrari 360-ast szekvencialis tiptronic-al azok biztos nem valtanak sokkal lassaban mint a manualis, sot lehet, hogy meg gyorsabbak is :-)))
Azt hiszem kicsit félreértettem, amit írtál. Azt hittem a Tiptronic-kal is ugyanannyi alatt gyorsul, mint manuális váltóval, csak te nézted félre az adatokat.
A 15 tényleg nagyon-nagyon lassú, szerintem annyira elfogadhatatlan, hogy elözésnél már szinte veszélyes is lehet. Én ennyivel nem vennék autót. Szerintem vegyél manuális váltóval, ha 307-et szeretnél, vagy ha ragaszkodsz a Tiptronic-hoz keress más típust.
Nekem ezek a 10, 11 koruli ertekek elfogadhatoak, de a Tiptronic-os 15, az mar elgondolkoztato. Apam jo oreg 16 eves, Renault Dieseljere emlekeztet, szoval elozni ki tudja lehet-e vele ??
Ahogy neztem, az automata-val altalaban az ember 2 masodpercet veszit, de nem 4-et...
Köszönöm a megnyugtató és pontos válaszokat. Tényleg érdekel a tapasztalatod a 10k-s szervíz után. Én pedig addig a kopogó hátsó lengéscsillapítók miatt bejelentkezek hozzájuk.
Sok jó elhangzott itt korábban a HDi motorokról. Nagyobb kocsinak egy Peugeot Expert-re gondoltam HDi motorral. Tudtok más, normális kocsit, amibe két üléssorban hatan be lehet ülni? (A Citoren Jumpy és a Fiat Scudo ugyanannak a tervnek a megvalósítása más gyártóknál, de ezek közül a Peugeot tetszik a legjobban).
Mellesleg szerintem tök jól nézne ki, amint a házam előtti beállóban egymás mellett állna egy 307 és egy Expert az utca felé nézve.
Szia Péter!
Én tavaly augusztusban vettem náluk a gépet (1,6 presence) és az értékesitéssel tökéletesen elégedett voltam. Korábban itt a topicban már leirtam elég sokat erről és róluk, de a lényeg, hogy sokkal hamarabb bejött a kocsi, mint igérték és folyamatosan tájékoztattak. Kaptam 4 % körüli kedvezményt pedig akkor még eléggé az értékesités elején jártak. Putz Endrének hivják a srácot, aki velünk foglalkozott és mondom tökéletes volt.
A szervizről nem tudok sokat, bár egy kicsit be vagyok azért rettenve, mert van benne egy jó pár szaki a korábbi zasztava és wartburg érából, meg egy pár érdekes jelenetnek tanúja voltam az ügyfélváróban (részletesen valahol a topic közepén), de ha addig nem hallok rosszat felőlük, akkor a jövő héten esedékes 10K-es garanciálist náluk ejtem meg, aztán röfögök az eredményről.
üdv és hajrá!mopis
Én Dél-Budán lakom és kiesik a Peugeot City, ezért nem jártam ott. Érden 1db 307-es autó céges vásárlására adtak volna 4%-ot. Azt mondták, hogy ha olcsóbb 307-es, akkor 3%-ot, ha drágább akkor 4%-ot adnak. Nem tudom hol vált át olcsóbból drágábba, nekem kb. 4M lett volna az ára.
BPéter
En ott vettem es idaig meg vagyok veluk elegedve. 4% kedvezmenyt kaptam es az igert atadasi ido elott kaptam meg 5 nappal, tehat 2,5 het alatt meg volt a verda.
1 error volt csak, hogy kifelejtettek a sebvaltozarat belole de kedden viszem vissa es belerakjak.
Ismeri valaki a Peugeot City-t Pesten a Dózsa Gy. út végén? Merthogy senki korábban nem említette őket, az előző felsorolásból is kimaradt. Kezdem úgy érezni, mintha ezek egy új és kezdő társaság lenne, akiket szinte senki sem ismeri.
Ha tudtok árösszehasonlításokat, akkor az emgem is érdekelne, mert a két hónapos 307-es mellé kéne egy nagyobb kocsi is (nagy a család), és gondoltam akár az is lehetne Peugeot. Csak hát minél drágább egy kocsi, annál inkább nem mindegy pár százalék ide vagy oda.
Már nem tudom melyik infó, melyik fórumról származott (az Origo azóta már ki is halt), de magánszemélyre 4% cégre 7-8% volt a legtöbb amit hallottam a 307-re.
A cégnél emlékeim szerintem 10db fölötti Peugeot volt, bár elég sok ezekből 206, viszont volt 406 és 607-es is.
Próbáld meg pl. az érdi Peugeot-ot. Jártam a Fábiánnál, Kovácsnál, a Centrálnál és Salgótarjánban is, nekem Érden adták volna a legnagyobb kedvezményt.
Sziasztok! Szeretnénk venni négy vagy öt 307-est. Tudtok-e abban segíteni, hogy akár Nyugat-Dunántúlon, akár Bp-en hova érdemes menni azzal a nem titkolt céllal, hogy a legjobb ár-érték arányt tudjuk elérni? : )
Várom válaszaitokat. Kösz. CM
Nincs gondom a valtoval csak lehetne jobb is, pl rovidebb uton kapcsolhato es pontosabban. Szerintem a Stilo-e ilyen, de ez csak az en velemenyem, nincs is ertelme tovabb viatkozni rajta :-)
Amugy egyre jobban szeretem a 307-esem :-) Kanyarokban nagyon stabil szinte nem is dol, a fek brutal, a motor is cool :-)))
Nyilván bennem van a hiba, hogy nem érzékelem hibaként az itt felsorolt gyengeségeket a saját autómban.
Nem tudom, Te hogy vezetsz, vagy miért van gondod a váltóddal - esetleg meg kéne nézetni? -, mert hogy a Stilo-é jobb lenne, az erős túlzás, Hondát még nem próbáltam, de készséggel elhiszem, hogy jó.
A 307 váltójával SEMMI GOND NINCS. Akinek mégis volna, az esetleg tegyen ellene, mert akkor nála (vagy az autójával) nem stimmel valami. Ez a véleményem.
Nem tudtok vkit, akit érdekelne egy 3 ajtós metálfekete Opel Astra Sport 1.6 16V. Gyári sportfelszereltség, ABS, klíma, 16-os könnyüfémfelni, téli kerekek - nagyon szép autó. + még van sok egyéb extra, de azt most nem részletezem. Sérülésmentes. Ára: 2.65M
knbm: igen, bizony nem volt nagy gyakorlatom autóvásárlás terén és ismerősöktől hallottam, hogy ez régi szalon, 1994-től működik, szóval rosszat igazából nem hallottam róluk. Az csak a véletlen műve mondjuk, hogy itt rendeltem meg a kocsit, a soproni és a győri kereskedések nekem jobban tetszettek, csak éppen 206 XS tesztautót egyedül itt tudtak mutatni és tudtam megpróbálni és kiderült, hogy régi ismerős az egyik értékesítő is (kb. két hétre rá átment a Fiathoz, ez egy kicsit kezdett gyanús lenni, de...). Szóval amikor először bejelentették, hogy késik az autóm, adtak átmenetileg egy 307-est és ezzel gyk. jól befogták a számat és én is megnyugodtam, hogy ejnye, milyen rendesek, stb. Aztán miután állandóan telefonálgattam és csak hitettek, 1 hónap után pedig elvitték a 307-est valami leltározási ürüggyel és azt is mondták, hogy a 206-osomat - aminek vételárát addigra már több mint másfél hónapja kiegyenlítettem - is felviszik Bp.-re leltározni, akkor betelt a pohár, ott már nagyon átlátszó volt a helyzet, levelet írtam a Peugeot Hungáriának és érdeklődtem más Peugeot-kereskedésekben, ahonnan sikerült megtudni, hogy bizony egy csomó autó árát nem utalták tovább a Peugeot-központnak, valami gáz van a kereskedés körül... Valószínűleg a Peugeot Hungária közbenjárására és az ügyben az ügyvéd titulusának mint lehetséges közbenjáró személynek a meglebegtetése, felvetése oldotta meg a problémát, mert kb. két napon belül, miután elindítottam ezeket az utánjárási ügyeket, megkaptam az autómat. Szerencsére nálam jó vége lett a dolgoknak, de félek, volt olyan is, aki pórul járhatott...
Szerintem is nagyon jól néz ki 3 ajtósban. Mint minden autó :-) De nekem most "családi okok miatt" :-) 5 ajtós kell :-(
Az én ízlésemnek egyáltalán nem nevetséges a 17-es felnihez a féktárcsa mérete, viszont szerintem az összes P307-re ráférne egy kb. 3 centis ültetés. Nem azért, hogy sportkocsi legyen belöle, hiszen nem annak készült, csak az én ízlésemnek túl nagy a hely a kerékdobban a kerekek körül. Ha végül is meglesz és beválik a garancia lejárta után azt hiszem megcsináltatom majd ezt a kis "operációt".
A 307 váltója még mindig sokkal finomabban jár, mint pl. az Astra-ban. Azon tényleg nincs mit vitatkozni, hogy a Honda váltói a legjobbak közé tartoznak.
Persze ez a váltó jóság nagyon viszonylagos: egyik sem esik szét, mindegyik ellátja a feladatát. Mi itt csak érzetröl és esetleg megvezetettségröl beszélünk.
Az Utolsó Európai,
Szerintem az 'ez ilyen marha egyszerű', hogy a Stilonak es a Corollanak sokkal jobb a valtoja...szerintem ezen nincs mit vitatkozni. Azokkal orom valtani a 307-esel nem eppen. De ennel nagyobb baja ne legyen. Ja meg a pedalrend...nem lehet ugy fekezni, hogy a sarkad a apdlon van, nemtom mert nem tudtak egy sorba rakni a pedalokat.
Opel Astra 1.6 16V: 11.7s
Peugeot 307 1.6 16V: 11.5s
Volkswagen Bora 1.6 16V: 11.3s
Alfa Romeo 147 1.6: ~11s
Audi A3 1.6 16V: 10.9s
Seat Leon 1.6 16V: 10.9s
Honda Civic 1.6ES: 10.2s
Toyota Corolla 1.6VVTi: 10.2s
Ezeket az adatokat találtam meg. Az Alfa-nál nem emlékszem pontosan az adatra, de nem a Twin Spark motorról van szó. Ebböl az szürhetö le, hogy aki semmilyen speciális dolgot nem alkalmaz (VTec, VVTi, Twin Spark), annak általában >11s a gyorsulás 1.6-os motor esetén ebben a kategóriában. Tény, hogy a P307 11.5s-os gyorsulása nem a legjobb a sorban, de most komolyan: szerinted számít az vmit nálunk, akik nem tudunk úgy váltani és kupplungolni, mint egy autóversenyzö, hogy 10.9 vagy 11.5? Ez 0.6s.
A 10.2-höz képest már kicsit érzékelhetöbb a különbség, viszont kevés olyan embert ismerek, aki a 307 ellenében az új Honda Civic-et választaná a gyorsulása miatt. Viszont ha ez fontos neked akkor szerintem vedd meg a 307-et 2.0-ás motorral. Kb. egy árban van a Civic-kel, jobban felszerelt és jobban gyorsul, a fogyasztása kicsit több és gondolom a Casco is.
parko,
En kacerkodtam a XSI-vel de vegul is premium lett. Jol nez ki a 17'-es felni de szerintem annal mar egy kicsit idetlenul nez ki mogotte a hozza viszonyitva kicsi fektarcsa. Foleg hatul. Nezz meg egy M3-as BMW-t, oda tenyleg 17-es koll :-)
Sajna megvan az elso karc a kocsin :-(((((
Az elso lokhariton ~2cm 2mm vastag es jol le a muanyagig. Nem tudom, hogy kerult oda...
Öszintén örülök, hogy VÉGRE meg van!
GRATULÁLOK!
Remélem gyorsan feledtetni fogja Veled az elmúlt hosszú időszak bosszúságait, mérgelődéseit és végtelen kitartásodat probléma mentességgel is meghálálja a 307-es "cicád".
Ernő a Stilo-s
P.S.: senki sem válaszolt, hogy a 307-es számokkal is kijelzi-e a hűtófolyadék hőmérsékletét? Ha nem, akkor korábban honnan voltak a pontosnak tűnő hőfokok itt, ezen a topic-ban?