Üzemanyagszivattyútól ugyanúgy megáll a motor mint a PD elemtől, a nyomáskülömbség jeladó jelére regenerálja a részecskeszűrőt , ha tönkremegy akkor merev 70km/órára képes az autó és már csak műszeres regenerálás lehetséges! (szivattyú 890000ft jeladó 18500ft)
Szinte mindegyikben a piezós vezérlés lesz zárlatos, egy kb. 500Ft-os szigetelés miatt... A szigetelése nem megfelelő az átvezető csatlakozónak és a 100-200V-os feszültség, amivel működik, áthúz a szigetelésen és nyekk.
Ennyit a Siemensről.. Egyébként én villamosmérnök vagyok és szégyen, hogy ekkora hibát követtek el. (vagy zseniális ötlet, hogy szándékosan "időzítették" a PD elemek besz@rását, ezzel jó kis plusz haszont bezsebelve..)
Sajnálattal közlöm hogy az általam lecserélt Siemens Pd elemek egytől egyig mind elektronikai hiba miatt álltak meg! Szerintem nincs köze a gázolaj minőségnek a Pd elem megálláshoz.Összesen 1 db-ot cseréltem gázolaj hiba miatt(de az nem állt meg csak rángatott) és kb 200-at elektronikai hiba miatt. Ha nem akarsz rossz emléket egy hosszú útról akkor cseréltesd ki mindet ( nagyon rossz éjszaka az autópálya szélén várni az autómentőt)
Felhívtam egy olyan céget akik pd elem javítással (bosh) foglalkoznak.
Sajnos megerősítettek benne,hogy maga a gázolajunk nem egy "prémium" katgoria.
Siemens pd esetében elég egy 2micronos kosz ha bejut az már tönkre vágja a rendszert
vagy egy pd elemet.
Ez ellen védekezhetsz de nem 100% a hatás.Ott kell tankolod ahol sűrűbben tankolnak.
De hozzá tette maga a gyári gázolajszűrő is "gyenge" a 2micronos kosz kiszűrésére...
Megoldás: van egy Német cég akik a pd dieselekre szakosodtak és a gyári szűrő helyére beraknak egy nagyon komoly finom rendszert+szűrőt. 70.000ft is lehet.
Igaz ha egy db pd elem a szakszervizben 200.000ft akkor lehet a 70.000 nem is olyan sok.
Ma délután megyek ki egy profi szűrős céghez akik Angliából tudnak hozni olyan szűrőt ami a gyári helyére megy be és sokkal finomabb a szűrése...Kiváncsi leszek árban mit tud majd a cucc.
Inkább befektetek 10.000ft mint majd késöbb 120.000ft dobjak ki az ablakon...
Szia!Én sem tudom,hogy az M-est miért cserélték le S-esre.Szerintem csak az alkatrész száma változott meg,az elektronika maradt ugyan az.ÖRÜLNÉK HA VALAKI BŐVEBBEN TUDNA ÍRNI ERRŐL VALAMIT.Nem igaz,hogy senki nem látogatja ezt a kurva fórumot,hiszen annyi Passatos van az utakon.Én itt Győrben vettem a Turbo TEC kft-nél 125e-ft-ért 2 év garival,a rosszet meg le kellett adnom.Nekem testzárlatos lett,azért kellett kicserélni.Itt a számuk,ha valamit akarsz akkor hívd őket.(Kugler Viktor 06208517212)
A Volkswagen szalonban az összes Passat generáció egy-egy tagját állítjuk ki - múltból érkező sofőrjeikkel együtt. Látogatóinkat többféle kivitelben autóztatja meg Sztárvendégünk: az új Volkswagen Passat! Szervizünk ezalatt térítés nélkül felméri az Ön autójának állapotát, hogy utazásainál biztonságban tudja családját.
A Passat Klub Hungary tagjait Március 20-napján a Porsche M5 vendégül látja egy tesztvezetésre és egy egytálételes menüre. Aki igényt tart a Porsche M5 szolgálataira, az iratkozzon fel! A feliratkozási határidő: Március 10
A hozzám hasonló, vásott fülűeket kérdezem, akiknek ugyanúgy b.ssza a csőrét a b6 tdi hl passat I-es golfhoz hasonló bakelit műszerfalának rezonálásából adódó zörgés, mint az enyémet. A műszerfal tetején, középen van egy szellőző rács, rajta a napfény-és hőérzékelő szenzorral. Ez alatt a rács alatt valami veszettűl tud rezonálni és zörögni, de sehogyan sem tudom a rácsot eltávolítani és megnézni, hogy mi a jelenség oka. Kérem, hogy aki tudja ennek a rácsnak az eltávolítási módszerét az mielőbb ossza meg velem is, mert lelki szemeim előtt egyre sűrűbben jelenik meg egy fejsze képe és a kéztetés, hogy azt, mint univerzális szerszámot hasznosítsam.
Ház ez az...én is igy hallottam...h kerüljem a 16 szelepest....de akkor a 170 lovas sem jobb.??????..abba egy dsg váltósat gondoltam,de maga a motor minősége aggasztó.
Ja...csak 140 lovas 8 szelepest..high line felszereltségel nehéz lesz..
Szia! A 170Le-st csak siemens pd-vel szerelték.Én is most cseréltem 1db ot.Csak itt Győrben kaptam hozzá 125e-ért,2 év garival.Mikor szétszedtem,akkor láttam,hogy már cseréltek egyet.Nekem 140ezernél adta meg magát.Nem lehet Bosch-ra cserélni,csak a 140Le-st.Amúgy a kocsinak semmi baja.A DSG váltó egy isten.
Azt hallani h a 16 szelepeseknél...nem tudom pontosan h ,de 2 fajta létezik...Bosch és siemens...talán a befecskendezés.Itt is hallani h vmely igen gyengén sikerült, és h inditásnál különbséget lehet tenni.
Van egy 2001-es AWX motorszámu 1.9 Pdtdi passatom 130lovas...tünet hogy hol meg...hol nem megy a turbom...az utobbi pár napban már abszolult nem megy.Vákum van,a rudazat mozog...Gyári müszer szerint is turbo cserét ir.Szerintetek?!