Daty csomagtarto fotozas/meres? :) (a vaztol valo tavolsagokat is megmerhetned)
A masik kerdesem: Van ugye ez az automata olajozo, es alapvetoen ehhez egy magnest kene felrakni a motorra vele szemben pedig egy reedet, viszont megkerdeztem a sracot akitol rendeltem, es azt mondta, hogy igen rakothetem a digit km oram jelere kuldott is hozza egy ket fetbol allo kapcsolast amit megcsinaltam. A kerdes most az, hogy tudja e valaki, hogy hol birok racsatlakozni erre a jelre, es esetleg jo lenne olyan is, hogy szepen valami gyari csatit betoldani.
Helyes, jól csinálod, én se bírnám ki/a motorozást, nem squash-olást ;)/, de sajnos most is melózom, meg tegnap is melóztam, ráadásul a mocim szétvan kapva, úgy hogy most jönnek a depis téli napok, nemtom mikor ülhetek újra a nyeregbe, már nagyon várom a tavaszt! Ice
Király a kép, és ha jobban megnézitek a hátsó rugóstagot, akkor észre lehet venni hogy módosítva van mégpedig ilyenre /Wilbers Racing Suspension/! Egyébként most én is pont ezen a cserén gondolkodom, igaz nem ennyire profira csak mondjuk a közepes minőségűre! Ice
No, papírkutyák! Én ma megint motoroztam egy kicsit. Nem sokat, csak olyan 30km, és nem is gyorsan, 140 fölé nem mentem egy picit sem. :-)))) Hihetetlen jó volt száguldozni egyet. Az utcánk tiszta sár, úgyhogy az volt a legnehezebb rész, onnan viszont száraz aszfalton lehetett repeszteni. Holnap is megyek 1 kört (kicsit nagyobbat) ha az idő ilyen kegyes marad hozzám. Hozzánk. Idén még nem is ültem motoron:-)) Eddig. Utána másfél óra squash - most egy icipicit kidöglöttem. (Pedig 4-en játszottunk váltásban, így a nettó játékidő max. 45-50 perc volt.)
Ja, bojkott, megsértődtem, nem, a helyzet az hogy tegnap a barátokkal bentvoltunk a városban, ma meg ugye dolgoztam, és munka után meg eladtam a Piroskámat, úgyhogy most megint "csak" egy mocim van, röviden ennyi, de most is szaladok is tovább, mert megyek randira, készülődni kell!;)
Én figyelgetek, a többiek alszanak, csak vicc, vendégek vannak, majd este jövök és megkérdezem - mit szóltok a Dakarhoz, ha figyelitek egyáltalán? ------------Paris-Dakar Hyabusa ?-----------
2 otlet szuletett a szivargyujtora: - betenni egy kulcsos eletromos kapcsolot a szivargyujto merre es egy biztin keresztul direktbe kotni az aksira (ugye akkor ha nem kell kulcsal kikapcsolod es kesz) - valahogy rakotni a veszleallito gomb jelere egy relet, es ha az el van nyomva akkor leveszi a tapot a toltorol ha nincs akkor rajta hagyja, viszont itt a rele meriti az akkumlatort
Nem akarom szétoffolni a topicot, de az elsőbbség az legyen elsőbbség, függetlenül minden egyéb körülménytől. 2 saját példa arra, hogy a legtöbbször mindegy, mennyivel mégy: A 17. ker Baross u. végén a főútvonal 90 fokban jobbra kanyarodik és ballról beletorkollik egy kisebb utca. Az onnan jövőnek stop táblája van, így védik a főútvonalat. Ezen mentem haza kezdő nagymotorosként, akkoriban még ott tartottam, hogy vajon egyesben vagy kettesben fogom tudni bevenni a jobbkanyart, tehát 15-20km/h, amikor is egy kisteherautó keresztben ezerrel elzúg, majdnem magával sodorva az első kerekemet. Szerencsére le volt zárva kicsivel odébb a sorompó, bezörgettem hozzá és tisztelettudóan, magázva megkérdeztem, hogy ne haragudjon, de ha esetleg Kamazzal vagyok, akkor is letarol? Erre csak annyit mondott, hogy "neharaguggyá má bazze olyan kicsi vagy, hogy nem láttalak". Nos, a fürdőszobamérleg méréshatárán mozgok és a Pegaso sem kicsi....
A másik: 17. ker, Ásvány u, reggel munkába menet. Én még félálomban, olyan 40-nel, mert csupa jobbkezes kereszteződés az utca. Fehér 3-as Golf balról úgy kijött elém, hogy hirtelen megtanultam stopie-zni. Sarkon utolérem, ablaka lehúzva, ősz, hatvanas ffi a volánnál. Mondom neki, hogy hát az elsőbbséget legközelebb, ha lenne szíves. Erre ő: Fiatalember, felhívom a figyelmét arra, hogy azon a sarkon a jobbkéz szabály az érvényes. Erre én: Igen, de én jöttem jobbról. Erre ő: Hűű, tényleg!
Na, ennyin múlik, hogy meghalsz vagy sem. Tény és való, hogy ha 100 fölött megyek ezekben az esetekben, meghalok, de nem lehetett annyival menni.
Ha a motoros 50-nel megy: 1. Tud fékezni. 2. Tud kerülni. 3. Ha ezek sem segítenek, nem esik akkorát.
Az autós: Úgy kanyarodik, mint egy tetű, valószínűleg béna volt és kész. Az, hogy nem száll ki, lehet sokktól is, azért eléggé beleszálltak, még ha a motoros rosszabbul is járt.
Ez egyébként tipikus, látta ő hogy messze jön egy motoros, de a motoros kis felület nehezen lehet megitélni, hogy 65 km/h vagy 135 km/h-val jön, messze van szépen bekanyar előtte, sok gépjármű vezető nem néz nem "lát" olyan messzire amilyen messziről egy 50 km/h-nál gyorsabb verda jöhetne, hisz városi forgalomban ami 200 méterre van még ráér ! Mindenki döntse el megéri-e kockáztatni és mondogatni az intenzíven, hogy elsőbbségem volt, csak hát a fizika .... Szerintem !
Az autós kis em száll. Szerintem már hívja a mobilján az ügyvédjét hogy elsikálják a dolgot. Valószínűleg nem tudja, hogy vette egy kamera. Remélem valami sötét dutyi mélyén játszanak vele anális játékokat borostás néger sorozatgyilkosok.
Megnéztem, hát az autó hibája nagyon egyértelmű, bár egy kicsi gyorshajtás is biztos volt a motoros részéről, na de ne kanyarodjon már be senki előtt, biztos lehetett látni a motorost, szóval az autós ezt rendesen elnézte!:( Ice
Talán a Louis-es ponyva a legolcsóbb viszont mivel ez PVC gondolom nem árt alá tenni valami pléd szerűt, vagy latakarni egy nagy lepedővel, nem tudom ki kellene kisérletezni, de hátha tud valaki jobb infótt!;) Ice
Soha, még csak ne is lássatok ilyet! Szerintem egyértelmű motoros hiba, gyorshajtás, egy motorosnak ezt a szitutt figyelembe kell vennie! Nem mehet gyorsabban mint lehet! Szerintem!